Nee!quote:
Kan ik me niet voorstellen eigenlijk. Denk dat mensen nog steeds met China in hun achterhoofd zitten.quote:
Hopelijk niet!!!!!!!quote:
Als je ziet dat Huobi 6 keer zo veel volume heeft als BTC-e, en de Chinezen gaan rare dingen doen.... Dan gaat het wel zakken jaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:20 schreef ulq het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen eigenlijk. Denk dat mensen nog steeds met China in hun achterhoofd zitten.
Niet alleen Chinezen op Huobi hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:25 schreef Cliffie1976 het volgende:
[..]
Als je ziet dat Huobi 6 keer zo veel volume heeft als BTC-e, en de Chinezen gaan rare dingen doen.... Dan gaat het wel zakken ja
Ja maar ik snap het toch niet helemaal. Ik had deze stijging eigenlijk helemaal niet verwacht. Hoogstens door het 'overstock'-verhaal maar dat heeft niet echt een stijging veroorzaakt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:25 schreef Cliffie1976 het volgende:
[..]
Als je ziet dat Huobi 6 keer zo veel volume heeft als BTC-e, en de Chinezen gaan rare dingen doen.... Dan gaat het wel zakken ja
Nu wordt er wel gespeculeerd dat Huobi haar volume gewoon faked. Wat daar van waar is, tsja, maar Chinezen en cijfers naar buiten brengen blijft een combinatie waar je voor op moet passen :pquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:25 schreef Cliffie1976 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:42 schreef GTAnoob het volgende:
Ik verwacht een crash naar $30 vandaag. koop nu het nog kan!
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:42 schreef GTAnoob het volgende:
Ik verwacht een crash naar $21 vandaag. Verkoop nu het nog kan!
btc?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:42 schreef GTAnoob het volgende:
Nee, hodl.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:42 schreef GTAnoob het volgende:
IK HOOP HET!!!!quote:
Ik koop dan van al mn geld BTC. Maar die 21 dollar zal wel nooit meer aangetikt worden denk ik zomaarquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:47 schreef Cliffie1976 het volgende:
Als BTC naar 21 dollar gaat, koop ik er 100
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |