Shabu meet Amersfoort!quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Spicy tuna Potato chizuboru Ebi Tamago Inari Unagi California Maki Futo Maki Kyuri Tsukemono Gyoza AAAAMENquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe morgen een poging, dan gaan we tellen tot hoe ver je komt
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Spicy tuna Potato chizuboru Ebi Tamago Inari Unagi California Maki Futo Maki Kyuri Tsukemono Gyoza AAAAMEN
Eventueel ook te gebruiken als bestellijst voor als we weer geen parkeerplek kunnen vinden
Aardappelkoekjes!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Spicy tuna Potato chizuboru Ebi Tamago Inari Unagi California Maki Futo Maki Kyuri Tsukemono Gyoza AAAAMEN
Eventueel ook te gebruiken als bestellijst voor als we weer geen parkeerplek kunnen vinden
Donequote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
maak een TR en vraag om een Tt change
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:16 schreef Greys het volgende:
Roozjee, volgens mij ga ik maandag pas lekken ongeveer, maar spiesjaal voor jou wil ik het morgen ook wel even doen!
Nou sorry hoor!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Let dan o-hop! Potato chizuboru
Ja hallo, ik ben nog trager dan die andere lat, moet ik ineens snel gaan denken omdat iemand anders de een-na-laatste post neerzet.quote:
Vlieg in de kapstok!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:18 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Nou sorry hoor!Mot je ruzie ofzo?
Daarom, anticiperenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ben nog trager dan die andere lat, moet ik ineens snel gaan denken omdat iemand anders de een-na-laatste post neerzet.
Ik bestel ronde 1 welquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:18 schreef IrishBastard het volgende:
Moet ik nou Japans leren voor morgen?Ze dagen zichzelf wel uit dan, met al die l'en in die woorden
Heel graag. Anders krijg ik het nooit te zien.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:16 schreef Greys het volgende:
Roozjee, volgens mij ga ik maandag pas lekken ongeveer, maar spiesjaal voor jou wil ik het morgen ook wel even doen!
Dus denken over wat ik aan het typen ben en tegelijkertijd denken over wat als eventueel?quote:
Goede vlaagquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:21 schreef roos85 het volgende:
Greys.. Waar mot ik mijn lelijke koekblik zetten?
Zie, je snapt het nog steeds niet he!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:21 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
Ik kan er nog steeds niet over uit dat iemand zoiets typt en daarna vraagt 'Ja, wát???'.
Sorry. Carry on![]()
Pal aan de overkant van de Shabu is een parkeerplaats!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:21 schreef roos85 het volgende:
Ik was er op een uur na, bijna live bij en ik ben er ook nog niet helemaal zeker van.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zie, je snapt het nog steeds niet he!
Ik bescheiden?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:12 schreef Laysa het volgende:
Nou dus.....Yashaaa is heerlijk bescheiden en IB is in your face....zo zit dat
Vergeleken met Ib absoluutquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zit je ff te gamen zijn we een heel topic verder. Maar waar ik op wilde reageren:
LaysaIk zou het tof vinden als je ook ff komt
We fleuren je wel op
En
[..]
Ik bescheiden?
Jullie kiezen er gewoon voor om haar niet te begrijpen. En dat is altijd. Dat is zo flauw he, ze bedoelt het zo goed en mensen willen het gewoon niet snappen en zijn expres al-tijd tegen haar bezig. Dusquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik was er op een uur na, bijna live bij en ik ben er ook nog niet helemaal zeker van.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:21 schreef roos85 het volgende:
Prima, dan zet ik mijn mooie koekblik daar ook neerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:22 schreef Greys het volgende:
Pal aan de overkant van de Shabu is een parkeerplaats!
Wel een beetje matig ja. Het is ook altijd en-masse. Beetje jammer.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jullie kiezen er gewoon voor om haar niet te begrijpen. En dat is altijd. Dat is zo flauw he, ze bedoelt het zo goed en mensen willen het gewoon niet snappen en zijn expres al-tijd tegen haar bezig. Dus
Als ik het goed begrijp: minder bescheiden dan Yashaaaaaquote:
Mijn bescheidenheid siert mij. Daar getuigt deze post ook vanquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp: minder bescheiden dan Yashaaaaa
Je bent iig een stuk knapper dan die lelijke Oognip dus ik zou zeggen; ga naast haar zittenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
KAN IK ER IETS AAN DOEN DAT IK MISS NEDERLAND NIET BEN!!!
*kras*
whehequote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:02 schreef Greys het volgende:
Ik ben stiekem wel blij als Knof gelijk heeft.
Dan steek ik er lekker knap bij af morgen
Dan is Yashaaaaa dus wel héél bescheidenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:25 schreef IrishBastard het volgende:
Mijn bescheidenheid siert mij. Daar getuigt deze post ook van
De vorige keer dat je zulks adviseerde was ik te laat terwijl ik ruim op tijd was. Duschquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:25 schreef Greys het volgende:
Niet allemaal aan de overkant parkeren, daar moet ik al
Kun je het dan niet meer?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:25 schreef Greys het volgende:
Want die enorme slee van jou past er anders niet meer tussen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:25 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ik maar effe wacht met parkeren tot Greys geparkeerd heeft. Voor alle zekerheid. Als ik dit zo lees.quote:
Bluf.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze rijdt een Smart. Die parkeer je desnoods nog IN de Shabu, als 't moet
Ze parkeert 'm nog in je auto, zie ik net. Dus ik wacht ook wel ekkesquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar effe wacht met parkeren tot Greys geparkeerd heeft. Voor alle zekerheid. Als ik dit zo lees.
Dan moet je wel even bellen dat ze een paar stoelen verschuivenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze rijdt een Smart. Die parkeer je desnoods nog IN de Shabu, als 't moet
Jullie hebben de halve toko gereserveerd met z'n allen, dus komt goedquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:28 schreef indaha het volgende:
[..]
Dan moet je wel even bellen dat ze een paar stoelen verschuiven
Zodat je ervoor kan kiezen om altijd op de zelfde plek te gaan staan. ja, ik ken dan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:29 schreef Greys het volgende:
Ik kan weinig, maar parkeren kan ik als een malle, idioten!![]()
Heb alleen graag keuze, qua plaats
2 is genoeg!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:28 schreef indaha het volgende:
[..]
Dan moet je wel even bellen dat ze een paar stoelen verschuiven
Je hebt ook veel plaats nodig, met zo'n Smartiequote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:29 schreef Greys het volgende:
Ik kan weinig, maar parkeren kan ik als een malle, idioten!![]()
Heb alleen graag keuze, qua plaats
Ja, heb jij al een eigen pasje aangevraagd?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:32 schreef Oognip het volgende:
Mama_mia en ik parkeren gratisGehandicapte en lelijkerd FTW!
Ik heb mijn ID toch bij mequote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, heb jij al een eigen pasje aangevraagd?
Hier in de straat kun je gratis parkeren, moet je daarna nog wel even naar Amersfoort lopen, maar wel gratis geparkeerd.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:33 schreef Rewimo het volgende:
O wacht, Nederland, dus betaald parkeren
je komt niet op je pony?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:32 schreef Oognip het volgende:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:32 schreef Oognip het volgende:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb de kat wakker gelachen
Duidelijk geen Britquote:
Nondejuquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee mijn pony komt op mij.
En morgen heb ik geen rechte pony(rechte pony's
![]()
)
Zullen we het daar op houden? Dat is wel het veiligste.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:39 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Oognip, heb je een masker op?
Zo niet! Maar doe eens een naam?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:40 schreef IrishBastard het volgende:
Hé Nip, ik dacht opeens aan een persoon die bij mij in de klas heeft gezeten die je waarschijnlijk ook kentAls ik zeg dat 'ie een zwaardvechtvereniging heeft opgezet in Groningen, weet je dan wie het is?
Er is al een catloverquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:41 schreef Greys het volgende:
Cat! Kan jij niet alsnog morgen?
Dan krijgen wij samen misschien ook zo'n parkeerpas!!!
(Of telt jouw oog niet als gehandicapt? Ik dek het 'lelijk' gedeelte!)
Ik vatte het eerste deel echt heel lelijk opquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:41 schreef Greys het volgende:
Cat! Kan jij niet alsnog morgen?
Dan krijgen wij samen misschien ook zo'n parkeerpas!!!
(Of telt jouw oog niet als gehandicapt? Ik dek het 'lelijk' gedeelte!)
Heb je nou ook een schuine?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee mijn pony komt op mij.
En morgen heb ik geen rechte pony(rechte pony's
![]()
)
Nee, nip is lelijk. Niet de ponyquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:42 schreef roos85 het volgende:
[..]
Heb je nou ook een schuine?
Das lelijk
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:42 schreef roos85 het volgende:
[..]
Das lelijk
Oh Cat niet hoor, als je je oog tussen mijn bitterballen gooit mogen dat soort grappen!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik vatte het eerste deel echt heel lelijk op
Dat beest kan er ook niks aan doen hè?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Nee, nip is lelijk. Niet de pony
Ze gaan jou geld toewerpen na afloop bij Shabu, denk ik!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:43 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik ben doof, te dik en lelijk! Voor mij zou alles gratis moeten zijn
Mn eigen gironummer wordt ter plekke opgezet!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze gaan jou geld toewerpen na afloop bij Shabu, denk ik!
Mijne ia nog veel lelijkerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:42 schreef roos85 het volgende:
[..]
Das lelijk
Dat ze zo'n vijver met karpers bij de ingang leegscheppen en PB de opbrengst gevenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze gaan jou geld toewerpen na afloop bij Shabu, denk ik!
Bel 0900-DOOFLELIJKDIK voor uw donatie!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:44 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Mn eigen gironummer wordt ter plekke opgezet!
Doorzichtige jurkjes?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mijne ia nog veel lelijkerhet is een rechte maar ik draag hem schuin. Ziet er dus echt niet uit en dat past weer bij de rest van mijn verschijning.
Maar goed dat ik morgen mijn doorzichtige jurkje niet aandoe
Minstens! Minstens!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:45 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat ze zo'n vijver met karpers bij de ingang leegscheppen en PB de opbrengst geven
Druk op de stopknop om te doneren!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Bel 0900-DOOFLELIJKDIK voor uw donatie!
Jullie willen me niet begrijpenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:46 schreef Oognip het volgende:
Waar blijft knofje eigenlijk met haar 'zo was het allemaal niet bedoelt' post?
Jij hebt haar weg gejaagdquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:46 schreef Oognip het volgende:
Die is nog even haar post 83% aan het editten, moment!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:46 schreef Oognip het volgende:
Met een witte tent er onder, jaaaaaaaaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mijne ia nog veel lelijkerhet is een rechte maar ik draag hem schuin. Ziet er dus echt niet uit en dat past weer bij de rest van mijn verschijning.
Maar goed dat ik morgen mijn doorzichtige jurkje niet aandoe
Whehehequote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Die is nog even haar post 83% aan het editten, moment!
Ja, net als vorige keerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Met een witte tent er onder, jaaaaaaaa
Wel hoor!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:47 schreef IrishBastard het volgende:
Ik krijg het gevoel alsof iemand niet zo welkom meer is hier. Zit ik fout?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:49 schreef IrishBastard het volgende:
Oh wacht, ik zou het zeggen als Nip negatief was hèHelemaal vergeten
Zal ik alle posts nog even quoten?
Wat vind je van de negerin rechts in beeld?quote:
Fas!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat vind je van de negerin rechts in beeld?
Ik zou willen dat ik zo'n baas was als die pianistquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Greys.quote:
Trousersquote:
Lelijk natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Indahaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:53 schreef indaha het volgende:
[..]
Lelijk natuurlijk, anders vallen er mensen uit de toon
Behalve voor mannen natuurlijkquote:
als, let wel als en zeer waarschijnlijk niet, ik jullie verblijdt met mijn verschijning stel je er dan vooral niet te veel bij voor...ik moet nl verhuisdozen inpakken en sjouwenquote:
Ja watquote:
TMI.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:55 schreef Greys het volgende:
Ik moet enorm plassen maar ik heb geen zin
Plassen associëren met zin hebbenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:55 schreef Greys het volgende:
Dus je hebt gemakkelijke kleding aan?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
als, let wel als en zeer waarschijnlijk niet, ik jullie verblijdt met mijn verschijning stel je er dan vooral niet te veel bij voor...ik moet nl verhuisdozen inpakken en sjouwen
Kijk naar the voice kids, daar staat zo'n meiske titanium te verkrachtenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:55 schreef Greys het volgende:
Srs?quote:
*Galajurk maar weer terughangt*quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
als, let wel als en zeer waarschijnlijk niet, ik jullie verblijdt met mijn verschijning stel je er dan vooral niet te veel bij voor...ik moet nl verhuisdozen inpakken en sjouwen
Je wilt écht niet weten wat voor mental image ik hierbij creëerdequote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kijk naar the voice kids, daar staat zo'n meiske titanium te verkrachten
Ik heb nooit 1 seconde van The Voice Kids gezien en dat wil ik graag zo houdenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dit schrééuwt om een paint.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:57 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je wilt écht niet weten wat voor mental image ik hierbij creëerdeLaten we het houden op een jong meisje, een blok titanium en seksy intercourse
Tssssssssssss.... dan pies je maar in je broekquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb nooit 1 seconde van The Voice Kids gezien en dat wil ik graag zo houden
Ik krijg helemaal de kriebels van die wijsneuserige kinderen die hun ouders nababbelen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb niet gekekenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Srs?Ik vind haar echt superheet en ze is ook model geweest.
En thnx. :$ :$ :$
Ja, maar ik was ook punt 2 van mn mental note vergeten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeker?
Roozjee leek nogal geïnteresseerd in mijn lekgewoonten
Iets lelijks iig.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:59 schreef senesta het volgende:
Ik ben mobiel maar wil wel proberen de tt aan te passen. Wat moet het worden?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeker?
Roozjee leek nogal geïnteresseerd in mijn lekgewoonten
Om voor je hoofd te houden?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:06 schreef Oognip het volgende:
Denk dat ik voor morgen in de auto ook maar een fles wijn koop anders durf ik niks te zeggen
Ja lallen is beter dan zwijgen morgenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:06 schreef Oognip het volgende:
Denk dat ik voor morgen in de auto ook maar een fles wijn koop anders durf ik niks te zeggen
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nee.. Om de zak te legen waar die fles inzit.. Kan ze die over haar hoofd doen.
Als die pony maar in de zak pastquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nee.. Om de zak te legen waar die fles inzit.. Kan ze die over haar hoofd doen.
Noem je me nu ook al dik?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:08 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Moet 'n beste fles zijn. Alhoewel een kegel ook ruimte inneemt
Anders misschien zoiets?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Als die pony maar in de zak past
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wacht, jij bent niet bijgelezen.
Ik pak even een linkje, moment
Daar gaaaaat je avond Muisquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
NOU MEID BEL DE KRANTquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wanneer heb jij mij voor het laatst gezien? Toen was ik zeker drie kilo lichter
Oh godquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:
Geen dank en veel plezier!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:56 schreef knoblaucha6 het volgende:
Jullie gaan je wel gedragen hè![]()
Jij bent niet de allerknapste man van heel nl en Nip is ook geen Miss NL.
Prima, jullie zijn wel leuke mensen dus daar doen jullie het maar lekker mee![]()
![]()
Zegt de skinnybitchquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
NOU MEID BEL DE KRANT
Wat een hoeveelheid
Het is toch lastig he, om met iemand in een SC te zitten die zelf de ene na de andere missverkiezing wint. Daar kan je gewoon niet tegenopquote:
Sorry ik zal niet meer pronken met mijn tiara'squote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is toch lastig he, om met iemand in een SC te zitten die zelf de ene na de andere missverkiezing wint. Daar kan je gewoon niet tegenop
Ik las iets heel anders dan tiara's.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sorry ik zal niet meer pronken met mijn tiara's
Jouw post werd er inderdaad uitgepikt om over te zeiken terwijl er zo veel anderen hetzelfde zeidenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
En dan word ik toen straks gemeen genoemd
En hang die sjerpen nou ook eens uit het zichtquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sorry ik zal niet meer pronken met mijn tiara's
Oh?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik las iets heel anders dan tiara's.
Dat is mijn dalai lama was lijntjequote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
En hang die sjerpen nou ook eens uit het zicht
Dat ben je ook. Geef nou maar gewoon toequote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
En dan word ik toen straks gemeen genoemd
Trustenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:20 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga naar bed, ik kan het niet meer aan
Welterusten en tot morgen
Tot morgen lillekerd!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:20 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga naar bed, ik kan het niet meer aan
Welterusten en tot morgen
Absoluut nietquote:
Nee, ze is daar veel te bescheiden voorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:21 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat ben je ook. Geef nou maar gewoon toe
Ik doe het je niet na.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:26 schreef Muis006 het volgende:
Online een spelletje doen, dit bijhouden en dat van daarstraks bijlezen
Help.
Succes met inpakken Laysquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:29 schreef Laysa het volgende:
ik ga zo ook richting slaapkamer....Denk niet dat ik morgen ochtend nog online kom dus heel veel plezier voor de shabu gangers....en de rest natuurlijk ook
Asjeblieft zeg....ben blij dat ik er vanaf benquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:31 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Succes met inpakken LaysPak hem niet in hè
Ook niet in je kofferbak gooien danquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Asjeblieft zeg....ben blij dat ik er vanaf ben
quote:
Ja hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:36 schreef IrishBastard het volgende:
Ik weet niet of ik dat hier mag posten
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:43 schreef Muis006 het volgende:
Nou, liever Paul Groot dan Owen Schumacher zullen we dan maar zeggen.
Sorry Owen.
Hij is niet mijn typequote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:45 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Vind je dat lieve, kalende mannetje niet aantrekkelijk dan?
*aangesproken voelt*quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hij is niet mijn type
Lelijk vind ik hem niet though.
Ga je lekker, knoflook?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:47 schreef IrishBastard het volgende:
Het is ook echt níet alleen op die foto Greys![]()
Ik zie het wel een beetjequote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:49 schreef Muis006 het volgende:
Nou zo op stilstaand beeld komt het misschien wat overeen, maar van wat ik van Koefnoen heb gezien en irl Greesvind ik ze niet op elkaar lijken.
Ik zou je moeder eens confronterenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie het wel een beetje
O.a. op de profielfoto die bij Henk in de kroeg is genomen idd en o.a. ook op de foto op de Eurovisie persdag met Bliss er bij. En op de bellenblaaspic ook wel een beetje
Ik zie nou ook echt dat beeld voor me, en dat 'ie dan zo een teugje van z'n limonade met rietje neemt zoals in kopspijkersquote:
Ja maahaar foto vs bewegend beeld heb ik het overquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie het wel een beetje
O.a. op de profielfoto die bij Henk in de kroeg is genomen idd en o.a. ook op de foto op de Eurovisie persdag met Bliss er bij. En op de bellenblaaspic ook wel een beetje
Ik kom ook niet morgen, ik ga weer als het mooie mensen meet-dag isquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:54 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dan mag je morgen niet komen.
Ain't gonna happen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik kom ook niet morgen, ik ga weer als het mooie mensen meet-dag is
Als knof d'r agenda maar niet te vol zit dan!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die is op 30 februari.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Eind volgende maand dus. Bel jij de Shabu vast voor de 30e?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Whehehe
Nou ja, dan ga ik volgende x wel met jullie mee
Zit ze daar in heur eentje mooi te wezenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:05 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Eind volgende maand dus. Bel jij de Shabu vast voor de 30e?
Zeer! Je bent nog steeds de enige die dat voor elkaar kreeg.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:05 schreef Greys het volgende:
Thanks Senes!
Oh ja, elegant deed ik dat he Cat?
Gast!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:06 schreef IrishBastard het volgende:
Wie heeft nou die TT change gedaan?
En die Chinezen maar zoeken in hun agendaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:05 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Eind volgende maand dus. Bel jij de Shabu vast voor de 30e?
Hatseflats BAM!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zeer! Je bent nog steeds de enige die dat voor elkaar kreeg.![]()
Trots op je!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Hatseflats BAM!
Zonder ook maar iets te raken
En dan diner reserveren voor vier uur.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:06 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
En die Chinezen maar zoeken in hun agendaLaat roos anders ff bellen!
Er staat in ieder geval niets in de agendaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:08 schreef PaarsBeestje het volgende:
Oh, 30 februari kan ik wel trouwens!
Helemaal leeg!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:08 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Er staat in ieder geval niets in de agenda
Mijn verjaardag!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:08 schreef PaarsBeestje het volgende:
Oh, 30 februari kan ik wel trouwens!
Gezelligquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:11 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Cool! Ik ben erbij deze keer! *nodigt zichzelf uit*![]()
Een leven hebbenquote:
Ik vond 'm echt prachtigquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe ironisch dit is![]()
Met mijn kinderspullen van vroeger en frutsels enzulks enzo...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:17 schreef Greys het volgende:
Waar ga je morgen allemaal mee slepen Laysa?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |