Scorpiequote:Op donderdag 9 januari 2014 22:05 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Doe maar lekker duur met je BTC winsten gekochte ipad
LTC kopen voor 23.6quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:53 schreef ulq het volgende:
Oké dan. Ik heb LTC gekocht. Ik heb het idee dat dit nieuws van Overstock wel een soort kettingreactie kan doen veroorzaken. Ook al hadden ze al aangekondigd dat ze dit zouden gaan doen is het daadwerkelijk uitvoeren toch wel een goed teken. Nu alleen nog hopen dat andere bedrijven met
+1 biljoen omzet nog zo'n actie gaan doorvoeren. Ook al is het eigenlijk alleen een marketingstunt voor die bedrijven.
Ik heb ze op 23.6 gekocht en ik denk dat ze daar sowieso nog wel dik overheen gaan.
Nu alleen zaak om te te snel te verkopen en al helemaal niet onder de 23.6
Hahahaha, gaat ie nog wel overheen. Even geduld, een ruime 24 haalt hij denk ik wel op korte termijn (komende 6 uur ergens).quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:09 schreef ulq het volgende:
[..]
LTC kopen voor 23.6
Ik ben echt de slechtste trader ooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar heb je je sell order op staan?quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:15 schreef ulq het volgende:
Fuck it. Ik ga niet meer naar de koers kijken. Ik wordt er alleen maar verdrietig van
Zal morgenochtend wel weer op 22 staan
Dan wil ik de award voor slechtste trader uit dit subforum.
Oja. Moet ik nog ff neerzetten. Ehm. 25? 26? Zeg het maar. Weet niet wat reeël is. Als ik rationeel denk zou de koers zo maar richting de 28 kunnen gaan binnen 3 dagen. Vanwege dit nieuwtje. Maar weet niet in hoeverre dit ook werkelijk reeël is.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:17 schreef Stryder het volgende:
[..]
Waar heb je je sell order op staan?
Ja maar wil er denk ik wel uit voor dat de 31 januari crash begint. Als die bestaat in ieder gevalquote:
Daar ben ik ook wel wat huiverig voor, maar dat is pas over 22 dagen. Tijd zat nog om daarop te wachten.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:21 schreef ulq het volgende:
[..]
Ja maar wil er denk ik wel uit voor dat de 31 januari crash begint. Als die bestaat in ieder geval
Hahaha dat heb ik eerder gehoordquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:24 schreef ulq het volgende:
Damn LTC. Ik heb nu al een soort van spijt. Maarja ik ga gewoon holden idd. Zie morgen wel weer. En als ie morgen op <22 staat dan kap ik echt met tradenDan ga ik weer in langetermijn modus
Net als nu
Haha. Was tot nu toe 'gelukt'. Maar ik dacht nu echt zo van 'ah dit is een opportunity, dit wordt een kettingreactie, dit is het moment'.quote:
Volgens mij heeft toto die alquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:15 schreef ulq het volgende:
Fuck it. Ik ga niet meer naar de koers kijken. Ik wordt er alleen maar verdrietig van
Zal morgenochtend wel weer op 22 staan
Dan wil ik de award voor slechtste trader uit dit subforum.
Ah balen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:28 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Volgens mij heeft toto die al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |