Had je niet even kunnen wachten?quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:49 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
is inmiddels ook grotendeels weer ontkracht. En er zijn altijd scamroepers. Trouwens die grote buy op
Cryptsy is van mij bij wdc.
Wat bedoel je precies?quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:47 schreef Spatieloos het volgende:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=204894.0
Wat een kritiek op de eerste pagina van WDC.
''scam''quote:
quote:4 confirms, 15 sec block time:
CONFIRMATIONS ARE ABOUT THE TIME, NOT ABOUT THE AMOUNT.
You will need 40 confirms the achieve the same security as Bitcoin.
Just like how litecoin is "faster", but each confirm is less secure.
en meer.quote:This is getting rediculous...
qftquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:02 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Oh dat.
Is al allemaal achterhaald joh, iedereen heeft daar op elke coin wat te zeiken.
braaaaaf mensen, braaaaaf. laat worldcoin ons rijk maken ;Dquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:12 schreef SosuaCafe het volgende:
Kijk die koers gaan. Haha. We pumpen hem..
Waar ga je je sell order op zetten?quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:27 schreef roislecxe het volgende:
Ah, we zitten weer ronde de inkoopprijs van 23.5. Beetje omhoog nog want ik wil eruit zijn vanavond.
Ja geen idee, boven 23.5 onder de 24, want dat zie ik ook niet 1-2-3 gebeuren. Eerder 22quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:28 schreef Stryder het volgende:
[..]
Waar ga je je sell order op zetten?
Al maanden volgens mij, of niet?quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:30 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
staan wdc al op een exchange dan?:o
Lig ik hier te minen
Niet zo heel lang volgens mij, minder dan 2 uur de vorige keer.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:33 schreef Nattekat het volgende:
Hoe lang duurt de btc-e withdraw? De transactie staat iig niet in de blockchian.
Heel vaak is dat zo goed als gelijk, bij mij dan.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:33 schreef Nattekat het volgende:
Hoe lang duurt de btc-e withdraw? De transactie staat iig niet in de blockchian.
neee nog niet zo heel lang sinds 20 mei 2013 nog maar op cryptsy...quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Al maanden volgens mij, of niet?
Wel op de confirmationlink in de mail geklikt?quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:33 schreef Nattekat het volgende:
Dat is 'maanden'...quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:36 schreef apacalipto het volgende:
[..]
neee nog niet zo heel lang sinds 20 mei 2013 nog maar op cryptsy...
Tuurlijkquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:37 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wel op de confirmationlink in de mail geklikt?
Nee, ben ik te lui voor. Sowieso klinkt het woord maar raar, nooit van gehoordquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:39 schreef apacalipto het volgende:
[..]
lees dit stukje maar even doorhttp://www.encyclo.nl/begrip/Sarcasme
oktober de eerste gekocht samen met menderquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Al maanden volgens mij, of niet?
En dan nog maar hopen dat je BTC's niet 24 uur op pending blijven staan op Cryptsyquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:44 schreef Nattekat het volgende:
Ik had litecoins moet withdrawen... lange confirmation tijd
welneequote:Op donderdag 9 januari 2014 18:44 schreef tralalala het volgende:
[..]
En dan nog maar hopen dat je BTC's niet 24 uur op pending blijven staan op Cryptsy.
Cryptsy mijd ik, daar kom ik echt nooit meerquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:44 schreef tralalala het volgende:
[..]
En dan nog maar hopen dat je BTC's niet 24 uur op pending blijven staan op Cryptsy.
Dan moet je heel lang wachten.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:49 schreef Spatieloos het volgende:
Wat gebeurt er als je iets als NETcoin stuurt zonder transaction fee?
welke browser. Ik heb daar echt nooit last vanquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:47 schreef tralalala het volgende:
Oh ik zie nu al weer hogere buy orders dan sell orders, nee dus...
Chrome, nu weer weg overigens.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:57 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
welke browser. Ik heb daar echt nooit last van
Yo, spreek je later.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:19 schreef roislecxe het volgende:
Tegen beter weten in een sellorder op 23.83.
Tot vanavond
de wat RSI?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:38 schreef strbo het volgende:
Litecoin (Bitcoin vast ook) volgt wel een prachtig sinusoide achtig patroon de afgelopen twee dagen, vrijwel direct gelinkt aan de StochRSI
beetje actie kan geen kwaad.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:39 schreef Stryder het volgende:
780 is al anderhalve dag de ondergrens, als we daar maar boven blijven.
Ach ik zit er momenteel in, vandaar dat ik hem liever de andere kant op zie gaanquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:40 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
beetje actie kan geen kwaad.
heb op 785 ook 1btc gekocht, de rest nog in fiat. flinke crash is altijd wel leukquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:41 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ach ik zit er momenteel in, vandaar dat ik hem liever de andere kant op zie gaan![]()
Mja nog geen reden tot paniek.
http://stockcharts.com/sc(...)_indicators:stochrsiquote:
Ga nog maar even verder. Sub $700/$20 plzquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:03 schreef Stryder het volgende:
Ja joh, iedereen loopt te panicsellen als een stel
Wat ga je kopen voor $5k?quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:19 schreef Stryder het volgende:
Kijk, overstock is al goed bezig![]()
[ afbeelding ]
*edit
IS VANUIT DE HELP SECTIE!
Tja het is je eigen geldquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:17 schreef GTAnoob het volgende:
Wat gaan jullie doen man en vrouw menschen?[ afbeelding ]
Verkopen naar fiat? Houden? Wat!? Het is allemaal wat gespannen en mijn gevoel zegt me te verkopen omdat dat Ghash gedoe e.d. voor een daling kan zorgen.
is dat groot? overstock.com? ik kende het nog niet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:19 schreef Stryder het volgende:
Kijk, overstock is al goed bezig![]()
[ afbeelding ]
*edit
IS VANUIT DE HELP SECTIE!
785 euro?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:43 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
heb op 785 ook 1btc gekocht, de rest nog in fiat. flinke crash is altijd wel leuk
Meer dan een miljard dollar jaaromzet, dus redelijk grootquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:28 schreef apacalipto het volgende:
[..]
is dat groot? overstock.com? ik kende het nog niet.
Euro's .... zo 2002quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:38 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Wat is die euro waar sporadisch iemand het over heeft hier
Je laat het !quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:45 schreef Revolution-NL het volgende:
Echt bagger om vast te zitten op een hoge prijs
Misschien maar wat bijkopen
Maar de prijs op bitonic staat redelijk hoog t.o.v. BTC, daar gaat je winst :pquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:47 schreef MissionPhailed het volgende:
LTC staat redelijk laag t.o.v BTC (denk ik) Misschien gelegenheid om wat via Bitonic in te kopen en om te zetten in LTC op btc-e.com ... !
quote:verner: Eat, sleep, rave, buy LTC, repeat
Sell niet geraakt en buy ook niet. Het schommelt er tussenin. Gelul in de marge, met weinig winst zegmaar.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:53 schreef Stryder het volgende:
Sell geraakt ik zit weer te chillen in fiat
Precies, ik wacht weer even op een koopmomentje. Waarschijnlijk pas in het weekend.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:55 schreef Geralt het volgende:
[..]
Sell niet geraakt en buy ook niet. Het schommelt er tussenin. Gelul in de marge, met weinig winst zegmaar.
Maargoed, elke 0,1 LTC is er een natuurlijk
Je hele gif is er vandoorquote:
Ik denk dat we die net gezien hebben. Power lijkt er nu wel weer een beetje uit, kan alsnog rustig doorstijgen natuurlijk.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:11 schreef zomertje het volgende:
Overstock nieuws gaat misschien wel n stijging geven
Ik mis zo'n gifjequote:Op donderdag 9 januari 2014 21:15 schreef Stryder het volgende:
Btce is muurtjes aan het opeten momenteel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |