quote:
Rijp voor het gesticht.quote:
Die kan een lsd clubje oprichten met Synthercell en DH.quote:
Ik snap gewoon wat hij bedoelt. Hij droomde dat hij wakker werd en was dus teleurgesteld dat zijn droomquote:
Dan heb je zelf ook een steekje los geloof ik.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:47 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik snap gewoon wat hij bedoelt.
Klopt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan heb je zelf ook een steekje los geloof ik.
Verheug je je al een beetje op Carnaval dan?quote:
Het was wel van de Britten.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:10 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Beginnen met "promised jewish land". De Britten die iets uitdelen wat niet van hen is.
Het is gewoon een kul argument.quote:
Kan ook niet anders, indianen zijn zowat uitgeroeid.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is gewoon een kul argument.
Je ziet de Indianen in de VS ook geen bussen opblazen met kinderen erin omdat Europese immigranten er kwamen.
Welnee, de Spanjaarden, die waren hier eerst!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:21 schreef Monolith het volgende:
Inderdaad, Nederland is eigenlijk nog gewoon van de Fransen.
Die zijn allemaal dronken aan het dobbelen in hun reservaat.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is gewoon een kul argument.
Je ziet de Indianen in de VS ook geen bussen opblazen met kinderen erin omdat Europese immigranten er kwamen.
Immigranten....quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:19 schreef Voorschrift het volgende:
Dat zouden Palestijnen ook eens moeten doen, wellicht dat er dan vrede kwam.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Die zijn allemaal dronken aan het dobbelen in hun reservaat.
Ja wat waren het volgens jou dan?quote:
Ik snap dat het vervelend is dat ze het gepikt hebben van de Ottomanen, maar het viel toch echt onder Brits toezicht van '20 tot '48.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:10 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Beginnen met "promised jewish land". De Britten die iets uitdelen wat niet van hen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |