Ye een van de beste voor zijn prijsklasse, kan het volgens mij nog hoger zetten, nog niet echt in gekeken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wel sicke videokaart heb je of zie ik dat verkeerd als non-PC-gamer.
Ik ga hier zo hard op.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat is echt een bazenband met bazenplaten.![]()
Restecp to you, sir.
Het antwoord weet je best, maar je wil hem gewoon pesten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als je met Chai opgesloten zou zitten in een huis voor een jaar zou je d'r dan nog niet doen omdat je gewoon kut wil? Je moet antwoorden
[/Fas]
Dat geloof ik graag. Heerlijk ook om bij in slaap te vallen.quote:
"zou je d'r dan nog niet doen omdat je kut wil?" wat is dat voor zinsconstructiequote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als je met Chai opgesloten zou zitten in een huis voor een jaar zou je d'r dan nog niet doen omdat je gewoon kut wil? Je moet antwoorden
[/Fas]
Mijn antwoord is uiteraard "hell the fuck yeah" na een week of 3 of 4quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Het antwoord weet je best, maar je wil hem gewoon pesten.
Je snapte het dus niet zeuren.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"zou je d'r dan nog niet doen omdat je kut wil?" wat is dat voor zinsconstructie.
Hahaquote:Mijn antwoord is uiteraard "hell the fuck yeah" na een week of 3 of 4.
En alleen anal?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"zou je d'r dan nog niet doen omdat je kut wil?" wat is dat voor zinsconstructie.
[..]
Mijn antwoord is uiteraard "hell the fuck yeah" na een week of 3 of 4.
Of 2 [ afbeelding ]
Ik denk dat Chai 1 penis in haar leven ook een beetje zat gaat worden en vast wel een try before you die uitdaging aangaat om minstens één BBC uit te proberen.quote:
Ik heb liever wel dat we er na een jaar allebei levend uitkomen.quote:
Kkquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon goed spelletje spelen, stockholmsyndroom en zo.
Double kkquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik denk dat Chai 1 penis in haar leven ook een beetje zat gaat worden en vast wel een try before you die uitdaging aangaat om minstens één BBC uit te proberen.
Hehequote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb liever wel dat we er na een jaar allebei levend uitkomen.
[..]
Kk.
[..]
Double kk.
Had k nog speciaal voor jou gedownload jwz :$quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je had me nog je snapchat beloofd :S
jij ook al zo vroeg wakkerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 05:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Had k nog speciaal voor jou gedownload jwz :$
Niet herkenbaarquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:15 schreef Chai het volgende:
Zo hard uit je bek stinken dat mensen denken dat je een fles knoflooksaus op je kamer hebt leeggegoten.
Wauwquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor Mozy welmijn vader vroeg zich af waar die knoflookgeur vandaan kwam
![]()
uit zijn mond
Jezusquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor Mozy welmijn vader vroeg zich af waar die knoflookgeur vandaan kwam
![]()
uit zijn mond
| Forum Opties | |
|---|---|