Jij zou me doen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vind het niets, maar vind dunne bovenbenen sowieso ook niet aantrekkelijk alsmede tengere lichamen.
Schuine buikspier die (subtiel) zichtbaar is?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet over uit. Ben in dubio of het puur fysieke kenmerken moeten zijn. Oh en lang haar, maar vind dat eigenlijk te voor de hand liggend
Oi wasder mis met kuiltjes in je wangen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij zou me doen?
Meeste 'schoonheden' vind ik trouwens eerder lelijker maken dan mooier.Kuiltjes in je wangen en een vieze moedervlek
die picquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die staan wel op mijn naaktfoto. Doe er je voordeel mee.![]()
Niet per se iets, maar maakt meestal niet mooier imo. Terwijl dat volgens mij de bedoeling is van een schoonheid.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oi wasder mis met kuiltjes in je wangen?
die moedervlek.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij zou me doen?
Meeste 'schoonheden' vind ik trouwens eerder lelijker maken dan mooier.Kuiltjes in je wangen en een vieze moedervlek
Die moedervlek ben ik met je eens hoor. Maar ik zie mezelf dan ook niet gauw iemand selecteren op hoeveel van de 7 schoonheden ze bevatten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet per se iets, maar maakt meestal niet mooier imo. Terwijl dat volgens mij de bedoeling is van een schoonheid.
wow, waarom niet?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar dat heeft niet te maken met je lichaam.
Levensgroot op mijn rug laten plakken door een mooie thuisprikker.quote:
Van de week ook iemand in een korte broek zien fietsenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:32 schreef Fascination het volgende:
Ongelooflijk, zie ik zo'n metalmummie in alleen een hemd buiten rondwaggelen.Ja oké, ook een broek natuurlijk, he.
Wees blij dat hij een broek aan hadquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:32 schreef Fascination het volgende:
Ongelooflijk, zie ik zo'n metalmummie in alleen een hemd buiten rondwaggelen.Ja oké, ook een broek natuurlijk, he.
Almost vintage cumshotquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Wees blij dat hij een broek aan had
http://www.dumpert.nl/med(...)man_in_de_trein.html
[ afbeelding ]
Heeft hij expres gedaan denk ik. Vanwege die journalist op twitter laatst.quote:
Die is ook helemaal van de wereld, zeg.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Wees blij dat hij een broek aan had
http://www.dumpert.nl/med(...)man_in_de_trein.html
[ afbeelding ]
Zou wel willen weten wat je allemaal op moet hebben om je zo te gedragenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft hij expres gedaan denk ik. Vanwege die journalist op twitter laatst.![]()
Ik heb dat filmpje ook gekeken, was saai. Alleen het begin was grappig, want die Duitsers moeten altijd heel veel praten.
volgende keer halve whopper vragen misschien krijg je de andere helft gratisquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:02 schreef Mortaxx het volgende:
Die gratis 2e whopper actie bij BK trouwensIk was de eerste die hem niet hoefde
Jezus, vraag me af of je ook zo lollig doet tegen reizigers?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
volgende keer halve shopper vragen misschien krijg je de andere helft gratis
Liever ruimte dan stalpoten die tegen elkaar aanklemmen en er gore wonden komen door het schuren.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vind dat altijd zo vies zo'n enorme ruimte.
ja vooral tijdens de avondspits als ik net begonnen ben en de kantoorlaven op weg naar huis zijnquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jezus, vraag me af of je ook zo lollig doet tegen reizigers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |