Reken maarquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:19 schreef ulq het volgende:
[..]
Haha zie je zo'n dronken gast aan de bar die hele tijd bitcoinwisdom aan het kijken is
Dan is het roislecxe.
Ik vraag me af hoe "De Waag" in Delft is: Allemaal nerds, die de hele avond op hun tel kijken. Wat de Starbucks voor Apple-fans isquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:19 schreef ulq het volgende:
[..]
Haha zie je zo'n dronken gast aan de bar die hele tijd bitcoinwisdom aan het kijken is
Dan is het roislecxe.
Ik ook! Lijkt me best leuk.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:21 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe "De Waag" in Delft is: Allemaal nerds, die de hele avond op hun tel kijken. Wat de Starbucks voor Apple-fans is
En dan op de trollbox FOK! je buurman vragen wat hij wilt drinkenquote:
Lijkt een opwaartse trend te zijn. Dus ik zou zeggen 'ja'.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:26 schreef edcetera het volgende:
944 daily high, hoe vaak gaan we dat record verbreken vanavond ?
Doen! Gewoon omdat het kanquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:30 schreef GTAnoob het volgende:
`ik twijfel om helft van mijn ltc te verkopen :p
En vanaf morgen weer wat zakken tot zondag namiddag om weer de Apollo 2014 in te stappen. Dat begint de trend van de laatste weken te worden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:36 schreef ulq het volgende:
[..]
Lijkt een opwaartse trend te zijn. Dus ik zou zeggen 'ja'.
Buy bedoel je??quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik zit fifty/fifty in dollars/BTC. Voor een stukje heb ik LTC een sell op ¤18,699 staan voor de nacht.
twitter:CoinedUp twitterde op vrijdag 10-01-2014 om 22:20:24Anyone want Quark [QRK] on http://t.co/4rzJVsjcdl? reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |