paar uur daarna kun je best eten met 1 kant van je mondquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aankomende maandag verstandskies laten trekken, dus we gaan het meemaken
zand?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goeien deal lijkt mij!
[..]
Wat is het?
Ik hou van zand
Geen probleem, zit wel ren thuiskomwiel op, maar dar geeft nietquote:
Ze moeten het eruit snijdenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
paar uur daarna kun je best eten met 1 kant van je mond
[..]
zand?
daslook is een kruid met een smaak die een beetje op knoflook lijkt
als ik maar thuis komquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen probleem, zit wel ren thuiskomwiel op, maar dar geeft niet
Gewoon 80 op de snelweg
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze moeten het eruit snijden
ohmahgerrrrrrrdquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Pareltje van een TT weer hoor![]()
Nootmans, waarom praat jij ineens als die herpaderps van het nagellak-forum?![]()
Lak jij je teennagels soms ook?
Je wilt die jongen dood hebben.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon 80 op de snelweg
Zou je een zetje geven de berm in.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon 80 op de snelweg
Ja dat kan ik niet garanderen, omdat er ook nog andere mensen op de snelweg rijdenquote:
I know rightquote:
Jij weet teveelquote:
Stil nouquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:27 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je wilt die jongen dood hebben.
Niet eens rammen ?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou je een zetje geven de berm in.
behoort tot haar goede voornemens voor 2014quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet eens rammen ?
Teleurstellend dit
maar wel 1 gevaar op de weg minderquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat kan ik niet garanderen, omdat er ook nog andere mensen op de snelweg rijden
Fijn hier een onderdeel van te zijnquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
behoort tot haar goede voornemens voor 2014
Ik heb nog twee fietsenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
maar wel 1 gevaar op de weg minder
warm gevoel van binnen enzoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fijn hier een onderdeel van te zijn
Voelt als thuiskomenquote:
Wat niet weet, wat niet deertquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
daar mag je de snelweg niet mee op
Hoi bitchquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou je een zetje geven de berm in.
Hey bby. :$quote:
Brood denk ikquote:
te veel werk, brood makenquote:
als je er maar genoeg van eetquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgens mij word je dik van brood
Vers brood is welquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
te veel werk, brood maken
[..]
als je er maar genoeg van eet
Sowieso die tekenfilmreeks.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan nooit echt zijn toch? Al staat er 'and yes, im unemployed.' in de titel.
Vond in die tijd Pokémon vetter jaquote:
Ik heb jouw taalfouten van gisteren gezien en wil even zeggen dat ik nog steeds lobi voor je heb hoor.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vond in die tijd Pokémon vetter ja. Maar was soms wel leuk om te zien, al duurde een aanval 3 dagen
.
Ik denk dat ik je vroeger gepest zou hebben wanneer we op zelfde middelbare school gezeten zouden hebben.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vond in die tijd Pokémon vetter ja. Maar was soms wel leuk om te zien, al duurde een aanval 3 dagen
.
Gelukkig maar, had al bijna een seppuku gepleegdquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb jouw taalfouten van gisteren gezien en wil even zeggen dat ik nog steeds lobi voor je heb hoor.
Wedden voor 10 Eijcoins van nietquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je vroeger gepest zou hebben wanneer we op zelfde middelbare school gezeten zouden hebben.
Hoe had je dat wedden precies voor ogen?quote:
Terug de tijd in via een FOK!toen special.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoe had je dat wedden precies voor ogen?
je bent toch alquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgens mij word je dik van brood
Briljant.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Terug de tijd in via een FOK!toen special.
Goed hequote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Pareltje van een TT weer hoor![]()
Nootmans, waarom praat jij ineens als die herpaderps van het nagellak-forum?![]()
Lak jij je teennagels soms ook?
Ja, even om Tetou gerust te stellen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
paar uur daarna kun je best eten met 1 kant van je mond
[..]
zand?
daslook is een kruid met een smaak die een beetje op knoflook lijkt
kkgayquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
.
Keek het wel veel hoor. Rond 16:30 of hoe laat was het was de hele buurt stil, niemand voetbalde etc gewoonquote:
Trots op Gridje!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:45 schreef Gridlok het volgende:
Van alles gedaan op mac om te te kijken waarom me spellings-check het nou niet doet, snapte er geen kut van, deed het niet ofzo, blijkt het dat er geen spellingsvauten in staanamazed beyond belief.
17:00quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Keek het wel veel hoor. Rond 16:30 of hoe laat was het was de hele buurt stil, niemand voetbalde etc gewoon.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:45 schreef Gridlok het volgende:
Van alles gedaan op mac om te te kijken waarom me spellings-check het nou niet doet, snapte er geen kut van, deed het niet ofzo, blijkt het dat er geen spellingsvauten in staanamazed beyond belief.
quote:Ik heb een spelling ‘s jekker
In die p c fan mei
Die vraag ik steeds te kei ken
Offer ook vouw ten sein
Ik tip een toets en mak een wort
En wacht op wad ie zeg
Of ik nauw goed zit offer keert
Hei ken in taal sein weg
Zo gouw er een ver gissing is
Zeg hei dat dus die rekt
Dan maak ik al men fouten gut
Soda tut beter bekt
Ik dé dit stuk ook door ‘m heen
Ben blei dat hei toen zij
Dat ie geen vouwtje fin den kon
In ‘t neder lans fan mei
Is al oud hoor.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:49 schreef Murdera het volgende:
[..]waar haal je dat nou weer vandaan
Wrom meteen weer zo.quote:
Heb ook gevoelens hoor. ;squote:
Dat nooit.quote:
Laat ze altijd in de klas zienquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:49 schreef Murdera het volgende:
[..]waar haal je dat nou weer vandaan
Geef geen Nederlands. ;squote:
Is voor arabische les.quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
wilde deze voor je kopen:
[..]
maar nu kan je de graftyfus krijgen.
Maakt niet uit, als dat maar niet in de vagina zelf gebeurt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Zal wel snel afbladderen door het zure milieu in de vagina
/Chai
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Zal wel snel afbladderen door het zure milieu in de vagina
/Chai
Als ik deze rechtsboven voor je koopquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Koop deze voor me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg ik zeker deze van jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker die stukjes er weer uitprutten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Maakt niet uit, als dat maar niet in de vagina zelf gebeurt.
Van die mensen die dan zwarte gaatjes kregen waar hun oorbel zat omdat allergisch voor goud, same shit down belowquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik deze rechtsboven voor je koopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg ik zeker deze van jou?Nee, zo ben ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Oja van die shitquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Van die mensen die dan zwarte gaatjes kregen waar hun oorbel zat omdat allergisch voor goud, same shit down below
wat?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon een pannetje water met wasverzachter erin een tijdje laten koken.[/RoyDonders]
he?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon een pannetje water met wasverzachter erin een tijdje laten koken.[/RoyDonders]
watquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:10 schreef Chai het volgende:
[..]
heb ik niet, en kan ook geen kopen met echte afzuiging, alleen met van die koolstoffilters die de lucht ventileert, het enige in mijn huis waar ik wel van baal.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ga gewoon onder afzuigkap staan dan.
Je hebt toch een fornuis?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat
[..]
heb ik niet, en kan ook geen kopen met echte afzuiging, alleen met van die koolstoffilters die de lucht ventileert, het enige in mijn huis waar ik wel van baal.
ja.quote:
Maar je mag binnen niet roken? Van verhuurder ofwa.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja.
er zit een soort gat met roosterding, en daarboven op het dak zit een ventilator. maar dat werkt dus echt niet goed en maakt herrie.
Oh, dat ding zit ook ongeveer tegen het plafond, dus kan er alleen bij hangen als ik op mijn aanrecht ga staan.
mag wel, maar vind ik niet chill. als er een afzuigkap was zou ik daar onder roken, maar als ik nu binnen ga roken staat mn kamer snel blauw. ik wil het gewoon netjes en schoon hebben. dus zonder rooklucht en shit.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Maar je mag binnen niet roken? Van verhuurder ofwa.
Kunnen je ramen niet open of zo?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
mag wel, maar vind ik niet chill. als er een afzuigkap was zou ik daar onder roken, maar als ik nu binnen ga roken staat mn kamer snel blauw. ik wil het gewoon netjes en schoon hebben. dus zonder rooklucht en shit.
Dus bij mij rookt iedereen buiten.
Een vriendin van me dacht de 1e keer dat ze er was dat ik een grapje maakte.
Na 5 keer zeggen bleef ze nog steeds zitten lachen en dom kijken. toen heb ik haar bij haar nekvel gepakt en op het balkon gegooid.ook bij mensen werkt dat goed
Je had ook de sigaret kunnen pakken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
mag wel, maar vind ik niet chill. als er een afzuigkap was zou ik daar onder roken, maar als ik nu binnen ga roken staat mn kamer snel blauw. ik wil het gewoon netjes en schoon hebben. dus zonder rooklucht en shit.
Na 5 keer zeggen bleef ze nog steeds zitten lachen en dom kijken. toen heb ik haar bij haar nekvel gepakt en op het balkon gegooid.ook bij mensen werkt dat goed
Vasquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh, ze is geen hond hoor.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha ja ik ken het, goed doorluchten die shit. Steek anders wat wierrook op na het wierrieroken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat wierrook, kan wel een paar stokjes op de post doen naar Mur.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha ja ik ken het, goed doorluchten die shit. Steek anders wat wierrook op na het wierrieroken.
Gewoon stoppen geen optie? "Ik vind roken vies, dan doe ik het maar ergens waar ik er geen last van heb" Eeeehhhquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
goed bezigquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:23 schreef Modus het volgende:
[..]
Gewoon stoppen geen optie? "Ik vind roken vies, dan doe ik het maar ergens waar ik er geen last van heb" Eeeehhh
Inb4 Veer.
Hoe staat het daarmee btw?quote:
heb 1 raam en deur, maar aan dezelfde kant, dus is niet echt doorluchten.quote:
wauwquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:21 schreef Germano het volgende:
[..]
Je had ook de sigaret kunnen pakken.
neh.quote:
hjbquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh, ze is geen hond hoor.
ik vind de geur van wiet juist lekkerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha ja ik ken het, goed doorluchten die shit. Steek anders wat wierrook op na het wierrieroken.
neequote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:23 schreef Modus het volgende:
[..]
Gewoon stoppen geen optie? "Ik vind roken vies, dan doe ik het maar ergens waar ik er geen last van heb" Eeeehhh
Inb4 Veer.
deze manquote:
Mooi dit, je kan zien wie hij het meest waardeert naarmate het aantal woorden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb 1 raam en deur, maar aan dezelfde kant, dus is niet echt doorluchten.
of moet de haldeur, slaapkamerdeur en raam in slaapkamer openzetten, maar dan nog.
[..]
wauwserieus niet eens aan gedacht.
![]()
[..]
neh.
[..]
hjb
[..]
ik vind de geur van wiet juist lekkermaar als ik na werk thuiskom ofzo wil ik gewoon schone lucht enzo, niet in zo'n doorrookt stinkhol thuiskomen zegmaar.
Heb ergens nog cannabis wierrook.
[..]
nee
en vind roken niet vies, vind het vies als die lucht lang blijft hangen. helemaal altijd zondag bij het opstaan enzo.verschaald bier en gedoofde peukenlucht.
![]()
[..]
deze man![]()
Aw geez, not this shit againquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
dit dus.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee
en vind roken niet vies, vind het vies als die lucht lang blijft hangen. helemaal altijd zondag bij het opstaan enzo.verschaald bier en gedoofde peukenlucht.
![]()
Nee die tip van mij nou serieus man.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb 1 raam en deur, maar aan dezelfde kant, dus is niet echt doorluchten.
of moet de haldeur, slaapkamerdeur en raam in slaapkamer openzetten, maar dan nog.
[..]
wauwserieus niet eens aan gedacht.
![]()
[..]
neh.
[..]
hjb
[..]
ik vind de geur van wiet juist lekkermaar als ik na werk thuiskom ofzo wil ik gewoon schone lucht enzo, niet in zo'n doorrookt stinkhol thuiskomen zegmaar.
Heb ergens nog cannabis wierrook.
[..]
nee
![]()
[..]
deze man![]()
quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit dus.
rook zelf ook niet binnen.
alleen heel zelden als er midden in de nacht nog een paar zatlappen mee naar huis gaan om af te pilsen. daar heb ik de ochtend erna dan ook spijt van
zal jou eens serieus nemen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee die tip van mij nou serieus man.
[..]
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Aw geez, not this shit againOh ok sorry voor de interesseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
jep.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:29 schreef Chai het volgende:
In deze SC is echt 80% roker of ex-roker of niet?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:29 schreef Chai het volgende:
In deze SC is echt 80% zoewart of getint of niet?
Ruik je niet gewoon dat ontplofte reigersnest op je hoofd?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:27 schreef Murdera het volgende:
nee
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Ruik je niet gewoon dat ontplofte reigersnest op je hoofd?ShitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorry, ik laat me alleen pijpen door mensen met een vagina.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
The eye reads what the mind wants :$ wanneer daten?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Ruik je niet gewoon dat ontplofte reigersnest op je hoofd?Die ruikt gewoon normaal tot lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iedereen die ruikt verbaast zich er altijd over.
![]()
Wie zegt dat ik die geen heb?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Sorry, ik laat me alleen pijpen door mensen met een vagina.
Jezus.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:32 schreef gianni61 het volgende:
TRU / Wat nou als je dood gaat..
de bradster wordt filosoof
jullie behandelden reïncarnatie bij geschiedenis?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Jezus.Dat krijg je toch al op de basisschool bij geschiedenis.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alsof jij niet met me zou willen daten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:36 schreef Murdera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Instant dick, alleen water toevoegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zie chlo al boven het kopje hangen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Instant dick, alleen water toevoegen.
das voor wijnquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:57 schreef Germano het volgende:
[..]
Waarom staat er een wijnrek achter die blauwe ketel?
als je het voor de ketel zou zetten kom je niet meer aan de ketelquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:57 schreef Germano het volgende:
[..]
Waarom staat er een wijnrek achter die blauwe ketel?
geschonkenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gezien dat het in een blauwe ketel wordt geschud.
als ik thuis was en een blauwe ketel had had ik een filmpje gemaakt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gezien dat het in een blauwe ketel wordt geschud.
Koop er een!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
als ik thuis was en een blauwe ketel had had ik een filmpje gemaakt.
Gemiddelde xbox bezitterquote:
Hahaha.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Destroyer of dreams
[..]
Viespeuk? kijk jouw voorkeur dan, halve zool
Wat is WDJV?quote:
Stalpotenquote:
Ik sluit me aan bij dit verzoek.quote:
Ik wil er altijd in foetus houding tussen kruipen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vind dat altijd zo vies zo'n enorme ruimte.
geiler als er van die doorligplekken op zitten van het constante zweterige tegen elkaar aanschurenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
geiler als er van die doorligplekken op zitten van het constante zweterige tegen elkaar aanschuren
Patat met kip en appelmoesquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
Deze man gaat zo taco's maken, zo'n zieke zin in.
Drumsticks in zo'n zakje Provencaals braadstomenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Specificeer kip gvd, meest veelzijdige stukje vlees verdorie. En iewl @ appelmoes, tatta
.
Je bedoelt die thigh gap? Dat is juistquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En wat zijn de andere 5?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je bedoelt die thigh gap? Dat is juist![]()
Samen met kuiltjes in de rug de eerste 2 van mijn zeven schoonheden
Deze man.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
pics van je kuiltjesquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind het niets, maar vind dunne bovenbenen sowieso ook niet aantrekkelijk alsmede tengere lichamen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet over uit. Ben in dubio of het puur fysieke kenmerken moeten zijn. Oh en lang haar, maar vind dat eigenlijk te voor de hand liggendquote:
Die staan wel op mijn naaktfoto. Doe er je voordeel mee.quote:
Met mijn bedoel ik niet dat ik ze heb. Weet ik eigenlijk niet eensquote:
Ik welquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vind het niets, maar vind dunne bovenbenen sowieso ook niet aantrekkelijk alsmede tengere lichamen.
Jij zou me doen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vind het niets, maar vind dunne bovenbenen sowieso ook niet aantrekkelijk alsmede tengere lichamen.
Schuine buikspier die (subtiel) zichtbaar is?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet over uit. Ben in dubio of het puur fysieke kenmerken moeten zijn. Oh en lang haar, maar vind dat eigenlijk te voor de hand liggend
Oi wasder mis met kuiltjes in je wangen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij zou me doen?
Meeste 'schoonheden' vind ik trouwens eerder lelijker maken dan mooier.Kuiltjes in je wangen en een vieze moedervlek
die picquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die staan wel op mijn naaktfoto. Doe er je voordeel mee.![]()
Niet per se iets, maar maakt meestal niet mooier imo. Terwijl dat volgens mij de bedoeling is van een schoonheid.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oi wasder mis met kuiltjes in je wangen?
die moedervlek.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij zou me doen?
Meeste 'schoonheden' vind ik trouwens eerder lelijker maken dan mooier.Kuiltjes in je wangen en een vieze moedervlek
Die moedervlek ben ik met je eens hoor. Maar ik zie mezelf dan ook niet gauw iemand selecteren op hoeveel van de 7 schoonheden ze bevatten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet per se iets, maar maakt meestal niet mooier imo. Terwijl dat volgens mij de bedoeling is van een schoonheid.
wow, waarom niet?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar dat heeft niet te maken met je lichaam.
Levensgroot op mijn rug laten plakken door een mooie thuisprikker.quote:
Van de week ook iemand in een korte broek zien fietsenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:32 schreef Fascination het volgende:
Ongelooflijk, zie ik zo'n metalmummie in alleen een hemd buiten rondwaggelen.Ja oké, ook een broek natuurlijk, he.
Wees blij dat hij een broek aan hadquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:32 schreef Fascination het volgende:
Ongelooflijk, zie ik zo'n metalmummie in alleen een hemd buiten rondwaggelen.Ja oké, ook een broek natuurlijk, he.
Almost vintage cumshotquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Wees blij dat hij een broek aan had
http://www.dumpert.nl/med(...)man_in_de_trein.html
[ afbeelding ]
Heeft hij expres gedaan denk ik. Vanwege die journalist op twitter laatst.quote:
Die is ook helemaal van de wereld, zeg.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Wees blij dat hij een broek aan had
http://www.dumpert.nl/med(...)man_in_de_trein.html
[ afbeelding ]
Zou wel willen weten wat je allemaal op moet hebben om je zo te gedragenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft hij expres gedaan denk ik. Vanwege die journalist op twitter laatst.![]()
Ik heb dat filmpje ook gekeken, was saai. Alleen het begin was grappig, want die Duitsers moeten altijd heel veel praten.
volgende keer halve whopper vragen misschien krijg je de andere helft gratisquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:02 schreef Mortaxx het volgende:
Die gratis 2e whopper actie bij BK trouwensIk was de eerste die hem niet hoefde
Jezus, vraag me af of je ook zo lollig doet tegen reizigers?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
volgende keer halve shopper vragen misschien krijg je de andere helft gratis
Liever ruimte dan stalpoten die tegen elkaar aanklemmen en er gore wonden komen door het schuren.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja vooral tijdens de avondspits als ik net begonnen ben en de kantoorlaven op weg naar huis zijnquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jezus, vraag me af of je ook zo lollig doet tegen reizigers?
Oh shit, was al zoiets gezegd.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
geiler als er van die doorligplekken op zitten van het constante zweterige tegen elkaar aanschuren
Echte kantoorslaven hechten heel veel waarde aan een auto. Soort status en zo.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja vooral tijdens de avondspits als ik net begonnen ben en de kantoorlaven op weg naar huis zijn
Wauw, ik voldoe dus aan 2 van jouw zeven schoonhedenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
laven! Niet slaven....quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Echte kantoorslaven hechten heel veel waarde aan een auto. Soort status en zo.
Dat maak jij ervan, had ik helemaal niet bedacht.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
laven! Niet slaven....
Tevens laagbijdegrondsneer naar bobby
Hnnn-fucking-nngg @ kuiltjes in onderrug idd, maar een thigh gap is kaololelijk.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
'Chu eatin' on?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:39 schreef krioro het volgende:
En ik zit in de auto te eten, vermaak mij.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hnnn-fucking-nngg @ kuiltjes in onderrug idd, maar een thigh gap is kaololelijk.
Vind het niet echt dat je zegt van wow maar bij een mooi slank figuur niks mis mee.quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Vind het niet echt dat je zegt van wow maar bij een mooi slank figuur niks mis mee.
Kuiltjes.
Ja jonge, dit is m'n lunch.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Ik wist het gewoon hè, altijd brood. Eén Candice voor je maaltijd.
[ afbeelding ]
Wd heeft kuiltjes, sowiesoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:47 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja jonge, dit is m'n lunch.Would eat je taco's though.
En dank je, Candice. wd
.
Ik heb kuiltjes.quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zou me niets verbazen als wd een staart heeft.
[ afbeelding ]
quote:
Tighquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:55 schreef VeerEli het volgende:
Stelletje zeurpieten zijn jullie.
Kuiltjes
Tigh gap
Bruine ogen
Blauwe ogen
Slanke mensen
Cup C's![]()
Haren
Vrouwen
Schoenmaat 41
Mensen
Alles
Ik haat niet hoor babygirl, hecht er simpelweg 0,0 waarde aan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb kuiltjes.
Wtf man ineens van alle kanten haters en shit
Hhnngg. Zou. (srs)quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zou me niets verbazen als wd een staart heeft.
[ afbeelding ]
Veerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:55 schreef VeerEli het volgende:
Kuiltjes
Tigh gap
Bruine ogen
Blauwe ogen
Slanke mensen
Cup C's![]()
Haren
Vrouwen
Schoenmaat 41
Mensen
Alles
Als jij dit in een notendop bent, dan vind ik je opeens een leuk mens. Zelfs de schoenmaat 41 wordt overschaduwd door de overige positieve gegevens. Ga zo door! Wel jammer dat je niet meer rookt. Dat zie ik graag nog anders in de toekomst.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:55 schreef VeerEli het volgende:
Kuiltjes
Tigh gap
Bruine ogen
Blauwe ogen
Slanke mensen
Cup C's![]()
Haren
Vrouwen
Schoenmaat 41
Mensen
Alles
Pics van jouw thigh gapquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:14 schreef Robophatt het volgende:
Wat is er nou weer mis met een tigh gap
Fopje pls.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:55 schreef VeerEli het volgende:
Kuiltjes
Tigh gap
Bruine ogen
Blauwe ogen
Slanke mensen
Cup C's![]()
Haren
Vrouwen
Schoenmaat 41
Mensen
Alles
Nee hoor.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Die heeft toch bijna iedere vrouw? Gewoon omdat heupbot.
Pics van jouw kuiltjesquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor, heb het ook niet, jij wel dan?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Don't think just because I got a lot of money,quote:
Zou je wel willen ehquote:
Katten met een penis met pandaprintquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:06 schreef Gridlok het volgende:
Elder Scrolls Online, Haze nagemaakt.
[ afbeelding ]
Hahaha watquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Katten met een penis met pandaprint.
Wel sicke videokaart heb je of zie ik dat verkeerd als non-PC-gamer.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahaha wat![]()
dayum snap het nu pas no homo.
Dat is echt een bazenband met bazenplaten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:10 schreef Gridlok het volgende:
zit dit spel nu zo ongelofelijk waus te spelen met dit op de achtergrond.
Ja.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee hoor, heb het ook niet, jij wel dan?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh, geil misschien wil dWc z'n kwakje erin deponeren.
Als je met Chai opgesloten zou zitten in een huis voor een jaar zou je d'r dan nog niet doen omdat je gewoon kut wil? Je moet antwoordenquote:
Ye een van de beste voor zijn prijsklasse, kan het volgens mij nog hoger zetten, nog niet echt in gekeken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wel sicke videokaart heb je of zie ik dat verkeerd als non-PC-gamer.
Ik ga hier zo hard op.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat is echt een bazenband met bazenplaten.![]()
Restecp to you, sir.
Het antwoord weet je best, maar je wil hem gewoon pesten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als je met Chai opgesloten zou zitten in een huis voor een jaar zou je d'r dan nog niet doen omdat je gewoon kut wil? Je moet antwoorden
[/Fas]
Dat geloof ik graag. Heerlijk ook om bij in slaap te vallen.quote:
"zou je d'r dan nog niet doen omdat je kut wil?" wat is dat voor zinsconstructiequote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als je met Chai opgesloten zou zitten in een huis voor een jaar zou je d'r dan nog niet doen omdat je gewoon kut wil? Je moet antwoorden
[/Fas]
Mijn antwoord is uiteraard "hell the fuck yeah" na een week of 3 of 4quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Het antwoord weet je best, maar je wil hem gewoon pesten.
Je snapte het dus niet zeuren.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"zou je d'r dan nog niet doen omdat je kut wil?" wat is dat voor zinsconstructie.
Hahaquote:Mijn antwoord is uiteraard "hell the fuck yeah" na een week of 3 of 4.
En alleen anal?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"zou je d'r dan nog niet doen omdat je kut wil?" wat is dat voor zinsconstructie.
[..]
Mijn antwoord is uiteraard "hell the fuck yeah" na een week of 3 of 4.
Of 2 [ afbeelding ]
Ik denk dat Chai 1 penis in haar leven ook een beetje zat gaat worden en vast wel een try before you die uitdaging aangaat om minstens één BBC uit te proberen.quote:
Ik heb liever wel dat we er na een jaar allebei levend uitkomen.quote:
Kkquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon goed spelletje spelen, stockholmsyndroom en zo.
Double kkquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik denk dat Chai 1 penis in haar leven ook een beetje zat gaat worden en vast wel een try before you die uitdaging aangaat om minstens één BBC uit te proberen.
Hehequote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb liever wel dat we er na een jaar allebei levend uitkomen.
[..]
Kk.
[..]
Double kk.
Had k nog speciaal voor jou gedownload jwz :$quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je had me nog je snapchat beloofd :S
jij ook al zo vroeg wakkerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 05:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Had k nog speciaal voor jou gedownload jwz :$
Niet herkenbaarquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:15 schreef Chai het volgende:
Zo hard uit je bek stinken dat mensen denken dat je een fles knoflooksaus op je kamer hebt leeggegoten.
Wauwquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor Mozy welmijn vader vroeg zich af waar die knoflookgeur vandaan kwam
![]()
uit zijn mond
Jezusquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:35 schreef Chai het volgende:
[..]
![]()
uit zijn mond
Dan heb je er sowieso geen last vanquote:
oh ja, morgen weer griekenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan heb je er sowieso geen last van
quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niemand die er last van heeftquote:
Oh rlyquote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
collega's misschien maandag ochtendquote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niemand die er last van heeft
Moest om 7 uur beginnenquote:
Teringquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:35 schreef Chai het volgende:
[..]
![]()
uit zijn mond
Wauwquote:
Harde strugglesquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Shoutout naar E.B.A.H..
Godse tepels 1 & 2.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Shoutout naar E.B.A.H..
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Shoutout naar E.B.A.H..
Lekker vroegquote:
Ja maar we hadden geen boulogne binnengekregen dus na charge 1 had ik daar niks meer van huhuhu.quote:
Shit hoe is dat nou mogelijkquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar we hadden geen boulogne binnengekregen dus na charge 1 had ik daar niks meer van huhuhu.
Beter voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |