Om voor je hoofd te houden?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:06 schreef Oognip het volgende:
Denk dat ik voor morgen in de auto ook maar een fles wijn koop anders durf ik niks te zeggen
Ja lallen is beter dan zwijgen morgenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:06 schreef Oognip het volgende:
Denk dat ik voor morgen in de auto ook maar een fles wijn koop anders durf ik niks te zeggen
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nee.. Om de zak te legen waar die fles inzit.. Kan ze die over haar hoofd doen.
Als die pony maar in de zak pastquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nee.. Om de zak te legen waar die fles inzit.. Kan ze die over haar hoofd doen.
Noem je me nu ook al dik?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:08 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Moet 'n beste fles zijn. Alhoewel een kegel ook ruimte inneemt
Anders misschien zoiets?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Als die pony maar in de zak past
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wacht, jij bent niet bijgelezen.
Ik pak even een linkje, moment
Daar gaaaaat je avond Muisquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
NOU MEID BEL DE KRANTquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wanneer heb jij mij voor het laatst gezien? Toen was ik zeker drie kilo lichter
Oh godquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:
Geen dank en veel plezier!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:56 schreef knoblaucha6 het volgende:
Jullie gaan je wel gedragen hè![]()
Jij bent niet de allerknapste man van heel nl en Nip is ook geen Miss NL.
Prima, jullie zijn wel leuke mensen dus daar doen jullie het maar lekker mee![]()
![]()
Zegt de skinnybitchquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
NOU MEID BEL DE KRANT
Wat een hoeveelheid
Het is toch lastig he, om met iemand in een SC te zitten die zelf de ene na de andere missverkiezing wint. Daar kan je gewoon niet tegenopquote:
Sorry ik zal niet meer pronken met mijn tiara'squote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is toch lastig he, om met iemand in een SC te zitten die zelf de ene na de andere missverkiezing wint. Daar kan je gewoon niet tegenop
Ik las iets heel anders dan tiara's.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sorry ik zal niet meer pronken met mijn tiara's
Jouw post werd er inderdaad uitgepikt om over te zeiken terwijl er zo veel anderen hetzelfde zeidenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
En dan word ik toen straks gemeen genoemd
En hang die sjerpen nou ook eens uit het zichtquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sorry ik zal niet meer pronken met mijn tiara's
Oh?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik las iets heel anders dan tiara's.
Dat is mijn dalai lama was lijntjequote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
En hang die sjerpen nou ook eens uit het zicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |