SPOILER: Meer webshops...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiscountOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trading marketsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao/TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free registered shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Express shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrackingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trackstatus legendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verpakking en transporthandlingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DouaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)
PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
› GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic , het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.
Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.
› Topicreeks: Android tablet discussie topic
› Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
› Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
› DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)
Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren
• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief
Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
OP Redesign V3.0 by shiznutsThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Stuur ik hem een PM dat ik wel een gratis ledpig wil opsturen begint Bobber bang te worden van mijquote:![]()
![]()
Zou ook niet zo goed weten wat ik daar nu van moest denken.quote:Ik stuur je wel ff wat op hoor Bobbert.![]()
Nog ff met betrekking tot de TT:quote:As the Chinese Spring Festival (from January 30th to February 6th) is approaching, many Taobao vendors will start to be on leave from January 15 and the shipping speed of domestic logistics will become slow after January 15The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Heuh, hack je zomaar mijn pm outbox
quote:Hey Bobber jongetje, zal ik wat led pigs komen langsbrengen als mama niet thuis is![]()
![]()
quote:led pigs komen inbrengen![]()
![]()
-edit: ah, je hebt het alweer aangepast.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Die Tinydeal points he... wanneer kan ik ze eigenlijk gebruiken? Ik heb nu 15 van die points, maar bij available voor user 0??![]()
Komen die niet over een bepaalde tijd pas beschikbaar? Staat er niks van 'pending' ofzo?quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:30 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Die Tinydeal points he... wanneer kan ik ze eigenlijk gebruiken? Ik heb nu 15 van die points, maar bij available voor user 0??![]()
Nope, nergens pending te bekennen...quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:43 schreef rene90 het volgende:
[..]
Komen die niet over een bepaalde tijd pas beschikbaar? Staat er niks van 'pending' ofzo?![]()
http://www.amazon.com/Sei(...)cm_cr_pr_product_top
goed alternatief op die chinese 4K TV voor $500. de reviews zijn best lovend.Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5![]()
Die schermgrootte.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:15 schreef RDMKR het volgende:
http://www.amazon.com/Sei(...)cm_cr_pr_product_top
goed alternatief op die chinese 4K TV voor $500. de reviews zijn best lovend.Meh. beter bestel je deze, liek a baws.
http://www.amazon.de/Hise(...)iki+Digital+SE39UY04Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
want groter is altijd beter..?
die seiki hebben ze ook in 50 inch uitgave voor $1000.
die hisense leveren ze alleen in duitsland; doorzend adresje nodig dus.
doet ie echt 4K resolutie op 600hz refresh rate..? (die andere 30hz; andere resoluties wel hoger)
ik wil er wel 1 die een snelle verbinding met een laptop kan hebben, zonder lag. zag in 1 review dat dat niet zo best zat bij de hisense. wil hem het liefst in het echt proberen.
[ Bericht 2% gewijzigd door RDMKR op 09-01-2014 16:15:06 ]Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:39 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Stuur ik hem een PM dat ik wel een gratis ledpig wil opsturen begint Bobber bang te worden van mij
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Even een vraagje, Heeft iemand eigenlijkTja dat is bob, Weet alles van andere mensen maar oh wee als je wat van hem weet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:39 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Stuur ik hem een PM dat ik wel een gratis ledpig wil opsturen begint Bobber bang te worden van mij![]()
Heeft iemand wat?quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:12 schreef MineraalWater het volgende:
Even een vraagje, Heeft iemand eigenlijk
[..]
Tja dat is bob, Weet alles van andere mensen maar oh wee als je wat van hem weet.
En niet, je hebt mn nummer, snapchat, en wss ook instagram en twitter
Het gaat mij meer om dat het verzenden meer kost dan die pig, en dat ie toch in een stoffige doos verdwijntOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Bobber, onze 15 jarige relnicht (let maar op, want als een ware Gordon gaat hij hier weer op reageren... ) en expert in de chinese webshops.
Held...YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
16, xxxquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
Bobber, onze 15 jarige relnicht (let maar op, want als een ware Gordon gaat hij hier weer op reageren... ) en expert in de chinese webshops.
Held...
HAHAHA WACHT HAD JIJ NIET RUZIE MET WIWA![]()
![]()
![]()
Oh ik wou iets gaan posten inderdaad!quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:29 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Heeft iemand wat?
En niet, je hebt mn nummer, snapchat, en wss ook instagram en twitter
Het gaat mij meer om dat het verzenden meer kost dan die pig, en dat ie toch in een stoffige doos verdwijnt
Ontopic:
Heeft iemand hier ervaring met jewelery loupe?
Zo iets dus:
http://www.aliexpress.com(...)Light/676193088.html
of is dat ook gewoon in NL te halen want als ik hier kijk vind ik alleen maar mini-in the box en daar word ik niet vrolijk van.![]()
Gewoon zo'n zakmes halen met een loep erin bij de actionquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:08 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Oh ik wou iets gaan posten inderdaad!
Ontopic:
Heeft iemand hier ervaring met jewelery loupe?
Zo iets dus:
http://www.aliexpress.com(...)Light/676193088.html
of is dat ook gewoon in NL te halen want als ik hier kijk vind ik alleen maar mini-in the box en daar word ik niet vrolijk van..
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Wil je zelf sieraden gaan taxeren of iets dergelijks? Ik heb een keer zo'n vergelijkbaar ding ontvangen (fout geleverd) en kwalitatief was het ruk. Het was gewoon plastic dus tja. Ik denk dat je nog meer zou hebben aan zo'n ouderwetse loep die elke opa wel heeft liggen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:08 schreef MineraalWater het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met jewelery loupe?![]()
Ja is voor mijn moeder die veel met brocante dingetjes werkt en daar zitten wel vaker "merken" op die gewoon heel moeilijk te lezen zijn met het blote oog. Is handig als ze ergens heen gaat dat ze dan zo iets kan bekijken. Maar als het zo'n kut kwaliteit is laat ik hem wel links liggenquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:32 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wil je zelf sieraden gaan taxeren of iets dergelijks? Ik heb een keer zo'n vergelijkbaar ding ontvangen (fout geleverd) en kwalitatief was het ruk. Het was gewoon plastic dus tja. Ik denk dat je nog meer zou hebben aan zo'n ouderwetse loep die elke opa wel heeft liggen.![]()
![]()
K heb een vergrootglas voor je, denk rond 10 cm breedquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:50 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja is voor mijn moeder die veel met brocante dingetjes werkt en daar zitten wel vaker "merken" op die gewoon heel moeilijk te lezen zijn met het blote oog. Is handig als ze ergens heen gaat dat ze dan zo iets kan bekijken. Maar als het zo'n kut kwaliteit is laat ik hem wel links liggenOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik zou het niet wetenquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:15 schreef Downstar het volgende:
bobbie bobbie bobbie toch, wat ik nu allemaal toch weer hoor van monkeybrain over jou..
![]()
Iemand hier die ergens een Mini Display > HDMI kabel op de kop heeft getikt? Liefst met enigszins snelle verzending?![]()
Bobber krijgt sexles van de buurvrouw. Alleen is ze zo uitgewoond dat ie licht nodig heeftquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:29 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
die pig, en dat ie toch in een stoffige doos verdwijnt![]()
![]()
Verdomme.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:21 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Bobber krijgt sexles van de buurvrouw. Alleen is ze zo uitgewoond dat ie licht nodig heeft
thanks guys voor de linkjes naar de verschillende siliconen bracelet leveranciers...(kan op het moment niet quoten helaas)![]()
Bij het betalen van je order, dus waar je bijv. ook de shipping soort kan kiezen, daar kan je ze gebruiken voor korting. Staat volgens mij ergens in de buurt van waar je je coupon code kan invullen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:30 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Lang tijdje hier niets meer gepost. Bestel laatste tijd ook een stuk minder vanuit China. Heb nu echter wel een paar aankopen vanuit Amerika via Ebay gedaan en één pakketje ligt nu al 2 weken bij de douane, waar de pakketjes van deze verkoper normaal binnen 2 dagen na aankomst geleverd worden.
Vanuit PostNL heb ik wel een Nederlandse tracking gekregen, en opeens staat er nu bij:
'Zending is niet ontvangen door PostNL, neem contact op met de verzender.'
Dit heb ik net gedaan, maar alsnog wil ik graag zelf even bellen. Aangezien het PostNL nummer zo belachelijk duur is wil ik daar niet aan beginnen. Vroeger had ik uit deze reeks een gratis nummer om PostNL te bereiken, maar kan die nu niet meer vinden. Heeft iemand deze nog?
e: was dit 058 2333333 of was het een 0800 nummer?![]()
Ik heb het nummer niet, maar maak tegenwoordig altijd gebruik van de twitter webcare van postnl. Werkt prima.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:45 schreef bakacakes het volgende:
Dit heb ik net gedaan, maar alsnog wil ik graag zelf even bellen. Aangezien het PostNL nummer zo belachelijk duur is wil ik daar niet aan beginnen. Vroeger had ik uit deze reeks een gratis nummer om PostNL te bereiken, maar kan die nu niet meer vinden. Heeft iemand deze nog?![]()
Volgens mij die 058 ja, en kreeg je een keuze menu waar je even doorheen moest.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:45 schreef bakacakes het volgende:
e: was dit 058 2333333 of was het een 0800 nummer?![]()
Het was inderdaad dit nummer en uiteindelijk ben ik er door gekomen en iemand aan de lijn gekregen. Twitter is handig om een 3S code te krijgen, maar vind dat ze niet goed reageren op klachten met betrekking tot het kwijtraken van een pakket.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:50 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik heb het nummer niet, maar maak tegenwoordig altijd gebruik van de twitter webcare van postnl. Werkt prima.
Mijn pakketstatus was eerst dus aangemeld door verzender en nu is het opeens pakket is nooit ontvangen door PostNL.. terwijl ze het wel hebben gekoppeld aan een 3S code, dus wel ontvangen in Nederland.
Zucht, extra kut dit want het betreft een genummerd limited edition shirt. Heb nu de verkoper gemailed die een onderzoek kan laten starten.![]()
Boh wat vallen alle extra kosten me toch altijd tegen uit china zeg
bestel voor 38$ aan spullen, maar door de shipping en comissie en creditcard 3% kom ik al snel aan de 64dollar
En het stomme is, je houd er reking mee maar toch vergeet je altijd wel iets
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Sowieso kan het handig zijn te kijken om te splitsen zodat je geen douanekosten krijgt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:11 schreef Jimbo het volgende:
Boh wat vallen alle extra kosten me toch altijd tegen uit china zeg
bestel voor 38$ aan spullen, maar door de shipping en comissie en creditcard 3% kom ik al snel aan de 64dollar
En het stomme is, je houd er reking mee maar toch vergeet je altijd wel iets![]()
ik krijg momenteel al 6 pakjes met tools binnen onder de 15 dollarquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:15 schreef rene90 het volgende:
[..]
Sowieso kan het handig zijn te kijken om te splitsen zodat je geen douanekosten krijgt.
Het is gewoon meer alles eromheen. 750g versturen zou rond de 15dollar zijn, uiteindelijk betaal ik 26
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Epic bitchfight, wiwa en ik vs. durex! maar nu zijn we weer vriendjes hoorquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:52 schreef bobbernaut het volgende:
HAHAHA WACHT HAD JIJ NIET RUZIE MET WIWA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dag superdeal bij Aliexpress: http://gaga.aliexpress.co(...)049941.1996153257.66
Mijn vraag: is dit nu écht een goede deal of gewoon NIET doen?
Ik zie door de android stickies bomen het android stickies bos niet meer...![]()
tv boxen zijn al vrij nutteloos, maar dan ook nog zo'n matig dual core dingetje. de quadcore variant van de rockchip is vaak al een beetje teleurstellend kwa performance. prijs zal wel geweldig zijn maar wie wordt daar nou echt enthausiast van?Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gewoon een beetje uitzoeken, chinaprices.usquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:39 schreef flankert het volgende:
Dag superdeal bij Aliexpress: http://gaga.aliexpress.co(...)049941.1996153257.66
Ik zie door de android stickies bomen het android stickies bos niet meer...
Die stick: http://www.focalprice.com(...)th.html?SSAID=465956
Die air mouse: http://www.minitake.com/2(...)lang=1&sk=28497522xg![]()
Oei, dat klink meteen érg negatief.![]()
Ik heb er dus echt NUL verstand van, alleen wél een vrouw die de TV 'smart' wil maken.![]()
Deze dus maar links laten liggen?![]()
Ha! Prijs is dus niet echt een superdeal te noemen. Dank je René!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:48 schreef rene90 het volgende:
[..]
Gewoon een beetje uitzoeken, chinaprices.us
Die stick: http://www.focalprice.com(...)th.html?SSAID=465956
Die air mouse: http://www.minitake.com/2(...)lang=1&sk=28497522xg![]()
Maar dat kan je dus zelf ook makkelijk vinden, gewoon in de beschrijving naar het model nummer zoeken van ali express, dat in de zoekmachine van chinaprices.us gooien en zoeken. Eventueel bij zoekcriteria nog even minimaal 10 dollar tot max 100 doen ofzo zodat er al redelijk wat uit wordt gefilterd.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:50 schreef flankert het volgende:
[..]
Ha! Prijs is dus niet echt een superdeal te noemen. Dank je René!![]()
Klopt. Ik vroeg me in eerste instantie af of dit uberhaupt (oei, ouderwets woord) iets zou zijn. Heb dus echt de ballen verstand van dit soort dingen. Daarom dit beroep op medefokkers mét kennis van zaken...![]()
![]()
Check anders hier even, is een heel topic voor:quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:55 schreef flankert het volgende:
Klopt. Ik vroeg me in eerste instantie af of dit uberhaupt (oei, ouderwets woord) iets zou zijn. Heb dus echt de ballen verstand van dit soort dingen. Daarom dit beroep op medefokkers mét kennis van zaken...
DIG / Android Sticks en Mediacenters #2 - HDMI stickies voor iedereen!![]()
Nou met de komst van een bepaalde user is de slowchat er ook weer zeg...
Nee. Ik zie met 2 seconden zoeken al een beter spul op Ali voor zelfde of lagere prijs.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:39 schreef flankert het volgende:
Ik zie door de android stickies bomen het android stickies bos niet meer...
Waar je nu geloof ik voor wil gaan is een stick met RK3188 chipset; maar je hebt er ook een speciaal topic voor:
DIG / Android Sticks en Mediacenters #2 - HDMI stickies voor iedereen!Zo'n stick is geloof ik prima om een TV 'smart' mee te maken. Pleur er XBMC op, beetje browsen met chrome. Werkt waarschijnlijk sneller en beter dan normale 'smart' TV's.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:49 schreef flankert het volgende:
Oei, dat klink meteen érg negatief.![]()
Ik heb er dus echt NUL verstand van, alleen wél een vrouw die de TV 'smart' wil maken.![]()
Deze dus maar links laten liggen?Tja; als jij een 4K TV wil halen uit China die duidelijk zijn gebreken zal hebben en waar jij blijkbaar ook niet zo'n verstand van hebt (Refresh rate ≠ "snelle verbinding met laptop"; wat jij met die zin bedoelt is reactietijd) weet ik niet of ik dit nou serieus moet nemen. Tuurlijk; uit Azië kun je prima rechtstreeks een monitor halen (denk maar aan de bekende Koreaanse IPS schermen) maar om nou een ultra-goedkope 40/50" 4K TV daar vandaan te gaan halen...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:46 schreef RDMKR het volgende:
tv boxen zijn al vrij nutteloos, maar dan ook nog zo'n matig dual core dingetje. de quadcore variant van de rockchip is vaak al een beetje teleurstellend kwa performance. prijs zal wel geweldig zijn maar wie wordt daar nou echt enthausiast van?
Zo'n RK3188 stick is nog altijd sneller dan de meeste 'smart' TV soc. (de duurdere TV's beginnen nu pas snellere chips te krijgen).![]()
Banggood coupon codes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zijn alle coupons in mijn inbox.YouTube
Als je de TV smart wilt maken en al een smartphone hebt, kan ik de chromecast ook aanraden. Nadat ik een van eBay had gekocht hebben mijn ouders hem gelijk over gekocht. In Inmiddels zijn er redelijk wat apps voor te krijgen en het werkt echt super makkelijk.
Niet zo uitgebreid als een androidstick maar wel gebruiksvriendelijk.“Being second is to be the first of the ones who lose.”![]()
Zijn jullie wel eens direct met verkopers in contact getreden ipv een agent ?
Ik zoek een chineese verkoper die een zooi custom dingen voor me kan makenMaar mn chinees is niet echt goed
en iets zegt me dat mister tao ook niet zoveel moeite voor me doet als niet VIP
ok, dit is grappig. ga jij is moeite doen de post terug te vinden waarin ik die bewering maak terwijl ik in mijn vuistje lach omdat het je niet gaat lukken. trouwens, vraag stellen over chinese TV is iets heel anders dan super serieus overwegen tot koop over te gaan.quote:Tja; als jij een 4K TV wil halen uit China die duidelijk zijn gebreken zal hebben en waar jij blijkbaar ook niet zo'n verstand van hebt (Refresh rate ≠ "snelle verbinding met laptop"; wat jij met die zin bedoelt is reactietijd)Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
lees dit:
http://www.rtvoost.n...at=1&nid=179962
en dit is de topic waar hij om munten vroeg,
http://www.import-fo...ches/?hl=munten-Real power isn't given, it must be taken-![]()
Pakketje donderdag 2 januari met China Post verzonden en vandaag al binnen, wtf
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2014 15:35:13 ]![]()
En terecht, laat ze maar lekker drie (liever 5) jaar de schuldsanering in gaan om alles te betalen of de bak. (juiste linkje: http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=179962&cat=1)quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:57 schreef henk3412 het volgende:
lees dit:
http://www.rtvoost.n...at=1&nid=179962
en dit is de topic waar hij om munten vroeg,
http://www.import-fo...ches/?hl=muntenSnel ja, over een week of twee is dat helaas weer voorbijquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:12 schreef J.B. het volgende:
Pakketje donderdag 2 januari met China Post verzonden en vandaag al binnen, wtf
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Friends with benefitsquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:17 schreef Painore het volgende:
[..]
Epic bitchfight, wiwa en ik vs. durex! maar nu zijn we weer vriendjes hoorKomt wel goed, schatje.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:58 schreef Iemand91 het volgende:
Nou met de komst van een bepaalde user is de slowchat er ook weer zeg...
Zoiets moet je dan ook alleen voor jezelf houden en er gebruik van maken, evt. met paar vrienden. Niet verkopen via internet met vage verhalen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:55 schreef RobertNL het volgende:
[..]
En terecht, laat ze maar lekker drie (liever 5) jaar de schuldsanering in gaan om alles te betalen of de bak. (juiste linkje: http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=179962&cat=1)
[..]
Snel ja, over een week of twee is dat helaas weer voorbij![]()
![]()
Ja, oplichters zijn dan ook niet altijd even slimquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:57 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Zoiets moet je dan ook alleen voor jezelf houden en er gebruik van maken, evt. met paar vrienden. Niet verkopen via internet met vage verhalen.
Deze gasten komen de schuldsanering niet in gelukkig, die is niet bedoeld als je bewust mensen hebt opgelicht / fraude hebt gepleegd, of als het strafbare feiten zijn ofzo. Dus ze blijven hopelijk wat langer geld dokken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:55 schreef RobertNL het volgende:
En terecht, laat ze maar lekker drie (liever 5) jaar de schuldsanering in gaan om alles te betalen of de bak.![]()
hopelijk is mijn pakketje dan al aangekomenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:55 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Snel ja, over een week of twee is dat helaas weer voorbij![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:00 schreef RobertNL het volgende:
Ja, oplichters zijn dan ook niet altijd even slimDie kan een carrière in die richting ook wel vergetenquote:...een student rechten van de Saxion...![]()
![]()
![]()
Ah, nee stom. Verwijtbaar natuurlijk!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:02 schreef rene90 het volgende:
[..]
Deze gasten komen de schuldsanering niet in gelukkig, die is niet bedoeld als je bewust mensen hebt opgelicht / fraude hebt gepleegd, of als het strafbare feiten zijn ofzo. Dus ze blijven hopelijk wat langer geld dokken.
Denk dat ze er met een taakstraf voor weg komen (aangezien het geld vast weg is).Ja, die VOG kan hij vergeten (hoop ik).quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:06 schreef Iemand91 het volgende:
Die kan een carrière in die richting ook wel vergeten
Alleen als hij veroordeelt wordt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:40 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ah, nee stom. Verwijtbaar natuurlijk!
Denk dat ze er met een taakstraf voor weg komen (aangezien het geld vast weg is).
[..]
Ja, die VOG kan hij vergeten (hoop ik).
Dat ze dan zo lang ongezien dat hebben kunnen doen, op een gegeven moment zou het je toch moeten opvallen al die kasverschillen?
Die Earson speaker is te gek trouwens, lekker makkelijk zo met je telefoon op afstand.YouTube
Ik mag toch hopen dat dat gaat gebeurenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Alleen als hij veroordeelt wordt., anders begin ik ook direct een handeltje
Tja, maar er zijn natuurlijk veel munten die wel gekocht worden en nooit ingeleverd, voordat je het opmerktquote:Dat ze dan zo lang ongezien dat hebben kunnen doen, op een gegeven moment zou het je toch moeten opvallen al die kasverschillen?,
Maar voordat er weer Iemand begint te zeuren, weer verder met China.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat inderdaad weer rap met verzenden.
Wat kabeltjes van eBay: 3 januari besteld, 4 verzonden, vandaag binnen
[ Bericht 3% gewijzigd door RobertNL op 10-01-2014 17:05:44 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Idd. Maar als alles niet zo duur werd gemaakt waren dit soort dingen allemaal niet nodig. Het is amar hoe je het bekijkt. Het verkopen trouwens is nooit slim omdat op een gegeven moment iedereen in die streek weet wie die dingen verkooptquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:57 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Zoiets moet je dan ook alleen voor jezelf houden en er gebruik van maken, evt. met paar vrienden. Niet verkopen via internet met vage verhalen.![]()
![]()
De logitech k400 is absoluut een top ding. Heb hem zelf ookquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand een tip voor een Bluetooth toetsenbord en muis? Is voor raspberry en Android stick
Verder heb ik de Lofree MT 200 hier al een paar keer voorbij horen komen. Blijkt ook wel een goed ding te zijn. Dit ding dus
Zijn beide alleen geen bluetooth, weet niet hoe belangrijk dat is?![]()
Iemand ervaring met headsets of alleen microfoons voor bij de pc uit China? Zoek iets degelijks met goed geluid, maar zolang je ze niet kan uitproberen is dat nogal moeilijk zoeken.![]()
![]()
Senic G4 7.1 headsetquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:44 schreef Xetran het volgende:
Iemand ervaring met headsets of alleen microfoons voor bij de pc uit China? Zoek iets degelijks met goed geluid, maar zolang je ze niet kan uitproberen is dat nogal moeilijk zoeken.![]()
(even zoeken in dit topic, shiznuts heeft er een aantal gereviewed)![]()
Android sticks zijn alweer uit toch? Beter koop je een Tronsmart T1000 (alles van je telefoon op je tv.....DLNA plus Miracast) voor 2 tientjes!!!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:32 schreef Waffle het volgende:
Als je de TV smart wilt maken en al een smartphone hebt, kan ik de chromecast ook aanraden. Nadat ik een van eBay had gekocht hebben mijn ouders hem gelijk over gekocht. In Inmiddels zijn er redelijk wat apps voor te krijgen en het werkt echt super makkelijk.
Niet zo uitgebreid als een androidstick maar wel gebruiksvriendelijk.![]()
Tof ding. Had al wat gezocht idd.
Blijkbaar is hij populair geworden. Hier was hij nog 20 usd, nu 25 euro?Of zie ik iets over het hoofd?
![]()
Dat is de shiznutssuccesinflatie inderdaad.20 USD was overigens kale MisterTao-prijs hè, dus zonder commissie/intl. shipping. 24.50 USD was all-in AliExpress-prijs. Maar je kunt eventueel nog ff hier kijken: http://www.aliexpress.com(...)s&SortType=price_asc . Lage prijzen zijn wel tricky qua feedback...
Gelukkig zie je het omgekeerde bij de Earson gebeuren.Komt tegen scherpe prijzen bij webshops binnen en AliExpress shops e.d. gaan mee omlaag en je hoeft 'em niet zelf van Taobao te gaan halen.
Wat je ook kunt proberen is de E-3LUE Cobra headset, die is ook not too bad en zou goed verkrijgbaar moeten zijn. Muziek is wel een beetje dof als je niet amped of een EQ toepast. De Senic ST-1636 is best aardig ook, misschien een beetje aan de zachte kant op max output misschien. Bingle en Cosonic zou ik lekker ver weg van blijven.
Heb je al iets voor in je oren en gaat het min of meer puur om een micje met aardige sound: http://www.buyincoins.com/item/52.html . Super budget en best goed spul. Zoals ook gereviewed hier: GC / Chinese Webshops topic #120 - Met leuke matige filmpjes! , oldschool post toen ik nog een newbie was (ben ik eigenlijk altijd nog natuurlijk).The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Weet iemand zo'n goede superkleine (spionage) camera uit China? Hij moet wel waterdicht zijn, zodat je hem, ik noem maar wat, in een douche zou kunnen zetten.
Groetjes![]()
Ben ik de enige die vind dat we hier collectief geen antwoord op moeten geven voordat er verdere uitleg over komt?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:07 schreef wihehin het volgende:
Weet iemand zo'n goede superkleine (spionage) camera uit China? Hij moet wel waterdicht zijn, zodat je hem, ik noem maar wat, in een douche zou kunnen zetten.
GroetjesYouTube
Dit klinkt inderdaad een beetje louchequote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ben ik de enige die vind dat we hier collectief geen antwoord op moeten geven voordat er verdere uitleg over komt?
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Je kunt natuurlijk ook een pot of urinebekertje gebruiken en dan omhullen met wat sponsjes ofzo.
Of iets kant en klaars voor je 808 cam.
Of de MD80-route met http://www.buyincoins.com/item/36559.html .
Hoe dan ook, lees je eens lekker in:
• http://www.chucklohr.com/808/index.shtml
• http://www.rcgroups.com/aerial-photography-128/The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ben ik de enige die vind dat we hier collectief geen antwoord op moeten geven voordat er verdere uitleg over komt?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:32 schreef shiznuts het volgende:
Je kunt natuurlijk ook een pot of urinebekertje gebruiken en dan omhullen met wat sponsjes ofzo.
Of iets kant en klaars voor je 808 cam.
Of de MD80-route met http://www.buyincoins.com/item/36559.html .
Hoe dan ook, lees je eens lekker in:
• http://www.chucklohr.com/808/index.shtml
• http://www.rcgroups.com/aerial-photography-128/![]()
![]()
![]()
Sinds kort heb ik een dashcam in mijn auto gemonteerd en werk ik het draad via het dak en het dashboard weg zodat ik niet continue een zwart draad door mijn zichtsveld hoef te zien. Dit heb ik gedaan met zwarte tape maar dit hecht niet goed aan de stof van het dak en ook op het dashboard plakt dit niet goed en valt het eigenlijk al na één dag naar beneden.
Hoe kan ik dat draad toch netjes wegwerken en welk materiaal plakt wel goed aan het dak en het dashboard?![]()
Je kan de kappen toch even loshalen en de draad erachter stoppen? Even op Youtube zoeken naar een video waar iemand laat zien hoe je draden wegwerkt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:43 schreef Fosfolipide het volgende:
Sinds kort heb ik een dashcam in mijn auto gemonteerd en werk ik het draad via het dak en het dashboard weg zodat ik niet continue een zwart draad door mijn zichtsveld hoef te zien. Dit heb ik gedaan met zwarte tape maar dit hecht niet goed aan de stof van het dak en ook op het dashboard plakt dit niet goed en valt het eigenlijk al na één dag naar beneden.
Hoe kan ik dat draad toch netjes wegwerken en welk materiaal plakt wel goed aan het dak en het dashboard?
Als je niks kan vinden dan gewoon even bellen met wat garages en kijken wie het voor weinig kan doen.![]()
Nietpistool.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Tronsmart T1000 ziet er veelbelovend uit. Nu nog even uitzoeken of ik met mijn Samsung Galaxy Tab 8.9 Miracast gedraaid kan krijgen zodat ik eindelijk Spotify kan streamen!![]()
![]()
Kijk hier heb ik wat aanquote:Het maakte mij niet zoveel uit, zolang ik maar een nieuwe microfoon heb. Een headset is wel leuk, maar ik vind ze maar duur en ze gaan toch snel kapot. Ik heb maar dat goedkope microfoontje een paar keer besteld, als ik dan weer eens kabelbreuk heb heb ik gelijk een nieuwe. Dank
![]()
![]()
Ducttape moet toch wel blijven plakken lijkt mij?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:43 schreef Fosfolipide het volgende:
Hoe kan ik dat draad toch netjes wegwerken en welk materiaal plakt wel goed aan het dak en het dashboard?![]()
Of misschien van die klittenband strips, die je dan kan dichtvouwen zegmaar, snap je t?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:46 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ducttape moet toch wel blijven plakken lijkt mij?
Vandaag overigens de 3 hoesjes voor de Nexus 5 binnengekregen uit Engeland (maandag 6 besteld en dinsdag verzonden)
Het kán dus nog wel snel met Royal Mail.![]()
![]()
Aanrader voor mensen die een auto hebben voor aan de sleutelhanger, een stuk veiliger dan een normaal hamertje omdat je die hamer vrijwel nooit hebt vast geschroefd of hij ergens ligt waar je niet bij kan als je op je kop in het water ligt.
Voor $2,49
http://www.buyincoins.com/item/34377.html![]()
![]()
De Hubsan X4 is wel een hele leuke (fliegerisch). De UdiRC U817A/U818A ook wel aardig. De klassiekers van WLToys zijn natuurlijk de V939 en de V929, maar de rest van hen zijn natuurlijk ook wel kek. Dus met Hubsan, UdiRC en WLToys (kijk eens bij Banggood , coupon in de OP!) heb je in ieder geval al wat toffe merken met geinige betaalbare modellen te pakken. Dan heb je nog wat duurdere merken als Blade en Walkera. Wil je nog duurder, ga je eens voor een DJI Phantom 2. Wil je het nog heftiger maken, ga je voor een CineStar 8 HL.quote:The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Thanks to mastermind op tweakers..quote:10% kortingscode voor het gehele assortiment zonder exclusions:
LSNV10AFF
www.ever buying.com
mocht ik er nog iemand blij mee kunnen maken![]()
![]()
best een leuke tip jaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:04 schreef rene90 het volgende:
Aanrader voor mensen die een auto hebben voor aan de sleutelhanger, een stuk veiliger dan een normaal hamertje omdat je die hamer vrijwel nooit hebt vast geschroefd of hij ergens ligt waar je niet bij kan als je op je kop in het water ligt.
Voor $2,49
http://www.buyincoins.com/item/34377.html
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 12 januari 2014 00:18 schreef Downstar het volgende:
[..]
best een leuke tip jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
YouTube
thnxquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:14 schreef shiznuts het volgende:
[..]
De Hubsan X4 is wel een hele leuke (fliegerisch). De UdiRC U817A/U818A ook wel aardig. De klassiekers van WLToys zijn natuurlijk de V939 en de V929, maar de rest van hen zijn natuurlijk ook wel kek. Dus met Hubsan, UdiRC en WLToys (kijk eens bij Banggood , coupon in de OP!) heb je in ieder geval al wat toffe merken met geinige betaalbare modellen te pakken. Dan heb je nog wat duurdere merken als Blade en Walkera. Wil je nog duurder, ga je eens voor een DJI Phantom 2. Wil je het nog heftiger maken, ga je voor een CineStar 8 HL.![]()
Gekocht. Altijd handig en tevens een leuk cadeau.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:04 schreef rene90 het volgende:
Voor $2,49
[ afbeelding ]![]()
Bedankt voor de tip, die ga ik bestellen voor in de auto van m'n moeder. Goed punt wat betreft de verbeterde veiligheid, de huidige veiligheidshamer ligt los in de autodeur geloof ikquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:04 schreef rene90 het volgende:
Voor $2,49
[ afbeelding ]
![]()
China mag wel eens opschieten, t is al bijna spring break
Hmm, m'n huidige game muis is een beetje aan het overlijden.. En wordt niet meer verkocht zie ik.
Misschien toch maar es zo'n e-3blue muis proberen. Heeft iemand recent zo'n ding nog eens gekocht? Ik zie wat oudere reviews van de mini, maar die wordt ook niet meer verkocht. En.. Hoe is de software van de e-3blue muizen? Kunnen extra knoppen gemakkelijk aan keystrokes gekoppeld worden?Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Ik zou gewoon een goede logitech kopen, dingen gaan jaren mee en het is tenslotte om te gamenquote:Op zondag 12 januari 2014 17:27 schreef neo2000 het volgende:
Hmm, m'n huidige game muis is een beetje aan het overlijden.. En wordt niet meer verkocht zie ik.
Misschien toch maar es zo'n e-3blue muis proberen. Heeft iemand recent zo'n ding nog eens gekocht? Ik zie wat oudere reviews van de mini, maar die wordt ook niet meer verkocht. En.. Hoe is de software van de e-3blue muizen? Kunnen extra knoppen gemakkelijk aan keystrokes gekoppeld worden?Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mwah, ben ik wel met je eens hoor, er kan zoveel niet goed zijn aan een muis. Build kwality crap, drivers e.d. crap. Maar goed, ik heb wel e.e.a. gelezen over deze muisjes dat ze toch wel ok zijn. Misschien kan iemand z'n hand-on ervaring mij ervan overtuigen dat het op gelijk niveau ligt als bijv. mijn logitech g9x.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een goede logitech kopen, dingen gaan jaren mee en het is tenslotte om te gamen
Common sense is my super power. What's yours?
Weet iemand goede oplaadbare AA batterijen?
En ik ben ook opzoek naar een goed horloge. Beetje dezelfde kwaliteit als die BIC eerst had. Die neppe U-boat, Breitling, etc.. Hoeft voor mij niet persé een replica zijn (mag hier ook niet besproken worden helaas) maar wel iets in die kwaliteit klasse. En ook niet met neppe klokjes erin ofzo.
Heb wat oudere topics doorspit naar foto's maar nog niet echt iets tegengekomenToyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
DealExtreme infopagina -> http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken![]()
Ik heb een goede ervaring met het merk EYKI:quote:Op zondag 12 januari 2014 17:44 schreef Markos. het volgende:
En ik ben ook opzoek naar een goed horloge. Beetje dezelfde kwaliteit als die BIC eerst had. Die neppe U-boat, Breitling, etc.. Hoeft voor mij niet persé een replica zijn (mag hier ook niet besproken worden helaas) maar wel iets in die kwaliteit klasse. En ook niet met neppe klokjes erin ofzo.
Heb wat oudere topics doorspit naar foto's maar nog niet echt iets tegengekomen
http://www.ebay.com/sch/W(...)nder=Men%2527s&rt=nc![]()
drivers heb ik nooit geinstalleerd; build quality; tja, het is en blijft een muis van 5,- en voor dat bedrag heb ik veel slechtere muizen gezien, niet echt betere.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:41 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Mwah, ben ik wel met je eens hoor, er kan zoveel niet goed zijn aan een muis. Build kwality crap, drivers e.d. crap. Maar goed, ik heb wel e.e.a. gelezen over deze muisjes dat ze toch wel ok zijn. Misschien kan iemand z'n hand-on ervaring mij ervan overtuigen dat het op gelijk niveau ligt als bijv. mijn logitech g9x.MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Ik heb al een kleine selectie goedkopere horloges gemaakt. Iemand toevallig ervaring met een van deze?
(Curren is wel een goed merk volgens mij, heb er al ooit een van gehad)
http://www.tmart.com/Fash(...)_p192272.html?cc=USD
http://www.tmart.com/Men-(...)_p217777.html?cc=USD
http://www.tinydeal.com/c(...)ng=1&sk=1249835587Og
http://www.chinabuye.com/(...)ess-steel-back-black
http://www.tinydeal.com/c(...)ng=1&sk=1249835587Og
http://www.focalprice.com/YW1026B/CURREN_8120_Men's_Round_Dial_Analog_Watch_with_Date_Display_Black.html?SSAID=465956
En toevallig kwam ik vandaag deze tegen. Dat ziet er ook wel mooi uit. Alleen als ik op het merk zelf zoek vind ik er niet zo veel
http://www.dinodirect.com(...)25540.html?affid=261
Toyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
DealExtreme infopagina -> http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken![]()
Ja, alleen bestaat Curren al zolang dat het een eigen merk is volgens mijquote:Op zondag 12 januari 2014 18:17 schreef Xetran het volgende:
Dat Curren gebeuren lijkt verdacht veel op namaak van Citizen, of ligt dat aan mij?![]()
![]()
Hier nog wat horloges van het grote formaat. Zitten hier voor jullie bekende modellen tussen?
http://dx.com/p/oversized(...)utm_medium=affiliate
http://www.dinodirect.com(...)lack-dial-black.html
http://www.dinodirect.com(...)watch-p16065483.html
http://www.dinodirect.com(...)z7256-men-watch.html
http://www.dinodirect.com(...)watch-p40152734.html
http://www.dinodirect.com(...)black-p16065467.html
Ik gebruik alleen nog maar Sanyo's, heb laatst deze gekocht via Ebay Zeer goed en bij deze Spanjaard erg goedkoop.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:44 schreef Markos. het volgende:
GP wil ik nooit meer.
Wil je goedkopere dan zijn die van de IKEA redelijk goed, maar ze zijn meestal uitverkocht. Ben nu de batterijen van de Action aan het testen, kan er nog niet veel over zeggen, maar ze voelen licht aan, dus dat beloofd niet heel veel goeds. Koop ze niet in China, net als bij SD kaartjes krijg je vaak niet wat er aan capaciteit beloofd wordt.
[ Bericht 43% gewijzigd door Game_On op 12-01-2014 21:03:39 ]"Double Hard Bastards & Girly Shirt-lifting Tosspieces"![]()
Ik zie sowieso al Diesel.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:17 schreef Markos. het volgende:
Hier nog wat horloges van het grote formaat. Zitten hier voor jullie bekende modellen tussen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Bij welke? Ik zie nergens diesel staan. Gaat het echt om de tekst diesel of is een model gewoon een directe kopie van een model van diesel?quote:Toyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
Twee na laatste is geloof ik een kopie van een Diesel, maar ik ben niet zo thuis in hun modellen omdat ik ze echt afschuwelijk vind. Bij die vorige was het makkelijker aangezien ze zelfs het zelfde lettertype gebruikten als Citizen.
Ze zien er trouwens ook best goedkoop uit, vooral die black steel. Wel jammer, want er zitten best leuke tussen.![]()
![]()
He, een maand of wat geleden waren ze er nog gewoon. Jammer, zijn echt top dingen.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:41 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Mwah, ben ik wel met je eens hoor, er kan zoveel niet goed zijn aan een muis. Build kwality crap, drivers e.d. crap. Maar goed, ik heb wel e.e.a. gelezen over deze muisjes dat ze toch wel ok zijn. Misschien kan iemand z'n hand-on ervaring mij ervan overtuigen dat het op gelijk niveau ligt als bijv. mijn logitech g9x.
Denk niet dat je dat gaat evenaren met een (goedkope) chinees, wellicht met een iets duurdere wel, maar de software zal veelal niet Engels zijn denk ik
* RobertNL geeft het flyweel van zijn G9x nog eens een flinke draai
Ik heb er ook 2 maar het lastigste is: hoe werkt de 'raam-vernietiger'......je kan het niet testen. Dopje er op en drukken: ik krijg niet het idee dat de veer er dan uitspringt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:04 schreef rene90 het volgende:
Voor $2,49
[ afbeelding ]
Iemand dit apparaat wel eens echt gebruikt?![]()
Zijn gewoon youtube filmpjes over te vinden. Doe het maar eens op de binnenkant van je kast deur ofzo, dan hoor je hoe hard die veer erop knaltquote:Op zondag 12 januari 2014 22:32 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Ik heb er ook 2 maar het lastigste is: hoe werkt de 'raam-vernietiger'......je kan het niet testen. Dopje er op en drukken: ik krijg niet het idee dat de veer er dan uitspringt.
Iemand dit apparaat wel eens echt gebruikt?
![]()
Ninja-editquote:Op zondag 12 januari 2014 22:33 schreef rene90 het volgende:
[..]
Zijn gewoon youtube filmpjes over te vinden. Doe het maar eens op de binnenkant van je kast deur ofzo, dan hoor je hoe hard die veer erop knalt![]()
![]()
Zie mijn editquote:Op zondag 12 januari 2014 22:37 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Goeie, maar waar zoek je op dan??![]()
![]()
Ik dacht dat je gewoon op het raam moest rammen. Ik heb een aantal zakmessen met een ramenbreker + riemsnijder maar dat is gewoon een scherpe punt die je op een raam moet rammen.
Ook maar 1 kopen, nu met de slechte economie moet je toch wat aanvullende inkomen regelen![]()
![]()
Oulm is Volgens mij allemaal op diesel gebaseerd, van de laatste ben ik zeker het om een diesel design gaat. Namelijk de dz7266quote:Op zondag 12 januari 2014 20:17 schreef Markos. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Haha, een cheapass sjieneesje die moet gaan tippen aan een pricey merkding.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:41 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Mwah, ben ik wel met je eens hoor, er kan zoveel niet goed zijn aan een muis. Build kwality crap, drivers e.d. crap. Maar goed, ik heb wel e.e.a. gelezen over deze muisjes dat ze toch wel ok zijn. Misschien kan iemand z'n hand-on ervaring mij ervan overtuigen dat het op gelijk niveau ligt als bijv. mijn logitech g9x.
Veel voor weinig? Ja. Meer dan meer uitgeven? Nee, minder natuurlijk.Accu's die je gemakkelijk en zonder al teveel uit te geven gewoon uit de Europese Unie kunt halen, zou ik niet elders gaan lopen kopen. Gewoon goed merkspul halen en dan heb je er lang zorgeloos plezier van.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:44 schreef Markos. het volgende:
Vind dit wel een prima zaak: http://www.gogreenbatteries.co.uk (laatst wat ReCyko's gehaald).
(Tevens http://stores.ebay.nl/Go-Green-Batteries-UK & http://www.amazon.co.uk/g(...)eller=A1S1O5OCKFPR2X )Heb je m'n horlogepost weleens gelezen al?quote:En ik ben ook opzoek naar een goed horloge. Beetje dezelfde kwaliteit als die BIC eerst had. Die neppe U-boat, Breitling, etc.. Hoeft voor mij niet persé een replica zijn (mag hier ook niet besproken worden helaas) maar wel iets in die kwaliteit klasse. En ook niet met neppe klokjes erin ofzo.
Heb wat oudere topics doorspit naar foto's maar nog niet echt iets tegengekomenquote:Tip 2. Vermijd zaken die onnatuurlijk veel glimmen. Dit is een blijk van goedkope materialen/lak (plastic fantastic). Koop liever iets met geborsteld staal. Kijk goed naar de foto's hoe iets eruit ziet. Stel je tevens voor hoe groot zo'n klokje is (bedenk hoe groot een standaard pin (verbinding band/klokje) is en vergelijk hoeveel groter het klokje is dan die verbinding) en hoe dat zou staan om je pols.
Koop een Aziatisch merk. Vermijd horloges als 'V6 SuperSpeed' en ga eerder voor een iets anders. Populair zijn o.a. Curren, Sinobi, IK Colouring, Wilon, Ohsen en EYKI. Ook Julius en DCT maken mooie (wat meer high-end) klokjes. Ook op Ebay kun je goed slagen voor deze horloges. Misschien kan een zoektocht naar 'SHARK' (a.k.a. 'WEIDE') en 'Infantry' (a.k.a. 'Military Royale') je tevens interesseren. Je hoeft niet per se naar een merk te zoeken. Velen slagen erin leuke klokjes te kopen door te zoeken op steekwoorden. Enkele voorbeelden: 'Japan MOVT', 'army watch', 'military watch', 'aviator watch', 'black sport watch' en 'metal wristwatch'. Wees creatief. Vrijwel alle zoektermen baten het om er 'watch' bij te hebben voor betere sortering. Je kunt ook zaken wegfilteren, als je niet naar een vrouwenhorloge zoekt, maar er wel veel resultaten op vrouwen gericht zijn voeg je '-woman -women' toe (tevens '-kids -boys -girls').The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
HOLY MACARONI!![]()
![]()
![]()
Pakketje van 2013.09.27 is nu eens opgedoken.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Whoa, u geeft mensen nieuwe hoopquote:Op maandag 13 januari 2014 11:04 schreef shiznuts het volgende:
HOLY MACARONI!![]()
![]()
![]()
Pakketje van 2013.09.27 is nu eens opgedoken.!
quote:Op maandag 13 januari 2014 11:04 schreef shiznuts het volgende:
HOLY MACARONI!![]()
![]()
![]()
Pakketje van 2013.09.27 is nu eens opgedoken.
![]()
Het lijkt hier wel kerst, ik verwacht tussen nu en begin maart allemaal pakjes
Wat is dat wachten toch kut zeg
Ik heb nog 12 euro op PayPal staan en wil het gewoon perse uitgeven aan nieuwe pakketjes maar weet gewoon niks meer![]()
![]()
OP > FAQ > 'SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?'quote:Op maandag 13 januari 2014 11:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb nog 12 euro op PayPal staan en wil het gewoon perse uitgeven aan nieuwe pakketjes maar weet gewoon niks meerDoe dat eens. Geheid dat je iets tegen gaat komen en waarschijnlijk nog meer dan 12 euro eindigt uit te geven.quote:[..]
Nog altijd geen ideeën? Zo goed als alle webshops hebben een 'New arrival'-sectie. Daar kun je eens de meest recente assortimentstoevoegingen bekijken.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Heb ik vorige week gedaan met het idee maar 10 euro uit te geven, uiteindelijk verwacht ik nu 7 pakketten met de waarde van 38 euroquote:Op maandag 13 januari 2014 11:31 schreef shiznuts het volgende:
[..]
OP > FAQ > 'SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?'
[..]
Doe dat eens. Geheid dat je iets tegen gaat komen en waarschijnlijk nog meer dan 12 euro eindigt uit te geven.![]()
![]()
Het is een soort standaard patroon volgens mij bij nieuwe China Shoppers...eerst ben je nog wat afwachtend en bestel je met een enkel pakketje een led pig. Vervolgens krijg je wat meer vertrouwen en koop je minimaal een leuk zaklampje. Na die fase komt ongetwijfeld de tenga-egg en als je daar mee klaar bent ga je vaak de grotere stap maken naar de horloges en dergelijke. Niet veel later zie je ook het licht en probeer je jouw omgeving ervan te overtuigen dat het mooi shoppen is in China en bestel je een 1 cent deal voor hun of andere goedkope meuk.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Heb ik vorige week gedaan met het idee maar 10 euro uit te geven, uiteindelijk verwacht ik nu 7 pakketten met de waarde van 38 euro
Tot slot heb je de mobiele telefoons en de spanning of je wel of geen douanekosten moet betalen voordat je erover gaat nadenken te emigreren.![]()
Is inderdaad weleens bij me opgekomen.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:41 schreef rene90 het volgende:
[..] voordat je erover gaat nadenken te emigreren.Maar dan moet ik eerst ff checken of ik daar wel zou willen wonen qua cultuur, natuur, klimaat, taal e.d. In ieder geval met de Autumn edition van de Hong Kong Electronics Fair maar ff die kant op en kijken.
quote:Op maandag 13 januari 2014 11:41 schreef rene90 het volgende:
[..]
voordat je erover gaat nadenken te emigreren.Herkenbare stadia, ook de laatste
Alleen bestel ik al 2/3 jaar maar steeds paar maandjes tussen en dan weer rond de 100 euro aan hebbedingetjes en dan weer 2/3 maanden niet en zo gaat dat maar doorquote:Op maandag 13 januari 2014 11:41 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het is een soort standaard patroon volgens mij bij nieuwe China Shoppers...eerst ben je nog wat afwachtend en bestel je met een enkel pakketje een led pig. Vervolgens krijg je wat meer vertrouwen en koop je minimaal een leuk zaklampje. Na die fase komt ongetwijfeld de tenga-egg en als je daar mee klaar bent ga je vaak de grotere stap maken naar de horloges en dergelijke. Niet veel later zie je ook het licht en probeer je jouw omgeving ervan te overtuigen dat het mooi shoppen is in China en bestel je een 1 cent deal voor hun of andere goedkope meuk.
Tot slot heb je de mobiele telefoons en de spanning of je wel of geen douanekosten moet betalen voordat je erover gaat nadenken te emigreren.![]()
Nu bijv meerdere hmdi 90 graden blokjes gekocht, HDMI splitters, USB hub's, HTC one en s4 hoesjes en screenprotectors, telefoonhouder voor in auto, wat armbandjes, tassen, oorbellen, PS4 controller en joysticks, zonnebril Ooh en zo'n zoomcamera om op je HTC te klikken als hebbedingetje![]()
![]()
Van die polarized RealD 3D dingen? Ja hoor.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Maar heb je ervaring mee? Want kan die brilletjes ook bij Pathé halen voor 1 euro per stuk ofzo maar die zitten niet zo lekker zeg maarquote:Op maandag 13 januari 2014 11:52 schreef shiznuts het volgende:
Van die polarized RealD 3D dingen? Ja hoor.![]()
Bij mij ging het nogal anders, ik bestelde vroeger (vanaf grofweg 2005) geregeld voetbalshirts bij een Thai (voor mezelf en vrienden) die ik in eerste instantie gevonden had via Ebay. 2 jaar geleden was de accu van m'n vaders camera versleten en de orginele kostten toen 50 euroen toen kwam toevallig een kameraad aan met dealextreme, 2 accu's daar besteld en die bevielen echt uitstekend (beter dan de originele
) en zo is het balletje wat harder gaan rollen
Ik koop nooit blind, ik heb het altijd wel "nodig". 1 cent deals enzo heb ik nog nooit gekocht en emigreren naar China is iets waar ik absoluut niet aan denk, wel naar andere landen
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2014 12:19:45 ]![]()
Heb je ervaring met standaard 3D brillen die je bij een TV krijgt met passief 3D?quote:Op maandag 13 januari 2014 11:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Maar heb je ervaring mee? Want kan die brilletjes ook bij Pathé halen voor 1 euro per stuk ofzo maar die zitten niet zo lekker zeg maar
Zo ja en als die prima zitten dan zitten die uit China ook prima.
Heb er zelf 2 verbouwd tot Dual play brillen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT:Dan zijn van die brillen zoals hierboven prima te gebruiken.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
Geen ervaringen mee, heb wel een Philips tv gekocht wat als optie ook 3D heeft maar zaten geen brillen bij
Oh, en als we weer levensverhalen gaat oprakelen; ik koop haast nooit meer iets. Eens in de zoveel maand iets kleins ofzo. Heb niets meer nodig.
M'n broer heeft het zo ongeveer overgenomen geloof ik...![]()
Geen ervaringen mee, heb wel een Philips tv gekocht wat als optie ook 3D heeft maar zaten geen brillen bijquote:Op maandag 13 januari 2014 12:05 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Heb je ervaring met standaard 3D brillen die je bij een TV krijgt met passief 3D?
Zo ja en als die prima zitten dan zitten die uit China ook prima.
Heb er zelf 2 verbouwd tot Dual play brillen.![]()
Heb nu voor de eerste keer iets op Taobao gekocht via Ugomark.com, waar ik normaal altijd MisterTao gebruikte. Erg vloeiende ervaring moet ik zeggen. Je betaalt een voorschot op de verzendkosten, gebaseerd op het laagste gewicht, en betaald na ontvangst bij Ugomark en nadat zij het daar gewogen hebben het verschil. Overzichtelijke website, klantenservice spreekt prima Engels, transparante policy en fees.
Ik heb een set in-ears gekocht die alleen op Taobao te krijgen zijn: http://www.ugomark.com/taobao/view/id/36050814188![]()
![]()
Iemand een idee waar ik een zwarte backplate voor een iPhone4 kan halen? Dus geen hoesje maar echt de achterplaat , of ik zoek verkeerd maar zie enkel hoesjes enzo![]()
'iphone rear cover' lijkt me. vb. http://www.aliexpress.com/wholesale?SearchText=iphone+rear+coverThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Als je eventjes wacht met bestellen, ik heb volgens mij nog zoń backplate thuis liggen. nieuw en ongebruikt. kan je het zo van mij overnmen voor de verzendkosten.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand een idee waar ik een zwarte backplate voor een iPhone4 kan halen? Dus geen hoesje maar echt de achterplaat , of ik zoek verkeerd maar zie enkel hoesjes enzo![]()
Prijzen van die Earson speakers zijn echt ziek hard gestegen, iemand nog een goedkope site waar ik hem kan vinden?![]()
Zelf bij Banggood weggehaald.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:45 schreef Snorrenbaard het volgende:
Prijzen van die Earson speakers zijn echt ziek hard gestegen, iemand nog een goedkope site waar ik hem kan vinden?YouTube
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:29 schreef shiznuts het volgende:
'iphone rear cover' lijkt me. vb. http://www.aliexpress.com/wholesale?SearchText=iphone+rear+coverop allerlei sites gezocht en dan weer niet op aliexpress
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:49 schreef marcelp79 het volgende:
[..]
Als je eventjes wacht met bestellen, ik heb volgens mij nog zoń backplate thuis liggen. nieuw en ongebruikt. kan je het zo van mij overnmen voor de verzendkosten.dat zou wel tof zijn
![]()
Er was een website waar je van veel shops de new arrivals makkelijk kon bekijken. Soort verzamelsite. Weet iemand die nog toevallig?
Je klikt gewoon op de volgende en kwam bij hun new arrivals uit.![]()
http://finddealsfor.me soms?
- zal wel niet. Deze gewoon? http://chinapricefinder.com/?find=&w=_&p=_&a=0&s=_&q=1&x=20&h=2
Of gewoon zelf ff Google langslopen.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Maar even die diesel besteld, voor minder dan 8 euro is het een koopje
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.![]()
Je begrijpt dat het een replica is waar zelfs 8 euro nog te veel voor is?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:56 schreef longinus het volgende:
Maar even die diesel besteld, voor minder dan 8 euro is het een koopje![]()
voor 8 euro laat ik mij verrassenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:33 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Je begrijpt dat het een replica is waar zelfs 8 euro nog te veel voor is?
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.![]()
Je bent duidelijk masochist.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:36 schreef longinus het volgende:
[..]
voor 8 euro laat ik mij verrassen
Iedereen moet natuurlijk zelf weten wat hij met zijn geld doet, maar het nut van een replica van een horloge dat sowieso al betaalbaar is in de winkel ontgaat me echt volledig. Ik vind replicas sowieso kansloos, dat voorop, maar dat je geen Rolex van 10.000 kunt betalen en daarom een replica koopt zodat je toch stoer kunt doen, ok daar kan ik nog enigszins inkomen. Maar om nou een replica te dragen van 8 euro van een horloge dat 150 in de winkel kost...![]()
Waarom wordt every buying geblokkeerd?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand dit al geprobeerd
http://www.**********.com/product532353.html![]()
Iets met spam in het verleden.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Waarom wordt every buying geblokkeerd?YouTube
Omdat time 4 permanent op 10 voor 2 staat, is gewoon een vrolijk gezichtquote:Op maandag 13 januari 2014 22:38 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Je bent duidelijk masochist.
Iedereen moet natuurlijk zelf weten wat hij met zijn geld doet, maar het nut van een replica van een horloge dat sowieso al betaalbaar is in de winkel ontgaat me echt volledig. Ik vind replicas sowieso kansloos, dat voorop, maar dat je geen Rolex van 10.000 kunt betalen en daarom een replica koopt zodat je toch stoer kunt doen, ok daar kan ik nog enigszins inkomen. Maar om nou een replica te dragen van 8 euro van een horloge dat 150 in de winkel kost...
Wordt dat vanuit FOK! geblokkeerd dan of vanuit EB?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Iets met spam in het verleden.![]()
Vanuit Fok zoals ik het begrepen had.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wordt dat vanuit FOK! geblokkeerd dan of vanuit EB?YouTube
Ze waren ooit in een ver verleden eens op FOK! aan het spammen geslagen zo had ik ooit eens begrepen (was nog voor mijn tijd) en toen werd de url/storenaam inderdaad geblocked. Geen Everbuying meer sindsdien.
Vul 'everybuying' in op de plaats van de *'s, zo moeilijk is dat niet af te leiden.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:11 schreef davedavy het volgende:
Zou ergens misschien wel handig kunnen zijn als die link weer word geongucensureerdLijkt me nou niet echt plezant om dat te gebruikenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand dit al geprobeerd
http://www.**********.com/product532353.html
Nee, op andere fora spammen ze nog steeds wel eensquote:Op maandag 13 januari 2014 23:11 schreef davedavy het volgende:
Zou ergens misschien wel handig kunnen zijn als die link weer word geongucensureerd
Vind het eigenlijk wel meevallen? Ik had van de zomer gekeken op ebay etc (heb geen CC) maar toen waren ze drievoudige. Ik lees hier alleen maar goede verhalen en ben nou ook wel nieuwsgierig geworden. Ik ben om en haal ik ookquote:Op maandag 13 januari 2014 20:45 schreef Snorrenbaard het volgende:
Prijzen van die Earson speakers zijn echt ziek hard gestegen, iemand nog een goedkope site waar ik hem kan vinden?Verzin later wel waarvoor ik het ga gebruiken
![]()
Ik pluk em in elk geval van BG vandaan![]()
Ik ben zo bang dat komende zomer overal op het strand van die stoere gappies liggen met allemaal hun eigen bluetooth boxen zo hard mogelijk![]()
![]()
Die stop je ook zo lekker in je jaszak natuurlijkquote:Op maandag 13 januari 2014 23:59 schreef Miniem het volgende:
bluetooth boxjes
kistradios zijn het echte werk.
Ben overigens nog steeds wel benieuwd of er verschil zit tussen de versie van Banggood en die ik en Shiz van Taobao af hebben.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik heb die van banggood, en die heeft gewoon super helder geluid.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:08 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Die stop je ook zo lekker in je jaszak natuurlijk
Ben overigens nog steeds wel benieuwd of er verschil zit tussen de versie van Banggood en die ik en Shiz van Taobao af hebben.YouTube
Ik heb ze beide en zie geen verschil tussen beide. Heb wel last van een speaker die last van resonantie heeft. Alleen geen idee of het die van BG of taobao is. Zal binnenkort wel eens goed vergelijken als ik weer bij mijn ouders ben.
Overigens kreeg je bij die van taobao een doosje er omheen en die van BG niet. Overigens zag ik op taobao ook een nieuwe versie met ingebouwde microfoon. Dat kan ook wel eens de reden zijn dat ze daar duurder zijn geworden.“Being second is to be the first of the ones who lose.”![]()
Ik heb natuurlijk al die Taobao-versie. Maar ik heb ook nog van die e-mail only actie een ER-151 besteld, gewoon omdat het een toffe prijs is voor een gaaf ding. Komt vast ergens dit jaar nog wel van pas als gaaf cadeautje voor iemand had ik me bedacht.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Bestellinkjes gedaan
Tinydeal:
Curren W5-80231 (met dank aan Markos.)
BIC:
Scalpels (voor in mijn labset van mijn opleiding, voordat iemand foute ideeën krijgt)
3 in 1 safetyhammer ( rene90, bedankt voor de tip)
DX:
Mini-jack kabel
Usb to micro usb kabel
Windproof aansteker
Universele siliconen dopjes voor de laptop (stofvrij houden van alle ingangen)
Goedkope in-ear oortjesOp de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
mocht je intresse hebben…quote:Op maandag 13 januari 2014 14:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand een idee waar ik een zwarte backplate voor een iPhone4 kan halen? Dus geen hoesje maar echt de achterplaat , of ik zoek verkeerd maar zie enkel hoesjes enzo
heb hier nog in plastic een voorkantje ( nieuw ) en een doorzichtig achterkantje ( nieuw )
voor het hier was… had ik al de 5C gekocht
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Mijn laatste aankoop uit china ben ik heel tevreden mee.![]()
Echt een leuk speeltje voor de gadgetfans die een beethe van mechanica houden en natuurlijk een beetje nederlandse trots.
Theo Jansens's Strandbeest(klik)
Bouwpakket met lekker veel onderdeeltjes, en gelukkig wel een engelse handleiding.
Via Ebay (Buyincoins store) besteld voor tientjeOf gewoon via de BIC store zelf (Recommender Tokko1
)
Leuk bouwpakket in "magazine" vorm, werkt redelijk tot goed als je 'm gebouwd hebt. Je kan kiezen of je hem via wind aandrijft(blazen) of via een draaistokje aan de achterkant.SPOILER: Meer plaatjes+gifjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dacht dat ik de doos+model al ergens was tegen gekomen, dus maar even gaan googlen en ja. Deze video staat het strandbeest op tafel bij Adam Savage (van Mythbusters). Hij bouwt een nieuwer model, maar 'mijn' model heeft hij al eens gebouwd.SPOILER: Adam savage Builds StrandbeestOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:11 schreef tokko1 het volgende:
Echt een leuk speeltje voor de gadgetfans die een beethe van mechanica houden en natuurlijk een beetje nederlandse trots.
[ link | afbeelding ]
Bouwpakket met lekker veel onderdeeltjes, en gelukkig wel een engelse handleiding.
Via Ebay (Buyincoins store) besteld voor tientjeOf gewoon via de BIC store zelf (Recommender Tokko1
)
Leuk bouwpakket in "magazine" vorm, werkt redelijk tot goed als je 'm gebouwd hebt. Je kan kiezen of je hem via wind aandrijft(blazen) of via een draaistokje aan de achterkant.SPOILER: Meer plaatjes+gifjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dacht dat ik de doos+model al ergens was tegen gekomen, dus maar even gaan googlen en ja. Deze video staat het strandbeest op tafel bij Adam Savage (van Mythbusters). Hij bouwt een nieuwer model, maar 'mijn' model heeft hij al eens gebouwd.SPOILER: Adam savage Builds StrandbeestOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helden dingen zijn dat.
Ziet er goed uit,
Edit: Bestellen dus maar
Oh en de MD80 is blijkbaar ook ''terug'' met WIFI en een 640x480 HD resolutie
[ Bericht 4% gewijzigd door RobertNL op 14-01-2014 10:47:12 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Oh dacht dattie niet op Banggood stond, maar heb toch al de Creative D100 voor 40 euro besteld.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:55 schreef Deugniett het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk wel meevallen? Ik had van de zomer gekeken op ebay etc (heb geen CC) maar toen waren ze drievoudige. Ik lees hier alleen maar goede verhalen en ben nou ook wel nieuwsgierig geworden. Ik ben om en haal ik ookVerzin later wel waarvoor ik het ga gebruiken
![]()
Ik pluk em in elk geval van BG vandaan![]()
Strandbeest!!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:11 schreef tokko1 het volgende:
Fantastisch Tokko. Ik heb dat filmpje op Discovery Channel wel 100 keer gezien maar wist niet dat er zulke pakketten waren. Dit gaan we bestellen!! Grote robotten bouwen![]()
Wel typisch dat er niets mee gaat gebeuren in Nederland. Vergeet de jsf, we gaan metalen standbeesten bouwen en de wereld overnemen![]()
![]()
Ik kan me herinneren dat jij een Star S5 Butterfly wou kopenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:38 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Iedereen moet natuurlijk zelf weten wat hij met zijn geld doet, maar het nut van een replica van een horloge dat sowieso al betaalbaar is in de winkel ontgaat me echt volledig. Ik vind replicas sowieso kansloos, dat voorop, maar dat je geen Rolex van 10.000 kunt betalen en daarom een replica koopt zodat je toch stoer kunt doen, ok daar kan ik nog enigszins inkomen. Maar om nou een replica te dragen van 8 euro van een horloge dat 150 in de winkel kost...
Voor sommige mensen is 150 euro al een hoop geld anders. Een nep-Rolex vind ik eigenlijk erger, juist vanwege het grotere prijsverschil.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:38 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Iedereen moet natuurlijk zelf weten wat hij met zijn geld doet, maar het nut van een replica van een horloge dat sowieso al betaalbaar is in de winkel ontgaat me echt volledig. Ik vind replicas sowieso kansloos, dat voorop, maar dat je geen Rolex van 10.000 kunt betalen en daarom een replica koopt zodat je toch stoer kunt doen, ok daar kan ik nog enigszins inkomen. Maar om nou een replica te dragen van 8 euro van een horloge dat 150 in de winkel kost...I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Oké iemand ervaring met het volgende:
28 december 3 bestellingen gedaan bij buyincoins via PayPal, dit gedaan via gekoppelde rekening gezien er iets mis was met mijn CC en dus een uitgestelde betaling.
Op 11 januari heb ik via buyincoins de order laten annuleren (bevestiging van gekregen) en alle bestellingen opnieuw gedaan met mijn CC via Paypal. Nu is er vandaag dus toch geld afgeschreven van mijn betaalrekening
Bij wie moet ik zijn om het geld terug te krijgen?![]()
Okeeee iedereen aankomende zomer op t strand met BT boxen, kistradio's en strandbeestenjeeejjj
Mijn veiligheidshamertjes zijn ook verzondenThnx Rene90 voor de tip. Heb er drie besteld voor mezelf, m'n zus en m'n vader. Voor t geld hoef ik ze niet te laten liggen.
![]()
Iemand al de oordopjes van Xiaomi gezien genaamd Piston?
Mooie dingetjes voor weinig geld.. veel goede reviews, worth a try!!
19 dollar
Hier artikeltje:
http://www.gizchina.com/2(...)-now-available-gold/
Kopuhhh:
http://www.ibuygou.com/p-(...)_brown-5708-usd.html![]()
In het vorige deel, heb ik een hele hoop in een spoiler gezet in 1 van mijn posts.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:19 schreef Miniem het volgende:
Nog codes voor Banggood waar ik niks van weet?
Behalve die van de OP en op retailmenotYouTube
de nieuwe versie is de gouden? zie hem iets goedkoper hier of is dit een neppert?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:48 schreef Xaia het volgende:
19 dollar
Hier artikeltje:
[ afbeelding ]
Kopuhhh:
http://www.ibuygou.com/p-(...)_brown-5708-usd.html:]![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:11 schreef tokko1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
)
Leuk bouwpakket in "magazine" vorm, werkt redelijk tot goed als je 'm gebouwd hebt. Je kan kiezen of je hem via wind aandrijft(blazen) of via een draaistokje aan de achterkant.SPOILER: Meer plaatjes+gifjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dacht dat ik de doos+model al ergens was tegen gekomen, dus maar even gaan googlen en ja. Deze video staat het strandbeest op tafel bij Adam Savage (van Mythbusters). Hij bouwt een nieuwer model, maar 'mijn' model heeft hij al eens gebouwd.Theo JansenSPOILER: Adam savage Builds StrandbeestOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geweldige vent. Nog college van gehad
Maar waarom ga je niet gewoon naar de bouwmarkt. Op ware grootte en nog goedkoper ook
[ Bericht 2% gewijzigd door Pandaplint op 14-01-2014 14:52:13 ]Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Ha goed punt. Ik heb hem echter niet gekocht. :p Uiteindelijk een Cubot GT99 bij Banggood gekocht. Mooi ding!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:47 schreef Markos. het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat jij een Star S5 Butterfly wou kopen![]()
Hier ook veiligheids-hamertjes besteld![]()
En ik weet niet wat ik allemaal nog meer heb besteld vandaag, we zullen zien wat er binnenkomt
“If your mind is empty, it is always ready for anything; it is open to everything ”![]()
Verwacht er niet te veel van en je zult niet teleurgesteld worden voor het geld. Neem alle threads op Head-Fi met een korreltje zout. Die hele discovery thread zit vol met knettergestoorde 16-jarige Amerikanen en Indonesiërs die elke week weer een nieuwe giant-killer ontdekken, om hem dan een week later weer te vergeten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:48 schreef Xaia het volgende:
19 dollar
Hier artikeltje:
[ afbeelding ]
Kopuhhh:
http://www.ibuygou.com/p-(...)_brown-5708-usd.html![]()
Ik heb die van mij hier gekocht trouwens. ik verwacht leuk voor het geld, maar doe mij mijn Vsonic GR07 en Hifiman RE0 maar. http://www.ibuygou.com/p-(...)_brown-5708-usd.html
[ Bericht 0% gewijzigd door Negakinu op 14-01-2014 16:30:03 ]![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
Oké iemand ervaring met het volgende:
28 december 3 bestellingen gedaan bij buyincoins via PayPal, dit gedaan via gekoppelde rekening gezien er iets mis was met mijn CC en dus een uitgestelde betaling.
Op 11 januari heb ik via buyincoins de order laten annuleren (bevestiging van gekregen) en alle bestellingen opnieuw gedaan met mijn CC via Paypal. Nu is er vandaag dus toch geld afgeschreven van mijn betaalrekening
Bij wie moet ik zijn om het geld terug te krijgen?![]()
Kennen jullie misschien paar HELE GOEDE draadloze Chinese koptelefoons? Zeg maar, in de buurt van niveautje dure Sennheisers maar dan voor een Chinese prijs.![]()
Verdomd, die zien er wel héél goed uitquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:48 schreef Xaia het volgende:
19 dollar
Hier artikeltje:
[ afbeelding ]
Kopuhhh:
http://www.ibuygou.com/p-(...)_brown-5708-usd.htmlDie zien er dan weer niet zo goed uit :/quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:36 schreef wootahH het volgende:
[..]
de nieuwe versie is de gouden? zie hem iets goedkoper hier of is dit een neppert?![]()
3-01 besteld, 05-01 verzonden, vandaag binnen(BIC, 90 graden hdmi blokje). Ook geen bijzondere shipping gedaan dus dit bewijst maar weer dat het geen flikker hoeft uit te maken.
![]()
Kijk even in je paypal bij je geschiedenis en of de betaling is geannuleerd, zo ja dan zal het weer bij je paypal saldo erbij komen volgens mij. Als daar niks bijzonders te zien is moet je bij BIC zijn want dan heeft die wel gewoon het geld gehad.quote:![]()
Jij denkt ik quote mezelf binnen 3 uur omdat ik niet snel genoeg antwoord op mijn vraag krijg ofzo?quote:![]()
Ik zou zeggen dat het bij Paypal op je rekening komt/moet komen te staan. Of weer teruggestort is.quote:
Je kreeg een mailtje van paypal met de annulering ga ik vanuit?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ja er zijn veel knock-offs van deze oortjes in de omloop, dus beetje betrouwbaar adresje en prijs is wel aan te raden idd.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:36 schreef wootahH het volgende:
[..]
de nieuwe versie is de gouden? zie hem iets goedkoper hier of is dit een neppert?![]()
ik zie geen verschil?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:01 schreef davedavy het volgende:
[..]
Verdomd, die zien er wel héél goed uit
[..]
Die zien er dan weer niet zo goed uit :/:]![]()
Koop hem nou gewoon van die link die ik postte. Daar hebben de meesten hem met succes besteld en de echtheid gevalideerd. Tevens een prima prijs.![]()
Earson binnen 2 januari besteld, lekker vlot, nu aan de lader.
Engelse handleiding zat er gewoon bij.
Geluid voor het geld, niks mis mee
[ Bericht 60% gewijzigd door Dasjonny op 14-01-2014 18:34:36 ]![]()
Is hier iemand in RC auto's?
OF vliegen! Ik heb iemand nodig die een "2mm locknut" heeft, ik weet namelijk niet zeker of ik die nodig heb en op internet zijn ze best duur.
[ Bericht 73% gewijzigd door bobbernaut op 14-01-2014 18:33:02 ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Een jaar of 4 geleden gestopt met de hobby.. Maar toch:
http://www.ebay.com/bhp/2mm-lock-nut
Of bedoelde je dat met 'duur'?
Laat maar, verkeerd gelezen.Ik kan je er helaas niet aan helpen. Heb alles de deur uit gedaan toen. Jammer, zou zo weer willen beginnen. Wat doe je precies?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
Hedde ge nie gewoon een hobbystore in de buurt?
Die hebben waarschijnlijk bakken vol met onderdeeltjes voor weinig.
Komen hier trouwens haast nooit voorbij: r/c autootjes.
Ben nu bezig met een review van eentje!Moet alleen nog ff een video'tje sameneditten.
Volgt binnen nu en irgendwann dus...The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Nou ik vind +/- 8 euro voor 4 schroefjes waarvan ik niet eens weet of t werkt best duur jaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:40 schreef Hojdhopper het volgende:
Een jaar of 4 geleden gestopt met de hobby.. Maar toch:
http://www.ebay.com/bhp/2mm-lock-nut
Of bedoelde je dat met 'duur'?
Laat maar, verkeerd gelezen.Ik kan je er helaas niet aan helpen. Heb alles de deur uit gedaan toen. Jammer, zou zo weer willen beginnen. Wat doe je precies?
(Werkloze scholier enzo
)
Ben je ontslagen bij jumbo?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:10 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Nou ik vind +/- 8 euro voor 4 schroefjes waarvan ik niet eens weet of t werkt best duur ja(Werkloze scholier enzo
)
![]()
Werkte niet bij Jumbo tjap, maar "ik werkte te sloom"quote:(ja want 80/90 colli per uur vullen is normaal enzo.)
Even een vraagje heeft er iemand ooit een wireless charger(Qi) besteld uit china?
zo ja welk merk en met welke functies?
Het zijn zoveel verschillende met accu functie e.d. Ik zoek iets wat waar voor mn geld is
“If your mind is empty, it is always ready for anything; it is open to everything ”![]()
Ja dat vind ik ook duur, maar als je naar merken kijkt zoals HPI dan is het vaak meer dan 10 euro. Ik ken het, ik was in die tijd ook scholier maar jezus wat kost die hobby veel geld.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:10 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Nou ik vind +/- 8 euro voor 4 schroefjes waarvan ik niet eens weet of t werkt best duur ja(Werkloze scholier enzo
)
By the way, iemand ervaring met 'memory foam' earbuds? Beetje zoals deze:
http://www.ebay.com/itm/1(...)sd%3D231134565068%26
Is dat zo'n soort zelfde materiaal als van die gele oordopjes? Zou wel een uitkomst zijn namelijk, gezien die siliconen dingen vaak uit mijn oor glijden.
Vandaag pakketje binnen vanuit de UK, met 6 dagen.
Autoradio-verwijder-tool voor 1,96, kan ik niet eens voor naar de Halfords of andere winkel rijden.
Ik wacht trouwens nog steeds op de 1-cent-deal van Tmart van eind september.![]()
Ik had memory foam oordopjes van Brainwavz maar ik vond nou niet echt dat ze heel erg naar mijn oren vormden.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:44 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook duur, maar als je naar merken kijkt zoals HPI dan is het vaak meer dan 10 euro. Ik ken het, ik was in die tijd ook scholier maar jezus wat kost die hobby veel geld.
Is dat zo'n soort zelfde materiaal als van die gele oordopjes? Zou wel een uitkomst zijn namelijk, gezien die siliconen dingen vaak uit mijn oor glijden.![]()
Heb ze zelf van comply foam, nee niet hetzelfde als die gele dingen, maar bij mij zitten ze wel fijner dan die siliconen dopjes. Zeker als ze warmer zijn na een tijdje in je oor/binnenzak laten ze zich goed aanpassen, ze zijn echter niet zo hygiënisch dus koop er een met waxguard erin om je oortjes niet aan te tasten met oorsmeer.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:44 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook duur, maar als je naar merken kijkt zoals HPI dan is het vaak meer dan 10 euro. Ik ken het, ik was in die tijd ook scholier maar jezus wat kost die hobby veel geld.
Is dat zo'n soort zelfde materiaal als van die gele oordopjes? Zou wel een uitkomst zijn namelijk, gezien die siliconen dingen vaak uit mijn oor glijden.![]()
Of je moet ze regelmatig vervangen![]()
Iemand een idee waar ik de tronsmart MK908II goedkoop kan verkrijgen?
Lijkt me leuk om er een ubuntu servertje op te gooien
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
Ik wil trouwens zo'n bluetooth controller kopen voor mijn telefoon. Zijn er nog goede (of betere) alternatieven voor de IPEGA? Of ergens in de aanbieding? (Chinaprices geeft niet altijd de aanbiedingen weer. Zo was hij bij focalprice in de aanbieding maar kwam dit er niet bij te staan)
IPEGA PG-9017:
Zwart: http://dx.com/p/ipega-pg-(...)ndroid-ios-pc-172963 $ 22,55
Wit: http://dx.com/p/ipega-pg-(...)ne-more-white-190195 $ 22,96
IPEGA PG-9017S:
Zwart: http://dx.com/p/ipega-pg-(...)ne-more-black-256230 $ 21,99
Wit: http://dx.com/p/ipega-pg-(...)ne-more-white-256227 $ 22,33
IPEGA PG-9025:
Zwart: http://dx.com/p/ipega-pg-(...)troller-black-256612 $ 26,99
Wit: http://dx.com/p/ipega-pg-(...)blet-pc-white-260782 $ 27,40
Weet iemand het verschil tussen de PG-9017 en PG-9017S?
En tussen de PG-9017(S) en de PG-9025, zijn dat alleen de multimedia knoppen, de extra L2 en R2 knoppen en de andere locatie van de linker joystick? Of zit er meer verschil in
edit:
@davedavy: ik heb een android toestel
[ Bericht 1% gewijzigd door Markos. op 14-01-2014 22:11:00 ]Toyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
En nu iets goedkopers.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:31 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Heb ze zelf van comply foam, nee niet hetzelfde als die gele dingen, maar bij mij zitten ze wel fijner dan die siliconen dopjes. Zeker als ze warmer zijn na een tijdje in je oor/binnenzak laten ze zich goed aanpassen, ze zijn echter niet zo hygiënisch dus koop er een met waxguard erin om je oortjes niet aan te tasten met oorsmeer.![]()
Of je moet ze regelmatig vervangen18 dollar voor twee van die dingen.
Ze worden in setjes van 3 verkochtquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:14 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
En nu iets goedkopers.18 dollar voor twee van die dingen.
, dus je krijgt 3x2 doppen.
![]()
Waar heb je ze dan vandaan? Ik zocht gewoon heel simpel op comply + foam + waxguard en toen kreeg ik dit op eBay.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:26 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Ze worden in setjes van 3 verkocht, dus je krijgt 3x2 doppen.
http://www.amazon.co.uk/s(...)ywords=comply%20foamquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:32 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Waar heb je ze dan vandaan? Ik zocht gewoon heel simpel op comply + foam + waxguard en toen kreeg ik dit op eBay.![]()
Er waren toen hier mensen die kochten draadloze routers, waar ze goede ervaringen mee hadden. Die waren van Tenda toch? Iemand nog aanraders voor dit moment?
Want ik gooi binnenkort mijn TP-Link door het raam.![]()
![]()
Bij mij op het vrijwilligerswerk hebben ze sinds kort ook een TP-link. Wat een scheitding zeg!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:36 schreef Goddelijker het volgende:
Er waren toen hier mensen die kochten draadloze routers, waar ze goede ervaringen mee hadden. Die waren van Tenda toch? Iemand nog aanraders voor dit moment?
Want ik gooi binnenkort mijn TP-Link door het raam.Of het ligt aan diegene die hem geconfigureerd heeft(ik niet, dus tja..) maar we hebben vaker geen als wel draadloos netwerk.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Hmmm
hier draait (zoals bij vele anderen) de TP-LINK TL-1043ND perfect, draait al ruim een jaar stabiel en geen problemen gehad met een goede wifi dekking
maar die toen hier tensprake kwamen waren inderdaad van die tenda dingen enzo
zoals bijv:
http://www.aliexpress.com(...)300M/1609792192.html![]()
Die 1034 hebben ze bij ons ook, i.c.m. een ZTE modem.quote:Op woensdag 15 januari 2014 07:52 schreef Downstar het volgende:
Hmmm
hier draait (zoals bij vele anderen) de TP-LINK TL-1043ND perfect, draait al ruim een jaar stabiel en geen problemen gehad met een goede wifi dekking
maar die toen hier tensprake kwamen waren inderdaad van die tenda dingen enzo
zoals bijv:
http://www.aliexpress.com(...)300M/1609792192.htmlMisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
GC / [Chinese Webshops] Topic #265 Vakantie maar de pakketjes blijven komenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:36 schreef Goddelijker het volgende:
Want ik gooi binnenkort mijn TP-Link door het raam.
Daar staat de post ;-)![]()
120 uur taakstraf is geen vrijwilligerswerkquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:51 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Bij mij op het vrijwilligerswerk hebben ze sinds kort ook een TP-link. Wat een scheitding zeg!Of het ligt aan diegene die hem geconfigureerd heeft(ik niet, dus tja..) maar we hebben vaker geen als wel draadloos netwerk.
![]()
![]()
Welke link?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:30 schreef Negakinu het volgende:
Koop hem nou gewoon van die link die ik postte. Daar hebben de meesten hem met succes besteld en de echtheid gevalideerd. Tevens een prima prijs.![]()
![]()
Hier ook weinig problemen, gewoon stabiel WIFI.quote:Op woensdag 15 januari 2014 07:52 schreef Downstar het volgende:
Hmmm
Referentie materiaal is helaas ook niet geweldig (qua instellingen)
De meeste KPN Xperiaboxen zijn een hel, dan is zo'n TP link al snel geweldighttp://www.ibuygou.com/p-(...)_brown-5708-usd.htmlquote:MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Geen taakstraf; ik geef computerles.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:54 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
120 uur taakstraf is geen vrijwilligerswerkMisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
aan bejaarden ?quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:02 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Geen taakstraf; ik geef computerles.
nope, verstandelijk gehandicapten.quote:
Die doen alleen heel veel op het internet, dus een beetje stabiel wifi is wel gewenst. Helaas heeft de werkgever mijn advies niet gevraagd en door de lokale pc-winkel een nieuw draadloos netwerk op laten zetten. (vorige had ik aangelegd en die werkte zonder problemen, alleen de modem(oude experiabox) viel wel eens uit.)MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Is het internet net zo down als de mensen daar!![]()
sorry.
![]()
Misschien kan ik er eens na kijken, ik ben immers een ster in het Down zijn hequote:Op woensdag 15 januari 2014 12:23 schreef shiznuts het volgende:
Is het internet net zo down als de mensen daar!![]()
sorry.
![]()
![]()
![]()
Gister wilde ik die lifehammer-achtige gadget kopen.
Vier stuks om precies te zijn.
Netjes betaald, ordernummer gekregen en alles.
Vervolgens lees ik vanmorgen in mijn inbox dat buyincoins een refund heeft gedaan.
Iemand die weet waar dit aan kan liggen? Het was al betaald.
nvm... zie net dat Buyincoins ze out of stock heeft geplaats
YouTube
hmm hoef ik hem dus voorlopig niet te bestellenquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:57 schreef ManageTheAnger het volgende:
Vervolgens lees ik vanmorgen in mijn inbox dat buyincoins een refund heeft gedaan.
nvm... zie net dat Buyincoins ze out of stock heeft geplaats![]()
heb laatst bij een webshop besteld en kreeg deze tracking code : RU465*****8CH weet iemand waar deze te tracken valt?![]()
Ik zie net ook dat refund mailtje ******quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:57 schreef ManageTheAnger het volgende:
nvm... zie net dat Buyincoins ze out of stock heeft geplaatsKwam speciaal even hier kijken of anderen hetzelfde hebben en ja dus. Eerste keer dat ik wat bestel bij BIC en dan gebeurd dit
CH = Zwitserland = Swiss Post vermoed ik.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:34 schreef nico445 het volgende:
heb laatst bij een webshop besteld en kreeg deze tracking code : RU465*****8CH weet iemand waar deze te tracken valt?![]()
17track.netquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:34 schreef nico445 het volgende:
heb laatst bij een webshop besteld en kreeg deze tracking code : RU465*****8CH weet iemand waar deze te tracken valt?:]![]()
Muhaha, gisteren besteld en vandaag verzondenquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:57 schreef ManageTheAnger het volgende:
nvm... zie net dat Buyincoins ze out of stock heeft geplaats.
Gewoon out of stock dus!
Alstublieft:quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:34 schreef nico445 het volgende:
heb laatst bij een webshop besteld en kreeg deze tracking code : RU465*****8CH weet iemand waar deze te tracken valt?
http://www.post.ch/en/pos(...)-track-and-trace.htm
Maandag is er voor mij een pakketje binnen gekomen in Nederland en nog geen spoor op de PostNL tracking. Laatste twee keer betekende dat douane struggles. Gelukkig gaat het om iets van 24 dollarMaar waarom duurt dat altijd een eeuwigheid met de douane
.
[ Bericht 5% gewijzigd door RobertNL op 15-01-2014 15:48:05 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Maandag besteld en vandaag refund gekregen, jij hebt mazzel gehad dusquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:34 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Muhaha, gisteren besteld en vandaag verzonden.
Gewoon out of stock dus!
EDIT:
DX heeft de 3 in 1 safety hammer ook zie ik net, ook in andere kleuren:
http://dx.com/p/3-in-1-wh(...)ychain-yellow-133114
http://dx.com/p/3-in-1-mu(...)ain-red-black-162606
http://dx.com/p/3-in-1-mu(...)n-green-black-154771
http://dx.com/p/3-in-1-ca(...)n-whistle-red-206525
http://dx.com/p/3-in-1-ca(...)in-yellow-red-215301
http://dx.com/p/3-in-1-sa(...)keychain-blue-217949
http://dx.com/p/3-in-1-sa(...)in-black-blue-219445
Wel 2-3$ duurder, echter nog steeds geen geld i.m.o.
[ Bericht 22% gewijzigd door N22 op 15-01-2014 17:11:16 ]Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Zie de OP, kan makkelijk 5 dagen duren voordat hij actief wordt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:27 schreef nico445 het volgende:
[..]
Werkt nog niet , gister de code gekregen maar kijk morgen nog wel een keer. bedankt!![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:49 schreef rene90 het volgende:
[..]
Zie de OP, kan makkelijk 5 dagen duren voordat hij actief wordt.Swiss post kan wel een dag of 10 duren voordat het werktquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:27 schreef nico445 het volgende:
[..]
Werkt nog niet , gister de code gekregen maar kijk morgen nog wel een keer. bedankt!
* RobertNL spreekt uit ervaringMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Even inhaken op een eerdere post in deze topic #:
Iemand ervaring met wat kwalitatief beter ogende horloges zo vanaf $50? Een merk hoef ik niet, als het mooi is, is het mooi. En dan betaal ik liever niet nog eens 2-300 euro voor alleen de naam.
Waar ik op let:
• Water dicht (min 10atm/meter) - zodat je geen vochtschade krijgt,
• Als er kleine wijzertjes opzitten, hebben die op verschillende foto's andere posities (zijn ze echt),
• Simpele uitvoering boven veel toeters en bellen - hoe minder er kapot kan hoe beter,
• Geen (zwart) geverfde bandjes - die verf laat wss vroeger of later toch los, en dan is de hele look naar de knoppen.
Wat ik me afvraag:
• Krijg je qua bouwkwaliteit met een klokje van 60$ soortgelijke prul als voor 15-20$?
• Komt de bouwkwaliteit van de duurdere klokjes ergens in de buurt van merken hier?
Gewoon benieuwd naar ervaringen/waarschuwingen ed.
Een beetje zulke spulletjes:
http://www.dhgate.com/pro(...)tches/146101536.html
http://www.dhgate.com/pro(...)less-steel/162253564
http://www.dhgate.com/pro(...)nical/178304712.html
http://www.dhgate.com/pro(...)-554d/161060520.html![]()
![]()
Mooie klokjes post je daar. Is het ook nog wat of is het rommel ?Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Thats the question. Ik heb dus nog geen van deze besteld, maar ben benieuwd of er mensen zijn die dit wel hebben. Of er andersinds ervaring mee hebben en er iets zinnigs over kunnen zeggen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:17 schreef Jimbo het volgende:
Mooie klokjes post je daar. Is het ook nog wat of is het rommel ?![]()
hier ook, besteld bij BIC eind december en vandaag geleverd.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:25 schreef J.B. het volgende:
M'n Chinese tablet (Pipo M9 Pro) is gelukkig belastingvrij door de douane gewandeld
puike service daar en ook goede tablet trouwens :-)![]()
Riley Rom Kitkat (wellicht nog niet helemaal stabiel) / Finless of riley (android 4.2.2) er op.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:40 schreef bartvangils het volgende:
[..]
hier ook, besteld bij BIC eind december en vandaag geleverd.
puike service daar en ook goede tablet trouwens :-)
Daarnaast een andere kernel mee flashen , zou gewoon 1.6 klok en iets ondervolted, maar hoger geklokt RAM pakken dan gaat de batterij iets langer mee.
Daarna zou ik lekker genieten van het hoge resolutie scherm en er blij meer zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Blij dat ik de life hammer paar dagen geleden al besteld heb. Ik heb vandaag mijn Micro USB lader binnen gekregen. Morgen op kantoor me telefoon er even aan hangen en kijken of hij een beetje snel wilt laden.
http://www.aliexpress.com(...)Ship/1300557216.html
Ziet er best leuk uit moet ik zeggen.![]()
Mijn veiligheidshamer ook maar weer eens uit het stof gehaald en dankzij het filmpje van Rene90 heb ik ze nu goed kunnen testen: werkt perfect!!!
@hierboven: heb ik pas geleden ontvangen met de ¤10-gratis van Ebay. Leuk speelgoed![]()
![]()
Casio Edifice replicas. Kun je beter een originele kopen, die gaan ook rond de 60/70 op Ebay. Tevens hebben die jij post hetzelfde logo als Jaragar, en dat merk maakt super goedkope kermis horloges.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:25 schreef Rzr101 het volgende:
[..]
Thats the question. Ik heb dus nog geen van deze besteld, maar ben benieuwd of er mensen zijn die dit wel hebben. Of er andersinds ervaring mee hebben en er iets zinnigs over kunnen zeggen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:45 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Casio Edifice replicas. Kun je beter een originele kopen, die gaan ook rond de 60/70 op Ebay. Tevens hebben die jij post hetzelfde logo als Jaragar, en dat merk maakt super goedkope kermis horloges.![]()
![]()
• WLToys L939
RC Cars We kennen WLToys natuurlijk al van de erg populaire V911 helicopter en de V929, V939 et cetera quadcopters. Ze maken echter ook r/c autootjes. Ik kan me het eigenlijk niet heugen wanneer iemand hier voor het laatste gepimped heeft met z'n r/c autootje uit China. Dat kan natuurlijk zijn omdat die 1:63 scale colablikjesauto's een beetje duffe troep is en merken als HSP en HuanQi wel zeer respectabel, maar toch ook vrij aan de prijs zijn. Ik denk dat WLToys nu met een prima concept is gekomen: toffer en veelzijdiger dan een colablikjesauto en goedkoper dan een high-end r/c autootje. Gewoon voor jezelf om binnenshuis of buiten een beetje te geinen, of voor je offspring natuurlijk.![]()
• IN DE BOX
WLTOYS L939 Car Ja, het autootje zelf natuurlijk!
WLTOYS L939 Transmitter (TX) De L939 komt met een pistolgrip transmitter, functies zijn: voorwaarts / achterwaarts, links en rechts. De kanalen zijn van variabele input, dus minder sturen = minder uitslag en je kunt ook langzaam of snel rijden. Verder is er een 5-speed mode die de snelheid/sensitiviteit bepaalt (te regelen met de twee zwarte drukknoppen aan de bovenkant. Er is ook een trimknopje links van het stuurwiel om te zorgen dat je autootje rechtuit gaat. Aan de achterkant zit een wit draaischijfje dat als cruisecontrol te gebruiken is en de ingestelde hoeveelheid gas geeft om voor- of achteruit te gaan zonder dat je de trigger van de pistolgrip hoeft in te drukken. Kortom: het is een vrij complete en geavanceerde controller. Zenden doet 'ie met 2.4GHz en 'bind' met je autootje. Min of meer zoals met een V911, V929 of V939 bijvoorbeeld dus. Ook kun je via de TX met een kabeltje onderin verstopt je L939 opladen.
WLTOYS L939 Accessoires In de box vind je verder nog een USB-laadkabel om zonder tussenkomst van de transmitter met batterijen je autootje op te laden, maar direct via je computer of een USB-lader. Dan nog een aantal pionnetjes in de kleuren oranje en blauw. Een rollcage; een plastic strip die je om de body van de auto aan elkaar kunt plakken en zo voorkomt dat de auto op z'n kop blijft liggen als 'ie over-de-kop-slaat. En dan natuurlijk nog een handleiding die zowel in het Chinees als Engels is.
• BELEVING
Laden Ik ben gewend dat je bij het opladen via USB je voertuig uit hebt staan en dan het lampje gaat branden tijdens het opladen en uitgaat als 'ie vol is. Hier ging het lampje pas aan als ik de auto aanzette, wat uiteindelijk bleek was dat je de auto gewoon uit moet zetten en het lampje van de USB-plug gaat branden als 'ie vol zit, dus net ff andersom.
Eenmaal opgeladen gaat de accu zo'n 15-20 min mee.
Indoor Testdriving Allereerst ff binnen mee gereden.Erg leuk moet ik zeggen, vooral op wat gladdere oppervlakten zoals laminaat gaat 'ie als een tierelier. Ook op tapijt wil 'ie wel ok rijden, alleen merk je dat de torque van de L939 niet zo heel denderend is, zodra er teveel weerstand is wordt 'ie een beetje sloom. Wat overigens ook uitmaakt is tegelijkertijd sturen en gasgeven, dan verspreid 'ie z'n vermogen over beide functies. Wil je dus vol gas geven om los te komen uit een situatie kun je beter het stuur loslaten. Verder is 'ie lekker fel, en vooral op gladde oppervlakten komt 'ie goed tot z'n recht waarbij 'ie donuts draait of als je snel van vooruit naar achteruit wisselt zich snel omdraait.
Outdoor Testdriving Hij ziet er natuurlijk nogal offroad uit, dus ik dacht, dat test ik eerst eens. Maar het wat ruigere terrein daar voelt 'ie zich toch niet helemaal lekker thuis. Hier merk je weer dat 'ie wat torque mist, wordt wat slomer en blijft af en toe haken bij een takje of hoge graspol. 't Is dus eerder een asfaltmonster.Daar komt 'ie echt goed tot z'n recht. Geef je zonder te sturen gas, accelereert 'ie vrij fel en pakt dan nog best een behoorlijke snelheid op.
![]()
• VIDEO IMPRESSIE
• CONCLUSIE & HEBBEN!
De WLToys L939 is best tof. Tikkie duurder dan zo'n colablikjesauto maar wel stukken toffer.
Een leuke office toy, voor in en om het huis voor jezelf of je kids.
Tmart heeft de L939 voor een echt leuke prijs te koop staan!
De eerste 10 personen die de coupon ' 1bf16d3b3e ' gebruiken krijgen 'em net ff wat goedkoper.
› http://www.tmart.com/Wlto(...)e-Black_p194039.html
Ze verkopen ook wat higher-end WLToys modellen zoals de L969, L202 en de L959.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
![]()
![]()
Hoe veel gaat er af met coupon?
@Shiz, oke dan laat ik hem schieten![]()
Vandaag zijn hier mijn ''mooie'' WS2801 LEDS binnen gekomen:
Kan je gebruiken om zelf, icm bijvoorbeeld een Raspberry PI (met XBMC) een soort van Ambilight op je TV te krijgen.
Zie hier, de uiterst professioneel met tape gemonteerd als proefopstelling:
En zo ziet het er dus uit (niet mijn video):
[ Bericht 18% gewijzigd door RobertNL op 16-01-2014 21:44:02 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ze hebben volgens chinaprices al de laagste prijs dus veel goedkoper kunnen ze hem niet echt maken denk ik. Geloof ook niet dat er dan 10 dollar afgaat, maar eerder een dollar of iets in die richting.Niet getest eigs. upd: -$2.35
[ Bericht 2% gewijzigd door shiz op 16-01-2014 21:59:31 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Iemand noemde hier zo een trade fair in china. Kan hem via zoekfunctie niet meer vinden die post. Wie weet het nog?![]()
Ja, had ik het over. Heb vorig jaar gevraagd om dit jaar van m'n werk vakantie te hebben tijdens de Spring en Autumn editions van de Hong Kong Electronics Fair ( http://www.hktdc.com/info/trade-events/EX/en/Exhibitions.htm ).quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:52 schreef Skiet het volgende:
Iemand noemde hier zo een trade fair in china. Kan hem via zoekfunctie niet meer vinden die post. Wie weet het nog?
• http://www.hktdc.com/fair(...)-Spring-Edition.html
• http://www.hktdc.com/fair(...)-Autumn-Edition.htmlWel geinig.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:29 schreef RobertNL het volgende:
[..] Zie hier, de uiterst professioneel met tape gemonteerd als proefopstelling:
[ link | afbeelding ]
Die LED micro usb oplaadkabel (met ledjes erin, zegmaar) die iemand laatst eens postte is nu al kapot. Ondanks dat ik hem met die Paypal coupon heb betaald toch maar iets van een refund zien te regelen..
[ Bericht 8% gewijzigd door Xetran op 16-01-2014 22:06:05 ]![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:51 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Riley Rom Kitkat (wellicht nog niet helemaal stabiel) / Finless of riley (android 4.2.2) er op.
Daarnaast een andere kernel mee flashen , zou gewoon 1.6 klok en iets ondervolted, maar hoger geklokt RAM pakken dan gaat de batterij iets langer mee.
Daarna zou ik lekker genieten van het hoge resolutie scherm en er blij meer zijnBedankt voor de links. Heb zelf ook een Pipo m9 max, fijn ding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen jammer dat er weinig verschil zit in roms en het aanbod erin, zowel als in roms en kernels beperkt is. Jammergenoeg geen kitkat voor de max versie?
Welke kernels zijn compatible met pipo m9 max?Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
Driften, donuts draaien, dat karretje kan alles!quote:![]()
Oh wacht, je zegt hier helemaal niets over![]()
Wat een foute review zeg![]()
Zit er wel leuk uit op dat filmpje, maakt flinke vaart.![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:22 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Driften, donuts draaien, dat karretje kan alles!![]()
Oh wacht, je zegt hier helemaal niets over![]()
Wat een foute review zeg![]()
Zit er wel leuk uit op dat filmpje, maakt flinke vaart.quote:Verder is 'ie lekker fel, en vooral op gladde oppervlakten komt 'ie goed tot z'n recht waarbij 'ie donuts draait of als je snel van vooruit naar achteruit wisselt zich snel omdraait.![]()
Mijn moeder wil graag bij de voordeur en achterdeur een camera hebben voor als 's avonds de bel gaat dat ze eerst kan kijken wie dat is. Dus ik zoek een camera die 's nachts kan filmen, direct op een scherm te bekijken is. Opneembaar lijkt me altijd handig als je er dan toch een neemt, kan je hem beter ook als bewakingscamera gebruiken.
In China zijn die dingen altijd goedkoop, zijn er nog dingen waar ik op moet letten als ik zoiets koop? Hebben mensen ervaring met camerasystemen uit China?Of saté?![]()
Je kan met de camera's niet door ramen heen filmen in het donker.
Ik heb zelf een iprobot 3 en een oud android tablet aan de muur.ver weg is duur betaald maar wel lekker![]()
![]()
Zit nu al een week of 2 te wachten op een tao pakje wat nogsteeds op purchasing staat
Die komt nooit meer voor de CNY!
Dit is zo baasquote:
blijf het zo verdomde jammer vinden dat dit alleen werkt met dingen die je dan op de pi kijkt en niet met games enzo
Het kan wel dacht ik, HDMI splitter --> HDMI naar analoog convertor --> analoog naar USB op de PI.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dit is zo baas
blijf het zo verdomde jammer vinden dat dit alleen werkt met dingen die je dan op de pi kijkt en niet met games enzoMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Uiteindelijk ben je dan even veel wkijt als voor een ambilight tvquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:52 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Het kan wel dacht ik, HDMI splitter --> HDMI naar analoog convertor --> analoog naar USB op de PI.
Wat heeft dit je nou uiteindelijk gekost ongeveer?Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als ik een keer tijd over heb, wil ik daar ook wel eens mee experimenteren. Welke LEDs heb je daarvoor gebruikt?quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:29 schreef RobertNL het volgende:
[ afbeelding ]
Kan je gebruiken om zelf, icm bijvoorbeeld een Raspberry PI (met XBMC) een soort van Ambilight op je TV te krijgen.
[ link | afbeelding ]
En zo ziet het er dus uit (niet mijn video):Don't let my username fool you...![]()
Nou de Pi had ik al, en gebruikte ik voor XBMCquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Uiteindelijk ben je dan even veel wkijt als voor een ambilight tv
Wat heeft dit je nou uiteindelijk gekost ongeveer?.
Dus een paar female --> male jumper kabeltjes ($1), LEDS ($24), CCTV power jack (1$, niet nodig) en een rondslingerende 5V/2A oplader.
Google zegt minder dan 20 euro dushttp://www.ebay.com/itm/121159316753quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:57 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Als ik een keer tijd over heb, wil ik daar ook wel eens mee experimenteren. Welke LEDs heb je daarvoor gebruikt?
Heb een best offer van 24 dollar gedaan en gezegd dat dat de prijs op Aliexpress is/was, en die is geaccepteerd. Ga niet voor de goedkopere ''same as'' LEDS met een net iets ander nummer, die zijn veel minder goed ondersteund.
Tis vrij goed te doen.
Qua hardware dit volgen: http://pibob.nadnerb.co.uk/parts.html
RaspBMC op je PI + usb stick zetten (want een goede USB stick = snellere interface)
Putty gebruiken om in je PI te komen en dan dit volgen:
https://github.com/tvdzwan/hyperion/wiki/installation
De LEDS plakken was veruit het meeste werk.
[ Bericht 19% gewijzigd door RobertNL op 17-01-2014 10:03:24 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
netjesquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:57 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nou de Pi had ik al, en gebruikte ik voor XBMC.
Dus een paar female --> male jumper kabeltjes ($1), LEDS ($24), CCTV power jack (1$, niet nodig) en een rondslingerende 5V/2A oplader.
Google zegt minder dan 20 euro dus
Ja, daarom. Die tweede setup met screencapture etc is helaas veel duurder. Vooral die omvormers zijn vrij prijzig.quote:MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Hier kan je toch ook ledstrips voor gebruiken? Waarom is je keus op deze leds gevallen?quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:29 schreef RobertNL het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En zo ziet het er dus uit (niet mijn video):![]()
ik verwacht dat ze binnenkort nog wel iets maken wat je direct vanaf de hdmi port pakt.quote:
Gewoon zn female-male plugje met ingebouwd ledmeukOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeer waarschijnlijk omdat ze die dus ook bij de tutorial gebruiken van Adalightquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hier kan je toch ook ledstrips voor gebruiken? Waarom is je keus op deze leds gevallen?
(http://www.adafruit.com/products/461)
(Heb je een linkje naar die Led's, en voor hoe veel je ze gekocht hebt?Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Je bedoeld ''gewone'' ledstrips of die met een ws2801? Die laatste was ook wel een optie maar dan moet je al minimaal 4x solderen, dit is bijna plug en play.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hier kan je toch ook ledstrips voor gebruiken? Waarom is je keus op deze leds gevallen?
Die strips hebben 36 leds / meter (dacht ik) x ongeveer 3.5 meter = 126 LEDS dat is ook nog eens een beetje overkill denk ik (als ik kijk hoeveel licht er nu al uit komt).
Edit: was even van die soldeerloze dingen vergeten. Tja, dan is een LED strip wellicht net zo makkelijk/makkelijker.
Omdat jij het bent nogmaals een linkjequote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:10 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk omdat ze die dus ook bij de tutorial gebruiken van Adalight
(http://www.adafruit.com/products/461)
(Heb je een linkje naar die Led's, en voor hoe veel je ze gekocht hebt?
http://www.ebay.com/itm/121159316753 (Best offer van 24$)Dat DHMI decoderen etc is niet zo heel makkelijk, die chips schijnen nog al wat geld te kosten. Er zijn wel verschillende mensen bezig met een printplaat die alles in 1 doet maar die komen ook zo weer op 100 dollar voor iets wat nog niet 100% is vaak.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik verwacht dat ze binnenkort nog wel iets maken wat je direct vanaf de hdmi port pakt.
Gewoon zn female-male plugje met ingebouwd ledmeuk
Hier is er bijvoorbeeld iemand mee bezig, wellicht dat ik die mee pak als die uit is, die is nl standalone en gezien de tijd/het werk dat er in zit verwacht ik er heel wat van.
[ Bericht 28% gewijzigd door RobertNL op 17-01-2014 10:42:23 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik wil hem dan ook gewoon buiten voor de voordeur gaan hangen aan het plafond van het afdak. Kan zoiets? Waar moet ik dan opletten of waar kan ik zoiets het beste kopen?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:30 schreef -wtf- het volgende:
Je kan met de camera's niet door ramen heen filmen in het donker.
Ik heb zelf een iprobot 3 en een oud android tablet aan de muur.Wow, dit ziet er geniaal uit. Werkt zoiets met elke TV en is het een beetje eenvoudig te 'installeren'? Waar heb je alles gehaald wat je ervoor nodig hebt?quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:29 schreef RobertNL het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ Bericht 58% gewijzigd door Schnitzels op 17-01-2014 11:38:07 ]Of saté?![]()
Heeft iemand wel eens een toetsenbord uit China gehaald? Ik ben al een paar keer muizen tegengekomen hier maar volgens mij geen toetsenborden.
Ik wil een ander toetsenbord voor op m'n werk, ik heb hier zo'n standaard hp toetsenbord maar het typt voor geen meter.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Ja, dat kan prima. Heb je licht bij de voordeur? dat maakt het wel makkelijker om beeld te krijgen. IR is nogal ''wit'', gewoon licht is mooier.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:16 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Ik wil hem dan ook gewoon buiten voor de voordeur gaan hangen aan het plafond van het afdak. Kan zoiets? Waar moet ik dan opletten of waar kan ik zoiets het beste kopen?
Als je het een beetje goed wil doen moet je een iets duurdere pakken, die gebruiken betere senors
Iemand91 weet die merken welLees even terugquote:[..]
Wow, dit ziet er geniaal uit. Werkt zoiets met elke TV en is het een beetje eenvoudig te 'installeren'? Waar heb je alles gehaald wat je ervoor nodig hebt?Het staat ondertussen allemaal al in dit topic
De boot is binnen, ik heb de oranje versie gekregen. Hij hangt nu aan de lader, helaas kan ik hem wel zondag pas testen.
edit: ik zie nu de waarschuwing op tmart.com dat de batterij niet gebruikt mag worden, toch maar even gemailt
http://www.tmart.com/Limi(...)-Orange_p231558.htmlquote:Notice:
Due to the manufacturers carelessness, the FT009 battery hasnt been tested fully before leaving
factory. Please stop using your FT009 battery in hand, because of its unstable performance. Tmart
will ship a new battery for fee to any customer who has received the FT009. We are sorry for any
inconvenience caused. Thank you for your support all the time.
With a responsible attitude to our customers, the FT009 RC boat is just on pre-sale and you can
continue to play an order. Tmart will ship you a new battery for FT009 RC boat after the date of Jan.
16.2014![]()
Maareh, ik zou gewoon voor iets simpel analoogs gaan. Voor onder de ¤100 kun je in China of zelf in Nederland wel een kit vinden met 2 camera's en een schermpje. Lijkt me voor dat doel praktischer dan met netwerkcamera's. De goedkopere uit China kosten zo'n $40 p/stuk en dan moet je nog iets hebben om het op te kijken, laten we zeggen budget-tablet uit China voor zo'n $50-60.
Dan ben je uiteindelijk zo'n $150 kwijt voor iets wat mij niet praktisch lijkt.
Want als de bel gaat moet je eerst de tablet ontgrendelen, app opstarten en juiste stream selecteren. Tegen die tijd is de bezoeker al lang weg. Die procedure kan nog wel wat korter maar praktisch blijft het niet.
Met zo'n analoog systeem kan het gewoon aan blijven staan en zie je in een oogopslag wie er voor de deur staat. Sterker nog; met niet veel moeite en materiaal kun je het met een splitter op je coax-netwerk aansluiten en live-beeld krijgen op je tv's op een kanaal.
Opnemen is soms een mogelijkheid. En voor in het duister is het ook handig; aangezien de camera gewoon z'n voeding via een kabel krijgt kun je die zo even splitten om een IR-spot aan te sluiten mocht de interne LED's van de camera niet genoeg zijn. (Wel even op voltages letten)
Ik heb zelf zo niet een kit voor je maar met wat zoeken op Aliexpress o.i.d. moet je vast iets leuks tegen kunnen komen.
En van die duurdere IP-camera's; daar moet ik op terugkomen. Een bekend merk uit China is Dahua. Die leveren mooi spul, alles van 420TVL analoge camera's tot 5MP PZT IP camera's.
Maar die dingen die op bijv. Aliexpress staan zijn NIET van Dahua; of i.i.g. niet origineel.
Dit heeft Dahua expliciet aangegeven en als jij bijvoorbeeld een nieuwe firmware van Dahua op zo'n camera zet kun je problemen krijgen; tot het bricken aan toe. Je hebt dus geen enkele support; op de verkoper zelf na.
Dahua levert het spul via officiële resellers en dan kun je wel raden dat prijzen niet zo mooi meer zijn.
Persoonlijk hou ik de boel rond de Raspberry Pi in de gaten. I.c.m. NoIR camera-board (i.p.v. de normale camera-board) en wat IR-LED's kun je in theorie 1080P IP camera krijgen voor een bijzonder lage prijs. Stop het in een behuizing (dummy camera bijvoorbeeld) en je bent klaar. Voor 1080P wel even aan bekabeld netwerk leggen; via wifi is dat niet te doen.
En met een goedkope PoE injector kun je data én stroom over 1 (cat)-kabel leveren.![]()
Probleem is alleen nog om de stream juist te krijgen zodat ander apparatuur kan samenwerken.
Je kunt het nu bijvoorbeeld al wel aan een Synology/Qnap NAS leggen i.c.m. Surveillance Station maar nog in beperkte mate. Je moet vooralsnog doen met minder features (bijv. opnemen bij beweging) en/of lage resolutie.
Maar als je niet wil opnemen dan kun je daar nu al prima 1080P uithalen; heb het zelf gedaan en kan het uitstekend ontvangen op zowel PC's/laptops als op m'n tablet/telefoon.
EDIT: damn; deze post is lang geworden...
EDIT #2: vandaag is de krabber overigens ook binnengekomen. De mesjes uit Turkije overigens al eerder op 14 januari. Beide op 6 januari besteld. Lekker snel.
Straks even langs de lokale Trekpleister/Kruidvat o.i.d. voor een kwast en scheercrème en dan op een rustig moment maar eens uitproberen. Ben benieuwd.
En mocht ik doodbloeden op de badkamervloer; het was leuk jullie gekend te hebben.![]()
[b]EDIT #3:[/b ]zoals een bekend persoon hier via DM mij ook meedeelde; misschien is een deurspion nog wel de beste oplossing. Die heb je zowel simpel als met camera/monitor:
[ Bericht 3% gewijzigd door Iemand91 op 17-01-2014 18:38:05 ]![]()
Ik ben hier helemaal nieuw mee en heb ook geen Raspberry PI, maar zitten er specifieke aansluitingen op de RasPi waar je dit op aansluit? Of zou dit in principe ook op een HTPC kunnen? Want wat ik zo lees kun je Hyperion ook draaien op een linux HTPC. (Misschien via Teensy of iets dergelijks?)quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:14 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Je bedoeld ''gewone'' ledstrips of die met een ws2801? Die laatste was ook wel een optie maar dan moet je al minimaal 4x solderen, dit is bijna plug en play.
Die strips hebben 36 leds / meter (dacht ik) x ongeveer 3.5 meter = 126 LEDS dat is ook nog eens een beetje overkill denk ik (als ik kijk hoeveel licht er nu al uit komt).
Edit: was even van die soldeerloze dingen vergeten. Tja, dan is een LED strip wellicht net zo makkelijk/makkelijker.
[..]
Omdat jij het bent nogmaals een linkje
http://www.ebay.com/itm/121159316753 (Best offer van 24$)
[..]
Dat DHMI decoderen etc is niet zo heel makkelijk, die chips schijnen nog al wat geld te kosten. Er zijn wel verschillende mensen bezig met een printplaat die alles in 1 doet maar die komen ook zo weer op 100 dollar voor iets wat nog niet 100% is vaak.
Hier is er bijvoorbeeld iemand mee bezig, wellicht dat ik die mee pak als die uit is, die is nl standalone en gezien de tijd/het werk dat er in zit verwacht ik er heel wat van.
Stel dat dat niet kan, dan moet je dus een signaal analoog naar de RasPI sturen om deze om te zetten in ambilight? Hoeveel signalen kun je daarop inladen? Want de meeste mensen gebruiken toch een losse decoder. Zo ver ik weet stuurt deze zowel signaal over hdmi als over analoog tegelijk uit. Dan zou je dat signaal toch kunnen gebruiken? Hetzelfde geld voor een HTPC.
En klopt het dat de scart ingang van de tv (waarschijnlijk alleen de eerste) ook signaal kan uitsturen? (Dat heb ik in het verleden ooit gelezen in een soortgelijk ambilight project, misschien voor opname doeleinden ofzo??) Dan zou je toch dat signaal kunnen gebruiken als analoog signaal?Toyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
Je hebt dus een HTPC? Dan zou ik het niet weten, wel genoeg over de vinden op internet.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:27 schreef Markos. het volgende:
[..]
Ik ben hier helemaal nieuw mee en heb ook geen Raspberry PI, maar zitten er specifieke aansluitingen op de RasPi waar je dit op aansluit?
Of zou dit in principe ook op een HTPC kunnen? Want wat ik zo lees kun je Hyperion ook draaien op een linux HTPC. (Misschien via Teensy of iets dergelijks?)
Zoals hier: http://mrwolf.tweakblogs.(...)or-je-xbmc-htpc.html
Onderdelen kan je goedkoper krijgen via Ebay natuurlijkEr zijn zo vast ook systemen met een Raspberry PI te vinden.
Als dat zo is ja. Analoge signaal naar een omzet stukje dat met USB in je PI zit (zo werkt dat zover ik weet) die de beelden uitleest en vervolgens de lampjes aanstuurt.quote:Stel dat dat niet kan, dan moet je dus een signaal analoog naar de RasPI sturen om deze om te zetten in ambilight? Hoeveel signalen kun je daarop inladen? Want de meeste mensen gebruiken toch een losse decoder. Zo ver ik weet stuurt deze zowel signaal over hdmi als over analoog tegelijk uit. Dan zou je dat signaal toch kunnen gebruiken? Hetzelfde geld voor een HTPC.Ja, het is analoog signaal, als jij dat vervolgens richting zo'n omvormer gaat lussen wel, al heb je dan wellicht last van vertragingen.quote:En klopt het dat de scart ingang van de tv (waarschijnlijk alleen de eerste) ook signaal kan uitsturen? (Dat heb ik in het verleden ooit gelezen in een soortgelijk ambilight project, misschien voor opname doeleinden ofzo??) Dan zou je toch dat signaal kunnen gebruiken als analoog signaal?
Deze setup past beter bij een HTPC denk ik:
https://github.com/gkaindl/ambi-tv
E-mail only actie Earson ER-151 van BG binnen.
6.1 besteld. 7.1 verzonden. 16.1 gepoogd af te leveren; vandaag opgehaald.
Als ik weer eens niet weet wat ik iemand cadeau moet doen.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Nog verschil tussen de twee?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:56 schreef shiznuts het volgende:
Als ik weer eens niet weet wat ik iemand cadeau moet doen.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Met een beetje geluk is de mijne dan ook morgen binnenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:56 schreef shiznuts het volgende:
Als ik weer eens niet weet wat ik iemand cadeau moet doen.![]()
![]()
Behalve dat er geen doosje bij zit zo op het eerste gezicht niet...quote:The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ja, eentje van eBay voor mijn Nexus 5. ¤10 volgens mij en doet het gewoon goed, doe het wel alleen omdat het er leuk uitziet aangezien het niet zo snel laadt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:34 schreef xinoes het volgende:
Even een vraagje heeft er iemand ooit een wireless charger(Qi) besteld uit china?
zo ja welk merk en met welke functies?
Het zijn zoveel verschillende met accu functie e.d. Ik zoek iets wat waar voor mn geld is![]()
Hoppa, mijn earson is binnen. 7-1 besteld, 8-1 verzonden en vandaag (18-1) binnen. Hangt nu aan de lader, kan niet wachten om hem te proberen![]()
![]()
probeer je hem toch eerst even, out of de box zit er wel wat power in hoorquote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:57 schreef tharonny het volgende:
Hoppa, mijn earson is binnen. 7-1 besteld, 8-1 verzonden en vandaag (18-1) binnen. Hangt nu aan de lader, kan niet wachten om hem te proberen
gooi je hem daarna aan de lader![]()
![]()
Mijne is de 7e verzonden. Waar blijft die van mij?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:57 schreef tharonny het volgende:
Hoppa, mijn earson is binnen. 7-1 besteld, 8-1 verzonden en vandaag (18-1) binnen. Hangt nu aan de lader, kan niet wachten om hem te proberen
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: