Nee!quote:
Kan ik me niet voorstellen eigenlijk. Denk dat mensen nog steeds met China in hun achterhoofd zitten.quote:
Hopelijk niet!!!!!!!quote:
Als je ziet dat Huobi 6 keer zo veel volume heeft als BTC-e, en de Chinezen gaan rare dingen doen.... Dan gaat het wel zakken jaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:20 schreef ulq het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen eigenlijk. Denk dat mensen nog steeds met China in hun achterhoofd zitten.
Niet alleen Chinezen op Huobi hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:25 schreef Cliffie1976 het volgende:
[..]
Als je ziet dat Huobi 6 keer zo veel volume heeft als BTC-e, en de Chinezen gaan rare dingen doen.... Dan gaat het wel zakken ja
Ja maar ik snap het toch niet helemaal. Ik had deze stijging eigenlijk helemaal niet verwacht. Hoogstens door het 'overstock'-verhaal maar dat heeft niet echt een stijging veroorzaakt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:25 schreef Cliffie1976 het volgende:
[..]
Als je ziet dat Huobi 6 keer zo veel volume heeft als BTC-e, en de Chinezen gaan rare dingen doen.... Dan gaat het wel zakken ja
Nu wordt er wel gespeculeerd dat Huobi haar volume gewoon faked. Wat daar van waar is, tsja, maar Chinezen en cijfers naar buiten brengen blijft een combinatie waar je voor op moet passen :pquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:25 schreef Cliffie1976 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:42 schreef GTAnoob het volgende:
Ik verwacht een crash naar $30 vandaag. koop nu het nog kan!
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:42 schreef GTAnoob het volgende:
Ik verwacht een crash naar $21 vandaag. Verkoop nu het nog kan!
btc?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:42 schreef GTAnoob het volgende:
Nee, hodl.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:42 schreef GTAnoob het volgende:
IK HOOP HET!!!!quote:
Ik koop dan van al mn geld BTC. Maar die 21 dollar zal wel nooit meer aangetikt worden denk ik zomaarquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:47 schreef Cliffie1976 het volgende:
Als BTC naar 21 dollar gaat, koop ik er 100
als dat gebeurt zal er slecht nieuws over btc naar buiten gekomen zijn, vs maakt t illegaal ofzo.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:48 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik koop dan van al mn geld BTC. Maar die 21 dollar zal wel nooit meer aangetikt worden denk ik zomaar
Ik zit ook zoiets. 4 LTC heb ik nog en bijna 5 heb ik verschillende buy orders voor staanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:49 schreef ulq het volgende:
Lijkt nu een beetje te stagneren. Vind het niet erg om 50/50 te zitten in ieder geval.
Altijdquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:52 schreef Cliffie1976 het volgende:
Down gaat ook altijd veel sneller dan up
Het is geen pokerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:57 schreef ulq het volgende:
Als ik ergens een goede bron vind voor zo'n soort bericht zou ik sowieso all in gaan
Ik denk dat het daar best vergelijkbaar mee is.quote:
Waar is je vriendin trouwens? Die vonden we veel leukerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:08 schreef roislecxe het volgende:
2 vd 3 orders opgepikt op 25.00 en 24.59
Naast me op de bankquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:20 schreef Stryder het volgende:
[..]
Waar is je vriendin trouwens? Die vonden we veel leuker
Jij hebt wel een lange rechterhand dan.quote:
doe niet zo dramatisch man; dat was het gisteren nogquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:15 schreef GTAnoob het volgende:
Waarschijnlijk zien we 24.10 nooit meer terug![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |