Shabu meet Amersfoort!quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Spicy tuna Potato chizuboru Ebi Tamago Inari Unagi California Maki Futo Maki Kyuri Tsukemono Gyoza AAAAMENquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe morgen een poging, dan gaan we tellen tot hoe ver je komt
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Spicy tuna Potato chizuboru Ebi Tamago Inari Unagi California Maki Futo Maki Kyuri Tsukemono Gyoza AAAAMEN
Eventueel ook te gebruiken als bestellijst voor als we weer geen parkeerplek kunnen vinden
Aardappelkoekjes!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Spicy tuna Potato chizuboru Ebi Tamago Inari Unagi California Maki Futo Maki Kyuri Tsukemono Gyoza AAAAMEN
Eventueel ook te gebruiken als bestellijst voor als we weer geen parkeerplek kunnen vinden
Donequote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
maak een TR en vraag om een Tt change
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:16 schreef Greys het volgende:
Roozjee, volgens mij ga ik maandag pas lekken ongeveer, maar spiesjaal voor jou wil ik het morgen ook wel even doen!
Nou sorry hoor!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Let dan o-hop! Potato chizuboru
Ja hallo, ik ben nog trager dan die andere lat, moet ik ineens snel gaan denken omdat iemand anders de een-na-laatste post neerzet.quote:
Vlieg in de kapstok!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:18 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Nou sorry hoor!Mot je ruzie ofzo?
Daarom, anticiperenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ben nog trager dan die andere lat, moet ik ineens snel gaan denken omdat iemand anders de een-na-laatste post neerzet.
Ik bestel ronde 1 welquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:18 schreef IrishBastard het volgende:
Moet ik nou Japans leren voor morgen?Ze dagen zichzelf wel uit dan, met al die l'en in die woorden
Heel graag. Anders krijg ik het nooit te zien.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:16 schreef Greys het volgende:
Roozjee, volgens mij ga ik maandag pas lekken ongeveer, maar spiesjaal voor jou wil ik het morgen ook wel even doen!
Dus denken over wat ik aan het typen ben en tegelijkertijd denken over wat als eventueel?quote:
Goede vlaagquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:21 schreef roos85 het volgende:
Greys.. Waar mot ik mijn lelijke koekblik zetten?
Zie, je snapt het nog steeds niet he!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:21 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
Ik kan er nog steeds niet over uit dat iemand zoiets typt en daarna vraagt 'Ja, wát???'.
Sorry. Carry on![]()
Pal aan de overkant van de Shabu is een parkeerplaats!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:21 schreef roos85 het volgende:
Ik was er op een uur na, bijna live bij en ik ben er ook nog niet helemaal zeker van.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zie, je snapt het nog steeds niet he!
Ik bescheiden?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:12 schreef Laysa het volgende:
Nou dus.....Yashaaa is heerlijk bescheiden en IB is in your face....zo zit dat
Vergeleken met Ib absoluutquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zit je ff te gamen zijn we een heel topic verder. Maar waar ik op wilde reageren:
LaysaIk zou het tof vinden als je ook ff komt
We fleuren je wel op
En
[..]
Ik bescheiden?
Jullie kiezen er gewoon voor om haar niet te begrijpen. En dat is altijd. Dat is zo flauw he, ze bedoelt het zo goed en mensen willen het gewoon niet snappen en zijn expres al-tijd tegen haar bezig. Dusquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik was er op een uur na, bijna live bij en ik ben er ook nog niet helemaal zeker van.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:21 schreef roos85 het volgende:
Prima, dan zet ik mijn mooie koekblik daar ook neerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:22 schreef Greys het volgende:
Pal aan de overkant van de Shabu is een parkeerplaats!
Wel een beetje matig ja. Het is ook altijd en-masse. Beetje jammer.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jullie kiezen er gewoon voor om haar niet te begrijpen. En dat is altijd. Dat is zo flauw he, ze bedoelt het zo goed en mensen willen het gewoon niet snappen en zijn expres al-tijd tegen haar bezig. Dus
Als ik het goed begrijp: minder bescheiden dan Yashaaaaaquote:
Mijn bescheidenheid siert mij. Daar getuigt deze post ook vanquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp: minder bescheiden dan Yashaaaaa
Je bent iig een stuk knapper dan die lelijke Oognip dus ik zou zeggen; ga naast haar zittenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
KAN IK ER IETS AAN DOEN DAT IK MISS NEDERLAND NIET BEN!!!
*kras*
whehequote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:02 schreef Greys het volgende:
Ik ben stiekem wel blij als Knof gelijk heeft.
Dan steek ik er lekker knap bij af morgen
Dan is Yashaaaaa dus wel héél bescheidenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:25 schreef IrishBastard het volgende:
Mijn bescheidenheid siert mij. Daar getuigt deze post ook van
De vorige keer dat je zulks adviseerde was ik te laat terwijl ik ruim op tijd was. Duschquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:25 schreef Greys het volgende:
Niet allemaal aan de overkant parkeren, daar moet ik al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |