Hahaha een stukje weten mee te pakken, maar ik ben er wel klaar mee. Speculeren en alcohol gaat niet samen helaas, we zien het morgen wel weerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:47 schreef edcetera het volgende:
[..]
En terecht, het is tijd voor een wat relaxere trend: Beetje stijgen en dalen. Volgens mij hebben de die-hards een slaaptekort opgelopen de laatste weken en verdienen een wekendje uit/vakantie.
Enjoy en nie worrie nie!
Laat je promillage sneller stijgen, dan BTC doet. Proost
Als je twijfelt is het ook slim om te splitten, gewoon 50% verkopen en 50% holden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:11 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Zeg, ik zou eigenlijk iets actiever moeten meelezen. Maar ik heb nog een hoop Grain, is het het beste om dat nu te verkopen op coindup voor BTC of om nog even te wachten oid?
Ik heb de mijne verkocht en omgezet naar worldcoin. Leek mij een slimmere keuzequote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:11 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Zeg, ik zou eigenlijk iets actiever moeten meelezen. Maar ik heb nog een hoop Grain, is het het beste om dat nu te verkopen op coindup voor BTC of om nog even te wachten oid?
idd dont "Drink and Trade"quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:50 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha een stukje weten mee te pakken, maar ik ben er wel klaar mee. Speculeren en alcohol gaat niet samen helaas, we zien het morgen wel weerSucces iedereen die erin zit!!!
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:30 schreef Voltreffer het volgende:
Jongens ik wil graag voor een klein bedrag bitcoins kopen. Waar kan ik dit het best doen?
Pff.... heb echt gedronken...... www.bitonic.nlquote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:35 schreef Stryder het volgende:
[..]
www.bitcoins.nldaar koopt 97% hier
Let wel op, je betaalt nu wel een hoofdprijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |