abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135291776
We stijgen *O*

Op naar de 10000
pi_135291807
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:40 schreef ulq het volgende:
Blij dat ik geen coins gekocht heb :P
Geen coins kopen :')
  donderdag 9 januari 2014 @ 21:25:46 #203
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_135291843
Bulltrap
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_135291852
Deze markt slaat echt nergens op :P
Maar wel lachen om zo een beetje tussendoor te bekijken. Alsof je 24/7 met een half oog naar een film zit te kijken :P
pi_135292179
quote:
14s.gif Op donderdag 9 januari 2014 21:25 schreef Happel het volgende:
Bulltrap
Dunno
LUISTER NIET NAAR WAT IK OVER DE PRIJS TE ZEGGEN HEB, DIT IS HOOGST SPECULATIEF!!
pi_135292233
quote:
rensvaneden: this is walking helemaal out of the claws
pi_135292798
Kunnen jullie meehelpen nadenken? Ik lees overal steeds dat bitcoins geen intrinsieke waarde zou hebben. Maar ik denk van wel, om deze reden:

Intrinsieke waarde van geld is de waarde die het oplevert als het naar de oud ijzerboer of de papierboer wordt gebracht.

Omdat bitcoins in de wallet.dat op elke harde schijf die meedoet in het netwerk opgeslagen staat, is de intrinsieke waarde van bitcoins dat stukje ingenomen plek op die harde schijf. De prijs van harde schijven worden ook wel uitgedrukt in euro/gb. De intrinsieke waarde van bitcoins is dus de waarde van de vrije ruimte in die harde schijf (aantal gb aan ingenomen ruimte * prijs/gb) die (nadat de data eraf gehaald wordt) weer gebruikt kan worden.

Om het beter te begrijpen:

Als straks in de toekomst alles met je pinpas, telefoon, chip in je arm etc. (lees digitaal) betaald kan worden en er dus geen chartaal geld meer is, heeft die valuta (bijv de euro) dan geen intrinsieke waarde meer? Zeker wel.

Hoe denken jullie daar over?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2014 21:42:26 ]
pi_135292884
Staat me even een wall van 4000 LTC.
  donderdag 9 januari 2014 @ 21:47:08 #210
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_135293166
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 21:42 schreef Cliffie1976 het volgende:
Ik word moe van dat soort wales
pi_135293194
Nmc moet mij even weer ophalen bij 6.3 ik wil mee naar de moon :D
hoi
pi_135293243
quote:
En aangezien momentum/hype/panic buy voorbij zijn zal het lastig worden om daar doorheen te komen zegt mn gevoel.
LUISTER NIET NAAR WAT IK OVER DE PRIJS TE ZEGGEN HEB, DIT IS HOOGST SPECULATIEF!!
pi_135293434
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 21:41 schreef -mosrednA het volgende:
Kunnen jullie meehelpen nadenken? Ik lees overal steeds dat bitcoins geen intrinsieke waarde zou hebben. Maar ik denk van wel, om deze reden:

Intrinsieke waarde van geld is de waarde die het oplevert als het naar de oud ijzerboer of de papierboer wordt gebracht.

Omdat bitcoins in de wallet.dat op elke harde schijf die meedoet in het netwerk opgeslagen staat, is de intrinsieke waarde van bitcoins dat stukje ingenomen plek op die harde schijf. De prijs van harde schijven worden ook wel uitgedrukt in euro/gb. De intrinsieke waarde van bitcoins is dus de waarde van de vrije ruimte in die harde schijf (aantal gb aan ingenomen ruimte * prijs/gb) die (nadat de data eraf gehaald wordt) weer gebruikt kan worden.

Als straks in de toekomst alles met je pinpas, telefoon, chip in je arm etc. (lees digitaal) betaald kan worden en er dus geen chartaal geld meer is, heeft die valuta (bijv de euro) dan geen intrinsieke waarde meer? Zeker wel.

Ik ben veel te moe om hier nu over na te gaan denken :O :s)
pi_135293451
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 21:51 schreef Stryder het volgende:

[..]

Ik ben veel te moe om hier nu over na te gaan denken :O :s)
;(
pi_135293553
Oké dan. Ik heb LTC gekocht. Ik heb het idee dat dit nieuws van Overstock wel een soort kettingreactie kan doen veroorzaken. Ook al hadden ze al aangekondigd dat ze dit zouden gaan doen is het daadwerkelijk uitvoeren toch wel een goed teken. Nu alleen nog hopen dat andere bedrijven met
+1 biljoen omzet nog zo'n actie gaan doorvoeren. Ook al is het eigenlijk alleen een marketingstunt voor die bedrijven.

Ik heb ze op 23.6 gekocht en ik denk dat ze daar sowieso nog wel dik overheen gaan.

Nu alleen zaak om te te snel te verkopen en al helemaal niet onder de 23.6 :')
pi_135293703
quote:
Care. Fake walls.
pi_135293755
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 21:41 schreef -mosrednA het volgende:

Ik snap niet wat je bedoelt met je hele euro/gb verhaal

Maar je kan een bitcoin gewoon vergelijkingen met een bankrekening online. Dat zijn ook gewoon nulletjes en eentjes. Bitcoins ook. Zit geen verschil in.
pi_135293786
quote:
15s.gif Op donderdag 9 januari 2014 21:51 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

;(
Ik reageer straks wel even, zit nu op de iPad.
pi_135293834
quote:
15s.gif Op donderdag 9 januari 2014 21:51 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

;(
Maar denk dat het pas echt valide intrinsieke waarde heeft wanneer dit overdrachtssysteem door de massa geaccepteerd gaat worden en doorontwikkeld wordt naar een "draagbaar" product.

Het heeft nu enkel intrinsieke waarde voor mensen die erin geloven.

Even heel simpel, ik maak heel veel mensen nog steeds blijer door ze een staaf goud te geven dan een bitcoin.
pi_135293936
Nog maar een tweede hogere sell order erbij geplaatst voor mocht ie de eerste royaal aantikken.
Dat is me al meerdere keren gebeurd namelijk }:|

Not tonight :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_135293965
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 21:57 schreef ulq het volgende:

[..]

Ik snap niet wat je bedoelt met je hele euro/gb verhaal

Maar je kan een bitcoin gewoon vergelijkingen met een bankrekening online. Dat zijn ook gewoon nulletjes en eentjes. Bitcoins ook. Zit geen verschil in.
Precies, dat zeg ik dus ook.

En die prijs/gb is gewoon de waarde van de hoeveelheid ingenomen plek op de harde schijf.
pi_135294050
GB he, niet gb :+
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_135294159
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 21:56 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Care. Fake walls.
Is niets waar, als die er niet stond, dan kochten mensen veel sneller door. Nu is inderdaad het momentum weg en stagneert alles weer.
pi_135294181
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 21:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Stevige glasplaat?
  donderdag 9 januari 2014 @ 22:05:52 #225
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_135294330
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 21:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Doe maar lekker duur met je BTC winsten gekochte ipad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')