abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135269049

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!

SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Trading markets

SPOILER: Taobao/Tmall
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)

SPOILER: Free shipping
SPOILER: Free registered shipping
SPOILER: Express shipping
SPOILER: Tracking
SPOILER: Trackstatus legenda
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
SPOILER: Verpakking en transporthandling
SPOILER: Douane

Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)

PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.

Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?

GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic , het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Android tablet discussie topic
Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)

Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 9 januari 2014 @ 12:39:01 #2
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_135269208
quote:
10s.gif Op woensdag 8 januari 2014 20:56 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Heb nog steeds geen LED Pig :') ;(
Stuur ik hem een PM dat ik wel een gratis ledpig wil opsturen begint Bobber bang te worden van mij _O-
pi_135269256
quote:
Ik stuur je wel ff wat op hoor Bobbert. >:)
Zou ook niet zo goed weten wat ik daar nu van moest denken. :D

Nog ff met betrekking tot de TT:
quote:
As the Chinese Spring Festival (from January 30th to February 6th) is approaching, many Taobao vendors will start to be on leave from January 15 and the shipping speed of domestic logistics will become slow after January 15
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 9 januari 2014 @ 12:43:23 #4
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_135269320
Heuh, hack je zomaar mijn pm outbox :@

quote:
Hey Bobber jongetje, zal ik wat led pigs komen langsbrengen als mama niet thuis is
_O-
pi_135269445
quote:
led pigs komen inbrengen
:? :D :o

-edit: ah, je hebt het alweer aangepast.
pi_135271011
Die Tinydeal points he... wanneer kan ik ze eigenlijk gebruiken? Ik heb nu 15 van die points, maar bij available voor user 0??
pi_135271480
quote:
7s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:30 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Die Tinydeal points he... wanneer kan ik ze eigenlijk gebruiken? Ik heb nu 15 van die points, maar bij available voor user 0??
Komen die niet over een bepaalde tijd pas beschikbaar? Staat er niks van 'pending' ofzo?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_135272048
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:43 schreef rene90 het volgende:

[..]

Komen die niet over een bepaalde tijd pas beschikbaar? Staat er niks van 'pending' ofzo?
Nope, nergens pending te bekennen...
pi_135272801
http://www.amazon.com/Sei(...)cm_cr_pr_product_top

goed alternatief op die chinese 4K TV voor $500. de reviews zijn best lovend.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  donderdag 9 januari 2014 @ 15:33:27 #10
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_135275845
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 14:15 schreef RDMKR het volgende:
http://www.amazon.com/Sei(...)cm_cr_pr_product_top

goed alternatief op die chinese 4K TV voor $500. de reviews zijn best lovend.
Die schermgrootte. :( Meh. beter bestel je deze, liek a baws.

http://www.amazon.de/Hise(...)iki+Digital+SE39UY04
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_135276538
want groter is altijd beter..?

die seiki hebben ze ook in 50 inch uitgave voor $1000.

die hisense leveren ze alleen in duitsland; doorzend adresje nodig dus.

doet ie echt 4K resolutie op 600hz refresh rate..? (die andere 30hz; andere resoluties wel hoger)

ik wil er wel 1 die een snelle verbinding met een laptop kan hebben, zonder lag. zag in 1 review dat dat niet zo best zat bij de hisense. wil hem het liefst in het echt proberen.

[ Bericht 2% gewijzigd door RDMKR op 09-01-2014 16:15:06 ]
  donderdag 9 januari 2014 @ 16:59:32 #12
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135279505
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 12:39 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Stuur ik hem een PM dat ik wel een gratis ledpig wil opsturen begint Bobber bang te worden van mij _O-
:')
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_135280028
Even een vraagje, Heeft iemand eigenlijk
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 12:39 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Tja dat is bob, Weet alles van andere mensen maar oh wee als je wat van hem weet.
  donderdag 9 januari 2014 @ 17:29:22 #14
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135280707
quote:
10s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:12 schreef MineraalWater het volgende:
Even een vraagje, Heeft iemand eigenlijk

[..]

Tja dat is bob, Weet alles van andere mensen maar oh wee als je wat van hem weet.
Heeft iemand wat? :')

En niet, je hebt mn nummer, snapchat, en wss ook instagram en twitter :')

Het gaat mij meer om dat het verzenden meer kost dan die pig, en dat ie toch in een stoffige doos verdwijnt
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_135281237
Bobber, onze 15 jarige relnicht (let maar op, want als een ware Gordon gaat hij hier weer op reageren... ) en expert in de chinese webshops.

Held...
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 9 januari 2014 @ 17:51:25 #16
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135281550
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
Bobber, onze 15 jarige relnicht (let maar op, want als een ware Gordon gaat hij hier weer op reageren... ) en expert in de chinese webshops.

Held...
16, xxx :*
  donderdag 9 januari 2014 @ 17:52:01 #17
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135281569
HAHAHA WACHT HAD JIJ NIET RUZIE MET WIWA _O- _O- _O- _O-
pi_135282172
quote:
10s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:29 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Heeft iemand wat? :')

En niet, je hebt mn nummer, snapchat, en wss ook instagram en twitter :')

Het gaat mij meer om dat het verzenden meer kost dan die pig, en dat ie toch in een stoffige doos verdwijnt
Oh ik wou iets gaan posten inderdaad!

Ontopic:

Heeft iemand hier ervaring met jewelery loupe?

Zo iets dus:
http://www.aliexpress.com(...)Light/676193088.html

of is dat ook gewoon in NL te halen want als ik hier kijk vind ik alleen maar mini-in the box en daar word ik niet vrolijk van.
pi_135282286
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 18:08 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Oh ik wou iets gaan posten inderdaad!

Ontopic:

Zo iets dus:
http://www.aliexpress.com(...)Light/676193088.html

of is dat ook gewoon in NL te halen want als ik hier kijk vind ik alleen maar mini-in the box en daar word ik niet vrolijk van.
Gewoon zo'n zakmes halen met een loep erin bij de action :P.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_135282838
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 18:08 schreef MineraalWater het volgende:

Wil je zelf sieraden gaan taxeren of iets dergelijks? Ik heb een keer zo'n vergelijkbaar ding ontvangen (fout geleverd) en kwalitatief was het ruk. Het was gewoon plastic dus tja. Ik denk dat je nog meer zou hebben aan zo'n ouderwetse loep die elke opa wel heeft liggen.
Top 5 China producten
pi_135283531
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 18:32 schreef rene90 het volgende:

[..]

Wil je zelf sieraden gaan taxeren of iets dergelijks? Ik heb een keer zo'n vergelijkbaar ding ontvangen (fout geleverd) en kwalitatief was het ruk. Het was gewoon plastic dus tja. Ik denk dat je nog meer zou hebben aan zo'n ouderwetse loep die elke opa wel heeft liggen.
Ja is voor mijn moeder die veel met brocante dingetjes werkt en daar zitten wel vaker "merken" op die gewoon heel moeilijk te lezen zijn met het blote oog. Is handig als ze ergens heen gaat dat ze dan zo iets kan bekijken. Maar als het zo'n kut kwaliteit is laat ik hem wel links liggen ^O^
  donderdag 9 januari 2014 @ 19:02:03 #22
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135284040
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 18:50 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Ja is voor mijn moeder die veel met brocante dingetjes werkt en daar zitten wel vaker "merken" op die gewoon heel moeilijk te lezen zijn met het blote oog. Is handig als ze ergens heen gaat dat ze dan zo iets kan bekijken. Maar als het zo'n kut kwaliteit is laat ik hem wel links liggen ^O^
K heb een vergrootglas voor je, denk rond 10 cm breed
pi_135284774
bobbie bobbie bobbie toch, wat ik nu allemaal toch weer hoor van monkeybrain over jou..
~O>
  donderdag 9 januari 2014 @ 19:35:45 #24
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135286085
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:15 schreef Downstar het volgende:
bobbie bobbie bobbie toch, wat ik nu allemaal toch weer hoor van monkeybrain over jou..
~O>
Ik zou het niet weten :') :D
pi_135288559
Iemand hier die ergens een Mini Display > HDMI kabel op de kop heeft getikt? Liefst met enigszins snelle verzending?
  donderdag 9 januari 2014 @ 20:21:20 #26
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_135288574
quote:
10s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:29 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

die pig, en dat ie toch in een stoffige doos verdwijnt
Bobber krijgt sexles van de buurvrouw. Alleen is ze zo uitgewoond dat ie licht nodig heeft B-)
  donderdag 9 januari 2014 @ 20:25:23 #27
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135288814
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 20:21 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Bobber krijgt sexles van de buurvrouw. Alleen is ze zo uitgewoond dat ie licht nodig heeft B-)
Verdomme. :')
pi_135293457
Misschien handig om weer een beetje ontopic te gaan lieve China-shoppers O+
Top 5 China producten
pi_135295995
Eerst pics van de buurvrouw :7

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2014 22:32:46 ]
pi_135296234
thanks guys voor de linkjes naar de verschillende siliconen bracelet leveranciers...(kan op het moment niet quoten helaas)
pi_135297652
quote:
7s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:30 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Bij het betalen van je order, dus waar je bijv. ook de shipping soort kan kiezen, daar kan je ze gebruiken voor korting. Staat volgens mij ergens in de buurt van waar je je coupon code kan invullen.
pi_135308449
Lang tijdje hier niets meer gepost. Bestel laatste tijd ook een stuk minder vanuit China. Heb nu echter wel een paar aankopen vanuit Amerika via Ebay gedaan en één pakketje ligt nu al 2 weken bij de douane, waar de pakketjes van deze verkoper normaal binnen 2 dagen na aankomst geleverd worden.

Vanuit PostNL heb ik wel een Nederlandse tracking gekregen, en opeens staat er nu bij:
'Zending is niet ontvangen door PostNL, neem contact op met de verzender.'

Dit heb ik net gedaan, maar alsnog wil ik graag zelf even bellen. Aangezien het PostNL nummer zo belachelijk duur is wil ik daar niet aan beginnen. Vroeger had ik uit deze reeks een gratis nummer om PostNL te bereiken, maar kan die nu niet meer vinden. Heeft iemand deze nog?

e: was dit 058 2333333 of was het een 0800 nummer?
pi_135308577
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 10:45 schreef bakacakes het volgende:
Dit heb ik net gedaan, maar alsnog wil ik graag zelf even bellen. Aangezien het PostNL nummer zo belachelijk duur is wil ik daar niet aan beginnen. Vroeger had ik uit deze reeks een gratis nummer om PostNL te bereiken, maar kan die nu niet meer vinden. Heeft iemand deze nog?
Ik heb het nummer niet, maar maak tegenwoordig altijd gebruik van de twitter webcare van postnl. Werkt prima.
Top 5 China producten
pi_135308589
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 10:45 schreef bakacakes het volgende:
e: was dit 058 2333333 of was het een 0800 nummer?
Volgens mij die 058 ja, en kreeg je een keuze menu waar je even doorheen moest.
Top 5 China producten
pi_135309087
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 10:50 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik heb het nummer niet, maar maak tegenwoordig altijd gebruik van de twitter webcare van postnl. Werkt prima.
Het was inderdaad dit nummer en uiteindelijk ben ik er door gekomen en iemand aan de lijn gekregen. Twitter is handig om een 3S code te krijgen, maar vind dat ze niet goed reageren op klachten met betrekking tot het kwijtraken van een pakket.

Mijn pakketstatus was eerst dus aangemeld door verzender en nu is het opeens pakket is nooit ontvangen door PostNL.. terwijl ze het wel hebben gekoppeld aan een 3S code, dus wel ontvangen in Nederland.

Zucht, extra kut dit want het betreft een genummerd limited edition shirt. Heb nu de verkoper gemailed die een onderzoek kan laten starten.
  Moderator vrijdag 10 januari 2014 @ 11:11:08 #36
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_135309209
Boh wat vallen alle extra kosten me toch altijd tegen uit china zeg :')

bestel voor 38$ aan spullen, maar door de shipping en comissie en creditcard 3% kom ik al snel aan de 64dollar :r

En het stomme is, je houd er reking mee maar toch vergeet je altijd wel iets ;(
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_135309337
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 11:11 schreef Jimbo het volgende:
Boh wat vallen alle extra kosten me toch altijd tegen uit china zeg :')

bestel voor 38$ aan spullen, maar door de shipping en comissie en creditcard 3% kom ik al snel aan de 64dollar :r

En het stomme is, je houd er reking mee maar toch vergeet je altijd wel iets ;(
Sowieso kan het handig zijn te kijken om te splitsen zodat je geen douanekosten krijgt.
Top 5 China producten
  Moderator vrijdag 10 januari 2014 @ 11:17:12 #38
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_135309413
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 11:15 schreef rene90 het volgende:

[..]

Sowieso kan het handig zijn te kijken om te splitsen zodat je geen douanekosten krijgt.
ik krijg momenteel al 6 pakjes met tools binnen onder de 15 dollar :P
Het is gewoon meer alles eromheen. 750g versturen zou rond de 15dollar zijn, uiteindelijk betaal ik 26 :r
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
pi_135309419
quote:
10s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:52 schreef bobbernaut het volgende:
HAHAHA WACHT HAD JIJ NIET RUZIE MET WIWA _O- _O- _O- _O-
Epic bitchfight, wiwa en ik vs. durex! maar nu zijn we weer vriendjes hoor *;
pi_135310153
Dag superdeal bij Aliexpress: http://gaga.aliexpress.co(...)049941.1996153257.66

Mijn vraag: is dit nu écht een goede deal of gewoon NIET doen?

Ik zie door de android stickies bomen het android stickies bos niet meer...
pi_135310354
tv boxen zijn al vrij nutteloos, maar dan ook nog zo'n matig dual core dingetje. de quadcore variant van de rockchip is vaak al een beetje teleurstellend kwa performance. prijs zal wel geweldig zijn maar wie wordt daar nou echt enthausiast van?
pi_135310437
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 11:39 schreef flankert het volgende:
Dag superdeal bij Aliexpress: http://gaga.aliexpress.co(...)049941.1996153257.66

Gewoon een beetje uitzoeken, chinaprices.us

Die stick: http://www.focalprice.com(...)th.html?SSAID=465956

Die air mouse: http://www.minitake.com/2(...)lang=1&sk=28497522xg
Top 5 China producten
pi_135310455
Oei, dat klink meteen érg negatief. ;)
Ik heb er dus echt NUL verstand van, alleen wél een vrouw die de TV 'smart' wil maken. :D
Deze dus maar links laten liggen?
pi_135310501
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 11:48 schreef rene90 het volgende:

[..]

Gewoon een beetje uitzoeken, chinaprices.us

Die stick: http://www.focalprice.com(...)th.html?SSAID=465956

Die air mouse: http://www.minitake.com/2(...)lang=1&sk=28497522xg
Ha! Prijs is dus niet echt een superdeal te noemen. Dank je René!
pi_135310536
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 11:50 schreef flankert het volgende:

[..]

Ha! Prijs is dus niet echt een superdeal te noemen. Dank je René!
Maar dat kan je dus zelf ook makkelijk vinden, gewoon in de beschrijving naar het model nummer zoeken van ali express, dat in de zoekmachine van chinaprices.us gooien en zoeken. Eventueel bij zoekcriteria nog even minimaal 10 dollar tot max 100 doen ofzo zodat er al redelijk wat uit wordt gefilterd.
Top 5 China producten
pi_135310654
Klopt. Ik vroeg me in eerste instantie af of dit uberhaupt (oei, ouderwets woord) iets zou zijn. Heb dus echt de ballen verstand van dit soort dingen. Daarom dit beroep op medefokkers mét kennis van zaken... :)
pi_135310699
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 11:55 schreef flankert het volgende:
Klopt. Ik vroeg me in eerste instantie af of dit uberhaupt (oei, ouderwets woord) iets zou zijn. Heb dus echt de ballen verstand van dit soort dingen. Daarom dit beroep op medefokkers mét kennis van zaken... :)
Check anders hier even, is een heel topic voor:
DIG / Android Sticks en Mediacenters #2 - HDMI stickies voor iedereen!
Top 5 China producten
pi_135310771
Nou met de komst van een bepaalde user is de slowchat er ook weer zeg :{ ...
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 11:39 schreef flankert het volgende:

Nee. Ik zie met 2 seconden zoeken al een beter spul op Ali voor zelfde of lagere prijs.
Waar je nu geloof ik voor wil gaan is een stick met RK3188 chipset; maar je hebt er ook een speciaal topic voor:
DIG / Android Sticks en Mediacenters #2 - HDMI stickies voor iedereen!
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 11:49 schreef flankert het volgende:
Oei, dat klink meteen érg negatief. ;)
Ik heb er dus echt NUL verstand van, alleen wél een vrouw die de TV 'smart' wil maken. :D
Deze dus maar links laten liggen?
Zo'n stick is geloof ik prima om een TV 'smart' mee te maken. Pleur er XBMC op, beetje browsen met chrome. Werkt waarschijnlijk sneller en beter dan normale 'smart' TV's.
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 11:46 schreef RDMKR het volgende:
tv boxen zijn al vrij nutteloos, maar dan ook nog zo'n matig dual core dingetje. de quadcore variant van de rockchip is vaak al een beetje teleurstellend kwa performance. prijs zal wel geweldig zijn maar wie wordt daar nou echt enthausiast van?
Tja; als jij een 4K TV wil halen uit China die duidelijk zijn gebreken zal hebben en waar jij blijkbaar ook niet zo'n verstand van hebt (Refresh rate ≠ "snelle verbinding met laptop"; wat jij met die zin bedoelt is reactietijd) weet ik niet of ik dit nou serieus moet nemen. Tuurlijk; uit Azië kun je prima rechtstreeks een monitor halen (denk maar aan de bekende Koreaanse IPS schermen) maar om nou een ultra-goedkope 40/50" 4K TV daar vandaan te gaan halen...

Zo'n RK3188 stick is nog altijd sneller dan de meeste 'smart' TV soc. (de duurdere TV's beginnen nu pas snellere chips te krijgen).
  vrijdag 10 januari 2014 @ 12:29:42 #49
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_135311728
Banggood coupon codes:

SPOILER
Dit zijn alle coupons in mijn inbox.
YouTube
pi_135311843
Als je de TV smart wilt maken en al een smartphone hebt, kan ik de chromecast ook aanraden. Nadat ik een van eBay had gekocht hebben mijn ouders hem gelijk over gekocht. In Inmiddels zijn er redelijk wat apps voor te krijgen en het werkt echt super makkelijk.

Niet zo uitgebreid als een androidstick maar wel gebruiksvriendelijk.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
  Moderator vrijdag 10 januari 2014 @ 13:27:04 #51
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_135313792
Zijn jullie wel eens direct met verkopers in contact getreden ipv een agent ?

Ik zoek een chineese verkoper die een zooi custom dingen voor me kan maken :') Maar mn chinees is niet echt goed _O- en iets zegt me dat mister tao ook niet zoveel moeite voor me doet als niet VIP
pi_135313840
quote:
Tja; als jij een 4K TV wil halen uit China die duidelijk zijn gebreken zal hebben en waar jij blijkbaar ook niet zo'n verstand van hebt (Refresh rate ≠ "snelle verbinding met laptop"; wat jij met die zin bedoelt is reactietijd)
ok, dit is grappig. ga jij is moeite doen de post terug te vinden waarin ik die bewering maak terwijl ik in mijn vuistje lach omdat het je niet gaat lukken. trouwens, vraag stellen over chinese TV is iets heel anders dan super serieus overwegen tot koop over te gaan.
pi_135314882
lees dit:

http://www.rtvoost.n...at=1&nid=179962

en dit is de topic waar hij om munten vroeg,

http://www.import-fo...ches/?hl=munten
-Real power isn't given, it must be taken-
pi_135317754
Pakketje donderdag 2 januari met China Post verzonden en vandaag al binnen, wtf :D

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2014 15:35:13 ]
  vrijdag 10 januari 2014 @ 15:55:28 #55
327191 RobertNL
For your gear.
pi_135319428
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 13:57 schreef henk3412 het volgende:
lees dit:

http://www.rtvoost.n...at=1&nid=179962
en dit is de topic waar hij om munten vroeg,
http://www.import-fo...ches/?hl=munten
En terecht, laat ze maar lekker drie (liever 5) jaar de schuldsanering in gaan om alles te betalen of de bak. (juiste linkje: http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=179962&cat=1)
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 15:12 schreef J.B. het volgende:
Pakketje donderdag 2 januari met China Post verzonden en vandaag al binnen, wtf :D
Snel ja, over een week of twee is dat helaas weer voorbij :'(
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 10 januari 2014 @ 15:55:59 #56
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135319444
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 11:17 schreef Painore het volgende:

[..]

Epic bitchfight, wiwa en ik vs. durex! maar nu zijn we weer vriendjes hoor *;
Friends with benefits O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 11:58 schreef Iemand91 het volgende:
Nou met de komst van een bepaalde user is de slowchat er ook weer zeg :{ ...
Komt wel goed, schatje. :*
  vrijdag 10 januari 2014 @ 15:57:08 #57
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_135319494
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 15:55 schreef RobertNL het volgende:

[..]

En terecht, laat ze maar lekker drie (liever 5) jaar de schuldsanering in gaan om alles te betalen of de bak. (juiste linkje: http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=179962&cat=1)

[..]

Zoiets moet je dan ook alleen voor jezelf houden en er gebruik van maken, evt. met paar vrienden. Niet verkopen via internet met vage verhalen. :')
  vrijdag 10 januari 2014 @ 16:00:58 #58
327191 RobertNL
For your gear.
pi_135319643
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 15:57 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Zoiets moet je dan ook alleen voor jezelf houden en er gebruik van maken, evt. met paar vrienden. Niet verkopen via internet met vage verhalen. :')
Ja, oplichters zijn dan ook niet altijd even slim :')
pi_135319726
quote:
En terecht, laat ze maar lekker drie (liever 5) jaar de schuldsanering in gaan om alles te betalen of de bak.
Deze gasten komen de schuldsanering niet in gelukkig, die is niet bedoeld als je bewust mensen hebt opgelicht / fraude hebt gepleegd, of als het strafbare feiten zijn ofzo. Dus ze blijven hopelijk wat langer geld dokken.
Top 5 China producten
pi_135319743
quote:

[..]

hopelijk is mijn pakketje dan al aangekomen :D
pi_135319848
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 16:00 schreef RobertNL het volgende:
Ja, oplichters zijn dan ook niet altijd even slim :')
quote:
...een student rechten van de Saxion...
Die kan een carrière in die richting ook wel vergeten :') _O-
pi_135319931
Iemand een tip voor een Bluetooth toetsenbord en muis? Is voor raspberry en Android stick
  vrijdag 10 januari 2014 @ 16:40:23 #63
327191 RobertNL
For your gear.
pi_135321319
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 16:02 schreef rene90 het volgende:

[..]

Deze gasten komen de schuldsanering niet in gelukkig, die is niet bedoeld als je bewust mensen hebt opgelicht / fraude hebt gepleegd, of als het strafbare feiten zijn ofzo. Dus ze blijven hopelijk wat langer geld dokken.
Ah, nee stom. Verwijtbaar natuurlijk!
Denk dat ze er met een taakstraf voor weg komen (aangezien het geld vast weg is).
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 16:06 schreef Iemand91 het volgende:

Die kan een carrière in die richting ook wel vergeten :') _O-
Ja, die VOG kan hij vergeten (hoop ik).
  vrijdag 10 januari 2014 @ 16:43:02 #64
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_135321419
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 16:40 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ah, nee stom. Verwijtbaar natuurlijk!
Denk dat ze er met een taakstraf voor weg komen (aangezien het geld vast weg is).

[..]

Ja, die VOG kan hij vergeten (hoop ik).
Alleen als hij veroordeelt wordt.

Dat ze dan zo lang ongezien dat hebben kunnen doen, op een gegeven moment zou het je toch moeten opvallen al die kasverschillen?

Die Earson speaker is te gek trouwens, lekker makkelijk zo met je telefoon op afstand.
YouTube
  vrijdag 10 januari 2014 @ 16:48:27 #65
327191 RobertNL
For your gear.
pi_135321639
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 16:43 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Alleen als hij veroordeelt wordt.
Ik mag toch hopen dat dat gaat gebeuren :'), anders begin ik ook direct een handeltje :P
quote:
Dat ze dan zo lang ongezien dat hebben kunnen doen, op een gegeven moment zou het je toch moeten opvallen al die kasverschillen?
Tja, maar er zijn natuurlijk veel munten die wel gekocht worden en nooit ingeleverd, voordat je het opmerkt ;),

Maar voordat er weer Iemand begint te zeuren, weer verder met China.
SPOILER
Het gaat inderdaad weer rap met verzenden.
Wat kabeltjes van eBay: 3 januari besteld, 4 verzonden, vandaag binnen

[ Bericht 3% gewijzigd door RobertNL op 10-01-2014 17:05:44 ]
pi_135325610
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 15:57 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Idd. Maar als alles niet zo duur werd gemaakt waren dit soort dingen allemaal niet nodig. Het is amar hoe je het bekijkt. Het verkopen trouwens is nooit slim omdat op een gegeven moment iedereen in die streek weet wie die dingen verkoopt :')
pi_135325611
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 16:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand een tip voor een Bluetooth toetsenbord en muis? Is voor raspberry en Android stick
De logitech k400 is absoluut een top ding. Heb hem zelf ook :)
Verder heb ik de Lofree MT 200 hier al een paar keer voorbij horen komen. Blijkt ook wel een goed ding te zijn. Dit ding dus

Zijn beide alleen geen bluetooth, weet niet hoe belangrijk dat is?
pi_135326057
Iemand ervaring met headsets of alleen microfoons voor bij de pc uit China? Zoek iets degelijks met goed geluid, maar zolang je ze niet kan uitproberen is dat nogal moeilijk zoeken. :)
pi_135340135
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 18:44 schreef Xetran het volgende:
Iemand ervaring met headsets of alleen microfoons voor bij de pc uit China? Zoek iets degelijks met goed geluid, maar zolang je ze niet kan uitproberen is dat nogal moeilijk zoeken. :)
Senic G4 7.1 headset ^O^

(even zoeken in dit topic, shiznuts heeft er een aantal gereviewed)
pi_135343306
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 12:32 schreef Waffle het volgende:
Als je de TV smart wilt maken en al een smartphone hebt, kan ik de chromecast ook aanraden. Nadat ik een van eBay had gekocht hebben mijn ouders hem gelijk over gekocht. In Inmiddels zijn er redelijk wat apps voor te krijgen en het werkt echt super makkelijk.

Niet zo uitgebreid als een androidstick maar wel gebruiksvriendelijk.
Android sticks zijn alweer uit toch? Beter koop je een Tronsmart T1000 (alles van je telefoon op je tv.....DLNA plus Miracast) voor 2 tientjes!!!
pi_135343312
Tof ding. Had al wat gezocht idd.

Blijkbaar is hij populair geworden. Hier was hij nog 20 usd, nu 25 euro? :{ Of zie ik iets over het hoofd?
  zaterdag 11 januari 2014 @ 00:45:52 #72
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135344236
Dat is de shiznutssuccesinflatie inderdaad. :P 20 USD was overigens kale MisterTao-prijs hè, dus zonder commissie/intl. shipping. 24.50 USD was all-in AliExpress-prijs. Maar je kunt eventueel nog ff hier kijken: http://www.aliexpress.com(...)s&SortType=price_asc . Lage prijzen zijn wel tricky qua feedback...

Gelukkig zie je het omgekeerde bij de Earson gebeuren. :D Komt tegen scherpe prijzen bij webshops binnen en AliExpress shops e.d. gaan mee omlaag en je hoeft 'em niet zelf van Taobao te gaan halen.

Wat je ook kunt proberen is de E-3LUE Cobra headset, die is ook not too bad en zou goed verkrijgbaar moeten zijn. Muziek is wel een beetje dof als je niet amped of een EQ toepast. De Senic ST-1636 is best aardig ook, misschien een beetje aan de zachte kant op max output misschien. Bingle en Cosonic zou ik lekker ver weg van blijven. :')

Heb je al iets voor in je oren en gaat het min of meer puur om een micje met aardige sound: http://www.buyincoins.com/item/52.html . Super budget en best goed spul. Zoals ook gereviewed hier: GC / Chinese Webshops topic #120 - Met leuke matige filmpjes! , oldschool post toen ik nog een newbie was (ben ik eigenlijk altijd nog natuurlijk).
pi_135344741
Weet iemand zo'n goede superkleine (spionage) camera uit China? Hij moet wel waterdicht zijn, zodat je hem, ik noem maar wat, in een douche zou kunnen zetten.

Groetjes
pi_135344793
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 01:07 schreef wihehin het volgende:
Weet iemand zo'n goede superkleine (spionage) camera uit China? Hij moet wel waterdicht zijn, zodat je hem, ik noem maar wat, in een douche zou kunnen zetten.

Groetjes
Ben ik de enige die vind dat we hier collectief geen antwoord op moeten geven voordat er verdere uitleg over komt?
YouTube
  zaterdag 11 januari 2014 @ 01:18:38 #75
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_135344906
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 01:10 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ben ik de enige die vind dat we hier collectief geen antwoord op moeten geven voordat er verdere uitleg over komt?
Dit klinkt inderdaad een beetje louche :{
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  zaterdag 11 januari 2014 @ 01:32:44 #76
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135345167
Je kunt natuurlijk ook een pot of urinebekertje gebruiken en dan omhullen met wat sponsjes ofzo.
Of iets kant en klaars voor je 808 cam.
Of de MD80-route met http://www.buyincoins.com/item/36559.html .

Hoe dan ook, lees je eens lekker in:
http://www.chucklohr.com/808/index.shtml
http://www.rcgroups.com/aerial-photography-128/
  zaterdag 11 januari 2014 @ 10:27:26 #77
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135348094

Ben benieuwd... kan helaas niet aan het testen slaan nog, moet zo weg. To be continued...
pi_135348728
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 01:10 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 01:32 schreef shiznuts het volgende:
Je kunt natuurlijk ook een pot of urinebekertje gebruiken en dan omhullen met wat sponsjes ofzo.
Of iets kant en klaars voor je 808 cam.
Of de MD80-route met http://www.buyincoins.com/item/36559.html .

Hoe dan ook, lees je eens lekker in:
http://www.chucklohr.com/808/index.shtml
http://www.rcgroups.com/aerial-photography-128/
:D _O-
pi_135351478
Sinds kort heb ik een dashcam in mijn auto gemonteerd en werk ik het draad via het dak en het dashboard weg zodat ik niet continue een zwart draad door mijn zichtsveld hoef te zien. Dit heb ik gedaan met zwarte tape maar dit hecht niet goed aan de stof van het dak en ook op het dashboard plakt dit niet goed en valt het eigenlijk al na één dag naar beneden.

Hoe kan ik dat draad toch netjes wegwerken en welk materiaal plakt wel goed aan het dak en het dashboard?
pi_135351555
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 12:43 schreef Fosfolipide het volgende:
Sinds kort heb ik een dashcam in mijn auto gemonteerd en werk ik het draad via het dak en het dashboard weg zodat ik niet continue een zwart draad door mijn zichtsveld hoef te zien. Dit heb ik gedaan met zwarte tape maar dit hecht niet goed aan de stof van het dak en ook op het dashboard plakt dit niet goed en valt het eigenlijk al na één dag naar beneden.

Hoe kan ik dat draad toch netjes wegwerken en welk materiaal plakt wel goed aan het dak en het dashboard?
Je kan de kappen toch even loshalen en de draad erachter stoppen? Even op Youtube zoeken naar een video waar iemand laat zien hoe je draden wegwerkt.

Als je niks kan vinden dan gewoon even bellen met wat garages en kijken wie het voor weinig kan doen.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 12:49:59 #81
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135351699
Nietpistool.
pi_135351779
Het is een Renault Espace, daar gaat dat allemaal niet zo makkelijk helaas :(
pi_135352452
Tronsmart T1000 ziet er veelbelovend uit. Nu nog even uitzoeken of ik met mijn Samsung Galaxy Tab 8.9 Miracast gedraaid kan krijgen zodat ik eindelijk Spotify kan streamen! :)
pi_135356948
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 00:45 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Kijk hier heb ik wat aan _O_ Het maakte mij niet zoveel uit, zolang ik maar een nieuwe microfoon heb. Een headset is wel leuk, maar ik vind ze maar duur en ze gaan toch snel kapot. Ik heb maar dat goedkope microfoontje een paar keer besteld, als ik dan weer eens kabelbreuk heb heb ik gelijk een nieuwe. Dank :)
pi_135357413
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 12:43 schreef Fosfolipide het volgende:

Ducttape moet toch wel blijven plakken lijkt mij?
pi_135358327
badkamerspeaker earson er 151 binnen, 30 december besteld bij banggood. best snel =]
:]
  zaterdag 11 januari 2014 @ 16:20:22 #87
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135358464
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 15:46 schreef Downstar het volgende:

[..]

Ducttape moet toch wel blijven plakken lijkt mij?
Of misschien van die klittenband strips, die je dan kan dichtvouwen zegmaar, snap je t? :')
  zaterdag 11 januari 2014 @ 17:51:10 #88
416082 pahlawan
cool guys dont look at explosi
pi_135361582
wat is een leuke quadcopter?
  zaterdag 11 januari 2014 @ 17:59:42 #89
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_135361929
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 17:51 schreef pahlawan het volgende:
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
  zaterdag 11 januari 2014 @ 18:14:27 #90
416082 pahlawan
pi_135362508
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 17:59 schreef Pandaplint het volgende:

[..]

^O^
pi_135369742
Vandaag overigens de 3 hoesjes voor de Nexus 5 binnengekregen uit Engeland (maandag 6 besteld en dinsdag verzonden)

Het kán dus nog wel snel met Royal Mail. :')
pi_135373355
quote:

Dit vonden wij hier in het topic wel een leuke :)...

maar misschien ben jij meer van dit soort coptertjes?

pi_135377059
Aanrader voor mensen die een auto hebben voor aan de sleutelhanger, een stuk veiliger dan een normaal hamertje omdat je die hamer vrijwel nooit hebt vast geschroefd of hij ergens ligt waar je niet bij kan als je op je kop in het water ligt.

Voor $2,49

http://www.buyincoins.com/item/34377.html
Top 5 China producten
  zaterdag 11 januari 2014 @ 23:14:21 #94
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135377529
quote:
De Hubsan X4 is wel een hele leuke (fliegerisch). De UdiRC U817A/U818A ook wel aardig. De klassiekers van WLToys zijn natuurlijk de V939 en de V929, maar de rest van hen zijn natuurlijk ook wel kek. Dus met Hubsan, UdiRC en WLToys (kijk eens bij Banggood , coupon in de OP!) heb je in ieder geval al wat toffe merken met geinige betaalbare modellen te pakken. Dan heb je nog wat duurdere merken als Blade en Walkera. Wil je nog duurder, ga je eens voor een DJI Phantom 2. Wil je het nog heftiger maken, ga je voor een CineStar 8 HL.
pi_135380220
quote:
10% kortingscode voor het gehele assortiment zonder exclusions:
LSNV10AFF
www.ever buying.com
Thanks to mastermind op tweakers..
mocht ik er nog iemand blij mee kunnen maken :P
pi_135380371
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 23:04 schreef rene90 het volgende:
Aanrader voor mensen die een auto hebben voor aan de sleutelhanger, een stuk veiliger dan een normaal hamertje omdat je die hamer vrijwel nooit hebt vast geschroefd of hij ergens ligt waar je niet bij kan als je op je kop in het water ligt.

Voor $2,49

[ afbeelding ]
best een leuke tip ja :)

SPOILER
  zondag 12 januari 2014 @ 04:39:09 #97
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_135386772
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 00:18 schreef Downstar het volgende:

[..]

best een leuke tip ja :)

SPOILER
SPOILER
YouTube
  zondag 12 januari 2014 @ 11:18:53 #98
416082 pahlawan
pi_135388911
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 23:14 schreef shiznuts het volgende:

[..]

De Hubsan X4 is wel een hele leuke (fliegerisch). De UdiRC U817A/U818A ook wel aardig. De klassiekers van WLToys zijn natuurlijk de V939 en de V929, maar de rest van hen zijn natuurlijk ook wel kek. Dus met Hubsan, UdiRC en WLToys (kijk eens bij Banggood , coupon in de OP!) heb je in ieder geval al wat toffe merken met geinige betaalbare modellen te pakken. Dan heb je nog wat duurdere merken als Blade en Walkera. Wil je nog duurder, ga je eens voor een DJI Phantom 2. Wil je het nog heftiger maken, ga je voor een CineStar 8 HL.
thnx
pi_135391070
quote:

Voor $2,49

[ afbeelding ]
Gekocht. Altijd handig en tevens een leuk cadeau.
  zondag 12 januari 2014 @ 17:17:44 #100
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_135400971
quote:

Voor $2,49

[ afbeelding ]
Bedankt voor de tip, die ga ik bestellen voor in de auto van m'n moeder. Goed punt wat betreft de verbeterde veiligheid, de huidige veiligheidshamer ligt los in de autodeur geloof ik :')
  Moderator zondag 12 januari 2014 @ 17:24:39 #101
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_135401211
:{ China mag wel eens opschieten, t is al bijna spring break
  zondag 12 januari 2014 @ 17:27:20 #102
48067 neo2000
pi_135401323
Hmm, m'n huidige game muis is een beetje aan het overlijden.. En wordt niet meer verkocht zie ik. :(

Misschien toch maar es zo'n e-3blue muis proberen. Heeft iemand recent zo'n ding nog eens gekocht? Ik zie wat oudere reviews van de mini, maar die wordt ook niet meer verkocht. En.. Hoe is de software van de e-3blue muizen? Kunnen extra knoppen gemakkelijk aan keystrokes gekoppeld worden?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  Moderator zondag 12 januari 2014 @ 17:34:19 #103
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_135401606
quote:
10s.gif Op zondag 12 januari 2014 17:27 schreef neo2000 het volgende:
Hmm, m'n huidige game muis is een beetje aan het overlijden.. En wordt niet meer verkocht zie ik. :(

Misschien toch maar es zo'n e-3blue muis proberen. Heeft iemand recent zo'n ding nog eens gekocht? Ik zie wat oudere reviews van de mini, maar die wordt ook niet meer verkocht. En.. Hoe is de software van de e-3blue muizen? Kunnen extra knoppen gemakkelijk aan keystrokes gekoppeld worden?
Ik zou gewoon een goede logitech kopen, dingen gaan jaren mee en het is tenslotte om te gamen
  zondag 12 januari 2014 @ 17:41:01 #104
48067 neo2000
pi_135401864
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 17:34 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Ik zou gewoon een goede logitech kopen, dingen gaan jaren mee en het is tenslotte om te gamen
Mwah, ben ik wel met je eens hoor, er kan zoveel niet goed zijn aan een muis. Build kwality crap, drivers e.d. crap. Maar goed, ik heb wel e.e.a. gelezen over deze muisjes dat ze toch wel ok zijn. Misschien kan iemand z'n hand-on ervaring mij ervan overtuigen dat het op gelijk niveau ligt als bijv. mijn logitech g9x. :P
  zondag 12 januari 2014 @ 17:44:41 #105
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_135402013
Weet iemand goede oplaadbare AA batterijen?

En ik ben ook opzoek naar een goed horloge. Beetje dezelfde kwaliteit als die BIC eerst had. Die neppe U-boat, Breitling, etc.. Hoeft voor mij niet persé een replica zijn (mag hier ook niet besproken worden helaas) maar wel iets in die kwaliteit klasse. En ook niet met neppe klokjes erin ofzo.
Heb wat oudere topics doorspit naar foto's maar nog niet echt iets tegengekomen
Toyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
DealExtreme infopagina -> http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken
pi_135402229
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 17:44 schreef Markos. het volgende:

En ik ben ook opzoek naar een goed horloge. Beetje dezelfde kwaliteit als die BIC eerst had. Die neppe U-boat, Breitling, etc.. Hoeft voor mij niet persé een replica zijn (mag hier ook niet besproken worden helaas) maar wel iets in die kwaliteit klasse. En ook niet met neppe klokjes erin ofzo.
Ik heb een goede ervaring met het merk EYKI:
http://www.ebay.com/sch/W(...)nder=Men%2527s&rt=nc
Top 5 China producten
pi_135402312
quote:
8s.gif Op zondag 12 januari 2014 17:41 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Mwah, ben ik wel met je eens hoor, er kan zoveel niet goed zijn aan een muis. Build kwality crap, drivers e.d. crap. Maar goed, ik heb wel e.e.a. gelezen over deze muisjes dat ze toch wel ok zijn. Misschien kan iemand z'n hand-on ervaring mij ervan overtuigen dat het op gelijk niveau ligt als bijv. mijn logitech g9x. :P
drivers heb ik nooit geinstalleerd; build quality; tja, het is en blijft een muis van 5,- en voor dat bedrag heb ik veel slechtere muizen gezien, niet echt betere.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  zondag 12 januari 2014 @ 18:10:50 #108
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_135403121
Ik heb al een kleine selectie goedkopere horloges gemaakt. Iemand toevallig ervaring met een van deze?
(Curren is wel een goed merk volgens mij, heb er al ooit een van gehad)

http://www.tmart.com/Fash(...)_p192272.html?cc=USD

http://www.tmart.com/Men-(...)_p217777.html?cc=USD

http://www.tinydeal.com/c(...)ng=1&sk=1249835587Og

http://www.chinabuye.com/(...)ess-steel-back-black

http://www.tinydeal.com/c(...)ng=1&sk=1249835587Og

http://www.focalprice.com/YW1026B/CURREN_8120_Men's_Round_Dial_Analog_Watch_with_Date_Display_Black.html?SSAID=465956

En toevallig kwam ik vandaag deze tegen. Dat ziet er ook wel mooi uit. Alleen als ik op het merk zelf zoek vind ik er niet zo veel
http://www.dinodirect.com(...)25540.html?affid=261
DealExtreme infopagina -> http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken
pi_135403416
Dat Curren gebeuren lijkt verdacht veel op namaak van Citizen, of ligt dat aan mij?
pi_135403466
quote:
7s.gif Op zondag 12 januari 2014 18:17 schreef Xetran het volgende:
Dat Curren gebeuren lijkt verdacht veel op namaak van Citizen, of ligt dat aan mij?
Ja, alleen bestaat Curren al zolang dat het een eigen merk is volgens mij :P
pi_135407835
Iemand die een manier weet om TaoBao een beetje sneller werkend weet te krijgen?
  zondag 12 januari 2014 @ 20:17:30 #112
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_135408687
pi_135411193
quote:
Ik gebruik alleen nog maar Sanyo's, heb laatst deze gekocht via Ebay Zeer goed en bij deze Spanjaard erg goedkoop.
GP wil ik nooit meer.
Wil je goedkopere dan zijn die van de IKEA redelijk goed, maar ze zijn meestal uitverkocht. Ben nu de batterijen van de Action aan het testen, kan er nog niet veel over zeggen, maar ze voelen licht aan, dus dat beloofd niet heel veel goeds. Koop ze niet in China, net als bij SD kaartjes krijg je vaak niet wat er aan capaciteit beloofd wordt.

[ Bericht 43% gewijzigd door Game_On op 12-01-2014 21:03:39 ]
"Double Hard Bastards & Girly Shirt-lifting Tosspieces"
  zondag 12 januari 2014 @ 21:21:14 #115
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_135413191
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:14 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ik zie sowieso al Diesel.
Bij welke? Ik zie nergens diesel staan. Gaat het echt om de tekst diesel of is een model gewoon een directe kopie van een model van diesel?
pi_135413894
Twee na laatste is geloof ik een kopie van een Diesel, maar ik ben niet zo thuis in hun modellen omdat ik ze echt afschuwelijk vind. Bij die vorige was het makkelijker aangezien ze zelfs het zelfde lettertype gebruikten als Citizen.

Ze zien er trouwens ook best goedkoop uit, vooral die black steel. Wel jammer, want er zitten best leuke tussen. :P
  zondag 12 januari 2014 @ 21:36:13 #118
327191 RobertNL
For your gear.
pi_135414297
quote:

[..]

He, een maand of wat geleden waren ze er nog gewoon. Jammer, zijn echt top dingen.
Denk niet dat je dat gaat evenaren met een (goedkope) chinees, wellicht met een iets duurdere wel, maar de software zal veelal niet Engels zijn denk ik :'(

* RobertNL geeft het flyweel van zijn G9x nog eens een flinke draai :D
pi_135417961
quote:

Voor $2,49

[ afbeelding ]
Ik heb er ook 2 maar het lastigste is: hoe werkt de 'raam-vernietiger'......je kan het niet testen. Dopje er op en drukken: ik krijg niet het idee dat de veer er dan uitspringt.

Iemand dit apparaat wel eens echt gebruikt?
pi_135418035
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:32 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Ik heb er ook 2 maar het lastigste is: hoe werkt de 'raam-vernietiger'......je kan het niet testen. Dopje er op en drukken: ik krijg niet het idee dat de veer er dan uitspringt.

Iemand dit apparaat wel eens echt gebruikt?
Zijn gewoon youtube filmpjes over te vinden. Doe het maar eens op de binnenkant van je kast deur ofzo, dan hoor je hoe hard die veer erop knalt ;)

Top 5 China producten
pi_135418330
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:33 schreef rene90 het volgende:

[..]

Zijn gewoon youtube filmpjes over te vinden. Doe het maar eens op de binnenkant van je kast deur ofzo, dan hoor je hoe hard die veer erop knalt ;)
Ninja-edit ;)
pi_135418391
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:37 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Goeie, maar waar zoek je op dan??
Zie mijn edit ;)
Top 5 China producten
  zondag 12 januari 2014 @ 23:19:29 #123
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_135421121
Ik dacht dat je gewoon op het raam moest rammen. Ik heb een aantal zakmessen met een ramenbreker + riemsnijder maar dat is gewoon een scherpe punt die je op een raam moet rammen.

Ook maar 1 kopen, nu met de slechte economie moet je toch wat aanvullende inkomen regelen ~O>
pi_135421656
quote:
Oulm is Volgens mij allemaal op diesel gebaseerd, van de laatste ben ik zeker het om een diesel design gaat. Namelijk de dz7266

maandag 13 januari 2014 @ 00:52:52 #125
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135424393
quote:

[..]

Haha, een cheapass sjieneesje die moet gaan tippen aan een pricey merkding. :P
Veel voor weinig? Ja. Meer dan meer uitgeven? Nee, minder natuurlijk.
quote:
Accu's die je gemakkelijk en zonder al teveel uit te geven gewoon uit de Europese Unie kunt halen, zou ik niet elders gaan lopen kopen. Gewoon goed merkspul halen en dan heb je er lang zorgeloos plezier van.
Vind dit wel een prima zaak: http://www.gogreenbatteries.co.uk (laatst wat ReCyko's gehaald).
(Tevens http://stores.ebay.nl/Go-Green-Batteries-UK & http://www.amazon.co.uk/g(...)eller=A1S1O5OCKFPR2X )
quote:
Heb je m'n horlogepost weleens gelezen al?
quote:
Tip 2. Vermijd zaken die onnatuurlijk veel glimmen. Dit is een blijk van goedkope materialen/lak (plastic fantastic). Koop liever iets met geborsteld staal. Kijk goed naar de foto's hoe iets eruit ziet. Stel je tevens voor hoe groot zo'n klokje is (bedenk hoe groot een standaard pin (verbinding band/klokje) is en vergelijk hoeveel groter het klokje is dan die verbinding) en hoe dat zou staan om je pols.

Koop een Aziatisch merk. Vermijd horloges als 'V6 SuperSpeed' en ga eerder voor een iets anders. Populair zijn o.a. Curren, Sinobi, IK Colouring, Wilon, Ohsen en EYKI. Ook Julius en DCT maken mooie (wat meer high-end) klokjes. Ook op Ebay kun je goed slagen voor deze horloges. Misschien kan een zoektocht naar 'SHARK' (a.k.a. 'WEIDE') en 'Infantry' (a.k.a. 'Military Royale') je tevens interesseren. Je hoeft niet per se naar een merk te zoeken. Velen slagen erin leuke klokjes te kopen door te zoeken op steekwoorden. Enkele voorbeelden: 'Japan MOVT', 'army watch', 'military watch', 'aviator watch', 'black sport watch' en 'metal wristwatch'. Wees creatief. Vrijwel alle zoektermen baten het om er 'watch' bij te hebben voor betere sortering. Je kunt ook zaken wegfilteren, als je niet naar een vrouwenhorloge zoekt, maar er wel veel resultaten op vrouwen gericht zijn voeg je '-woman -women' toe (tevens '-kids -boys -girls').
  maandag 13 januari 2014 @ 11:04:34 #126
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135429144
HOLY MACARONI! _O- :') _O_ :D

Pakketje van 2013.09.27 is nu eens opgedoken. :P
  maandag 13 januari 2014 @ 11:07:30 #127
327191 RobertNL
For your gear.
pi_135429234
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2014 11:04 schreef shiznuts het volgende:

Whoa, u geeft mensen nieuwe hoop :D!
  Moderator maandag 13 januari 2014 @ 11:09:40 #128
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_135429286
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2014 11:04 schreef shiznuts het volgende:

_O_
  Moderator maandag 13 januari 2014 @ 11:25:13 #129
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_135429686
*O* Het lijkt hier wel kerst, ik verwacht tussen nu en begin maart allemaal pakjes :')

Wat is dat wachten toch kut zeg ;(
pi_135429808
Ik heb nog 12 euro op PayPal staan en wil het gewoon perse uitgeven aan nieuwe pakketjes maar weet gewoon niks meer :')
  maandag 13 januari 2014 @ 11:31:57 #131
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135429850
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 11:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb nog 12 euro op PayPal staan en wil het gewoon perse uitgeven aan nieuwe pakketjes maar weet gewoon niks meer :')
OP > FAQ > 'SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?'
quote:
[..]

Nog altijd geen ideeën? Zo goed als alle webshops hebben een 'New arrival'-sectie. Daar kun je eens de meest recente assortimentstoevoegingen bekijken.
Doe dat eens. Geheid dat je iets tegen gaat komen en waarschijnlijk nog meer dan 12 euro eindigt uit te geven. :P
pi_135429931
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 11:31 schreef shiznuts het volgende:

[..]

OP > FAQ > 'SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?'

[..]

Doe dat eens. Geheid dat je iets tegen gaat komen en waarschijnlijk nog meer dan 12 euro eindigt uit te geven. :P
Heb ik vorige week gedaan met het idee maar 10 euro uit te geven, uiteindelijk verwacht ik nu 7 pakketten met de waarde van 38 euro :')
  maandag 13 januari 2014 @ 11:40:33 #133
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135430028
!
pi_135430077
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 11:36 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Heb ik vorige week gedaan met het idee maar 10 euro uit te geven, uiteindelijk verwacht ik nu 7 pakketten met de waarde van 38 euro :')
Het is een soort standaard patroon volgens mij bij nieuwe China Shoppers...eerst ben je nog wat afwachtend en bestel je met een enkel pakketje een led pig. Vervolgens krijg je wat meer vertrouwen en koop je minimaal een leuk zaklampje. Na die fase komt ongetwijfeld de tenga-egg en als je daar mee klaar bent ga je vaak de grotere stap maken naar de horloges en dergelijke. Niet veel later zie je ook het licht en probeer je jouw omgeving ervan te overtuigen dat het mooi shoppen is in China en bestel je een 1 cent deal voor hun of andere goedkope meuk.

Tot slot heb je de mobiele telefoons en de spanning of je wel of geen douanekosten moet betalen voordat je erover gaat nadenken te emigreren.
Top 5 China producten
  maandag 13 januari 2014 @ 11:45:57 #135
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135430194
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 11:41 schreef rene90 het volgende:

[..] voordat je erover gaat nadenken te emigreren.
Is inderdaad weleens bij me opgekomen. :@ Maar dan moet ik eerst ff checken of ik daar wel zou willen wonen qua cultuur, natuur, klimaat, taal e.d. In ieder geval met de Autumn edition van de Hong Kong Electronics Fair maar ff die kant op en kijken.
  maandag 13 januari 2014 @ 11:46:49 #136
327191 RobertNL
For your gear.
pi_135430223
quote:

[..]
voordat je erover gaat nadenken te emigreren.
;( Herkenbare stadia, ook de laatste :@
pi_135430253
quote:

[..]

Het is een soort standaard patroon volgens mij bij nieuwe China Shoppers...eerst ben je nog wat afwachtend en bestel je met een enkel pakketje een led pig. Vervolgens krijg je wat meer vertrouwen en koop je minimaal een leuk zaklampje. Na die fase komt ongetwijfeld de tenga-egg en als je daar mee klaar bent ga je vaak de grotere stap maken naar de horloges en dergelijke. Niet veel later zie je ook het licht en probeer je jouw omgeving ervan te overtuigen dat het mooi shoppen is in China en bestel je een 1 cent deal voor hun of andere goedkope meuk.

Tot slot heb je de mobiele telefoons en de spanning of je wel of geen douanekosten moet betalen voordat je erover gaat nadenken te emigreren.
Alleen bestel ik al 2/3 jaar maar steeds paar maandjes tussen en dan weer rond de 100 euro aan hebbedingetjes en dan weer 2/3 maanden niet en zo gaat dat maar door _O-

Nu bijv meerdere hmdi 90 graden blokjes gekocht, HDMI splitters, USB hub's, HTC one en s4 hoesjes en screenprotectors, telefoonhouder voor in auto, wat armbandjes, tassen, oorbellen, PS4 controller en joysticks, zonnebril Ooh en zo'n zoomcamera om op je HTC te klikken als hebbedingetje :D
pi_135430285
Verkopen ze eigenlijk ergens 3D brilletjes waar iemand ervaring mee heeft voor passief 3D
  maandag 13 januari 2014 @ 11:52:54 #139
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135430381
Van die polarized RealD 3D dingen? Ja hoor.
pi_135430493
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 11:52 schreef shiznuts het volgende:
Van die polarized RealD 3D dingen? Ja hoor.
Maar heb je ervaring mee? Want kan die brilletjes ook bij Pathé halen voor 1 euro per stuk ofzo maar die zitten niet zo lekker zeg maar
pi_135430705
Bij mij ging het nogal anders, ik bestelde vroeger (vanaf grofweg 2005) geregeld voetbalshirts bij een Thai (voor mezelf en vrienden) die ik in eerste instantie gevonden had via Ebay. 2 jaar geleden was de accu van m'n vaders camera versleten en de orginele kostten toen 50 euro 8)7 en toen kwam toevallig een kameraad aan met dealextreme, 2 accu's daar besteld en die bevielen echt uitstekend (beter dan de originele :') ) en zo is het balletje wat harder gaan rollen :P Ik koop nooit blind, ik heb het altijd wel "nodig". 1 cent deals enzo heb ik nog nooit gekocht en emigreren naar China is iets waar ik absoluut niet aan denk, wel naar andere landen :)

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2014 12:19:45 ]
pi_135430766
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 11:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Maar heb je ervaring mee? Want kan die brilletjes ook bij Pathé halen voor 1 euro per stuk ofzo maar die zitten niet zo lekker zeg maar
Heb je ervaring met standaard 3D brillen die je bij een TV krijgt met passief 3D?
Zo ja en als die prima zitten dan zitten die uit China ook prima.

Heb er zelf 2 verbouwd tot Dual play brillen:

SPOILER
EDIT:
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 12:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
Geen ervaringen mee, heb wel een Philips tv gekocht wat als optie ook 3D heeft maar zaten geen brillen bij
Dan zijn van die brillen zoals hierboven prima te gebruiken.

Oh, en als we weer levensverhalen gaat oprakelen; ik koop haast nooit meer iets. Eens in de zoveel maand iets kleins ofzo. Heb niets meer nodig.
M'n broer heeft het zo ongeveer overgenomen geloof ik...
pi_135430843
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 12:05 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Heb je ervaring met standaard 3D brillen die je bij een TV krijgt met passief 3D?
Zo ja en als die prima zitten dan zitten die uit China ook prima.

Heb er zelf 2 verbouwd tot Dual play brillen.
Geen ervaringen mee, heb wel een Philips tv gekocht wat als optie ook 3D heeft maar zaten geen brillen bij
pi_135434122
Heb nu voor de eerste keer iets op Taobao gekocht via Ugomark.com, waar ik normaal altijd MisterTao gebruikte. Erg vloeiende ervaring moet ik zeggen. Je betaalt een voorschot op de verzendkosten, gebaseerd op het laagste gewicht, en betaald na ontvangst bij Ugomark en nadat zij het daar gewogen hebben het verschil. Overzichtelijke website, klantenservice spreekt prima Engels, transparante policy en fees.

Ik heb een set in-ears gekocht die alleen op Taobao te krijgen zijn: http://www.ugomark.com/taobao/view/id/36050814188

pi_135435820
Iemand een idee waar ik een zwarte backplate voor een iPhone4 kan halen? Dus geen hoesje maar echt de achterplaat , of ik zoek verkeerd maar zie enkel hoesjes enzo
  maandag 13 januari 2014 @ 14:29:02 #146
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135435918
  maandag 13 januari 2014 @ 15:49:07 #147
389279 marcelp79
Voorwaarts...
pi_135439079
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 14:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand een idee waar ik een zwarte backplate voor een iPhone4 kan halen? Dus geen hoesje maar echt de achterplaat , of ik zoek verkeerd maar zie enkel hoesjes enzo
Als je eventjes wacht met bestellen, ik heb volgens mij nog zoń backplate thuis liggen. nieuw en ongebruikt. kan je het zo van mij overnmen voor de verzendkosten.
pi_135453120
Prijzen van die Earson speakers zijn echt ziek hard gestegen, iemand nog een goedkope site waar ik hem kan vinden?
  maandag 13 januari 2014 @ 20:47:47 #149
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_135453265
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:45 schreef Snorrenbaard het volgende:
Prijzen van die Earson speakers zijn echt ziek hard gestegen, iemand nog een goedkope site waar ik hem kan vinden?
Zelf bij Banggood weggehaald.
YouTube
pi_135453291
quote:
^O^ op allerlei sites gezocht en dan weer niet op aliexpress :@

quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 15:49 schreef marcelp79 het volgende:

[..]

Als je eventjes wacht met bestellen, ik heb volgens mij nog zoń backplate thuis liggen. nieuw en ongebruikt. kan je het zo van mij overnmen voor de verzendkosten.
^O^ dat zou wel tof zijn
pi_135454336
Er was een website waar je van veel shops de new arrivals makkelijk kon bekijken. Soort verzamelsite. Weet iemand die nog toevallig?

Je klikt gewoon op de volgende en kwam bij hun new arrivals uit.
  maandag 13 januari 2014 @ 21:14:43 #152
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135454816
http://finddealsfor.me soms?
- zal wel niet. Deze gewoon? http://chinapricefinder.com/?find=&w=_&p=_&a=0&s=_&q=1&x=20&h=2
Of gewoon zelf ff Google langslopen.
pi_135457414
Maar even die diesel besteld, voor minder dan 8 euro is het een koopje :D
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_135459950
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 21:56 schreef longinus het volgende:
Maar even die diesel besteld, voor minder dan 8 euro is het een koopje :D
Je begrijpt dat het een replica is waar zelfs 8 euro nog te veel voor is?
pi_135460048
Sowieso vallen al die horloges tegen wanneer je ze zelf in je hand hebt
pi_135460090
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 22:33 schreef Negakinu het volgende:

[..]

Je begrijpt dat het een replica is waar zelfs 8 euro nog te veel voor is?
voor 8 euro laat ik mij verrassen :D
pi_135460145
Iemand dit al geprobeerd :')
http://www.**********.com/product532353.html
pi_135460181
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 22:36 schreef longinus het volgende:

[..]

voor 8 euro laat ik mij verrassen :D
Je bent duidelijk masochist. ;)

Iedereen moet natuurlijk zelf weten wat hij met zijn geld doet, maar het nut van een replica van een horloge dat sowieso al betaalbaar is in de winkel ontgaat me echt volledig. Ik vind replicas sowieso kansloos, dat voorop, maar dat je geen Rolex van 10.000 kunt betalen en daarom een replica koopt zodat je toch stoer kunt doen, ok daar kan ik nog enigszins inkomen. Maar om nou een replica te dragen van 8 euro van een horloge dat 150 in de winkel kost...
pi_135460232
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2014 22:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waarom wordt every buying geblokkeerd?
  maandag 13 januari 2014 @ 22:41:57 #160
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_135460402
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2014 22:38 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Waarom wordt every buying geblokkeerd?
Iets met spam in het verleden.
YouTube
pi_135460497
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 22:38 schreef Negakinu het volgende:

[..]

Iedereen moet natuurlijk zelf weten wat hij met zijn geld doet, maar het nut van een replica van een horloge dat sowieso al betaalbaar is in de winkel ontgaat me echt volledig. Ik vind replicas sowieso kansloos, dat voorop, maar dat je geen Rolex van 10.000 kunt betalen en daarom een replica koopt zodat je toch stoer kunt doen, ok daar kan ik nog enigszins inkomen. Maar om nou een replica te dragen van 8 euro van een horloge dat 150 in de winkel kost...
Omdat time 4 permanent op 10 voor 2 staat, is gewoon een vrolijk gezicht _O-
pi_135460532
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 22:41 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Iets met spam in het verleden.
Wordt dat vanuit FOK! geblokkeerd dan of vanuit EB?
  maandag 13 januari 2014 @ 22:48:13 #163
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_135460722
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2014 22:44 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Wordt dat vanuit FOK! geblokkeerd dan of vanuit EB?
Vanuit Fok zoals ik het begrepen had.
YouTube
  maandag 13 januari 2014 @ 22:58:36 #164
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135461256
Ze waren ooit in een ver verleden eens op FOK! aan het spammen geslagen zo had ik ooit eens begrepen (was nog voor mijn tijd :o ) en toen werd de url/storenaam inderdaad geblocked. Geen Everbuying meer sindsdien. :N
pi_135461941
Zou ergens misschien wel handig kunnen zijn als die link weer word geongucensureerd :P
  maandag 13 januari 2014 @ 23:15:22 #166
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_135462156
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 23:11 schreef davedavy het volgende:
Zou ergens misschien wel handig kunnen zijn als die link weer word geongucensureerd :P
Vul 'everybuying' in op de plaats van de *'s, zo moeilijk is dat niet af te leiden.

quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2014 22:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
Lijkt me nou niet echt plezant om dat te gebruiken :')
  maandag 13 januari 2014 @ 23:20:53 #167
327191 RobertNL
For your gear.
pi_135462415
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 23:11 schreef davedavy het volgende:
Nee, op andere fora spammen ze nog steeds wel eens ;)
  maandag 13 januari 2014 @ 23:55:46 #168
393745 Deugniett
Toch welllll
pi_135464176
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:45 schreef Snorrenbaard het volgende:
Vind het eigenlijk wel meevallen? Ik had van de zomer gekeken op ebay etc (heb geen CC) maar toen waren ze drievoudige. Ik lees hier alleen maar goede verhalen en ben nou ook wel nieuwsgierig geworden. Ik ben om en haal ik ook :P Verzin later wel waarvoor ik het ga gebruiken :D

Ik pluk em in elk geval van BG vandaan
pi_135464332
Ik ben zo bang dat komende zomer overal op het strand van die stoere gappies liggen met allemaal hun eigen bluetooth boxen zo hard mogelijk ;(
pi_135464401
bluetooth boxjes :')

kistradios zijn het echte werk.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  dinsdag 14 januari 2014 @ 00:08:07 #171
327191 RobertNL
For your gear.
pi_135464741
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 23:59 schreef Miniem het volgende:
bluetooth boxjes :')

kistradios zijn het echte werk.
Die stop je ook zo lekker in je jaszak natuurlijk :P

Ben overigens nog steeds wel benieuwd of er verschil zit tussen de versie van Banggood en die ik en Shiz van Taobao af hebben.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 00:12:33 #172
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_135464909
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 00:08 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Die stop je ook zo lekker in je jaszak natuurlijk :P

Ben overigens nog steeds wel benieuwd of er verschil zit tussen de versie van Banggood en die ik en Shiz van Taobao af hebben.
Ik heb die van banggood, en die heeft gewoon super helder geluid.
YouTube
pi_135465618
Ik heb ze beide en zie geen verschil tussen beide. Heb wel last van een speaker die last van resonantie heeft. Alleen geen idee of het die van BG of taobao is. Zal binnenkort wel eens goed vergelijken als ik weer bij mijn ouders ben.

Overigens kreeg je bij die van taobao een doosje er omheen en die van BG niet. Overigens zag ik op taobao ook een nieuwe versie met ingebouwde microfoon. Dat kan ook wel eens de reden zijn dat ze daar duurder zijn geworden.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
  dinsdag 14 januari 2014 @ 01:04:10 #174
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135466323
Ik heb natuurlijk al die Taobao-versie. Maar ik heb ook nog van die e-mail only actie een ER-151 besteld, gewoon omdat het een toffe prijs is voor een gaaf ding. Komt vast ergens dit jaar nog wel van pas als gaaf cadeautje voor iemand had ik me bedacht.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 01:07:20 #175
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_135466401
Bestellinkjes gedaan :D
Tinydeal:
Curren W5-80231 (met dank aan Markos.)

BIC:
Scalpels (voor in mijn labset van mijn opleiding, voordat iemand foute ideeën krijgt _O- )
3 in 1 safetyhammer ( rene90, bedankt voor de tip)

DX:
Mini-jack kabel
Usb to micro usb kabel
Windproof aansteker
Universele siliconen dopjes voor de laptop (stofvrij houden van alle ingangen)
Goedkope in-ear oortjes
  dinsdag 14 januari 2014 @ 01:12:09 #176
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_135466510
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 14:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
mocht je intresse hebben…
heb hier nog in plastic een voorkantje ( nieuw ) en een doorzichtig achterkantje ( nieuw )
voor het hier was… had ik al de 5C gekocht :)
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  dinsdag 14 januari 2014 @ 10:11:06 #177
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_135470641
Mijn laatste aankoop uit china ben ik heel tevreden mee. c_/

Echt een leuk speeltje voor de gadgetfans die een beethe van mechanica houden en natuurlijk een beetje nederlandse trots w/ .

Theo Jansens's Strandbeest :7 (klik)

Bouwpakket met lekker veel onderdeeltjes, en gelukkig wel een engelse handleiding.
Via Ebay (Buyincoins store) besteld voor tientje _O_ Of gewoon via de BIC store zelf (Recommender Tokko1 :D )
Leuk bouwpakket in "magazine" vorm, werkt redelijk tot goed als je 'm gebouwd hebt. Je kan kiezen of je hem via wind aandrijft(blazen) of via een draaistokje aan de achterkant.

SPOILER: Meer plaatjes+gifje
Dacht dat ik de doos+model al ergens was tegen gekomen, dus maar even gaan googlen en ja. Deze video staat het strandbeest op tafel bij Adam Savage (van Mythbusters). Hij bouwt een nieuwer model, maar 'mijn' model heeft hij al eens gebouwd.
SPOILER: Adam savage Builds Strandbeest
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  dinsdag 14 januari 2014 @ 10:27:57 #178
327191 RobertNL
For your gear.
pi_135470999
quote:
16s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:11 schreef tokko1 het volgende:

Echt een leuk speeltje voor de gadgetfans die een beethe van mechanica houden en natuurlijk een beetje nederlandse trots w/ .

[ link | afbeelding ]

Bouwpakket met lekker veel onderdeeltjes, en gelukkig wel een engelse handleiding.
Via Ebay (Buyincoins store) besteld voor tientje _O_ Of gewoon via de BIC store zelf (Recommender Tokko1 :D )
Leuk bouwpakket in "magazine" vorm, werkt redelijk tot goed als je 'm gebouwd hebt. Je kan kiezen of je hem via wind aandrijft(blazen) of via een draaistokje aan de achterkant.

Dacht dat ik de doos+model al ergens was tegen gekomen, dus maar even gaan googlen en ja. Deze video staat het strandbeest op tafel bij Adam Savage (van Mythbusters). Hij bouwt een nieuwer model, maar 'mijn' model heeft hij al eens gebouwd.
_O_ Helden dingen zijn dat.
Ziet er goed uit, ^O^
Edit: Bestellen dus maar :P

Oh en de MD80 is blijkbaar ook ''terug'' met WIFI en een 640x480 HD resolutie :')

[ Bericht 4% gewijzigd door RobertNL op 14-01-2014 10:47:12 ]
pi_135471604
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 23:55 schreef Deugniett het volgende:

[..]

Vind het eigenlijk wel meevallen? Ik had van de zomer gekeken op ebay etc (heb geen CC) maar toen waren ze drievoudige. Ik lees hier alleen maar goede verhalen en ben nou ook wel nieuwsgierig geworden. Ik ben om en haal ik ook :P Verzin later wel waarvoor ik het ga gebruiken :D

Ik pluk em in elk geval van BG vandaan
Oh dacht dattie niet op Banggood stond, maar heb toch al de Creative D100 voor 40 euro besteld.
pi_135472249
Nog codes voor Banggood waar ik niks van weet?
Behalve die van de OP en op retailmenot :P
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  dinsdag 14 januari 2014 @ 11:36:27 #181
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_135472696
quote:

Strandbeest!!

Fantastisch Tokko. Ik heb dat filmpje op Discovery Channel wel 100 keer gezien maar wist niet dat er zulke pakketten waren. Dit gaan we bestellen!! Grote robotten bouwen 8-)

Wel typisch dat er niets mee gaat gebeuren in Nederland. Vergeet de jsf, we gaan metalen standbeesten bouwen en de wereld overnemen w/
  dinsdag 14 januari 2014 @ 11:47:09 #182
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_135472984
quote:

[..]

Ik kan me herinneren dat jij een Star S5 Butterfly wou kopen ;)
  dinsdag 14 januari 2014 @ 12:56:56 #183
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_135474766
quote:

[..]

Voor sommige mensen is 150 euro al een hoop geld anders. Een nep-Rolex vind ik eigenlijk erger, juist vanwege het grotere prijsverschil.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_135474951
Oké iemand ervaring met het volgende:
28 december 3 bestellingen gedaan bij buyincoins via PayPal, dit gedaan via gekoppelde rekening gezien er iets mis was met mijn CC en dus een uitgestelde betaling.
Op 11 januari heb ik via buyincoins de order laten annuleren (bevestiging van gekregen) en alle bestellingen opnieuw gedaan met mijn CC via Paypal. Nu is er vandaag dus toch geld afgeschreven van mijn betaalrekening ;(

Bij wie moet ik zijn om het geld terug te krijgen?
  dinsdag 14 januari 2014 @ 13:25:50 #185
393745 Deugniett
Toch welllll
pi_135475796
Okeeee iedereen aankomende zomer op t strand met BT boxen, kistradio's en strandbeesten :') jeeejjj

Mijn veiligheidshamertjes zijn ook verzonden :D Thnx Rene90 voor de tip. Heb er drie besteld voor mezelf, m'n zus en m'n vader. Voor t geld hoef ik ze niet te laten liggen.
pi_135476737
Iemand al de oordopjes van Xiaomi gezien genaamd Piston?
Mooie dingetjes voor weinig geld.. veel goede reviews, worth a try!!

19 dollar

Hier artikeltje:
http://www.gizchina.com/2(...)-now-available-gold/

Kopuhhh:
http://www.ibuygou.com/p-(...)_brown-5708-usd.html
  dinsdag 14 januari 2014 @ 14:25:50 #187
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_135478522
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 11:19 schreef Miniem het volgende:
Nog codes voor Banggood waar ik niks van weet?
Behalve die van de OP en op retailmenot :P
In het vorige deel, heb ik een hele hoop in een spoiler gezet in 1 van mijn posts.
YouTube
pi_135479004
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 13:48 schreef Xaia het volgende:

19 dollar

Hier artikeltje:

[ afbeelding ]

Kopuhhh:
de nieuwe versie is de gouden? zie hem iets goedkoper hier of is dit een neppert?
  dinsdag 14 januari 2014 @ 14:45:39 #189
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_135479441
quote:

[ link | afbeelding ]

Theo Jansen _O_
Geweldige vent. Nog college van gehad _O_

Maar waarom ga je niet gewoon naar de bouwmarkt. Op ware grootte en nog goedkoper ook :7

[ Bericht 2% gewijzigd door Pandaplint op 14-01-2014 14:52:13 ]
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
pi_135481596
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 11:47 schreef Markos. het volgende:

[..]

Ik kan me herinneren dat jij een Star S5 Butterfly wou kopen ;)
Ha goed punt. Ik heb hem echter niet gekocht. :p Uiteindelijk een Cubot GT99 bij Banggood gekocht. Mooi ding!
pi_135481775
Hier ook veiligheids-hamertjes besteld :)
En ik weet niet wat ik allemaal nog meer heb besteld vandaag, we zullen zien wat er binnenkomt :)
“If your mind is empty, it is always ready for anything; it is open to everything ”
pi_135482642
quote:

19 dollar

Hier artikeltje:

[ afbeelding ]

Kopuhhh:
Verwacht er niet te veel van en je zult niet teleurgesteld worden voor het geld. Neem alle threads op Head-Fi met een korreltje zout. Die hele discovery thread zit vol met knettergestoorde 16-jarige Amerikanen en Indonesiërs die elke week weer een nieuwe giant-killer ontdekken, om hem dan een week later weer te vergeten. :D

Ik heb die van mij hier gekocht trouwens. ik verwacht leuk voor het geld, maar doe mij mijn Vsonic GR07 en Hifiman RE0 maar. http://www.ibuygou.com/p-(...)_brown-5708-usd.html

[ Bericht 0% gewijzigd door Negakinu op 14-01-2014 16:30:03 ]
pi_135483227
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 13:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
Oké iemand ervaring met het volgende:
28 december 3 bestellingen gedaan bij buyincoins via PayPal, dit gedaan via gekoppelde rekening gezien er iets mis was met mijn CC en dus een uitgestelde betaling.
Op 11 januari heb ik via buyincoins de order laten annuleren (bevestiging van gekregen) en alle bestellingen opnieuw gedaan met mijn CC via Paypal. Nu is er vandaag dus toch geld afgeschreven van mijn betaalrekening ;(

Bij wie moet ik zijn om het geld terug te krijgen?
pi_135483980
Kennen jullie misschien paar HELE GOEDE draadloze Chinese koptelefoons? Zeg maar, in de buurt van niveautje dure Sennheisers maar dan voor een Chinese prijs.
pi_135484218
quote:

19 dollar

Hier artikeltje:

[ afbeelding ]

Kopuhhh:
Verdomd, die zien er wel héél goed uit :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 14:36 schreef wootahH het volgende:

[..]

de nieuwe versie is de gouden? zie hem iets goedkoper hier of is dit een neppert?
Die zien er dan weer niet zo goed uit :/
pi_135484262
3-01 besteld, 05-01 verzonden, vandaag binnen ^O^ (BIC, 90 graden hdmi blokje). Ook geen bijzondere shipping gedaan dus dit bewijst maar weer dat het geen flikker hoeft uit te maken.
Top 5 China producten
pi_135484316
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:35 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Kijk even in je paypal bij je geschiedenis en of de betaling is geannuleerd, zo ja dan zal het weer bij je paypal saldo erbij komen volgens mij. Als daar niks bijzonders te zien is moet je bij BIC zijn want dan heeft die wel gewoon het geld gehad.
Top 5 China producten
pi_135484348
quote:

[..]

Jij denkt ik quote mezelf binnen 3 uur omdat ik niet snel genoeg antwoord op mijn vraag krijg ofzo?
  dinsdag 14 januari 2014 @ 17:08:14 #200
327191 RobertNL
For your gear.
pi_135484468
quote:

[..]

Ik zou zeggen dat het bij Paypal op je rekening komt/moet komen te staan. Of weer teruggestort is.
Je kreeg een mailtje van paypal met de annulering ga ik vanuit?
pi_135484582
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 14:36 schreef wootahH het volgende:

[..]

Ja er zijn veel knock-offs van deze oortjes in de omloop, dus beetje betrouwbaar adresje en prijs is wel aan te raden idd.
pi_135485064
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 17:01 schreef davedavy het volgende:

[..]

Verdomd, die zien er wel héél goed uit :P

[..]

Die zien er dan weer niet zo goed uit :/
ik zie geen verschil?
pi_135485182
Als je op de real foto kijkt wel.
pi_135485234
Koop hem nou gewoon van die link die ik postte. Daar hebben de meesten hem met succes besteld en de echtheid gevalideerd. Tevens een prima prijs.
pi_135486950
Earson binnen 2 januari besteld, lekker vlot, nu aan de lader.
Engelse handleiding zat er gewoon bij.

Geluid voor het geld, niks mis mee :)

[ Bericht 60% gewijzigd door Dasjonny op 14-01-2014 18:34:36 ]
  dinsdag 14 januari 2014 @ 18:27:53 #206
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135487100
Is hier iemand in RC auto's?

OF vliegen! Ik heb iemand nodig die een "2mm locknut" heeft, ik weet namelijk niet zeker of ik die nodig heb en op internet zijn ze best duur.

[ Bericht 73% gewijzigd door bobbernaut op 14-01-2014 18:33:02 ]
pi_135487487
Een jaar of 4 geleden gestopt met de hobby.. Maar toch:
http://www.ebay.com/bhp/2mm-lock-nut

Of bedoelde je dat met 'duur'?

Laat maar, verkeerd gelezen. :') Ik kan je er helaas niet aan helpen. Heb alles de deur uit gedaan toen. Jammer, zou zo weer willen beginnen. Wat doe je precies?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 18:59:53 #208
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135488206
Hedde ge nie gewoon een hobbystore in de buurt?
Die hebben waarschijnlijk bakken vol met onderdeeltjes voor weinig.

Komen hier trouwens haast nooit voorbij: r/c autootjes.
Ben nu bezig met een review van eentje! :D Moet alleen nog ff een video'tje sameneditten.

Volgt binnen nu en irgendwann dus...
  dinsdag 14 januari 2014 @ 19:10:33 #209
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135488698
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:40 schreef Hojdhopper het volgende:
Een jaar of 4 geleden gestopt met de hobby.. Maar toch:
http://www.ebay.com/bhp/2mm-lock-nut

Of bedoelde je dat met 'duur'?

Laat maar, verkeerd gelezen. :') Ik kan je er helaas niet aan helpen. Heb alles de deur uit gedaan toen. Jammer, zou zo weer willen beginnen. Wat doe je precies?
Nou ik vind +/- 8 euro voor 4 schroefjes waarvan ik niet eens weet of t werkt best duur ja :') (Werkloze scholier enzo :') )
pi_135488990
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 19:10 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Nou ik vind +/- 8 euro voor 4 schroefjes waarvan ik niet eens weet of t werkt best duur ja :') (Werkloze scholier enzo :') )
Ben je ontslagen bij jumbo?
  dinsdag 14 januari 2014 @ 19:18:19 #211
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135489178
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 19:15 schreef Snorrenbaard het volgende:

[..]

Ben je ontslagen bij jumbo?
Werkte niet bij Jumbo tjap, maar "ik werkte te sloom" :') (ja want 80/90 colli per uur vullen is normaal enzo.)
pi_135490077
Even een vraagje heeft er iemand ooit een wireless charger(Qi) besteld uit china?
zo ja welk merk en met welke functies?
Het zijn zoveel verschillende met accu functie e.d. Ik zoek iets wat waar voor mn geld is :)
“If your mind is empty, it is always ready for anything; it is open to everything ”
pi_135490709
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 19:10 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Ja dat vind ik ook duur, maar als je naar merken kijkt zoals HPI dan is het vaak meer dan 10 euro. Ik ken het, ik was in die tijd ook scholier maar jezus wat kost die hobby veel geld.

By the way, iemand ervaring met 'memory foam' earbuds? Beetje zoals deze:

http://www.ebay.com/itm/1(...)sd%3D231134565068%26

Is dat zo'n soort zelfde materiaal als van die gele oordopjes? Zou wel een uitkomst zijn namelijk, gezien die siliconen dingen vaak uit mijn oor glijden. :')
  dinsdag 14 januari 2014 @ 20:11:58 #214
314372 Goddelijker
pi_135492089
Vandaag pakketje binnen vanuit de UK, met 6 dagen. :)
Autoradio-verwijder-tool voor 1,96, kan ik niet eens voor naar de Halfords of andere winkel rijden. :')

Ik wacht trouwens nog steeds op de 1-cent-deal van Tmart van eind september.
pi_135492650
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 19:44 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Ja dat vind ik ook duur, maar als je naar merken kijkt zoals HPI dan is het vaak meer dan 10 euro. Ik ken het, ik was in die tijd ook scholier maar jezus wat kost die hobby veel geld.

Is dat zo'n soort zelfde materiaal als van die gele oordopjes? Zou wel een uitkomst zijn namelijk, gezien die siliconen dingen vaak uit mijn oor glijden. :')
Ik had memory foam oordopjes van Brainwavz maar ik vond nou niet echt dat ze heel erg naar mijn oren vormden.
pi_135493024
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 19:44 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Heb ze zelf van comply foam, nee niet hetzelfde als die gele dingen, maar bij mij zitten ze wel fijner dan die siliconen dopjes. Zeker als ze warmer zijn na een tijdje in je oor/binnenzak laten ze zich goed aanpassen, ze zijn echter niet zo hygiënisch dus koop er een met waxguard erin om je oortjes niet aan te tasten met oorsmeer. :P

Of je moet ze regelmatig vervangen
pi_135497241
Iemand een idee waar ik de tronsmart MK908II goedkoop kan verkrijgen?
Lijkt me leuk om er een ubuntu servertje op te gooien :)
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 21:46:40 #218
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_135497295
Ik wil trouwens zo'n bluetooth controller kopen voor mijn telefoon. Zijn er nog goede (of betere) alternatieven voor de IPEGA? Of ergens in de aanbieding? (Chinaprices geeft niet altijd de aanbiedingen weer. Zo was hij bij focalprice in de aanbieding maar kwam dit er niet bij te staan)

IPEGA PG-9017:
Zwart: http://dx.com/p/ipega-pg-(...)ndroid-ios-pc-172963 $ 22,55
Wit: http://dx.com/p/ipega-pg-(...)ne-more-white-190195 $ 22,96

IPEGA PG-9017S:
Zwart: http://dx.com/p/ipega-pg-(...)ne-more-black-256230 $ 21,99
Wit: http://dx.com/p/ipega-pg-(...)ne-more-white-256227 $ 22,33

IPEGA PG-9025:
Zwart: http://dx.com/p/ipega-pg-(...)troller-black-256612 $ 26,99
Wit: http://dx.com/p/ipega-pg-(...)blet-pc-white-260782 $ 27,40

Weet iemand het verschil tussen de PG-9017 en PG-9017S?
En tussen de PG-9017(S) en de PG-9025, zijn dat alleen de multimedia knoppen, de extra L2 en R2 knoppen en de andere locatie van de linker joystick? Of zit er meer verschil in

edit:
@davedavy: ik heb een android toestel

[ Bericht 1% gewijzigd door Markos. op 14-01-2014 22:11:00 ]
pi_135498673
Werkt dat wel op een iDevice? Softwarematig dan.
pi_135499000
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 20:31 schreef Dasjonny het volgende:

[..]

Heb ze zelf van comply foam, nee niet hetzelfde als die gele dingen, maar bij mij zitten ze wel fijner dan die siliconen dopjes. Zeker als ze warmer zijn na een tijdje in je oor/binnenzak laten ze zich goed aanpassen, ze zijn echter niet zo hygiënisch dus koop er een met waxguard erin om je oortjes niet aan te tasten met oorsmeer. :P

Of je moet ze regelmatig vervangen
En nu iets goedkopers. :P 18 dollar voor twee van die dingen.
pi_135499866
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:14 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

En nu iets goedkopers. :P 18 dollar voor twee van die dingen.
Ze worden in setjes van 3 verkocht :P, dus je krijgt 3x2 doppen.
pi_135500372
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:26 schreef Dasjonny het volgende:

[..]

Ze worden in setjes van 3 verkocht :P, dus je krijgt 3x2 doppen.
Waar heb je ze dan vandaan? Ik zocht gewoon heel simpel op comply + foam + waxguard en toen kreeg ik dit op eBay.
pi_135500584
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:32 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Waar heb je ze dan vandaan? Ik zocht gewoon heel simpel op comply + foam + waxguard en toen kreeg ik dit op eBay.
http://www.amazon.co.uk/s(...)ywords=comply%20foam
  dinsdag 14 januari 2014 @ 22:36:49 #224
314372 Goddelijker
pi_135500695
Er waren toen hier mensen die kochten draadloze routers, waar ze goede ervaringen mee hadden. Die waren van Tenda toch? Iemand nog aanraders voor dit moment?
Want ik gooi binnenkort mijn TP-Link door het raam. :r
pi_135501850
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:36 schreef Goddelijker het volgende:
Er waren toen hier mensen die kochten draadloze routers, waar ze goede ervaringen mee hadden. Die waren van Tenda toch? Iemand nog aanraders voor dit moment?
Bij mij op het vrijwilligerswerk hebben ze sinds kort ook een TP-link. Wat een scheitding zeg! :X Of het ligt aan diegene die hem geconfigureerd heeft(ik niet, dus tja..) maar we hebben vaker geen als wel draadloos netwerk.
pi_135509082
Hmmm

hier draait (zoals bij vele anderen O+ ) de TP-LINK TL-1043ND perfect, draait al ruim een jaar stabiel en geen problemen gehad met een goede wifi dekking :D

maar die toen hier tensprake kwamen waren inderdaad van die tenda dingen enzo
zoals bijv:

http://www.aliexpress.com(...)300M/1609792192.html
pi_135509188
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 07:52 schreef Downstar het volgende:
Hmmm

hier draait (zoals bij vele anderen O+ ) de TP-LINK TL-1043ND perfect, draait al ruim een jaar stabiel en geen problemen gehad met een goede wifi dekking :D

maar die toen hier tensprake kwamen waren inderdaad van die tenda dingen enzo
zoals bijv:

http://www.aliexpress.com(...)300M/1609792192.html
Die 1034 hebben ze bij ons ook, i.c.m. een ZTE modem.
pi_135509728
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:36 schreef Goddelijker het volgende:
GC / [Chinese Webshops] Topic #265 Vakantie maar de pakketjes blijven komen

Daar staat de post ;-)
  woensdag 15 januari 2014 @ 10:54:17 #229
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_135512150
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:51 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Bij mij op het vrijwilligerswerk hebben ze sinds kort ook een TP-link. Wat een scheitding zeg! :X Of het ligt aan diegene die hem geconfigureerd heeft(ik niet, dus tja..) maar we hebben vaker geen als wel draadloos netwerk.
120 uur taakstraf is geen vrijwilligerswerk ;)
pi_135512338
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 17:30 schreef Negakinu het volgende:
Koop hem nou gewoon van die link die ik postte. Daar hebben de meesten hem met succes besteld en de echtheid gevalideerd. Tevens een prima prijs.
Welke link? :)
  woensdag 15 januari 2014 @ 11:01:04 #231
327191 RobertNL
For your gear.
pi_135512358
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 07:52 schreef Downstar het volgende:
Hmmm

Hier ook weinig problemen, gewoon stabiel WIFI.
Referentie materiaal is helaas ook niet geweldig (qua instellingen)
De meeste KPN Xperiaboxen zijn een hel, dan is zo'n TP link al snel geweldig :')
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 11:00 schreef Xaia het volgende:

[..]

pi_135512412
quote:
10s.gif Op woensdag 15 januari 2014 10:54 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

120 uur taakstraf is geen vrijwilligerswerk ;)
Geen taakstraf; ik geef computerles.
  Moderator woensdag 15 januari 2014 @ 11:09:49 #233
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_135512630
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 11:02 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Geen taakstraf; ik geef computerles.
aan bejaarden ? ;(
pi_135512706
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 11:09 schreef Jimbo het volgende:

[..]

aan bejaarden ? ;(
nope, verstandelijk gehandicapten.
Die doen alleen heel veel op het internet, dus een beetje stabiel wifi is wel gewenst. Helaas heeft de werkgever mijn advies niet gevraagd en door de lokale pc-winkel een nieuw draadloos netwerk op laten zetten. (vorige had ik aangelegd en die werkte zonder problemen, alleen de modem(oude experiabox) viel wel eens uit.)
  woensdag 15 januari 2014 @ 12:23:28 #235
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135515044
Is het internet net zo down als de mensen daar! :X :P sorry. :@ ;(
pi_135515645
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 12:23 schreef shiznuts het volgende:
Is het internet net zo down als de mensen daar! :X :P sorry. :@ ;(
Misschien kan ik er eens na kijken, ik ben immers een ster in het Down zijn he :P
  woensdag 15 januari 2014 @ 12:57:41 #237
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_135516170
Gister wilde ik die lifehammer-achtige gadget kopen.
Vier stuks om precies te zijn.
Netjes betaald, ordernummer gekregen en alles.
Vervolgens lees ik vanmorgen in mijn inbox dat buyincoins een refund heeft gedaan.

Iemand die weet waar dit aan kan liggen? Het was al betaald.

nvm... zie net dat Buyincoins ze out of stock heeft geplaats :(
YouTube
pi_135517575
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 12:57 schreef ManageTheAnger het volgende:
Vervolgens lees ik vanmorgen in mijn inbox dat buyincoins een refund heeft gedaan.

hmm hoef ik hem dus voorlopig niet te bestellen
pi_135519730
heb laatst bij een webshop besteld en kreeg deze tracking code : RU465*****8CH weet iemand waar deze te tracken valt?
  woensdag 15 januari 2014 @ 14:45:19 #240
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_135520119
quote:

Ik zie net ook dat refund mailtje ****** :( Kwam speciaal even hier kijken of anderen hetzelfde hebben en ja dus. Eerste keer dat ik wat bestel bij BIC en dan gebeurd dit _O-
pi_135520207
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 14:34 schreef nico445 het volgende:
heb laatst bij een webshop besteld en kreeg deze tracking code : RU465*****8CH weet iemand waar deze te tracken valt?
CH = Zwitserland = Swiss Post vermoed ik.
pi_135520245
quote:
17track.net
pi_135520351
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 11:00 schreef Xaia het volgende:

[..]

1 pagina terug.
pi_135521696
M'n Chinese tablet (Pipo M9 Pro) is gelukkig belastingvrij door de douane gewandeld *)
  woensdag 15 januari 2014 @ 15:34:54 #245
327191 RobertNL
For your gear.
pi_135522018
quote:

Muhaha, gisteren besteld en vandaag verzonden :P.
Gewoon out of stock dus ;)!
quote:
Alstublieft:
http://www.post.ch/en/pos(...)-track-and-trace.htm

Maandag is er voor mij een pakketje binnen gekomen in Nederland en nog geen spoor op de PostNL tracking. Laatste twee keer betekende dat douane struggles. Gelukkig gaat het om iets van 24 dollar :P Maar waarom duurt dat altijd een eeuwigheid met de douane :'(.

[ Bericht 5% gewijzigd door RobertNL op 15-01-2014 15:48:05 ]
  woensdag 15 januari 2014 @ 16:34:24 #246
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_135524111
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:34 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Muhaha, gisteren besteld en vandaag verzonden :P.
Gewoon out of stock dus ;)!
Maandag besteld en vandaag refund gekregen, jij hebt mazzel gehad dus _O-

EDIT:

DX heeft de 3 in 1 safety hammer ook zie ik net, ook in andere kleuren:
http://dx.com/p/3-in-1-wh(...)ychain-yellow-133114
http://dx.com/p/3-in-1-mu(...)ain-red-black-162606
http://dx.com/p/3-in-1-mu(...)n-green-black-154771
http://dx.com/p/3-in-1-ca(...)n-whistle-red-206525
http://dx.com/p/3-in-1-ca(...)in-yellow-red-215301
http://dx.com/p/3-in-1-sa(...)keychain-blue-217949
http://dx.com/p/3-in-1-sa(...)in-black-blue-219445
Wel 2-3$ duurder, echter nog steeds geen geld i.m.o.

[ Bericht 22% gewijzigd door N22 op 15-01-2014 17:11:16 ]
  woensdag 15 januari 2014 @ 18:16:42 #247
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135527989
pi_135528454
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 14:48 schreef wootahH het volgende:
17track.net
Werkt nog niet , gister de code gekregen maar kijk morgen nog wel een keer. bedankt!
pi_135533149
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:27 schreef nico445 het volgende:

[..]

Werkt nog niet , gister de code gekregen maar kijk morgen nog wel een keer. bedankt!
Zie de OP, kan makkelijk 5 dagen duren voordat hij actief wordt.
Top 5 China producten
  woensdag 15 januari 2014 @ 20:04:56 #250
327191 RobertNL
For your gear.
pi_135534149
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 19:49 schreef rene90 het volgende:

[..]

Zie de OP, kan makkelijk 5 dagen duren voordat hij actief wordt.
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:27 schreef nico445 het volgende:

[..]

Swiss post kan wel een dag of 10 duren voordat het werkt :'(
* RobertNL spreekt uit ervaring
pi_135534339
Even inhaken op een eerdere post in deze topic #:

Iemand ervaring met wat kwalitatief beter ogende horloges zo vanaf $50? Een merk hoef ik niet, als het mooi is, is het mooi. En dan betaal ik liever niet nog eens 2-300 euro voor alleen de naam.

Waar ik op let:

• Water dicht (min 10atm/meter) - zodat je geen vochtschade krijgt,
• Als er kleine wijzertjes opzitten, hebben die op verschillende foto's andere posities (zijn ze echt),
• Simpele uitvoering boven veel toeters en bellen - hoe minder er kapot kan hoe beter,
• Geen (zwart) geverfde bandjes - die verf laat wss vroeger of later toch los, en dan is de hele look naar de knoppen.

Wat ik me afvraag:
• Krijg je qua bouwkwaliteit met een klokje van 60$ soortgelijke prul als voor 15-20$?
• Komt de bouwkwaliteit van de duurdere klokjes ergens in de buurt van merken hier?

Gewoon benieuwd naar ervaringen/waarschuwingen ed ^O^ .

Een beetje zulke spulletjes:
http://www.dhgate.com/pro(...)tches/146101536.html

http://www.dhgate.com/pro(...)less-steel/162253564

http://www.dhgate.com/pro(...)nical/178304712.html

http://www.dhgate.com/pro(...)-554d/161060520.html
  Moderator woensdag 15 januari 2014 @ 20:17:49 #252
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_135534822
Mooie klokjes post je daar. Is het ook nog wat of is het rommel ?
pi_135535292
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 20:17 schreef Jimbo het volgende:
Mooie klokjes post je daar. Is het ook nog wat of is het rommel ?
Thats the question. Ik heb dus nog geen van deze besteld, maar ben benieuwd of er mensen zijn die dit wel hebben. Of er andersinds ervaring mee hebben en er iets zinnigs over kunnen zeggen.
pi_135539746
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:25 schreef J.B. het volgende:
M'n Chinese tablet (Pipo M9 Pro) is gelukkig belastingvrij door de douane gewandeld *)
hier ook, besteld bij BIC eind december en vandaag geleverd.
puike service daar en ook goede tablet trouwens :-)
  woensdag 15 januari 2014 @ 21:51:54 #255
327191 RobertNL
For your gear.
pi_135540367
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 21:40 schreef bartvangils het volgende:

[..]

hier ook, besteld bij BIC eind december en vandaag geleverd.
puike service daar en ook goede tablet trouwens :-)
Riley Rom Kitkat (wellicht nog niet helemaal stabiel) / Finless of riley (android 4.2.2) er op.
Daarnaast een andere kernel mee flashen , zou gewoon 1.6 klok en iets ondervolted, maar hoger geklokt RAM pakken dan gaat de batterij iets langer mee ;).
Daarna zou ik lekker genieten van het hoge resolutie scherm en er blij meer zijn :P
SPOILER
pi_135543542
Blij dat ik de life hammer paar dagen geleden al besteld heb. Ik heb vandaag mijn Micro USB lader binnen gekregen. Morgen op kantoor me telefoon er even aan hangen en kijken of hij een beetje snel wilt laden.

http://www.aliexpress.com(...)Ship/1300557216.html

Ziet er best leuk uit moet ik zeggen.
pi_135544904
Mijn veiligheidshamer ook maar weer eens uit het stof gehaald en dankzij het filmpje van Rene90 heb ik ze nu goed kunnen testen: werkt perfect!!!

@hierboven: heb ik pas geleden ontvangen met de ¤10-gratis van Ebay. Leuk speelgoed :)
pi_135568463
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 20:25 schreef Rzr101 het volgende:

[..]

Thats the question. Ik heb dus nog geen van deze besteld, maar ben benieuwd of er mensen zijn die dit wel hebben. Of er andersinds ervaring mee hebben en er iets zinnigs over kunnen zeggen.
Casio Edifice replicas. Kun je beter een originele kopen, die gaan ook rond de 60/70 op Ebay. Tevens hebben die jij post hetzelfde logo als Jaragar, en dat merk maakt super goedkope kermis horloges. :)
pi_135574691
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 17:45 schreef Negakinu het volgende:

[..]

Casio Edifice replicas. Kun je beter een originele kopen, die gaan ook rond de 60/70 op Ebay. Tevens hebben die jij post hetzelfde logo als Jaragar, en dat merk maakt super goedkope kermis horloges. :)
_O_
  donderdag 16 januari 2014 @ 21:14:03 #260
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135578875
WLToys L939

RC Cars We kennen WLToys natuurlijk al van de erg populaire V911 helicopter en de V929, V939 et cetera quadcopters. Ze maken echter ook r/c autootjes. Ik kan me het eigenlijk niet heugen wanneer iemand hier voor het laatste gepimped heeft met z'n r/c autootje uit China. Dat kan natuurlijk zijn omdat die 1:63 scale colablikjesauto's een beetje duffe troep is en merken als HSP en HuanQi wel zeer respectabel, maar toch ook vrij aan de prijs zijn. Ik denk dat WLToys nu met een prima concept is gekomen: toffer en veelzijdiger dan een colablikjesauto en goedkoper dan een high-end r/c autootje. Gewoon voor jezelf om binnenshuis of buiten een beetje te geinen, of voor je offspring natuurlijk. :D

IN DE BOX

WLTOYS L939 Car Ja, het autootje zelf natuurlijk! :P

WLTOYS L939 Transmitter (TX) De L939 komt met een pistolgrip transmitter, functies zijn: voorwaarts / achterwaarts, links en rechts. De kanalen zijn van variabele input, dus minder sturen = minder uitslag en je kunt ook langzaam of snel rijden. Verder is er een 5-speed mode die de snelheid/sensitiviteit bepaalt (te regelen met de twee zwarte drukknoppen aan de bovenkant. Er is ook een trimknopje links van het stuurwiel om te zorgen dat je autootje rechtuit gaat. Aan de achterkant zit een wit draaischijfje dat als cruisecontrol te gebruiken is en de ingestelde hoeveelheid gas geeft om voor- of achteruit te gaan zonder dat je de trigger van de pistolgrip hoeft in te drukken. Kortom: het is een vrij complete en geavanceerde controller. Zenden doet 'ie met 2.4GHz en 'bind' met je autootje. Min of meer zoals met een V911, V929 of V939 bijvoorbeeld dus. Ook kun je via de TX met een kabeltje onderin verstopt je L939 opladen.

WLTOYS L939 Accessoires In de box vind je verder nog een USB-laadkabel om zonder tussenkomst van de transmitter met batterijen je autootje op te laden, maar direct via je computer of een USB-lader. Dan nog een aantal pionnetjes in de kleuren oranje en blauw. Een rollcage; een plastic strip die je om de body van de auto aan elkaar kunt plakken en zo voorkomt dat de auto op z'n kop blijft liggen als 'ie over-de-kop-slaat. En dan natuurlijk nog een handleiding die zowel in het Chinees als Engels is.

BELEVING
Laden Ik ben gewend dat je bij het opladen via USB je voertuig uit hebt staan en dan het lampje gaat branden tijdens het opladen en uitgaat als 'ie vol is. Hier ging het lampje pas aan als ik de auto aanzette, wat uiteindelijk bleek was dat je de auto gewoon uit moet zetten en het lampje van de USB-plug gaat branden als 'ie vol zit, dus net ff andersom.
Eenmaal opgeladen gaat de accu zo'n 15-20 min mee.

Indoor Testdriving Allereerst ff binnen mee gereden. :D Erg leuk moet ik zeggen, vooral op wat gladdere oppervlakten zoals laminaat gaat 'ie als een tierelier. Ook op tapijt wil 'ie wel ok rijden, alleen merk je dat de torque van de L939 niet zo heel denderend is, zodra er teveel weerstand is wordt 'ie een beetje sloom. Wat overigens ook uitmaakt is tegelijkertijd sturen en gasgeven, dan verspreid 'ie z'n vermogen over beide functies. Wil je dus vol gas geven om los te komen uit een situatie kun je beter het stuur loslaten. Verder is 'ie lekker fel, en vooral op gladde oppervlakten komt 'ie goed tot z'n recht waarbij 'ie donuts draait of als je snel van vooruit naar achteruit wisselt zich snel omdraait.

Outdoor Testdriving Hij ziet er natuurlijk nogal offroad uit, dus ik dacht, dat test ik eerst eens. Maar het wat ruigere terrein daar voelt 'ie zich toch niet helemaal lekker thuis. Hier merk je weer dat 'ie wat torque mist, wordt wat slomer en blijft af en toe haken bij een takje of hoge graspol. 't Is dus eerder een asfaltmonster. >:) Daar komt 'ie echt goed tot z'n recht. Geef je zonder te sturen gas, accelereert 'ie vrij fel en pakt dan nog best een behoorlijke snelheid op. :D

VIDEO IMPRESSIE

CONCLUSIE & HEBBEN!

De WLToys L939 is best tof. Tikkie duurder dan zo'n colablikjesauto maar wel stukken toffer.
Een leuke office toy, voor in en om het huis voor jezelf of je kids.

Tmart heeft de L939 voor een echt leuke prijs te koop staan!
De eerste 10 personen die de coupon ' 1bf16d3b3e ' gebruiken krijgen 'em net ff wat goedkoper. ;)
http://www.tmart.com/Wlto(...)e-Black_p194039.html
Ze verkopen ook wat higher-end WLToys modellen zoals de L969, L202 en de L959.
  donderdag 16 januari 2014 @ 21:29:50 #261
327191 RobertNL
For your gear.
pi_135579877
^O^ _O_
Hoe veel gaat er af met coupon?
@Shiz, oke dan laat ik hem schieten :P

Vandaag zijn hier mijn ''mooie'' WS2801 LEDS binnen gekomen:

Kan je gebruiken om zelf, icm bijvoorbeeld een Raspberry PI (met XBMC) een soort van Ambilight op je TV te krijgen.

Zie hier, de uiterst professioneel met tape gemonteerd als proefopstelling:

En zo ziet het er dus uit (niet mijn video):

[ Bericht 18% gewijzigd door RobertNL op 16-01-2014 21:44:02 ]
  donderdag 16 januari 2014 @ 21:38:29 #262
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135580415
Ze hebben volgens chinaprices al de laagste prijs dus veel goedkoper kunnen ze hem niet echt maken denk ik. Geloof ook niet dat er dan 10 dollar afgaat, maar eerder een dollar of iets in die richting. :P Niet getest eigs. upd: -$2.35

[ Bericht 2% gewijzigd door shiz op 16-01-2014 21:59:31 ]
pi_135581324
Iemand noemde hier zo een trade fair in china. Kan hem via zoekfunctie niet meer vinden die post. Wie weet het nog?
  donderdag 16 januari 2014 @ 21:54:39 #264
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135581445
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 21:52 schreef Skiet het volgende:
Iemand noemde hier zo een trade fair in china. Kan hem via zoekfunctie niet meer vinden die post. Wie weet het nog?
Ja, had ik het over. Heb vorig jaar gevraagd om dit jaar van m'n werk vakantie te hebben tijdens de Spring en Autumn editions van de Hong Kong Electronics Fair ( http://www.hktdc.com/info/trade-events/EX/en/Exhibitions.htm ).
http://www.hktdc.com/fair(...)-Spring-Edition.html
http://www.hktdc.com/fair(...)-Autumn-Edition.html
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 21:29 schreef RobertNL het volgende:
[..] Zie hier, de uiterst professioneel met tape gemonteerd als proefopstelling:
[ link | afbeelding ]

Wel geinig. :P
pi_135581719
quote:
1.77 euro, wordt dus 19.58
Top 5 China producten
pi_135581838
Die LED micro usb oplaadkabel (met ledjes erin, zegmaar) die iemand laatst eens postte is nu al kapot. Ondanks dat ik hem met die Paypal coupon heb betaald toch maar iets van een refund zien te regelen..

[ Bericht 8% gewijzigd door Xetran op 16-01-2014 22:06:05 ]
pi_135584418
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 21:51 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Riley Rom Kitkat (wellicht nog niet helemaal stabiel) / Finless of riley (android 4.2.2) er op.
Daarnaast een andere kernel mee flashen , zou gewoon 1.6 klok en iets ondervolted, maar hoger geklokt RAM pakken dan gaat de batterij iets langer mee ;).
Daarna zou ik lekker genieten van het hoge resolutie scherm en er blij meer zijn :P
SPOILER
Bedankt voor de links. Heb zelf ook een Pipo m9 max, fijn ding.
Alleen jammer dat er weinig verschil zit in roms en het aanbod erin, zowel als in roms en kernels beperkt is. Jammergenoeg geen kitkat voor de max versie?

Welke kernels zijn compatible met pipo m9 max?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  donderdag 16 januari 2014 @ 22:46:10 #268
327191 RobertNL
For your gear.
pi_135584580
quote:
Zie de lok-quote naar het andere topic :P
  donderdag 16 januari 2014 @ 23:22:14 #269
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_135586631
quote:
10s.gif Op donderdag 16 januari 2014 21:14 schreef shiznuts het volgende:
WLToys L939

Driften, donuts draaien, dat karretje kan alles! :7
Oh wacht, je zegt hier helemaal niets over :')

Wat een foute review zeg :P
Zit er wel leuk uit op dat filmpje, maakt flinke vaart.
  donderdag 16 januari 2014 @ 23:24:04 #270
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135586731
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 23:22 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Driften, donuts draaien, dat karretje kan alles! :7
Oh wacht, je zegt hier helemaal niets over :')

Wat een foute review zeg :P
Zit er wel leuk uit op dat filmpje, maakt flinke vaart.
quote:
Verder is 'ie lekker fel, en vooral op gladde oppervlakten komt 'ie goed tot z'n recht waarbij 'ie donuts draait of als je snel van vooruit naar achteruit wisselt zich snel omdraait.
:6 :P
  vrijdag 17 januari 2014 @ 00:07:02 #271
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_135588627
Nog een horloge gekocht, help ik ben meteen verslaafd :')
link
pi_135591834
Mijn moeder wil graag bij de voordeur en achterdeur een camera hebben voor als 's avonds de bel gaat dat ze eerst kan kijken wie dat is. Dus ik zoek een camera die 's nachts kan filmen, direct op een scherm te bekijken is. Opneembaar lijkt me altijd handig als je er dan toch een neemt, kan je hem beter ook als bewakingscamera gebruiken.

In China zijn die dingen altijd goedkoop, zijn er nog dingen waar ik op moet letten als ik zoiets koop? Hebben mensen ervaring met camerasystemen uit China?
Of saté?
pi_135592073
Je kan met de camera's niet door ramen heen filmen in het donker.
Ik heb zelf een iprobot 3 en een oud android tablet aan de muur.
ver weg is duur betaald maar wel lekker
  Moderator vrijdag 17 januari 2014 @ 09:47:36 #274
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_135593463
;( Zit nu al een week of 2 te wachten op een tao pakje wat nogsteeds op purchasing staat ;(
Die komt nooit meer voor de CNY :(!
  Moderator vrijdag 17 januari 2014 @ 09:48:37 #275
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_135593483
quote:
om zelf, ic
Dit is zo baas _O_

blijf het zo verdomde jammer vinden dat dit alleen werkt met dingen die je dan op de pi kijkt en niet met games enzo ;(
  vrijdag 17 januari 2014 @ 09:52:54 #276
327191 RobertNL
For your gear.
pi_135593589
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 09:48 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Dit is zo baas _O_

blijf het zo verdomde jammer vinden dat dit alleen werkt met dingen die je dan op de pi kijkt en niet met games enzo ;(
Het kan wel dacht ik, HDMI splitter --> HDMI naar analoog convertor --> analoog naar USB op de PI.
  Moderator vrijdag 17 januari 2014 @ 09:54:29 #277
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_135593647
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 09:52 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Het kan wel dacht ik, HDMI splitter --> HDMI naar analoog convertor --> analoog naar USB op de PI.
Uiteindelijk ben je dan even veel wkijt als voor een ambilight tv :P

Wat heeft dit je nou uiteindelijk gekost ongeveer?
  vrijdag 17 januari 2014 @ 09:57:46 #278
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_135593764
quote:

[ afbeelding ]

Kan je gebruiken om zelf, icm bijvoorbeeld een Raspberry PI (met XBMC) een soort van Ambilight op je TV te krijgen.

[ link | afbeelding ]

Als ik een keer tijd over heb, wil ik daar ook wel eens mee experimenteren. Welke LEDs heb je daarvoor gebruikt?
Don't let my username fool you...
  vrijdag 17 januari 2014 @ 09:57:57 #279
327191 RobertNL
For your gear.
pi_135593772
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 09:54 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Uiteindelijk ben je dan even veel wkijt als voor een ambilight tv :P

Wat heeft dit je nou uiteindelijk gekost ongeveer?
Nou de Pi had ik al, en gebruikte ik voor XBMC :P.
Dus een paar female --> male jumper kabeltjes ($1), LEDS ($24), CCTV power jack (1$, niet nodig) en een rondslingerende 5V/2A oplader.
Google zegt minder dan 20 euro dus :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 09:57 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Als ik een keer tijd over heb, wil ik daar ook wel eens mee experimenteren. Welke LEDs heb je daarvoor gebruikt?
http://www.ebay.com/itm/121159316753
Heb een best offer van 24 dollar gedaan en gezegd dat dat de prijs op Aliexpress is/was, en die is geaccepteerd. Ga niet voor de goedkopere ''same as'' LEDS met een net iets ander nummer, die zijn veel minder goed ondersteund.

Tis vrij goed te doen.
Qua hardware dit volgen: http://pibob.nadnerb.co.uk/parts.html
RaspBMC op je PI + usb stick zetten (want een goede USB stick = snellere interface)
Putty gebruiken om in je PI te komen en dan dit volgen:
https://github.com/tvdzwan/hyperion/wiki/installation

De LEDS plakken was veruit het meeste werk.

[ Bericht 19% gewijzigd door RobertNL op 17-01-2014 10:03:24 ]
  Moderator vrijdag 17 januari 2014 @ 09:59:56 #280
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_135593831
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 09:57 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nou de Pi had ik al, en gebruikte ik voor XBMC :P.
Dus een paar female --> male jumper kabeltjes ($1), LEDS ($24), CCTV power jack (1$, niet nodig) en een rondslingerende 5V/2A oplader.
Google zegt minder dan 20 euro dus :D
netjes :Y
  vrijdag 17 januari 2014 @ 10:04:34 #281
327191 RobertNL
For your gear.
pi_135593968
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 09:59 schreef Jimbo het volgende:

[..]

netjes :Y
Ja, daarom. Die tweede setup met screencapture etc is helaas veel duurder. Vooral die omvormers zijn vrij prijzig.
pi_135593990
quote:
^O^ _O_

[ afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Hier kan je toch ook ledstrips voor gebruiken? Waarom is je keus op deze leds gevallen?
  Moderator vrijdag 17 januari 2014 @ 10:10:28 #283
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_135594114
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 10:04 schreef RobertNL het volgende:
is helaas veel
ik verwacht dat ze binnenkort nog wel iets maken wat je direct vanaf de hdmi port pakt.
Gewoon zn female-male plugje met ingebouwd ledmeuk
  vrijdag 17 januari 2014 @ 10:10:41 #284
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_135594125
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 10:05 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Hier kan je toch ook ledstrips voor gebruiken? Waarom is je keus op deze leds gevallen?
Zeer waarschijnlijk omdat ze die dus ook bij de tutorial gebruiken van Adalight ;)
(http://www.adafruit.com/products/461)

(Heb je een linkje naar die Led's, en voor hoe veel je ze gekocht hebt?
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  vrijdag 17 januari 2014 @ 10:14:05 #285
327191 RobertNL
For your gear.
pi_135594212
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 10:05 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Je bedoeld ''gewone'' ledstrips of die met een ws2801? Die laatste was ook wel een optie maar dan moet je al minimaal 4x solderen, dit is bijna plug en play.
Die strips hebben 36 leds / meter (dacht ik) x ongeveer 3.5 meter = 126 LEDS dat is ook nog eens een beetje overkill denk ik (als ik kijk hoeveel licht er nu al uit komt).

Edit: was even van die soldeerloze dingen vergeten. Tja, dan is een LED strip wellicht net zo makkelijk/makkelijker :P.
quote:
16s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 10:10 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Zeer waarschijnlijk omdat ze die dus ook bij de tutorial gebruiken van Adalight ;)
(http://www.adafruit.com/products/461)

(Heb je een linkje naar die Led's, en voor hoe veel je ze gekocht hebt?
Omdat jij het bent nogmaals een linkje
http://www.ebay.com/itm/121159316753 (Best offer van 24$)

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 10:10 schreef Jimbo het volgende:

[..]

ik verwacht dat ze binnenkort nog wel iets maken wat je direct vanaf de hdmi port pakt.
Gewoon zn female-male plugje met ingebouwd ledmeuk
Dat DHMI decoderen etc is niet zo heel makkelijk, die chips schijnen nog al wat geld te kosten. Er zijn wel verschillende mensen bezig met een printplaat die alles in 1 doet maar die komen ook zo weer op 100 dollar voor iets wat nog niet 100% is vaak.

Hier is er bijvoorbeeld iemand mee bezig, wellicht dat ik die mee pak als die uit is, die is nl standalone en gezien de tijd/het werk dat er in zit verwacht ik er heel wat van.

[ Bericht 28% gewijzigd door RobertNL op 17-01-2014 10:42:23 ]
pi_135596030
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 08:30 schreef -wtf- het volgende:
Je kan met de camera's niet door ramen heen filmen in het donker.
Ik heb zelf een iprobot 3 en een oud android tablet aan de muur.
Ik wil hem dan ook gewoon buiten voor de voordeur gaan hangen aan het plafond van het afdak. Kan zoiets? Waar moet ik dan opletten of waar kan ik zoiets het beste kopen?

quote:
^O^ _O_

[ afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Wow, dit ziet er geniaal uit. Werkt zoiets met elke TV en is het een beetje eenvoudig te 'installeren'? Waar heb je alles gehaald wat je ervoor nodig hebt?

[ Bericht 58% gewijzigd door Schnitzels op 17-01-2014 11:38:07 ]
Of saté?
  vrijdag 17 januari 2014 @ 12:45:15 #287
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_135598911
Heeft iemand wel eens een toetsenbord uit China gehaald? Ik ben al een paar keer muizen tegengekomen hier maar volgens mij geen toetsenborden.
Ik wil een ander toetsenbord voor op m'n werk, ik heb hier zo'n standaard hp toetsenbord maar het typt voor geen meter.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  vrijdag 17 januari 2014 @ 13:06:45 #288
327191 RobertNL
For your gear.
pi_135599613
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 11:16 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Ik wil hem dan ook gewoon buiten voor de voordeur gaan hangen aan het plafond van het afdak. Kan zoiets? Waar moet ik dan opletten of waar kan ik zoiets het beste kopen?
Ja, dat kan prima. Heb je licht bij de voordeur? dat maakt het wel makkelijker om beeld te krijgen. IR is nogal ''wit'', gewoon licht is mooier.
Als je het een beetje goed wil doen moet je een iets duurdere pakken, die gebruiken betere senors :D

Iemand91 weet die merken wel :D

quote:
[..]

Wow, dit ziet er geniaal uit. Werkt zoiets met elke TV en is het een beetje eenvoudig te 'installeren'? Waar heb je alles gehaald wat je ervoor nodig hebt?
Lees even terug ;) Het staat ondertussen allemaal al in dit topic :P
  vrijdag 17 januari 2014 @ 13:45:15 #289
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_135601050
De boot is binnen, ik heb de oranje versie gekregen. Hij hangt nu aan de lader, helaas kan ik hem wel zondag pas testen.

edit: ik zie nu de waarschuwing op tmart.com dat de batterij niet gebruikt mag worden, toch maar even gemailt :)

http://www.tmart.com/Limi(...)-Orange_p231558.html

quote:
Notice:
Due to the manufacturers carelessness, the FT009 battery hasnt been tested fully before leaving
factory. Please stop using your FT009 battery in hand, because of its unstable performance. Tmart
will ship a new battery for fee to any customer who has received the FT009. We are sorry for any
inconvenience caused. Thank you for your support all the time.
With a responsible attitude to our customers, the FT009 RC boat is just on pre-sale and you can
continue to play an order. Tmart will ship you a new battery for FT009 RC boat after the date of Jan.
16.2014
pi_135601982
Maareh, ik zou gewoon voor iets simpel analoogs gaan. Voor onder de ¤100 kun je in China of zelf in Nederland wel een kit vinden met 2 camera's en een schermpje. Lijkt me voor dat doel praktischer dan met netwerkcamera's. De goedkopere uit China kosten zo'n $40 p/stuk en dan moet je nog iets hebben om het op te kijken, laten we zeggen budget-tablet uit China voor zo'n $50-60.
Dan ben je uiteindelijk zo'n $150 kwijt voor iets wat mij niet praktisch lijkt.

Want als de bel gaat moet je eerst de tablet ontgrendelen, app opstarten en juiste stream selecteren. Tegen die tijd is de bezoeker al lang weg. Die procedure kan nog wel wat korter maar praktisch blijft het niet.
Met zo'n analoog systeem kan het gewoon aan blijven staan en zie je in een oogopslag wie er voor de deur staat. Sterker nog; met niet veel moeite en materiaal kun je het met een splitter op je coax-netwerk aansluiten en live-beeld krijgen op je tv's op een kanaal.
Opnemen is soms een mogelijkheid. En voor in het duister is het ook handig; aangezien de camera gewoon z'n voeding via een kabel krijgt kun je die zo even splitten om een IR-spot aan te sluiten mocht de interne LED's van de camera niet genoeg zijn. (Wel even op voltages letten)

Ik heb zelf zo niet een kit voor je maar met wat zoeken op Aliexpress o.i.d. moet je vast iets leuks tegen kunnen komen.

En van die duurdere IP-camera's; daar moet ik op terugkomen. Een bekend merk uit China is Dahua. Die leveren mooi spul, alles van 420TVL analoge camera's tot 5MP PZT IP camera's.
Maar die dingen die op bijv. Aliexpress staan zijn NIET van Dahua; of i.i.g. niet origineel.
Dit heeft Dahua expliciet aangegeven en als jij bijvoorbeeld een nieuwe firmware van Dahua op zo'n camera zet kun je problemen krijgen; tot het bricken aan toe. Je hebt dus geen enkele support; op de verkoper zelf na.
Dahua levert het spul via officiële resellers en dan kun je wel raden dat prijzen niet zo mooi meer zijn.

Persoonlijk hou ik de boel rond de Raspberry Pi in de gaten. I.c.m. NoIR camera-board (i.p.v. de normale camera-board) en wat IR-LED's kun je in theorie 1080P IP camera krijgen voor een bijzonder lage prijs. Stop het in een behuizing (dummy camera bijvoorbeeld) en je bent klaar. Voor 1080P wel even aan bekabeld netwerk leggen; via wifi is dat niet te doen.
En met een goedkope PoE injector kun je data én stroom over 1 (cat)-kabel leveren. :D

Probleem is alleen nog om de stream juist te krijgen zodat ander apparatuur kan samenwerken.
Je kunt het nu bijvoorbeeld al wel aan een Synology/Qnap NAS leggen i.c.m. Surveillance Station maar nog in beperkte mate. Je moet vooralsnog doen met minder features (bijv. opnemen bij beweging) en/of lage resolutie.

Maar als je niet wil opnemen dan kun je daar nu al prima 1080P uithalen; heb het zelf gedaan en kan het uitstekend ontvangen op zowel PC's/laptops als op m'n tablet/telefoon. :Y

EDIT: damn; deze post is lang geworden :X ...

EDIT #2:
vandaag is de krabber overigens ook binnengekomen. De mesjes uit Turkije overigens al eerder op 14 januari. Beide op 6 januari besteld. Lekker snel.
Straks even langs de lokale Trekpleister/Kruidvat o.i.d. voor een kwast en scheercrème en dan op een rustig moment maar eens uitproberen. Ben benieuwd.

En mocht ik doodbloeden op de badkamervloer; het was leuk jullie gekend te hebben. :W

[b]EDIT #3:[/b ]zoals een bekend persoon hier via DM mij ook meedeelde; misschien is een deurspion nog wel de beste oplossing. Die heb je zowel simpel als met camera/monitor:

[ Bericht 3% gewijzigd door Iemand91 op 17-01-2014 18:38:05 ]
  vrijdag 17 januari 2014 @ 14:27:48 #291
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_135602655
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 10:14 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Je bedoeld ''gewone'' ledstrips of die met een ws2801? Die laatste was ook wel een optie maar dan moet je al minimaal 4x solderen, dit is bijna plug en play.
Die strips hebben 36 leds / meter (dacht ik) x ongeveer 3.5 meter = 126 LEDS dat is ook nog eens een beetje overkill denk ik (als ik kijk hoeveel licht er nu al uit komt).

Edit: was even van die soldeerloze dingen vergeten. Tja, dan is een LED strip wellicht net zo makkelijk/makkelijker :P.

[..]

Omdat jij het bent nogmaals een linkje
http://www.ebay.com/itm/121159316753 (Best offer van 24$)

[..]

Dat DHMI decoderen etc is niet zo heel makkelijk, die chips schijnen nog al wat geld te kosten. Er zijn wel verschillende mensen bezig met een printplaat die alles in 1 doet maar die komen ook zo weer op 100 dollar voor iets wat nog niet 100% is vaak.

Hier is er bijvoorbeeld iemand mee bezig, wellicht dat ik die mee pak als die uit is, die is nl standalone en gezien de tijd/het werk dat er in zit verwacht ik er heel wat van.

Ik ben hier helemaal nieuw mee en heb ook geen Raspberry PI, maar zitten er specifieke aansluitingen op de RasPi waar je dit op aansluit? Of zou dit in principe ook op een HTPC kunnen? Want wat ik zo lees kun je Hyperion ook draaien op een linux HTPC. (Misschien via Teensy of iets dergelijks?)

Stel dat dat niet kan, dan moet je dus een signaal analoog naar de RasPI sturen om deze om te zetten in ambilight? Hoeveel signalen kun je daarop inladen? Want de meeste mensen gebruiken toch een losse decoder. Zo ver ik weet stuurt deze zowel signaal over hdmi als over analoog tegelijk uit. Dan zou je dat signaal toch kunnen gebruiken? Hetzelfde geld voor een HTPC.
En klopt het dat de scart ingang van de tv (waarschijnlijk alleen de eerste) ook signaal kan uitsturen? (Dat heb ik in het verleden ooit gelezen in een soortgelijk ambilight project, misschien voor opname doeleinden ofzo??) Dan zou je toch dat signaal kunnen gebruiken als analoog signaal?
  vrijdag 17 januari 2014 @ 16:38:41 #292
327191 RobertNL
For your gear.
pi_135607815
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:27 schreef Markos. het volgende:

[..]

Ik ben hier helemaal nieuw mee en heb ook geen Raspberry PI, maar zitten er specifieke aansluitingen op de RasPi waar je dit op aansluit?
Of zou dit in principe ook op een HTPC kunnen? Want wat ik zo lees kun je Hyperion ook draaien op een linux HTPC. (Misschien via Teensy of iets dergelijks?)
Je hebt dus een HTPC? Dan zou ik het niet weten, wel genoeg over de vinden op internet.
Zoals hier: http://mrwolf.tweakblogs.(...)or-je-xbmc-htpc.html
Onderdelen kan je goedkoper krijgen via Ebay natuurlijk ;) Er zijn zo vast ook systemen met een Raspberry PI te vinden.
quote:
Stel dat dat niet kan, dan moet je dus een signaal analoog naar de RasPI sturen om deze om te zetten in ambilight? Hoeveel signalen kun je daarop inladen? Want de meeste mensen gebruiken toch een losse decoder. Zo ver ik weet stuurt deze zowel signaal over hdmi als over analoog tegelijk uit. Dan zou je dat signaal toch kunnen gebruiken? Hetzelfde geld voor een HTPC.
Als dat zo is ja. Analoge signaal naar een omzet stukje dat met USB in je PI zit (zo werkt dat zover ik weet) die de beelden uitleest en vervolgens de lampjes aanstuurt.
quote:
En klopt het dat de scart ingang van de tv (waarschijnlijk alleen de eerste) ook signaal kan uitsturen? (Dat heb ik in het verleden ooit gelezen in een soortgelijk ambilight project, misschien voor opname doeleinden ofzo??) Dan zou je toch dat signaal kunnen gebruiken als analoog signaal?
Ja, het is analoog signaal, als jij dat vervolgens richting zo'n omvormer gaat lussen wel, al heb je dan wellicht last van vertragingen.
Deze setup past beter bij een HTPC denk ik:
https://github.com/gkaindl/ambi-tv
  vrijdag 17 januari 2014 @ 16:56:07 #293
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135608484
E-mail only actie Earson ER-151 van BG binnen. :D
6.1 besteld. 7.1 verzonden. 16.1 gepoogd af te leveren; vandaag opgehaald.
Als ik weer eens niet weet wat ik iemand cadeau moet doen.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 17:07:08 #294
327191 RobertNL
For your gear.
pi_135608905
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 16:56 schreef shiznuts het volgende:
Nog verschil tussen de twee?
pi_135608996
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 16:56 schreef shiznuts het volgende:
Met een beetje geluk is de mijne dan ook morgen binnen :)
  vrijdag 17 januari 2014 @ 17:20:35 #296
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135609329
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 17:07 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nog verschil tussen de twee?
Behalve dat er geen doosje bij zit zo op het eerste gezicht niet...
pi_135618450
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 19:34 schreef xinoes het volgende:
Even een vraagje heeft er iemand ooit een wireless charger(Qi) besteld uit china?
zo ja welk merk en met welke functies?
Het zijn zoveel verschillende met accu functie e.d. Ik zoek iets wat waar voor mn geld is :)

Ja, eentje van eBay voor mijn Nexus 5. ¤10 volgens mij en doet het gewoon goed, doe het wel alleen omdat het er leuk uitziet aangezien het niet zo snel laadt.
pi_135637783
Hoppa, mijn earson is binnen. 7-1 besteld, 8-1 verzonden en vandaag (18-1) binnen. Hangt nu aan de lader, kan niet wachten om hem te proberen :)
pi_135639307
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 12:57 schreef tharonny het volgende:
Hoppa, mijn earson is binnen. 7-1 besteld, 8-1 verzonden en vandaag (18-1) binnen. Hangt nu aan de lader, kan niet wachten om hem te proberen :)
probeer je hem toch eerst even, out of de box zit er wel wat power in hoor ;)
gooi je hem daarna aan de lader :D
  zaterdag 18 januari 2014 @ 14:01:51 #300
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_135639615
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 12:57 schreef tharonny het volgende:
Mijne is de 7e verzonden. Waar blijft die van mij? :(
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')