Minstens! Minstens!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:45 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat ze zo'n vijver met karpers bij de ingang leegscheppen en PB de opbrengst geven
Druk op de stopknop om te doneren!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Bel 0900-DOOFLELIJKDIK voor uw donatie!
Jullie willen me niet begrijpenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:46 schreef Oognip het volgende:
Waar blijft knofje eigenlijk met haar 'zo was het allemaal niet bedoelt' post?
Jij hebt haar weg gejaagdquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:46 schreef Oognip het volgende:
Die is nog even haar post 83% aan het editten, moment!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:46 schreef Oognip het volgende:
Met een witte tent er onder, jaaaaaaaaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mijne ia nog veel lelijkerhet is een rechte maar ik draag hem schuin. Ziet er dus echt niet uit en dat past weer bij de rest van mijn verschijning.
Maar goed dat ik morgen mijn doorzichtige jurkje niet aandoe
Whehehequote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Die is nog even haar post 83% aan het editten, moment!
Ja, net als vorige keerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Met een witte tent er onder, jaaaaaaaa
Wel hoor!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:47 schreef IrishBastard het volgende:
Ik krijg het gevoel alsof iemand niet zo welkom meer is hier. Zit ik fout?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:49 schreef IrishBastard het volgende:
Oh wacht, ik zou het zeggen als Nip negatief was hèHelemaal vergeten
Zal ik alle posts nog even quoten?
Wat vind je van de negerin rechts in beeld?quote:
Fas!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat vind je van de negerin rechts in beeld?
Ik zou willen dat ik zo'n baas was als die pianistquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Greys.quote:
Trousersquote:
Lelijk natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Indahaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:53 schreef indaha het volgende:
[..]
Lelijk natuurlijk, anders vallen er mensen uit de toon
Behalve voor mannen natuurlijkquote:
als, let wel als en zeer waarschijnlijk niet, ik jullie verblijdt met mijn verschijning stel je er dan vooral niet te veel bij voor...ik moet nl verhuisdozen inpakken en sjouwenquote:
Ja watquote:
TMI.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:55 schreef Greys het volgende:
Ik moet enorm plassen maar ik heb geen zin
Plassen associëren met zin hebbenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:55 schreef Greys het volgende:
Dus je hebt gemakkelijke kleding aan?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
als, let wel als en zeer waarschijnlijk niet, ik jullie verblijdt met mijn verschijning stel je er dan vooral niet te veel bij voor...ik moet nl verhuisdozen inpakken en sjouwen
Kijk naar the voice kids, daar staat zo'n meiske titanium te verkrachtenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:55 schreef Greys het volgende:
Srs?quote:
*Galajurk maar weer terughangt*quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
als, let wel als en zeer waarschijnlijk niet, ik jullie verblijdt met mijn verschijning stel je er dan vooral niet te veel bij voor...ik moet nl verhuisdozen inpakken en sjouwen
Je wilt écht niet weten wat voor mental image ik hierbij creëerdequote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kijk naar the voice kids, daar staat zo'n meiske titanium te verkrachten
Ik heb nooit 1 seconde van The Voice Kids gezien en dat wil ik graag zo houdenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dit schrééuwt om een paint.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:57 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je wilt écht niet weten wat voor mental image ik hierbij creëerdeLaten we het houden op een jong meisje, een blok titanium en seksy intercourse
Tssssssssssss.... dan pies je maar in je broekquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb nooit 1 seconde van The Voice Kids gezien en dat wil ik graag zo houden
Ik krijg helemaal de kriebels van die wijsneuserige kinderen die hun ouders nababbelen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb niet gekekenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Srs?Ik vind haar echt superheet en ze is ook model geweest.
En thnx. :$ :$ :$
Ja, maar ik was ook punt 2 van mn mental note vergeten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeker?
Roozjee leek nogal geïnteresseerd in mijn lekgewoonten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |