En hang die sjerpen nou ook eens uit het zichtquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sorry ik zal niet meer pronken met mijn tiara's
Oh?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik las iets heel anders dan tiara's.
Dat is mijn dalai lama was lijntjequote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
En hang die sjerpen nou ook eens uit het zicht
Dat ben je ook. Geef nou maar gewoon toequote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
En dan word ik toen straks gemeen genoemd
Trustenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:20 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga naar bed, ik kan het niet meer aan
Welterusten en tot morgen
Tot morgen lillekerd!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:20 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga naar bed, ik kan het niet meer aan
Welterusten en tot morgen
Absoluut nietquote:
Nee, ze is daar veel te bescheiden voorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:21 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat ben je ook. Geef nou maar gewoon toe
Ik doe het je niet na.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:26 schreef Muis006 het volgende:
Online een spelletje doen, dit bijhouden en dat van daarstraks bijlezen
Help.
Succes met inpakken Laysquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:29 schreef Laysa het volgende:
ik ga zo ook richting slaapkamer....Denk niet dat ik morgen ochtend nog online kom dus heel veel plezier voor de shabu gangers....en de rest natuurlijk ook
Asjeblieft zeg....ben blij dat ik er vanaf benquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:31 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Succes met inpakken LaysPak hem niet in hè
Ook niet in je kofferbak gooien danquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Asjeblieft zeg....ben blij dat ik er vanaf ben
quote:
Ja hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:36 schreef IrishBastard het volgende:
Ik weet niet of ik dat hier mag posten
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:43 schreef Muis006 het volgende:
Nou, liever Paul Groot dan Owen Schumacher zullen we dan maar zeggen.
Sorry Owen.
Hij is niet mijn typequote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:45 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Vind je dat lieve, kalende mannetje niet aantrekkelijk dan?
*aangesproken voelt*quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hij is niet mijn type
Lelijk vind ik hem niet though.
Ga je lekker, knoflook?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:47 schreef IrishBastard het volgende:
Het is ook echt níet alleen op die foto Greys![]()
Ik zie het wel een beetjequote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:49 schreef Muis006 het volgende:
Nou zo op stilstaand beeld komt het misschien wat overeen, maar van wat ik van Koefnoen heb gezien en irl Greesvind ik ze niet op elkaar lijken.
Ik zou je moeder eens confronterenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie het wel een beetje
O.a. op de profielfoto die bij Henk in de kroeg is genomen idd en o.a. ook op de foto op de Eurovisie persdag met Bliss er bij. En op de bellenblaaspic ook wel een beetje
Ik zie nou ook echt dat beeld voor me, en dat 'ie dan zo een teugje van z'n limonade met rietje neemt zoals in kopspijkersquote:
Ja maahaar foto vs bewegend beeld heb ik het overquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie het wel een beetje
O.a. op de profielfoto die bij Henk in de kroeg is genomen idd en o.a. ook op de foto op de Eurovisie persdag met Bliss er bij. En op de bellenblaaspic ook wel een beetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |