Hey bby. :$quote:
Brood denk ikquote:
te veel werk, brood makenquote:
als je er maar genoeg van eetquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgens mij word je dik van brood
Vers brood is welquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
te veel werk, brood maken
[..]
als je er maar genoeg van eet
Sowieso die tekenfilmreeks.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan nooit echt zijn toch? Al staat er 'and yes, im unemployed.' in de titel.
Vond in die tijd Pokémon vetter jaquote:
Ik heb jouw taalfouten van gisteren gezien en wil even zeggen dat ik nog steeds lobi voor je heb hoor.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vond in die tijd Pokémon vetter ja. Maar was soms wel leuk om te zien, al duurde een aanval 3 dagen
.
Ik denk dat ik je vroeger gepest zou hebben wanneer we op zelfde middelbare school gezeten zouden hebben.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vond in die tijd Pokémon vetter ja. Maar was soms wel leuk om te zien, al duurde een aanval 3 dagen
.
Gelukkig maar, had al bijna een seppuku gepleegdquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb jouw taalfouten van gisteren gezien en wil even zeggen dat ik nog steeds lobi voor je heb hoor.
Wedden voor 10 Eijcoins van nietquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je vroeger gepest zou hebben wanneer we op zelfde middelbare school gezeten zouden hebben.
Hoe had je dat wedden precies voor ogen?quote:
Terug de tijd in via een FOK!toen special.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoe had je dat wedden precies voor ogen?
je bent toch alquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgens mij word je dik van brood
Briljant.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Terug de tijd in via een FOK!toen special.
Goed hequote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Pareltje van een TT weer hoor![]()
Nootmans, waarom praat jij ineens als die herpaderps van het nagellak-forum?![]()
Lak jij je teennagels soms ook?
Ja, even om Tetou gerust te stellen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
paar uur daarna kun je best eten met 1 kant van je mond
[..]
zand?
daslook is een kruid met een smaak die een beetje op knoflook lijkt
kkgayquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
.
Keek het wel veel hoor. Rond 16:30 of hoe laat was het was de hele buurt stil, niemand voetbalde etc gewoonquote:
Trots op Gridje!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:45 schreef Gridlok het volgende:
Van alles gedaan op mac om te te kijken waarom me spellings-check het nou niet doet, snapte er geen kut van, deed het niet ofzo, blijkt het dat er geen spellingsvauten in staanamazed beyond belief.
17:00quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Keek het wel veel hoor. Rond 16:30 of hoe laat was het was de hele buurt stil, niemand voetbalde etc gewoon.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:45 schreef Gridlok het volgende:
Van alles gedaan op mac om te te kijken waarom me spellings-check het nou niet doet, snapte er geen kut van, deed het niet ofzo, blijkt het dat er geen spellingsvauten in staanamazed beyond belief.
quote:Ik heb een spelling ‘s jekker
In die p c fan mei
Die vraag ik steeds te kei ken
Offer ook vouw ten sein
Ik tip een toets en mak een wort
En wacht op wad ie zeg
Of ik nauw goed zit offer keert
Hei ken in taal sein weg
Zo gouw er een ver gissing is
Zeg hei dat dus die rekt
Dan maak ik al men fouten gut
Soda tut beter bekt