Reken maarquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:19 schreef ulq het volgende:
[..]
Haha zie je zo'n dronken gast aan de bar die hele tijd bitcoinwisdom aan het kijken is
Dan is het roislecxe.
Ik vraag me af hoe "De Waag" in Delft is: Allemaal nerds, die de hele avond op hun tel kijken. Wat de Starbucks voor Apple-fans isquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:19 schreef ulq het volgende:
[..]
Haha zie je zo'n dronken gast aan de bar die hele tijd bitcoinwisdom aan het kijken is
Dan is het roislecxe.
Ik ook! Lijkt me best leuk.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:21 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe "De Waag" in Delft is: Allemaal nerds, die de hele avond op hun tel kijken. Wat de Starbucks voor Apple-fans is
En dan op de trollbox FOK! je buurman vragen wat hij wilt drinkenquote:
Lijkt een opwaartse trend te zijn. Dus ik zou zeggen 'ja'.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:26 schreef edcetera het volgende:
944 daily high, hoe vaak gaan we dat record verbreken vanavond ?
Doen! Gewoon omdat het kanquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:30 schreef GTAnoob het volgende:
`ik twijfel om helft van mijn ltc te verkopen :p
En vanaf morgen weer wat zakken tot zondag namiddag om weer de Apollo 2014 in te stappen. Dat begint de trend van de laatste weken te worden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:36 schreef ulq het volgende:
[..]
Lijkt een opwaartse trend te zijn. Dus ik zou zeggen 'ja'.
Buy bedoel je??quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik zit fifty/fifty in dollars/BTC. Voor een stukje heb ik LTC een sell op ¤18,699 staan voor de nacht.
twitter:CoinedUp twitterde op vrijdag 10-01-2014 om 22:20:24Anyone want Quark [QRK] on http://t.co/4rzJVsjcdl? reageer retweet
Zit daar toch nog genoeg volume voor Euro trades? Daar wordt hier altijd zo negatief over gedaan?quote:
Nouja. Het is een langzame trend omhoog zonder intense pumps. Zo 'wtf' is het ook weer niet dat deze trend gewoon continueert.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:10 schreef GTAnoob het volgende:
Ik verkoop een deel van mijn LTC en ja hoor, het stijgt meteen
Zit geen logica in, de sell orders zijn 2-3x zo groot als de buyorders. Dus meer mensen willen verkopen dan kopen. EN het stijgt? Wtf.
Geen nieuws is goed nieuwsquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:38 schreef Stryder het volgende:
Het wtf is er voor nieuws ofzo, probeer hier rustig te zuipen....
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:10 schreef GTAnoob het volgende:
Ik verkoop een deel van mijn LTC en ja hoor, het stijgt meteen
Zit geen logica in, de sell orders zijn 2-3x zo groot als de buyorders. Dus meer mensen willen verkopen dan kopen. EN het stijgt? Wtf.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:07 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Houden, minimaal 3 maand.
Intussen niet naar de koers kijken.
845 zien we nooit meer terug! Vanaf nu door naar de 2k!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
Eruit op 845. Stukje lager weer instappen hoop ik
Jij denkt dat ie niet nog even gaat crashen als alle Chinezen hun coins gaan dumpen vanwege 31 januari?quote:
En terecht, het is tijd voor een wat relaxere trend: Beetje stijgen en dalen. Volgens mij hebben de die-hards een slaaptekort opgelopen de laatste weken en verdienen een wekendje uit/vakantie.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:38 schreef Stryder het volgende:
Het wtf is er voor nieuws ofzo, probeer hier rustig te zuipen....
Trade bitcoins, play GTAV, niks meer, niks minder.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:47 schreef edcetera het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de die-hards een slaaptekort opgelopen de laatste weken en verdienen een wekendje uit/vakantie.
En dan?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:44 schreef ulq het volgende:
[..]
Jij denkt dat ie niet nog even gaat crashen als alle Chinezen hun coins gaan dumpen vanwege 31 januari?
Denk je, dat de Chinezen er niet op zijn voorbereid en er geen anti-regeringsbewegingen zijn? De grote jongens, die echt invloed hebben allang eieren voor hun BTC gekozen en hebben hun vriendjes buiten de Republiekquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:44 schreef ulq het volgende:
[..]
Jij denkt dat ie niet nog even gaat crashen als alle Chinezen hun coins gaan dumpen vanwege 31 januari?
dump? hoezo?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:54 schreef ulq het volgende:
[..]
dan zou je niet 3 maanden stug holden, maar ook nog even profiteren van de dump
dus iedereen verwact een dump op 31jan? waarom niet eerder?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:55 schreef dspje het volgende:
[..]
vanaf dan kunnen de sjinezen niet meer omruilen naar hun eigen currency afaik
Ik trade er niet mee, ik hold (of sell).quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:54 schreef ulq het volgende:
[..]
Hehe, 850 zit een redelijke top. Blijven erop afketsenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:44 schreef ulq het volgende:
[..]
845 zien we nooit meer terug! Vanaf nu door naar de 2k!
Een dump, ja want een echte crash gaat het niet worden. Beter nu montjesmaat verkopen tegen een redelijke prijs en een kleine crash simuleren via de media voor een kleine panic sell. Het feit, dat het nu al bekend is betekend geen echte crash:quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:54 schreef ulq het volgende:
[..]
ok thnx voor de infoquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:02 schreef edcetera het volgende:
[..]
Een dump, ja want een echte crash gaat het niet worden. Beter nu montjesmaat verkopen tegen een redelijke prijs en een kleine crash simuleren via de media voor een kleine panic sell. Het feit, dat het nu al bekend is betekend geen echte crash:
Als de Chinese overheid op 1 feb ineens alle exchanges consficeerde en en klopjacht op BTC-traders startte zou het een crash kunnen opleveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |