Yo, spreek je later.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:19 schreef roislecxe het volgende:
Tegen beter weten in een sellorder op 23.83.
Tot vanavond
de wat RSI?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:38 schreef strbo het volgende:
Litecoin (Bitcoin vast ook) volgt wel een prachtig sinusoide achtig patroon de afgelopen twee dagen, vrijwel direct gelinkt aan de StochRSI
beetje actie kan geen kwaad.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:39 schreef Stryder het volgende:
780 is al anderhalve dag de ondergrens, als we daar maar boven blijven.
Ach ik zit er momenteel in, vandaar dat ik hem liever de andere kant op zie gaanquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:40 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
beetje actie kan geen kwaad.
heb op 785 ook 1btc gekocht, de rest nog in fiat. flinke crash is altijd wel leukquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:41 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ach ik zit er momenteel in, vandaar dat ik hem liever de andere kant op zie gaan![]()
Mja nog geen reden tot paniek.
http://stockcharts.com/sc(...)_indicators:stochrsiquote:
Ga nog maar even verder. Sub $700/$20 plzquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:03 schreef Stryder het volgende:
Ja joh, iedereen loopt te panicsellen als een stel
Wat ga je kopen voor $5k?quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:19 schreef Stryder het volgende:
Kijk, overstock is al goed bezig![]()
[ afbeelding ]
*edit
IS VANUIT DE HELP SECTIE!
Tja het is je eigen geldquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:17 schreef GTAnoob het volgende:
Wat gaan jullie doen man en vrouw menschen?[ afbeelding ]
Verkopen naar fiat? Houden? Wat!? Het is allemaal wat gespannen en mijn gevoel zegt me te verkopen omdat dat Ghash gedoe e.d. voor een daling kan zorgen.
is dat groot? overstock.com? ik kende het nog niet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:19 schreef Stryder het volgende:
Kijk, overstock is al goed bezig![]()
[ afbeelding ]
*edit
IS VANUIT DE HELP SECTIE!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |