De vorige keer dat je zulks adviseerde was ik te laat terwijl ik ruim op tijd was. Duschquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:25 schreef Greys het volgende:
Niet allemaal aan de overkant parkeren, daar moet ik al
Kun je het dan niet meer?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:25 schreef Greys het volgende:
Want die enorme slee van jou past er anders niet meer tussen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:25 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ik maar effe wacht met parkeren tot Greys geparkeerd heeft. Voor alle zekerheid. Als ik dit zo lees.quote:
Bluf.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze rijdt een Smart. Die parkeer je desnoods nog IN de Shabu, als 't moet
Ze parkeert 'm nog in je auto, zie ik net. Dus ik wacht ook wel ekkesquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar effe wacht met parkeren tot Greys geparkeerd heeft. Voor alle zekerheid. Als ik dit zo lees.
Dan moet je wel even bellen dat ze een paar stoelen verschuivenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze rijdt een Smart. Die parkeer je desnoods nog IN de Shabu, als 't moet
Jullie hebben de halve toko gereserveerd met z'n allen, dus komt goedquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:28 schreef indaha het volgende:
[..]
Dan moet je wel even bellen dat ze een paar stoelen verschuiven
Zodat je ervoor kan kiezen om altijd op de zelfde plek te gaan staan. ja, ik ken dan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:29 schreef Greys het volgende:
Ik kan weinig, maar parkeren kan ik als een malle, idioten!![]()
Heb alleen graag keuze, qua plaats
2 is genoeg!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:28 schreef indaha het volgende:
[..]
Dan moet je wel even bellen dat ze een paar stoelen verschuiven
Je hebt ook veel plaats nodig, met zo'n Smartiequote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:29 schreef Greys het volgende:
Ik kan weinig, maar parkeren kan ik als een malle, idioten!![]()
Heb alleen graag keuze, qua plaats
Ja, heb jij al een eigen pasje aangevraagd?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:32 schreef Oognip het volgende:
Mama_mia en ik parkeren gratisGehandicapte en lelijkerd FTW!
Ik heb mijn ID toch bij mequote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, heb jij al een eigen pasje aangevraagd?
Hier in de straat kun je gratis parkeren, moet je daarna nog wel even naar Amersfoort lopen, maar wel gratis geparkeerd.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:33 schreef Rewimo het volgende:
O wacht, Nederland, dus betaald parkeren
je komt niet op je pony?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:32 schreef Oognip het volgende:
Mama_mia en ik parkeren gratisGehandicapte en lelijkerd FTW!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |