dit dus.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee
en vind roken niet vies, vind het vies als die lucht lang blijft hangen. helemaal altijd zondag bij het opstaan enzo.verschaald bier en gedoofde peukenlucht.
![]()
Nee die tip van mij nou serieus man.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb 1 raam en deur, maar aan dezelfde kant, dus is niet echt doorluchten.
of moet de haldeur, slaapkamerdeur en raam in slaapkamer openzetten, maar dan nog.
[..]
wauwserieus niet eens aan gedacht.
![]()
[..]
neh.
[..]
hjb
[..]
ik vind de geur van wiet juist lekkermaar als ik na werk thuiskom ofzo wil ik gewoon schone lucht enzo, niet in zo'n doorrookt stinkhol thuiskomen zegmaar.
Heb ergens nog cannabis wierrook.
[..]
nee
en vind roken niet vies, vind het vies als die lucht lang blijft hangen. helemaal altijd zondag bij het opstaan enzo.verschaald bier en gedoofde peukenlucht.
![]()
[..]
deze man![]()
quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit dus.
rook zelf ook niet binnen.
alleen heel zelden als er midden in de nacht nog een paar zatlappen mee naar huis gaan om af te pilsen. daar heb ik de ochtend erna dan ook spijt van
zal jou eens serieus nemen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee die tip van mij nou serieus man.
[..]
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Aw geez, not this shit againOh ok sorry voor de interesseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
jep.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:29 schreef Chai het volgende:
In deze SC is echt 80% roker of ex-roker of niet?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:29 schreef Chai het volgende:
In deze SC is echt 80% zoewart of getint of niet?
Ruik je niet gewoon dat ontplofte reigersnest op je hoofd?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:27 schreef Murdera het volgende:
nee
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Ruik je niet gewoon dat ontplofte reigersnest op je hoofd?ShitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorry, ik laat me alleen pijpen door mensen met een vagina.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
The eye reads what the mind wants :$ wanneer daten?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Ruik je niet gewoon dat ontplofte reigersnest op je hoofd?Die ruikt gewoon normaal tot lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iedereen die ruikt verbaast zich er altijd over.
![]()
Wie zegt dat ik die geen heb?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Sorry, ik laat me alleen pijpen door mensen met een vagina.
Jezus.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:32 schreef gianni61 het volgende:
TRU / Wat nou als je dood gaat..
de bradster wordt filosoof
jullie behandelden reïncarnatie bij geschiedenis?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Jezus.Dat krijg je toch al op de basisschool bij geschiedenis.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alsof jij niet met me zou willen daten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:36 schreef Murdera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Instant dick, alleen water toevoegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zie chlo al boven het kopje hangen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Instant dick, alleen water toevoegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |