abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135279140
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 16:41 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:

[..]

ze kunnen de exchanges en bedrijven verbieden om er mee te handelen, dan zal btc ondergronds gaan maar helemaal uitroeien kunnen ze t nooit idd. maar in dat geval zal t niet mainstream worden en daar ben ik wel bang voor.
Ik zou niet weten welke huidige wetten binnen de EU betrekking hebben op Cryptocurrency. Volgens mij barst het nog van de mazen en zal daar eerst flink de bezem doorheen moeten voordat er duidelijke regels opgesteld kunnen worden en er desbetreffende eisen doorgevoerd kunnen worden.

Zulke wijzigingen zullen imo niet doorgevoerd worden zonder veel maatschappelijke ophef en tegenstand.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 januari 2014 @ 16:51:22 #77
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_135279197
Earth stijgt? Dat was niet de afspraak :(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_135279218
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 16:44 schreef Stryder het volgende:

[..]

Daarom is het belangrijk wat Amerika doet, want Nederland volgt Amerika vrij trouw.
China geeft al sinds jaar en dag niks om de rest van de wereld.
Het lijkt me sterk dat als btc groot wordt dat de vs dat zomaar zal toelaten, staat gelijk aan macht inleveren. net als elke andere regering dat nooit zomaar zal toelaten.
pi_135279225
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 16:50 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Ik zou niet weten welke huidige wetten binnen de EU betrekking hebben op Cryptocurrency. Volgens mij barst het nog van de mazen en zal daar eerst flink de bezem doorheen moeten voordat er duidelijke regels opgesteld kunnen worden en er desbetreffende eisen doorgevoerd kunnen worden.

Zulke wijzigingen zullen imo niet doorgevoerd worden zonder veel maatschappelijke ophef en tegenstand.
Opstand en maatschappelijke ophef, je hebt het dan sowieso niet over Nederland neem ik aan.
Forcefield City Bewoner
pi_135279300
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 16:50 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Alsof ze geven om maatschappelijke ophef, kijk maar naar demonstraties Griekenland etc.
pi_135279533
Ik zie het al voor me, pro bitcoin demonstraties :')
"20.000 bitcoin aanhangers hebben op de facebook fanpage aangegeven deze middag zich te verzamelen op het malieveld."

"De demonstratie met 50 bitcoin aanhangers is in volle gang"
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_135279564
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 16:52 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Opstand en maatschappelijke ophef, je hebt het dan sowieso niet over Nederland neem ik aan.
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 16:54 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:

[..]

Alsof ze geven om maatschappelijke ophef, kijk maar naar demonstraties Griekenland etc.
Ik zie zeker wel vormen van weerstand waar overheden veel moeilijkheden mee kunnen krijgen. Niet in de vorm van demonstraties e.d., maar in de vorm van bijvoorbeeld digitale weerstand.

Ik ben momenteel even met m'n schoolshit bezig, maar ik kom er later op terug om het te verduidelijken.
pi_135279681
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:00 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

[..]

Ik zie zeker wel vormen van weerstand waar overheden veel moeilijkheden mee kunnen krijgen. Niet in de vorm van demonstraties e.d., maar in de vorm van bijvoorbeeld digitale weerstand.

Ik ben momenteel even met m'n schoolshit bezig, maar ik kom er later op terug om het te verduidelijken.
Digitale weerstand is idd het beste wat men kan doen, dus gewoon door blijven gaan met betalen met bitcoins dan zet je overheden buitenspel.
pi_135279775
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:00 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

[..]

Kan niet wachten want ik komt bij mij zo snel niet een recent voorbeeld tegen waarbij de politiek luisterd naar feedback vanuit de bevolking.

Op het moment zijn cryptocurrencies nog geen probleem voor belasting inkomsten van de staat. Zodra dit een probleem wordt verzinnen ze er vanzelf iets op. Zie niet echt hoe ze bitcoins kunnen verbieden, ze kunnen het echter wel onaantrekkelijk maken voor bedrijven om het als wettig betaalmiddel te aanvaarden. En wat heb je aan een currency als je het nergens aan kan uitgeven. Dan zal het nooit meer worden dan een speculatie speeltje.

Bedoel wees eerlijk, bijna iedereen met bitcoins nu heeft ze omdat ze misschien meer waard worden, niet omdat het nu zo'n nuttig betaalmiddel is.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 januari 2014 @ 17:11:51 #85
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_135279999
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:06 schreef Ame_thyst het volgende:

Bedoel wees eerlijk, bijna iedereen met bitcoins nu heeft ze omdat ze misschien meer waard worden, niet omdat het nu zo'n nuttig betaalmiddel is.
Nu vooral voor het geld, maar ik zie zeker wat in bitcoins voor de toelkomst. Het zijn al die vage altcoins waar ik niks in zie.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 9 januari 2014 @ 17:20:27 #86
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_135280342
quote:

[..]

Kan niet wachten want ik komt bij mij zo snel niet een recent voorbeeld tegen waarbij de politiek luisterd naar feedback vanuit de bevolking.

Op het moment zijn cryptocurrencies nog geen probleem voor belasting inkomsten van de staat. Zodra dit een probleem wordt verzinnen ze er vanzelf iets op. Zie niet echt hoe ze bitcoins kunnen verbieden, ze kunnen het echter wel onaantrekkelijk maken voor bedrijven om het als wettig betaalmiddel te aanvaarden. En wat heb je aan een currency als je het nergens aan kan uitgeven. Dan zal het nooit meer worden dan een speculatie speeltje.

Ik zie BTC echt niet meer zo snel verdwijnen tegenwoordig. Er komen steeds meer bedrijven en ondernemers bij die bitcoins accepteren
pi_135280488
quote:

[..]

Hoeft ook helemaal niet altijd nodig te zijn. Kijk naar illegaal downloaden. Hoe vaak is er wel niet gedreigd met maatregelen en zijn er in de politiek regels opgesteld als weerstand tegen illegale downloads? Ze blokkeren bijvoorbeeld PirateBay, afijn, dezelfde dag schieten proxy-sites als www.fucktimkuik.org uit de grond om toch gebruik te kunnen maken van de service. En wat kan de overheid er tegen doen? Niets.

Dat probleem wordt in dit geval eerder veroorzaakt door privacy-wetgeving, maar het is en blijft een voorbeeld hoe moeilijk het is online regels op te stellen en door te voeren.

quote:
Naar mijn mening gaat het niet echt om de bitcoin zelf, maar om het systeem wat erachter zit. Als er maar genoeg mensen zijn die het systeem leren snappen en de voordelen ervan in zien, dan zie ik in de toekomst geen andere mogelijkheid om het systeem in welke vorm dan ook te integreren in ons huidige monetaire systeem.

Inderdaad, velen doen het nu alleen voor het geld, maar de voordelen zijn er en kunnen niet door overheden genegeerd worden.

@Edit

Bovendien, áls ze het willen verbieden, dan moeten ze echt snel zijn. Als ze eind 2014 komen aankakken met een verbod op de currency, dan wil ik niet weten wat bedrijven gezamenlijk teweegbrengen om hun geïnvesteerde centjes niet te verliezen.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2014 17:24:43 ]
pi_135280637
Ah, we zitten weer ronde de inkoopprijs van 23.5. Beetje omhoog nog want ik wil eruit zijn vanavond.
Forcefield City Bewoner
  donderdag 9 januari 2014 @ 17:32:24 #89
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_135280813
Ik heb mij net geregistreerd bij cryptsy, maar nu krijg ik een trade key. Is dat de public key voor die wallet zegmaar? En werkt die dan zowel bij BTC als bij WDC? Ik dacht dat elke wallet een eigen public key had die uniek was en ik dus een aparte BTC key en WDC key zou krijgen.

Kan iemand mij verlichten? Dan ga ik ondertussen de aardappels schillen :P
»» Democracy is so overrated »»
pi_135280864
@Lollertrolle
De euro prijs pakken die omrekenen naar de huidige BTC koers en dan dat resultaat vragen. Dat is mijn ogen nu niet bepaald nuttige acceptatie. Al is het zeker een stap in de goeie richting.

Wat wij willen zien zijn producten en diensten die gewoon een x hoeveelheid bitcoins kosten maar zolang de koers onstabiel is zal dat voor een bedrijf een te groot risico zijn.

@mosrednAben
Ben het eens met het punt dat je maakt.
Ik denk dat als we BTC gaan vergelijken met illegaal downloaden we onszelf alleen maar meer in de vingers snijden, want dan krijgen we inderdaad een grijze/zwarte handel munt :P

quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:32 schreef RoelerMF het volgende:
Ik heb mij net geregistreerd bij cryptsy, maar nu krijg ik een trade key. Is dat de public key voor die wallet zegmaar? En werkt die dan zowel bij BTC als bij WDC? Ik dacht dat elke wallet een eigen public key had die uniek was en ik dus een aparte BTC key en WDC key zou krijgen.

Kan iemand mij verlichten? Dan ga ik ondertussen de aardappels schillen :P
Voor elke coin maak je een apart deposit adress.
Naar https://www.cryptsy.com/users/balances gaan en dan op de knop achter de currency klikken. Man o man wat is die site weer traag zeg
pi_135280970
AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a, 5
pi_135280987
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:27 schreef roislecxe het volgende:
Ah, we zitten weer ronde de inkoopprijs van 23.5. Beetje omhoog nog want ik wil eruit zijn vanavond.
Erin blijven joh, dood of de gladiolen *O*
LUISTER NIET NAAR WAT IK OVER DE PRIJS TE ZEGGEN HEB, DIT IS HOOGST SPECULATIEF!!
pi_135281082
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:36 schreef Stryder het volgende:

[..]

Erin blijven joh, dood of de gladiolen *O*
Nah, ben vanavond toch weer niet thuis denk. En tot nu toe heeft dat weinig goed opgeleverd elke keer.
Forcefield City Bewoner
  donderdag 9 januari 2014 @ 17:39:45 #94
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_135281111
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:33 schreef Ame_thyst het volgende:

Voor elke coin maak je een apart deposit adress.
Naar https://www.cryptsy.com/users/balances gaan en dan op de knop achter de currency klikken. Man o man wat is die site weer traag zeg
Thanks, heb nu voor BTC en voor WDC een deposit adress aangemaakt. Nu moet ik wachten op de confirmation, right? :)
»» Democracy is so overrated »»
pi_135281183
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:39 schreef RoelerMF het volgende:

[..]

Thanks, heb nu voor BTC en voor WDC een deposit adress aangemaakt. Nu moet ik wachten op de confirmation, right? :)
ja als je wat gestuurd hebt :)
pi_135281234
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:39 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Nah, ben vanavond toch weer niet thuis denk. En tot nu toe heeft dat weinig goed opgeleverd elke keer.
Ik hoop dat btc even de 850 muur gaat doorbreken 8-) en anders lekker crashen nu ik er vol inzit :{
LUISTER NIET NAAR WAT IK OVER DE PRIJS TE ZEGGEN HEB, DIT IS HOOGST SPECULATIEF!!
  donderdag 9 januari 2014 @ 17:47:22 #97
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_135281422
https://bitcointalk.org/index.php?topic=204894.0
Wat een kritiek op de eerste pagina van WDC.

:o
Spatieboos
pi_135281457
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:33 schreef Ame_thyst het volgende:
@mosrednA
Ben het eens met het punt dat je maakt.
Ik denk dat als we BTC gaan vergelijken met illegaal downloaden we onszelf alleen maar meer in de vingers snijden, want dan krijgen we inderdaad een grijze/zwarte handel munt :P
Ben ik het mee eens. Een doorvoering hand in hand met overheden is natuurlijk de meest profitabele oplossing. Maar juist om het punt wat jij aankaart zal dat waarschijnlijk niet gebeuren.

Ik zie bitcoin als een revolutionair concept. Vroeger werden revolutionaire ideeën vaak fysiek doorgevoerd wat ook gepaard ging met geweld en andere ongeregeldheden. Demonstraties en protesten zie ik omtrent de bitcoin ook absoluut niet gebeuren, maar ik zie de geschiedenis zich wel herhalen op digitaal grondgebied.

In een samenleving waarin de digitale wereld een steeds grotere fundamentele rol gaat spelen zie ik best gebeuren dat een opstand in digitale vorm veranderingen gaat teweegbrengen. Wat vroeger fysieke massabewegingen waren die revolutionaire ideeën doordreven zie ik zonder twijfel de mogelijkheid dat deze bewegingen in de toekomst op digitaal grondgebied voortgezet worden.

De kracht van digitalisering is imo tevens de grootste zwakte. In dit geval niet zozeer voor individuen, maar voor grotere partijen met macht waarop als individu geen invloed op uit te oefenen is.
  donderdag 9 januari 2014 @ 17:49:09 #99
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135281482
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:47 schreef Spatieloos het volgende:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=204894.0
Wat een kritiek op de eerste pagina van WDC.

:o
is inmiddels ook grotendeels weer ontkracht. En er zijn altijd scamroepers. Trouwens die grote buy op
Cryptsy is van mij bij wdc.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  donderdag 9 januari 2014 @ 17:50:14 #100
353115 strbo
1Pa6Sas8WfyjGuiMZvKxsE6R2bQBB1
pi_135281510
quote:
Leuk artikel. Stuk of wat technische foutjes, maar nog steeds stukken beter dan de meeste artikelen. En daarnaast ook vrij uniek dat een stuk de volledige scoop van het Bitcoin protocol uitlicht, en niet alleen over de maan praat. Mogen meer schrijvers doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')