https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Laat ik dat niet meer zienquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:33 schreef edcetera het volgende:
Mijn eerste bewuste LAPO-hunt (sorry, zal het nooit meer doen, maar ik had nog 1 FOK!coin)
Nee Bramquote:
Mensen die niet vanaf de 295e post wachten met 'dicht' in hun tekstvakquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:33 schreef edcetera het volgende:
Mijn eerste bewuste LAPO-hunt (sorry, zal het nooit meer doen, maar ik had nog 1 FOK!coin)
Wacht maar tot Max terug is. Hij nodigt je uit in zijn keldertje/zolderkamerquote:
Hij mag datquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:35 schreef edcetera het volgende:
[..]
Wacht maar tot Max terug is. Hij nodigt je uit in zijn keldertje/zolderkamer
Ik kijk er normaal gesproken ook niet naar. Maar ik claim mijn credit voor de TT van gisterenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mensen die niet vanaf de 295e post wachten met 'dicht' in hun tekstvak
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:40 schreef edcetera het volgende:
[..]
Is dat een sigaar in je mond??![]()
Begrijp...
post 301 is de reserve-post he, voor het geval, dat 300 niet snel genoeg een nieuwe reeks opentquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:39 schreef roislecxe het volgende:
Max pikte laatst ook mijn TT. Ik postte door het slotje heen de 301e post, maar werd genegeerd
edit: toch niet 301 maar 300 denk ik, want ik kan t niet terugvinden.
Uitcashen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:41 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ok zit nu in fiat op btc-e. Wat zal ik eens doen![]()
bol.jpg
Waarom zou ik dat doenquote:
Lage buy order erop gegooidquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Om een fles wijn te kopen voor het weekend?![]()
Ik zou het niet weten...
Ik ben ingestapt op 23.8quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:47 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Lage buy order erop gegooid
Ik zit gewoon in btc want ltc staat te vaak helemaal stil.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ben ingestapt op 23.8
En ik laat het voor vannacht gewoon staan, hopelijk gaat het door de 24 heen...
BAM sold 24.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:49 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik zit gewoon in btc want ltc staat te vaak helemaal stil.
Ja maar je kocht op 23.8, hoeveel is de fee ookalweer?quote:
Volgens mij maak ik ietsje winst, maar ik ben gewoon blij eruit te kunnen. De inkoop op 23.8 was gewoon stom.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:52 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja maar je kocht op 23.8, hoeveel is de fee ookalweer?
verrassend dat ze er niet op tegen zijn.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:53 schreef MaGNeT het volgende:
http://newsbtc.com/2014/0(...)ishes-paper-bitcoin/
Ik zag 'paper-bitcoin' staan en dacht dat er een bank was die bitcoinbiljetten ging uitgevenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:53 schreef MaGNeT het volgende:
http://newsbtc.com/2014/0(...)ishes-paper-bitcoin/
WEG MET DE EURO EN DE DOLLARquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:01 schreef strbo het volgende:
[..]
Ik zag 'paper-bitcoin' staan en dacht dat er een bank was die bitcoinbiljetten ging uitgeven
Houden, minimaal 3 maand.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:06 schreef GTAnoob het volgende:
ZAL IK VERKOPEN OP 24, HELP WAT MOET IK DOEN?
*huil huil *
Ik heb het gedaan, maar nu denk ik dat t verder gaat stijgen...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:06 schreef GTAnoob het volgende:
ZAL IK VERKOPEN OP 24, HELP WAT MOET IK DOEN?
*huil huil *
http://www.wired.com/wiredenterprise/2014/01/huobiquote:
quote:Huobi’s big advantage seems to boil down to one thing: it does not charge trade commissions, while its competitors do. Apparently, nothing beats a free product when you’re an upstart company looking to gain market share. And as Reddit readers have pointed out, a commission-free exchange is an attractive crash pad for automated trading software, which seeks to profit on Bitcoin’s daily ups and downs.
Ik bedoel, wat bedoelt hij met:quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
http://www.wired.com/wiredenterprise/2014/01/huobi
[..]
Mss een buyorder van 5134 BTC op 848.27?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:15 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Ik bedoel, wat bedoelt hij met:
: 848.27/5134
De stad? Wat is dat? Is dat een nieuwe exchange?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:16 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga even de stad in.
40% ingestapt op 24.1
60% verdeeld over 2 orders weggezet voor vannacht.
Tot vannacht, morgenochtend!
Zoiets, maar dat kost meestal alleen maar geld, zou er niet aan beginnenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:17 schreef ulq het volgende:
[..]
De stad? Wat is dat? Is dat een nieuwe exchange?
Smartphone thuis laten he, is niet goedquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:16 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga even de stad in.
40% ingestapt op 24.1
60% verdeeld over 2 orders weggezet voor vannacht.
Tot vannacht, morgenochtend!
Kan er niet mee traden, alleen erop vloekenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:18 schreef edcetera het volgende:
[..]
Smartphone thuis laten he, is niet goed
Haha zie je zo'n dronken gast aan de bar die hele tijd bitcoinwisdom aan het kijken isquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:18 schreef edcetera het volgende:
[..]
Smartphone thuis laten he, is niet goed
Reken maarquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:19 schreef ulq het volgende:
[..]
Haha zie je zo'n dronken gast aan de bar die hele tijd bitcoinwisdom aan het kijken is
Dan is het roislecxe.
Ik vraag me af hoe "De Waag" in Delft is: Allemaal nerds, die de hele avond op hun tel kijken. Wat de Starbucks voor Apple-fans isquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:19 schreef ulq het volgende:
[..]
Haha zie je zo'n dronken gast aan de bar die hele tijd bitcoinwisdom aan het kijken is
Dan is het roislecxe.
Ik ook! Lijkt me best leuk.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:21 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe "De Waag" in Delft is: Allemaal nerds, die de hele avond op hun tel kijken. Wat de Starbucks voor Apple-fans is
En dan op de trollbox FOK! je buurman vragen wat hij wilt drinkenquote:
Lijkt een opwaartse trend te zijn. Dus ik zou zeggen 'ja'.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:26 schreef edcetera het volgende:
944 daily high, hoe vaak gaan we dat record verbreken vanavond ?
Doen! Gewoon omdat het kanquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:30 schreef GTAnoob het volgende:
`ik twijfel om helft van mijn ltc te verkopen :p
En vanaf morgen weer wat zakken tot zondag namiddag om weer de Apollo 2014 in te stappen. Dat begint de trend van de laatste weken te worden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:36 schreef ulq het volgende:
[..]
Lijkt een opwaartse trend te zijn. Dus ik zou zeggen 'ja'.
Buy bedoel je??quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik zit fifty/fifty in dollars/BTC. Voor een stukje heb ik LTC een sell op ¤18,699 staan voor de nacht.
twitter:CoinedUp twitterde op vrijdag 10-01-2014 om 22:20:24Anyone want Quark [QRK] on http://t.co/4rzJVsjcdl? reageer retweet
Zit daar toch nog genoeg volume voor Euro trades? Daar wordt hier altijd zo negatief over gedaan?quote:
Nouja. Het is een langzame trend omhoog zonder intense pumps. Zo 'wtf' is het ook weer niet dat deze trend gewoon continueert.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:10 schreef GTAnoob het volgende:
Ik verkoop een deel van mijn LTC en ja hoor, het stijgt meteen
Zit geen logica in, de sell orders zijn 2-3x zo groot als de buyorders. Dus meer mensen willen verkopen dan kopen. EN het stijgt? Wtf.
Geen nieuws is goed nieuwsquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:38 schreef Stryder het volgende:
Het wtf is er voor nieuws ofzo, probeer hier rustig te zuipen....
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:10 schreef GTAnoob het volgende:
Ik verkoop een deel van mijn LTC en ja hoor, het stijgt meteen
Zit geen logica in, de sell orders zijn 2-3x zo groot als de buyorders. Dus meer mensen willen verkopen dan kopen. EN het stijgt? Wtf.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:07 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Houden, minimaal 3 maand.
Intussen niet naar de koers kijken.
845 zien we nooit meer terug! Vanaf nu door naar de 2k!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
Eruit op 845. Stukje lager weer instappen hoop ik
Jij denkt dat ie niet nog even gaat crashen als alle Chinezen hun coins gaan dumpen vanwege 31 januari?quote:
En terecht, het is tijd voor een wat relaxere trend: Beetje stijgen en dalen. Volgens mij hebben de die-hards een slaaptekort opgelopen de laatste weken en verdienen een wekendje uit/vakantie.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:38 schreef Stryder het volgende:
Het wtf is er voor nieuws ofzo, probeer hier rustig te zuipen....
Trade bitcoins, play GTAV, niks meer, niks minder.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:47 schreef edcetera het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de die-hards een slaaptekort opgelopen de laatste weken en verdienen een wekendje uit/vakantie.
En dan?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:44 schreef ulq het volgende:
[..]
Jij denkt dat ie niet nog even gaat crashen als alle Chinezen hun coins gaan dumpen vanwege 31 januari?
Denk je, dat de Chinezen er niet op zijn voorbereid en er geen anti-regeringsbewegingen zijn? De grote jongens, die echt invloed hebben allang eieren voor hun BTC gekozen en hebben hun vriendjes buiten de Republiekquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:44 schreef ulq het volgende:
[..]
Jij denkt dat ie niet nog even gaat crashen als alle Chinezen hun coins gaan dumpen vanwege 31 januari?
dump? hoezo?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:54 schreef ulq het volgende:
[..]
dan zou je niet 3 maanden stug holden, maar ook nog even profiteren van de dump
dus iedereen verwact een dump op 31jan? waarom niet eerder?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:55 schreef dspje het volgende:
[..]
vanaf dan kunnen de sjinezen niet meer omruilen naar hun eigen currency afaik
Ik trade er niet mee, ik hold (of sell).quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:54 schreef ulq het volgende:
[..]
Hehe, 850 zit een redelijke top. Blijven erop afketsenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:44 schreef ulq het volgende:
[..]
845 zien we nooit meer terug! Vanaf nu door naar de 2k!
Een dump, ja want een echte crash gaat het niet worden. Beter nu montjesmaat verkopen tegen een redelijke prijs en een kleine crash simuleren via de media voor een kleine panic sell. Het feit, dat het nu al bekend is betekend geen echte crash:quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:54 schreef ulq het volgende:
[..]
ok thnx voor de infoquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:02 schreef edcetera het volgende:
[..]
Een dump, ja want een echte crash gaat het niet worden. Beter nu montjesmaat verkopen tegen een redelijke prijs en een kleine crash simuleren via de media voor een kleine panic sell. Het feit, dat het nu al bekend is betekend geen echte crash:
Als de Chinese overheid op 1 feb ineens alle exchanges consficeerde en en klopjacht op BTC-traders startte zou het een crash kunnen opleveren.
Hahaha een stukje weten mee te pakken, maar ik ben er wel klaar mee. Speculeren en alcohol gaat niet samen helaas, we zien het morgen wel weerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:47 schreef edcetera het volgende:
[..]
En terecht, het is tijd voor een wat relaxere trend: Beetje stijgen en dalen. Volgens mij hebben de die-hards een slaaptekort opgelopen de laatste weken en verdienen een wekendje uit/vakantie.
Enjoy en nie worrie nie!
Laat je promillage sneller stijgen, dan BTC doet. Proost
Als je twijfelt is het ook slim om te splitten, gewoon 50% verkopen en 50% holden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:11 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Zeg, ik zou eigenlijk iets actiever moeten meelezen. Maar ik heb nog een hoop Grain, is het het beste om dat nu te verkopen op coindup voor BTC of om nog even te wachten oid?
Ik heb de mijne verkocht en omgezet naar worldcoin. Leek mij een slimmere keuzequote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:11 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Zeg, ik zou eigenlijk iets actiever moeten meelezen. Maar ik heb nog een hoop Grain, is het het beste om dat nu te verkopen op coindup voor BTC of om nog even te wachten oid?
idd dont "Drink and Trade"quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:50 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha een stukje weten mee te pakken, maar ik ben er wel klaar mee. Speculeren en alcohol gaat niet samen helaas, we zien het morgen wel weerSucces iedereen die erin zit!!!
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:30 schreef Voltreffer het volgende:
Jongens ik wil graag voor een klein bedrag bitcoins kopen. Waar kan ik dit het best doen?
Pff.... heb echt gedronken...... www.bitonic.nlquote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:35 schreef Stryder het volgende:
[..]
www.bitcoins.nldaar koopt 97% hier
Let wel op, je betaalt nu wel een hoofdprijs.
Godver*** zit ik heel de avond met zo'n gast aan de bar die heel de tijd bitcoinwisdom aan het kijken isquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:19 schreef ulq het volgende:
[..]
Dan is het roislecxe.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 05:06 schreef mandy1989 het volgende:
[..]
Godver*** zit ik heel de avond met zo'n gast aan de bar die heel de tijd bitcoinwisdom aan het kijken is
Welk seizoen?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 05:06 schreef mandy1989 het volgende:
[..]
Godver*** zit ik heel de avond met zo'n gast aan de bar die heel de tijd bitcoinwisdom aan het kijken is
Krijg ik terug:quote:Dear sir/madam,
When will CENT deposits be available again? The stake bug is already fixed.
Best regards,
Robin
quote:Dear Sir
Not in the nearest plan
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 05:19 schreef roislecxe het volgende:
Dooie boel hier, laat ik m'n vriendin eens iets posten, reageert niemand![]()
En ze had nog wel zoveel moeite met het woord bitcoinwisdom.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 08:42 schreef robin007bond het volgende:
Stuur ik naar bter.com:
[..]
Krijg ik terug:
[..]
Zeg eens dat ze wat actiever moet worden dan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 05:19 schreef roislecxe het volgende:
Dooie boel hier, laat ik m'n vriendin eens iets posten, reageert niemand![]()
En ze had nog wel zoveel moeite met het woord bitcoinwisdom.![]()
![]()
Of weekend pump: De dag van de week zegt niks meer. Alhoewel er in het weekend vanalles kan gebeuren, zowel omlaag als omhoog. De laatste is nu de trend.quote:
Waarom niet?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:34 schreef GTAnoob het volgende:
Nja, hoop dat LTC ooit weer onder de 24.10 komt.
Ninja-edit met foute klick, gelukkig geen trade...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:35 schreef edcetera het volgende:
[..]
Waarom niet?
Verkocht op 24.10 zeker?
Ja verkocht op 24.10, wil onder 24.10 weer inkopenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:36 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ninja-edit met foute klick, gelukkig geen trade...
Wie wil dat niet. Op 23.4 gekocht: Stijgen krengquote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:38 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Ja verkocht op 24.10, wil onder 24.10 weer inkopen
Ik zou verkopen, je maakt per litecoin $1.60 winst nu... Dat is een droom voor mijquote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:42 schreef edcetera het volgende:
[..]
Wie wil dat niet. Op 23.4 gekocht: Stijgen kreng
Ik ga het naar Cryptsy overzetten om te spelen met andere coinsquote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:43 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Ik zou verkopen, je maakt per litecoin $1.60 winst nu... Dat is een droom voor mij
Niets. Ik mine al twee dagen Coinye.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:11 schreef MichaelScott het volgende:
[..]![]()
Wat ga je vandaag kopen/verkopen?
HypeCoins: Voor je je coins gemined hebt zijn ze al niks meer waardquote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niets. Ik mine al twee dagen Coinye.
ik kan je 1 mBTC voor een euro geven als je wilt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:21 schreef Stryder het volgende:
Ga toch geen 860 dollar betalen voor een paar cijfertjes, ben niet gek
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:09 schreef ulq het volgende:
[..]
LTC kopen voor 23.6
Ik ben echt de slechtste trader ooit
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:21 schreef Stryder het volgende:
Ga toch geen 860 dollar betalen voor een paar cijfertjes, ben niet gek
Ik bied 1000 µBTC voor ¤1,50!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:29 schreef Zith het volgende:
[..]
ik kan je 1 mBTC voor een euro geven als je wilt.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:29 schreef zomertje het volgende:
Van mij mag ie nog veeeeeeeel verder omhoog
Jij ook alquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:44 schreef Maxbet het volgende:
Mogguh. Beetje katerig, maar ik ben er
Ik wel wel munten, maar kijk maar met een half oog naar de koers. Ben toch geen trader.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:45 schreef Stryder het volgende:
[..]
Jij ook al, zit nog een beetje bij te komen met
.
Heb ook geen munten, dus er is geen bal aan
Vorig weekend ging hij zo naar 31, maar je hebt verkocht met winstquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:00 schreef ulq het volgende:
Oké ik heb 50% van m'n LTC verkocht. Vind het een beetje (ongezond) snel gaan nu. Vaak met zo'n intense pump zie je ook wel een redelijke terugval.
Op naar de 27,34, mijn eerste sellorder \o/quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:06 schreef ulq het volgende:
Dat verkopen lijkt een domme zet te zijn geweest.
1 groene kaars maakt nog geen zomer ;pquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:06 schreef ulq het volgende:
Dat verkopen lijkt een domme zet te zijn geweest.
Geen paniek hier. Volgende week staat ie weer een stuk lager.quote:
Heel erg goed nieuws ditquote:
Nee!quote:
Kan ik me niet voorstellen eigenlijk. Denk dat mensen nog steeds met China in hun achterhoofd zitten.quote:
Hopelijk niet!!!!!!!quote:
Als je ziet dat Huobi 6 keer zo veel volume heeft als BTC-e, en de Chinezen gaan rare dingen doen.... Dan gaat het wel zakken jaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:20 schreef ulq het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen eigenlijk. Denk dat mensen nog steeds met China in hun achterhoofd zitten.
Niet alleen Chinezen op Huobi hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:25 schreef Cliffie1976 het volgende:
[..]
Als je ziet dat Huobi 6 keer zo veel volume heeft als BTC-e, en de Chinezen gaan rare dingen doen.... Dan gaat het wel zakken ja
Ja maar ik snap het toch niet helemaal. Ik had deze stijging eigenlijk helemaal niet verwacht. Hoogstens door het 'overstock'-verhaal maar dat heeft niet echt een stijging veroorzaakt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:25 schreef Cliffie1976 het volgende:
[..]
Als je ziet dat Huobi 6 keer zo veel volume heeft als BTC-e, en de Chinezen gaan rare dingen doen.... Dan gaat het wel zakken ja
Nu wordt er wel gespeculeerd dat Huobi haar volume gewoon faked. Wat daar van waar is, tsja, maar Chinezen en cijfers naar buiten brengen blijft een combinatie waar je voor op moet passen :pquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:25 schreef Cliffie1976 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:42 schreef GTAnoob het volgende:
Ik verwacht een crash naar $30 vandaag. koop nu het nog kan!
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:42 schreef GTAnoob het volgende:
Ik verwacht een crash naar $21 vandaag. Verkoop nu het nog kan!
btc?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:42 schreef GTAnoob het volgende:
Nee, hodl.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:42 schreef GTAnoob het volgende:
IK HOOP HET!!!!quote:
Ik koop dan van al mn geld BTC. Maar die 21 dollar zal wel nooit meer aangetikt worden denk ik zomaarquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:47 schreef Cliffie1976 het volgende:
Als BTC naar 21 dollar gaat, koop ik er 100
als dat gebeurt zal er slecht nieuws over btc naar buiten gekomen zijn, vs maakt t illegaal ofzo.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:48 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik koop dan van al mn geld BTC. Maar die 21 dollar zal wel nooit meer aangetikt worden denk ik zomaar
Ik zit ook zoiets. 4 LTC heb ik nog en bijna 5 heb ik verschillende buy orders voor staanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:49 schreef ulq het volgende:
Lijkt nu een beetje te stagneren. Vind het niet erg om 50/50 te zitten in ieder geval.
Altijdquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:52 schreef Cliffie1976 het volgende:
Down gaat ook altijd veel sneller dan up
Het is geen pokerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:57 schreef ulq het volgende:
Als ik ergens een goede bron vind voor zo'n soort bericht zou ik sowieso all in gaan
Ik denk dat het daar best vergelijkbaar mee is.quote:
Waar is je vriendin trouwens? Die vonden we veel leukerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:08 schreef roislecxe het volgende:
2 vd 3 orders opgepikt op 25.00 en 24.59
Naast me op de bankquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:20 schreef Stryder het volgende:
[..]
Waar is je vriendin trouwens? Die vonden we veel leuker
Jij hebt wel een lange rechterhand dan.quote:
doe niet zo dramatisch man; dat was het gisteren nogquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:15 schreef GTAnoob het volgende:
Waarschijnlijk zien we 24.10 nooit meer terug![]()
.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:25 schreef Stryder het volgende:
Stijging 1% --> Mooooon
Daling 1% --> Craaaash
Wedden voor 2 WDC dat het nooit meer 24.10 zal worden?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
doe niet zo dramatisch man; dat was het gisteren nog
Ik heb geen WDCquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:27 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Wedden voor 2 WDC dat het nooit meer 24.10 zal worden?
Nou, mijn 2 WDC en jij iets wat de waarde van 2 WDC heeft.quote:
0,03299992 LTC.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:28 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Nou, mijn 2 WDC en jij iets wat de waarde van 2 WDC heeft.
Dat dacht ik al maanden: $100 voor een BTC WTF: $30 is realistisch en dan koop ik weerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:01 schreef ulq het volgende:
Kan nooit lang doorzetten zo'n sterke stijging
Ok, alvast bedankt voor die 0,0329 LTCquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:29 schreef Geralt het volgende:
[..]
0,03299992 LTC.
Zal ik mijn adres vast geven?
Domste weddenschap ooitquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:27 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Binnen nu en 1 week.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:31 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Domste weddenschap ooitZelfs als je gelijk hebt krijg je het nooit want geen tijdslimiet
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:31 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Domste weddenschap ooitZelfs als je gelijk hebt krijg je het nooit want geen tijdslimiet
Nooit meer is een week, okquote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:31 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik was jouw weddenschap al aangegaan. Tevens even dit topic gebookmarkedquote:
nou ja je vergeet het toch wel want het wordt sowieso nooit meer 24.10 of minder lolquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik was jouw weddenschap al aangegaan. Tevens even dit topic gebookmarked
Ik stuur je tzt wel een PM. Bedankt alvast
Nee hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:34 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
nou ja je vergeet het toch wel want het wordt sowieso nooit meer 24.10 of minder lol
Even voor jou, in de tijdspanne van 1 maand is het al 4x ruim boven de 24.10 geweest en daar weer onder gezakt. Ik ben er niet zeker van dat je deze weddenschap gaat winnen, maar best luck wishedquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:34 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
nou ja je vergeet het toch wel want het wordt sowieso nooit meer 24.10 of minder lol
Laat het eerst maar een euro worden. WDC Hypequote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:34 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
LTCquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:38 schreef edcetera het volgende:
[..]
Laat het eerst maar een euro worden. WDC Hype![]()
Ik heb er nu 11 gemined, that's it. Hopen, dat ie op btc-e komt anders wordt het niks
LTCquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:46 schreef Zith het volgende:
Waarom heeft iedereen het over LTC? Het enige wat die doet is BTC volgen.
Stukje psychologie denk ik. Een Litecoin is niet zoveel waard, dus daar kan je de lekker veel van hebben. En het volgt Bitcoin niet helemaal, in de afgelopen maand heeft BTC/LTC geschommelt tussen 0.011 en 0.052. En Litecoinquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:46 schreef Zith het volgende:
Waarom heeft iedereen het over LTC? Het enige wat die doet is BTC volgen.
Leuk stukje.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:47 schreef Maxbet het volgende:
Stukje van Plasman en Jouke (die van Bitonic) over Bitcoin:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1388938
Vanaf ongveer 5 minuten
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:12 schreef Stryder het volgende:
Waarom heeft u geen Bitcoins?
Omdat ik geen auto heb
Als we toch gaan gokken, ik ga voor $25.40 voordat ie weer omhoog schiet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:33 schreef GTAnoob het volgende:
niet te hebberig worden, ik zou nu verkopen als ik jullie was...
Het zal eerst naar 24.11 zakken voor het weer omhoog gaat.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:33 schreef GTAnoob het volgende:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:27 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Wat wil je nouquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:33 schreef GTAnoob het volgende:
Verliezen van mij. Ik hou het in elk geval in de gaten. Ow en hij zet die 2 WDC's maar eerst om naar LTC; mijn LTC adres heeft ie al.quote:
Zulke opmerkingen kun je vaak niets mee, nu lijkt dat zo. Kijk maar eens hoe weinig mensen Bitcoin gebruiken en verhandelen, hoe kun je dan zeggen dat de top van de koers op $890 ligtquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:36 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Overigens ¤3000 euro winst op plus500.
Jammer alleen dat het de demo versie is
Kun je daar ook mee handelen in echt geld?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Dat heb ik ook altijd met play money van Bitzino.
Je bent een watjequote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:48 schreef Geralt het volgende:
[..]
Verliezen van mij. Ik hou het in elk geval in de gaten. Ow en hij zet die 2 WDC's maar eerst om naar LTC; mijn LTC adres heeft ie al.
Weddenschappen doen en achteraf de termijnen veranderen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:51 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Je bent een watje. Zo niet, dan durf je deze weddenschap aan te gaan (upgraden);
Wedden voor 3 WDC dat het binnen nu en 3 dagen geen 24.10 wordt.
Onze weddenschap dat LTC de 24.10 niet meer gaat aantikken staat al hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:51 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Je bent een watje. Zo niet, dan durf je deze weddenschap aan te gaan (upgraden);
Wedden voor 3 WDC dat het binnen nu en 3 dagen geen 24.10 wordt.
Helaas.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:51 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Kun je daar ook mee handelen in echt geld?
Met plus500 doe ik het wel. Magere winst van ¤25,- door de stijging van BlackBerry, maar godomme op de demoversie van ¤20000 speelgeld al ¤27000 gemaakt. Als het nou es andersom was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |