abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 januari 2014 @ 01:12:09 #176
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_135466510
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 14:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand een idee waar ik een zwarte backplate voor een iPhone4 kan halen? Dus geen hoesje maar echt de achterplaat , of ik zoek verkeerd maar zie enkel hoesjes enzo
mocht je intresse hebben…
heb hier nog in plastic een voorkantje ( nieuw ) en een doorzichtig achterkantje ( nieuw )
voor het hier was… had ik al de 5C gekocht :)
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  dinsdag 14 januari 2014 @ 10:11:06 #177
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_135470641
Mijn laatste aankoop uit china ben ik heel tevreden mee. c_/

Echt een leuk speeltje voor de gadgetfans die een beethe van mechanica houden en natuurlijk een beetje nederlandse trots w/ .

Theo Jansens's Strandbeest :7 (klik)

Bouwpakket met lekker veel onderdeeltjes, en gelukkig wel een engelse handleiding.
Via Ebay (Buyincoins store) besteld voor tientje _O_ Of gewoon via de BIC store zelf (Recommender Tokko1 :D )
Leuk bouwpakket in "magazine" vorm, werkt redelijk tot goed als je 'm gebouwd hebt. Je kan kiezen of je hem via wind aandrijft(blazen) of via een draaistokje aan de achterkant.

SPOILER: Meer plaatjes+gifje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht dat ik de doos+model al ergens was tegen gekomen, dus maar even gaan googlen en ja. Deze video staat het strandbeest op tafel bij Adam Savage (van Mythbusters). Hij bouwt een nieuwer model, maar 'mijn' model heeft hij al eens gebouwd.
SPOILER: Adam savage Builds Strandbeest
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  dinsdag 14 januari 2014 @ 10:27:57 #178
327191 RobertNL
For your gear.
pi_135470999
quote:
16s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:11 schreef tokko1 het volgende:

Echt een leuk speeltje voor de gadgetfans die een beethe van mechanica houden en natuurlijk een beetje nederlandse trots w/ .

[ link | afbeelding ]

Bouwpakket met lekker veel onderdeeltjes, en gelukkig wel een engelse handleiding.
Via Ebay (Buyincoins store) besteld voor tientje _O_ Of gewoon via de BIC store zelf (Recommender Tokko1 :D )
Leuk bouwpakket in "magazine" vorm, werkt redelijk tot goed als je 'm gebouwd hebt. Je kan kiezen of je hem via wind aandrijft(blazen) of via een draaistokje aan de achterkant.

Dacht dat ik de doos+model al ergens was tegen gekomen, dus maar even gaan googlen en ja. Deze video staat het strandbeest op tafel bij Adam Savage (van Mythbusters). Hij bouwt een nieuwer model, maar 'mijn' model heeft hij al eens gebouwd.
_O_ Helden dingen zijn dat.
Ziet er goed uit, ^O^
Edit: Bestellen dus maar :P

Oh en de MD80 is blijkbaar ook ''terug'' met WIFI en een 640x480 HD resolutie :')

[ Bericht 4% gewijzigd door RobertNL op 14-01-2014 10:47:12 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_135471604
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 23:55 schreef Deugniett het volgende:

[..]

Vind het eigenlijk wel meevallen? Ik had van de zomer gekeken op ebay etc (heb geen CC) maar toen waren ze drievoudige. Ik lees hier alleen maar goede verhalen en ben nou ook wel nieuwsgierig geworden. Ik ben om en haal ik ook :P Verzin later wel waarvoor ik het ga gebruiken :D

Ik pluk em in elk geval van BG vandaan
Oh dacht dattie niet op Banggood stond, maar heb toch al de Creative D100 voor 40 euro besteld.
pi_135472249
Nog codes voor Banggood waar ik niks van weet?
Behalve die van de OP en op retailmenot :P
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  dinsdag 14 januari 2014 @ 11:36:27 #181
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_135472696
quote:

Strandbeest!!

Fantastisch Tokko. Ik heb dat filmpje op Discovery Channel wel 100 keer gezien maar wist niet dat er zulke pakketten waren. Dit gaan we bestellen!! Grote robotten bouwen 8-)

Wel typisch dat er niets mee gaat gebeuren in Nederland. Vergeet de jsf, we gaan metalen standbeesten bouwen en de wereld overnemen w/
  dinsdag 14 januari 2014 @ 11:47:09 #182
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_135472984
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 22:38 schreef Negakinu het volgende:

[..]

Je bent duidelijk masochist. ;)

Iedereen moet natuurlijk zelf weten wat hij met zijn geld doet, maar het nut van een replica van een horloge dat sowieso al betaalbaar is in de winkel ontgaat me echt volledig. Ik vind replicas sowieso kansloos, dat voorop, maar dat je geen Rolex van 10.000 kunt betalen en daarom een replica koopt zodat je toch stoer kunt doen, ok daar kan ik nog enigszins inkomen. Maar om nou een replica te dragen van 8 euro van een horloge dat 150 in de winkel kost...
Ik kan me herinneren dat jij een Star S5 Butterfly wou kopen ;)
Toyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
DealExtreme infopagina -> http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken
  dinsdag 14 januari 2014 @ 12:56:56 #183
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_135474766
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 22:38 schreef Negakinu het volgende:

[..]

Je bent duidelijk masochist. ;)

Iedereen moet natuurlijk zelf weten wat hij met zijn geld doet, maar het nut van een replica van een horloge dat sowieso al betaalbaar is in de winkel ontgaat me echt volledig. Ik vind replicas sowieso kansloos, dat voorop, maar dat je geen Rolex van 10.000 kunt betalen en daarom een replica koopt zodat je toch stoer kunt doen, ok daar kan ik nog enigszins inkomen. Maar om nou een replica te dragen van 8 euro van een horloge dat 150 in de winkel kost...
Voor sommige mensen is 150 euro al een hoop geld anders. Een nep-Rolex vind ik eigenlijk erger, juist vanwege het grotere prijsverschil.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_135474951
Oké iemand ervaring met het volgende:
28 december 3 bestellingen gedaan bij buyincoins via PayPal, dit gedaan via gekoppelde rekening gezien er iets mis was met mijn CC en dus een uitgestelde betaling.
Op 11 januari heb ik via buyincoins de order laten annuleren (bevestiging van gekregen) en alle bestellingen opnieuw gedaan met mijn CC via Paypal. Nu is er vandaag dus toch geld afgeschreven van mijn betaalrekening ;(

Bij wie moet ik zijn om het geld terug te krijgen?
  dinsdag 14 januari 2014 @ 13:25:50 #185
393745 Deugniett
Toch welllll
pi_135475796
Okeeee iedereen aankomende zomer op t strand met BT boxen, kistradio's en strandbeesten :') jeeejjj

Mijn veiligheidshamertjes zijn ook verzonden :D Thnx Rene90 voor de tip. Heb er drie besteld voor mezelf, m'n zus en m'n vader. Voor t geld hoef ik ze niet te laten liggen.
pi_135476737
Iemand al de oordopjes van Xiaomi gezien genaamd Piston?
Mooie dingetjes voor weinig geld.. veel goede reviews, worth a try!!

19 dollar

Hier artikeltje:
http://www.gizchina.com/2(...)-now-available-gold/

Kopuhhh:
http://www.ibuygou.com/p-(...)_brown-5708-usd.html
  dinsdag 14 januari 2014 @ 14:25:50 #187
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_135478522
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 11:19 schreef Miniem het volgende:
Nog codes voor Banggood waar ik niks van weet?
Behalve die van de OP en op retailmenot :P
In het vorige deel, heb ik een hele hoop in een spoiler gezet in 1 van mijn posts.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_135479004
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 13:48 schreef Xaia het volgende:

19 dollar

Hier artikeltje:

[ afbeelding ]

Kopuhhh:
de nieuwe versie is de gouden? zie hem iets goedkoper hier of is dit een neppert?
:]
  dinsdag 14 januari 2014 @ 14:45:39 #189
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_135479441
quote:

[ link | afbeelding ]

Theo Jansen _O_
Geweldige vent. Nog college van gehad _O_

Maar waarom ga je niet gewoon naar de bouwmarkt. Op ware grootte en nog goedkoper ook :7

[ Bericht 2% gewijzigd door Pandaplint op 14-01-2014 14:52:13 ]
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
pi_135481596
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 11:47 schreef Markos. het volgende:

[..]

Ik kan me herinneren dat jij een Star S5 Butterfly wou kopen ;)
Ha goed punt. Ik heb hem echter niet gekocht. :p Uiteindelijk een Cubot GT99 bij Banggood gekocht. Mooi ding!
pi_135481775
Hier ook veiligheids-hamertjes besteld :)
En ik weet niet wat ik allemaal nog meer heb besteld vandaag, we zullen zien wat er binnenkomt :)
“If your mind is empty, it is always ready for anything; it is open to everything ”
pi_135482642
quote:

19 dollar

Hier artikeltje:

[ afbeelding ]

Kopuhhh:
Verwacht er niet te veel van en je zult niet teleurgesteld worden voor het geld. Neem alle threads op Head-Fi met een korreltje zout. Die hele discovery thread zit vol met knettergestoorde 16-jarige Amerikanen en Indonesiërs die elke week weer een nieuwe giant-killer ontdekken, om hem dan een week later weer te vergeten. :D

Ik heb die van mij hier gekocht trouwens. ik verwacht leuk voor het geld, maar doe mij mijn Vsonic GR07 en Hifiman RE0 maar. http://www.ibuygou.com/p-(...)_brown-5708-usd.html

[ Bericht 0% gewijzigd door Negakinu op 14-01-2014 16:30:03 ]
pi_135483227
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 13:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
Oké iemand ervaring met het volgende:
28 december 3 bestellingen gedaan bij buyincoins via PayPal, dit gedaan via gekoppelde rekening gezien er iets mis was met mijn CC en dus een uitgestelde betaling.
Op 11 januari heb ik via buyincoins de order laten annuleren (bevestiging van gekregen) en alle bestellingen opnieuw gedaan met mijn CC via Paypal. Nu is er vandaag dus toch geld afgeschreven van mijn betaalrekening ;(

Bij wie moet ik zijn om het geld terug te krijgen?
pi_135483980
Kennen jullie misschien paar HELE GOEDE draadloze Chinese koptelefoons? Zeg maar, in de buurt van niveautje dure Sennheisers maar dan voor een Chinese prijs.
pi_135484218
quote:

19 dollar

Hier artikeltje:

[ afbeelding ]

Kopuhhh:
Verdomd, die zien er wel héél goed uit :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 14:36 schreef wootahH het volgende:

[..]

de nieuwe versie is de gouden? zie hem iets goedkoper hier of is dit een neppert?
Die zien er dan weer niet zo goed uit :/
pi_135484262
3-01 besteld, 05-01 verzonden, vandaag binnen ^O^ (BIC, 90 graden hdmi blokje). Ook geen bijzondere shipping gedaan dus dit bewijst maar weer dat het geen flikker hoeft uit te maken.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_135484316
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:35 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Kijk even in je paypal bij je geschiedenis en of de betaling is geannuleerd, zo ja dan zal het weer bij je paypal saldo erbij komen volgens mij. Als daar niks bijzonders te zien is moet je bij BIC zijn want dan heeft die wel gewoon het geld gehad.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_135484348
quote:

[..]

Jij denkt ik quote mezelf binnen 3 uur omdat ik niet snel genoeg antwoord op mijn vraag krijg ofzo?
  dinsdag 14 januari 2014 @ 17:08:14 #200
327191 RobertNL
For your gear.
pi_135484468
quote:

[..]

Ik zou zeggen dat het bij Paypal op je rekening komt/moet komen te staan. Of weer teruggestort is.
Je kreeg een mailtje van paypal met de annulering ga ik vanuit?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')