Yo, spreek je later.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:19 schreef roislecxe het volgende:
Tegen beter weten in een sellorder op 23.83.
Tot vanavond
de wat RSI?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:38 schreef strbo het volgende:
Litecoin (Bitcoin vast ook) volgt wel een prachtig sinusoide achtig patroon de afgelopen twee dagen, vrijwel direct gelinkt aan de StochRSI
beetje actie kan geen kwaad.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:39 schreef Stryder het volgende:
780 is al anderhalve dag de ondergrens, als we daar maar boven blijven.
Ach ik zit er momenteel in, vandaar dat ik hem liever de andere kant op zie gaanquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:40 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
beetje actie kan geen kwaad.
heb op 785 ook 1btc gekocht, de rest nog in fiat. flinke crash is altijd wel leukquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:41 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ach ik zit er momenteel in, vandaar dat ik hem liever de andere kant op zie gaan![]()
Mja nog geen reden tot paniek.
http://stockcharts.com/sc(...)_indicators:stochrsiquote:
Ga nog maar even verder. Sub $700/$20 plzquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:03 schreef Stryder het volgende:
Ja joh, iedereen loopt te panicsellen als een stel
Wat ga je kopen voor $5k?quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:19 schreef Stryder het volgende:
Kijk, overstock is al goed bezig![]()
[ afbeelding ]
*edit
IS VANUIT DE HELP SECTIE!
Tja het is je eigen geldquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:17 schreef GTAnoob het volgende:
Wat gaan jullie doen man en vrouw menschen?[ afbeelding ]
Verkopen naar fiat? Houden? Wat!? Het is allemaal wat gespannen en mijn gevoel zegt me te verkopen omdat dat Ghash gedoe e.d. voor een daling kan zorgen.
is dat groot? overstock.com? ik kende het nog niet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:19 schreef Stryder het volgende:
Kijk, overstock is al goed bezig![]()
[ afbeelding ]
*edit
IS VANUIT DE HELP SECTIE!
785 euro?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:43 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
heb op 785 ook 1btc gekocht, de rest nog in fiat. flinke crash is altijd wel leuk
Meer dan een miljard dollar jaaromzet, dus redelijk grootquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:28 schreef apacalipto het volgende:
[..]
is dat groot? overstock.com? ik kende het nog niet.
Euro's .... zo 2002quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:38 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Wat is die euro waar sporadisch iemand het over heeft hier
Je laat het !quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:45 schreef Revolution-NL het volgende:
Echt bagger om vast te zitten op een hoge prijs
Misschien maar wat bijkopen
Maar de prijs op bitonic staat redelijk hoog t.o.v. BTC, daar gaat je winst :pquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:47 schreef MissionPhailed het volgende:
LTC staat redelijk laag t.o.v BTC (denk ik) Misschien gelegenheid om wat via Bitonic in te kopen en om te zetten in LTC op btc-e.com ... !
quote:verner: Eat, sleep, rave, buy LTC, repeat
Sell niet geraakt en buy ook niet. Het schommelt er tussenin. Gelul in de marge, met weinig winst zegmaar.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:53 schreef Stryder het volgende:
Sell geraakt ik zit weer te chillen in fiat
Precies, ik wacht weer even op een koopmomentje. Waarschijnlijk pas in het weekend.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:55 schreef Geralt het volgende:
[..]
Sell niet geraakt en buy ook niet. Het schommelt er tussenin. Gelul in de marge, met weinig winst zegmaar.
Maargoed, elke 0,1 LTC is er een natuurlijk
Je hele gif is er vandoorquote:
Ik denk dat we die net gezien hebben. Power lijkt er nu wel weer een beetje uit, kan alsnog rustig doorstijgen natuurlijk.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:11 schreef zomertje het volgende:
Overstock nieuws gaat misschien wel n stijging geven
Ik mis zo'n gifjequote:Op donderdag 9 januari 2014 21:15 schreef Stryder het volgende:
Btce is muurtjes aan het opeten momenteel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |