Oh shit, was al zoiets gezegd.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
geiler als er van die doorligplekken op zitten van het constante zweterige tegen elkaar aanschuren
Echte kantoorslaven hechten heel veel waarde aan een auto. Soort status en zo.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja vooral tijdens de avondspits als ik net begonnen ben en de kantoorlaven op weg naar huis zijn
Wauw, ik voldoe dus aan 2 van jouw zeven schoonhedenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je bedoelt die thigh gap? Dat is juist![]()
Samen met kuiltjes in de rug de eerste 2 van mijn zeven schoonheden
laven! Niet slaven....quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Echte kantoorslaven hechten heel veel waarde aan een auto. Soort status en zo.
Dat maak jij ervan, had ik helemaal niet bedacht.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
laven! Niet slaven....
Tevens laagbijdegrondsneer naar bobby
Hnnn-fucking-nngg @ kuiltjes in onderrug idd, maar een thigh gap is kaololelijk.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je bedoelt die thigh gap? Dat is juist![]()
Samen met kuiltjes in de rug de eerste 2 van mijn zeven schoonheden
'Chu eatin' on?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:39 schreef krioro het volgende:
En ik zit in de auto te eten, vermaak mij.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hnnn-fucking-nngg @ kuiltjes in onderrug idd, maar een thigh gap is kaololelijk.
Vind het niet echt dat je zegt van wow maar bij een mooi slank figuur niks mis mee.quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Vind het niet echt dat je zegt van wow maar bij een mooi slank figuur niks mis mee.
Kuiltjes.
Ja jonge, dit is m'n lunch.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Ik wist het gewoon hè, altijd brood. Eén Candice voor je maaltijd.
[ afbeelding ]
Wd heeft kuiltjes, sowiesoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:47 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja jonge, dit is m'n lunch.Would eat je taco's though.
En dank je, Candice. wd
.
Ik heb kuiltjes.quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zou me niets verbazen als wd een staart heeft.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |