Hahaha een stukje weten mee te pakken, maar ik ben er wel klaar mee. Speculeren en alcohol gaat niet samen helaas, we zien het morgen wel weerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:47 schreef edcetera het volgende:
[..]
En terecht, het is tijd voor een wat relaxere trend: Beetje stijgen en dalen. Volgens mij hebben de die-hards een slaaptekort opgelopen de laatste weken en verdienen een wekendje uit/vakantie.
Enjoy en nie worrie nie!
Laat je promillage sneller stijgen, dan BTC doet. Proost
Als je twijfelt is het ook slim om te splitten, gewoon 50% verkopen en 50% holden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:11 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Zeg, ik zou eigenlijk iets actiever moeten meelezen. Maar ik heb nog een hoop Grain, is het het beste om dat nu te verkopen op coindup voor BTC of om nog even te wachten oid?
Ik heb de mijne verkocht en omgezet naar worldcoin. Leek mij een slimmere keuzequote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:11 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Zeg, ik zou eigenlijk iets actiever moeten meelezen. Maar ik heb nog een hoop Grain, is het het beste om dat nu te verkopen op coindup voor BTC of om nog even te wachten oid?
idd dont "Drink and Trade"quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:50 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha een stukje weten mee te pakken, maar ik ben er wel klaar mee. Speculeren en alcohol gaat niet samen helaas, we zien het morgen wel weerSucces iedereen die erin zit!!!
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:30 schreef Voltreffer het volgende:
Jongens ik wil graag voor een klein bedrag bitcoins kopen. Waar kan ik dit het best doen?
Pff.... heb echt gedronken...... www.bitonic.nlquote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:35 schreef Stryder het volgende:
[..]
www.bitcoins.nldaar koopt 97% hier
Let wel op, je betaalt nu wel een hoofdprijs.
Godver*** zit ik heel de avond met zo'n gast aan de bar die heel de tijd bitcoinwisdom aan het kijken isquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:19 schreef ulq het volgende:
[..]
Haha zie je zo'n dronken gast aan de bar die hele tijd bitcoinwisdom aan het kijken is
Dan is het roislecxe.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 05:06 schreef mandy1989 het volgende:
[..]
Godver*** zit ik heel de avond met zo'n gast aan de bar die heel de tijd bitcoinwisdom aan het kijken is
Welk seizoen?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 05:06 schreef mandy1989 het volgende:
[..]
Godver*** zit ik heel de avond met zo'n gast aan de bar die heel de tijd bitcoinwisdom aan het kijken is
Krijg ik terug:quote:Dear sir/madam,
When will CENT deposits be available again? The stake bug is already fixed.
Best regards,
Robin
quote:Dear Sir
Not in the nearest plan
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 05:19 schreef roislecxe het volgende:
Dooie boel hier, laat ik m'n vriendin eens iets posten, reageert niemand![]()
En ze had nog wel zoveel moeite met het woord bitcoinwisdom.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 08:42 schreef robin007bond het volgende:
Stuur ik naar bter.com:
[..]
Krijg ik terug:
[..]
Zeg eens dat ze wat actiever moet worden dan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 05:19 schreef roislecxe het volgende:
Dooie boel hier, laat ik m'n vriendin eens iets posten, reageert niemand![]()
En ze had nog wel zoveel moeite met het woord bitcoinwisdom.![]()
![]()
Of weekend pump: De dag van de week zegt niks meer. Alhoewel er in het weekend vanalles kan gebeuren, zowel omlaag als omhoog. De laatste is nu de trend.quote:
Waarom niet?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:34 schreef GTAnoob het volgende:
Nja, hoop dat LTC ooit weer onder de 24.10 komt.
Ninja-edit met foute klick, gelukkig geen trade...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:35 schreef edcetera het volgende:
[..]
Waarom niet?
Verkocht op 24.10 zeker?
Ja verkocht op 24.10, wil onder 24.10 weer inkopenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:36 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ninja-edit met foute klick, gelukkig geen trade...
Wie wil dat niet. Op 23.4 gekocht: Stijgen krengquote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:38 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Ja verkocht op 24.10, wil onder 24.10 weer inkopen
Ik zou verkopen, je maakt per litecoin $1.60 winst nu... Dat is een droom voor mijquote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:42 schreef edcetera het volgende:
[..]
Wie wil dat niet. Op 23.4 gekocht: Stijgen kreng
Ik ga het naar Cryptsy overzetten om te spelen met andere coinsquote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:43 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Ik zou verkopen, je maakt per litecoin $1.60 winst nu... Dat is een droom voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |