nee want?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:44 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ga je iemand proberen te versieren morgen?
Toek, dit is best slecht. Iemand kwam en dan ga je daarna een poging wagen? Iets gaat er mis hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
kwam je dan? Dan ga ik poging wagen!
ik vraag het gewoon. Is niet bitchy bedoelt.quote:
flauwquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Toek, dit is best slecht. Iemand kwam en dan ga je daarna een poging wagen? Iets gaat er mis hoor
Hé, en hóquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Toek, dit is best slecht. Iemand kwam en dan ga je daarna een poging wagen? Iets gaat er mis hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar het stinkt is het warm.
Ik denk dat we ze morgen toch maar naast elkaar zettenquote:
Zo! en daar kunnen jullie het mee doen!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:56 schreef knoblaucha6 het volgende:
Jullie gaan je wel gedragen hè![]()
Jij bent niet de allerknapste man van heel nl en Nip is ook geen Miss NL.
Prima, jullie zijn wel leuke mensen dus daar doen jullie het maar lekker mee![]()
![]()
Ja, kicken, amok en zo (iemand een life webcam op de foonquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik denk dat we ze morgen toch maar naast elkaar zetten
Ja hèquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zo! en daar kunnen jullie het mee doen!
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:56 schreef knoblaucha6 het volgende:
Prima, jullie zijn wel leuke mensen dus daar doen jullie het maar lekker mee![]()
![]()
What the fuck?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:56 schreef knoblaucha6 het volgende:
![]()
Dat wel maar ik ken mooiere hoor (maar die zijn allemaal 15 en onuitstaanbaar) Nip rulesquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zo! en daar kunnen jullie het mee doen!
Dan bellen we toch gewoon naar Shabu om te zeggen dat er nog 1 of 2 bij komt/komen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:04 schreef IrishBastard het volgende:
Maar wat is nu überhaupt het idee voor morgen? Ik zag Shabu Shabu, Amersfoort, 13:00. Lijstje van mensen die komen lijkt me ook best gezellig, maar ik heb geen idee wat voor tijden jullie in gedachten hebben? Eten duurt 2 uur ofzo? Kan er überhaupt nog iemand bij de tafel aanschuiven?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:04 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Dat wel maar ik ken mooiere hoor (niet van dichtbij hoor, dat weer niet en bovendien zijn die 18![]()
Geef mij ook maar wat van die popcorn als je zo door gaatquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:04 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Dat wel maar ik ken mooiere hoor
Jezus wijf, waar ben je nou op uit? Mij te kwetsen of zo? Waar de fuck slaat dit nu weer op hoor, echtquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:04 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Dat wel maar ik ken mooiere hoor
Laat gaan, laat gaan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jezus wijf, waar ben je nou op uit? Mij te kwetsen of zo? Waar de fuck slaat dit nu weer op hoor, echt
Doe niet zo mal, jij weet hoe ik over je denkquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jezus wijf, waar ben je nou op uit? Mij te kwetsen of zo? Waar de fuck slaat dit nu weer op hoor, echt
Dan breng je het erg onhandig zeg maar!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:08 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Doe niet zo mal, jij weet hoe ik over je denk![]()
![]()
Gek ding
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:06 schreef Oognip het volgende:
Zal ik nu ook mogelijk kwetsende opmerkingen typen?
Als het dan niet vervelend is willen wij morgen ook nog wel meequote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan bellen we toch gewoon naar Shabu om te zeggen dat er nog 1 of 2 bij komt/komen?We zitten er vaak 2 tot 3 uur.
Hou toch op mens, echt, wat bezielt je. Zeker weer zo'n hersenkronkelquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:08 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Doe niet zo mal, jij weet hoe ik over je denk![]()
![]()
Gek ding
En als Toek me wil versierenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als het dan niet vervelend is willen wij morgen ook nog wel mee![]()
Maar wel alleen als IB het mooiste meisje mag zijn. Anders wordt hij altijd eenbeetje verdrietig. (Zaterdag is zijn trannie-dag)
Gezelligquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Maar wel alleen als IB het mooiste meisje mag zijn. Anders wordt hij altijd eenbeetje verdrietig. (Zaterdag is zijn trannie-dag)
gezelligquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Joh, herken jij die smilie ook al nietquote:
Wat de neuk is een hersenkarbonkelquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hou toch op mens, echt, wat bezielt je. Zeker weer zo'n hersenkronkel
Want daar kunnen we alles op gooien
Hoezo, die staat daar toch in de keuken?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:10 schreef Oognip het volgende:
Ik bel Shabu wel even, of zal ik Roos daar mee voor de kop stoten?
En ja, daar gáán we weer met z'n allen. lezen is ook zó moeilijkquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan breng je het erg onhandig zeg maar!
nee die is hier nu toch niet?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:10 schreef Oognip het volgende:
Ik bel Shabu wel even, of zal ik Roos daar mee voor de kop stoten?
Maar knoflookje, niemand begrijpt schijnbaar dat jij dit grappig bedoelt hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:10 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Joh, herken jij die smilie ook al niet![]()
Voor de goede orde, Nip ik heel toevallig best een beejke mijn favo en dat weet ze best dus nokken met dat gekweel, dat kwelen doe ik al
Nou knoflook, wat loop jij slap te lullen zeg. Volgens mij is typen voor jou een stuk moeilijker dan voor ons lezen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:10 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
En ja, daar gáán we weer met z'n allen. lezen is ook zó moeilijk
ECHT WAAR. STOP NOU EENS MET WE ZIJN MET ZIJN ALLEN TEGEN KNOFLOOK.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:10 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
En ja, daar gáán we weer met z'n allen. lezen is ook zó moeilijk
Je bent echt niet geloofwaardig...ik zou er over stoppen als ik jou wasquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:10 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Joh, herken jij die smilie ook al niet![]()
Voor de goede orde, Nip ik heel toevallig best een beejke mijn favo en dat weet ze best dus nokken met dat gekweel, dat kwelen doe ik al
Sssssssssssshhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:08 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Potdomme een popcornmomentje dit, niet sussen Lays
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |