Al maanden volgens mij, of niet?quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:30 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
staan wdc al op een exchange dan?:o
Lig ik hier te minen
Niet zo heel lang volgens mij, minder dan 2 uur de vorige keer.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:33 schreef Nattekat het volgende:
Hoe lang duurt de btc-e withdraw? De transactie staat iig niet in de blockchian.
Heel vaak is dat zo goed als gelijk, bij mij dan.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:33 schreef Nattekat het volgende:
Hoe lang duurt de btc-e withdraw? De transactie staat iig niet in de blockchian.
neee nog niet zo heel lang sinds 20 mei 2013 nog maar op cryptsy...quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Al maanden volgens mij, of niet?
Wel op de confirmationlink in de mail geklikt?quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:33 schreef Nattekat het volgende:
Dat is 'maanden'...quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:36 schreef apacalipto het volgende:
[..]
neee nog niet zo heel lang sinds 20 mei 2013 nog maar op cryptsy...
Tuurlijkquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:37 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wel op de confirmationlink in de mail geklikt?
Nee, ben ik te lui voor. Sowieso klinkt het woord maar raar, nooit van gehoordquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:39 schreef apacalipto het volgende:
[..]
lees dit stukje maar even doorhttp://www.encyclo.nl/begrip/Sarcasme
oktober de eerste gekocht samen met menderquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Al maanden volgens mij, of niet?
En dan nog maar hopen dat je BTC's niet 24 uur op pending blijven staan op Cryptsyquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:44 schreef Nattekat het volgende:
Ik had litecoins moet withdrawen... lange confirmation tijd
welneequote:Op donderdag 9 januari 2014 18:44 schreef tralalala het volgende:
[..]
En dan nog maar hopen dat je BTC's niet 24 uur op pending blijven staan op Cryptsy.
Cryptsy mijd ik, daar kom ik echt nooit meerquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:44 schreef tralalala het volgende:
[..]
En dan nog maar hopen dat je BTC's niet 24 uur op pending blijven staan op Cryptsy.
Dan moet je heel lang wachten.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:49 schreef Spatieloos het volgende:
Wat gebeurt er als je iets als NETcoin stuurt zonder transaction fee?
welke browser. Ik heb daar echt nooit last vanquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:47 schreef tralalala het volgende:
Oh ik zie nu al weer hogere buy orders dan sell orders, nee dus...
Chrome, nu weer weg overigens.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:57 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
welke browser. Ik heb daar echt nooit last van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |