Is al oud hoor.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:49 schreef Murdera het volgende:
[..]waar haal je dat nou weer vandaan
Wrom meteen weer zo.quote:
Heb ook gevoelens hoor. ;squote:
Dat nooit.quote:
Laat ze altijd in de klas zienquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:49 schreef Murdera het volgende:
[..]waar haal je dat nou weer vandaan
Geef geen Nederlands. ;squote:
Is voor arabische les.quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
wilde deze voor je kopen:
[..]
maar nu kan je de graftyfus krijgen.
Maakt niet uit, als dat maar niet in de vagina zelf gebeurt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Zal wel snel afbladderen door het zure milieu in de vagina
/Chai
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Zal wel snel afbladderen door het zure milieu in de vagina
/Chai
Als ik deze rechtsboven voor je koopquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Koop deze voor me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg ik zeker deze van jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker die stukjes er weer uitprutten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Maakt niet uit, als dat maar niet in de vagina zelf gebeurt.
Van die mensen die dan zwarte gaatjes kregen waar hun oorbel zat omdat allergisch voor goud, same shit down belowquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik deze rechtsboven voor je koopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg ik zeker deze van jou?Nee, zo ben ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Oja van die shitquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Van die mensen die dan zwarte gaatjes kregen waar hun oorbel zat omdat allergisch voor goud, same shit down below
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |