Ja er zijn veel knock-offs van deze oortjes in de omloop, dus beetje betrouwbaar adresje en prijs is wel aan te raden idd.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:36 schreef wootahH het volgende:
[..]
de nieuwe versie is de gouden? zie hem iets goedkoper hier of is dit een neppert?
ik zie geen verschil?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:01 schreef davedavy het volgende:
[..]
Verdomd, die zien er wel héél goed uit
[..]
Die zien er dan weer niet zo goed uit :/
Nou ik vind +/- 8 euro voor 4 schroefjes waarvan ik niet eens weet of t werkt best duur jaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:40 schreef Hojdhopper het volgende:
Een jaar of 4 geleden gestopt met de hobby.. Maar toch:
http://www.ebay.com/bhp/2mm-lock-nut
Of bedoelde je dat met 'duur'?
Laat maar, verkeerd gelezen.Ik kan je er helaas niet aan helpen. Heb alles de deur uit gedaan toen. Jammer, zou zo weer willen beginnen. Wat doe je precies?
Ben je ontslagen bij jumbo?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:10 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Nou ik vind +/- 8 euro voor 4 schroefjes waarvan ik niet eens weet of t werkt best duur ja(Werkloze scholier enzo
)
Werkte niet bij Jumbo tjap, maar "ik werkte te sloom"quote:
Ja dat vind ik ook duur, maar als je naar merken kijkt zoals HPI dan is het vaak meer dan 10 euro. Ik ken het, ik was in die tijd ook scholier maar jezus wat kost die hobby veel geld.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:10 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Nou ik vind +/- 8 euro voor 4 schroefjes waarvan ik niet eens weet of t werkt best duur ja(Werkloze scholier enzo
)
Ik had memory foam oordopjes van Brainwavz maar ik vond nou niet echt dat ze heel erg naar mijn oren vormden.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:44 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook duur, maar als je naar merken kijkt zoals HPI dan is het vaak meer dan 10 euro. Ik ken het, ik was in die tijd ook scholier maar jezus wat kost die hobby veel geld.
By the way, iemand ervaring met 'memory foam' earbuds? Beetje zoals deze:
http://www.ebay.com/itm/1(...)sd%3D231134565068%26
Is dat zo'n soort zelfde materiaal als van die gele oordopjes? Zou wel een uitkomst zijn namelijk, gezien die siliconen dingen vaak uit mijn oor glijden.
Heb ze zelf van comply foam, nee niet hetzelfde als die gele dingen, maar bij mij zitten ze wel fijner dan die siliconen dopjes. Zeker als ze warmer zijn na een tijdje in je oor/binnenzak laten ze zich goed aanpassen, ze zijn echter niet zo hygiënisch dus koop er een met waxguard erin om je oortjes niet aan te tasten met oorsmeer.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:44 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook duur, maar als je naar merken kijkt zoals HPI dan is het vaak meer dan 10 euro. Ik ken het, ik was in die tijd ook scholier maar jezus wat kost die hobby veel geld.
By the way, iemand ervaring met 'memory foam' earbuds? Beetje zoals deze:
http://www.ebay.com/itm/1(...)sd%3D231134565068%26
Is dat zo'n soort zelfde materiaal als van die gele oordopjes? Zou wel een uitkomst zijn namelijk, gezien die siliconen dingen vaak uit mijn oor glijden.
En nu iets goedkopers.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:31 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Heb ze zelf van comply foam, nee niet hetzelfde als die gele dingen, maar bij mij zitten ze wel fijner dan die siliconen dopjes. Zeker als ze warmer zijn na een tijdje in je oor/binnenzak laten ze zich goed aanpassen, ze zijn echter niet zo hygiënisch dus koop er een met waxguard erin om je oortjes niet aan te tasten met oorsmeer.![]()
Of je moet ze regelmatig vervangen
Ze worden in setjes van 3 verkochtquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:14 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
En nu iets goedkopers.18 dollar voor twee van die dingen.
Waar heb je ze dan vandaan? Ik zocht gewoon heel simpel op comply + foam + waxguard en toen kreeg ik dit op eBay.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:26 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Ze worden in setjes van 3 verkocht, dus je krijgt 3x2 doppen.
http://www.amazon.co.uk/s(...)ywords=comply%20foamquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:32 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Waar heb je ze dan vandaan? Ik zocht gewoon heel simpel op comply + foam + waxguard en toen kreeg ik dit op eBay.
Bij mij op het vrijwilligerswerk hebben ze sinds kort ook een TP-link. Wat een scheitding zeg!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:36 schreef Goddelijker het volgende:
Er waren toen hier mensen die kochten draadloze routers, waar ze goede ervaringen mee hadden. Die waren van Tenda toch? Iemand nog aanraders voor dit moment?
Want ik gooi binnenkort mijn TP-Link door het raam.
Die 1034 hebben ze bij ons ook, i.c.m. een ZTE modem.quote:Op woensdag 15 januari 2014 07:52 schreef Downstar het volgende:
Hmmm
hier draait (zoals bij vele anderen) de TP-LINK TL-1043ND perfect, draait al ruim een jaar stabiel en geen problemen gehad met een goede wifi dekking
maar die toen hier tensprake kwamen waren inderdaad van die tenda dingen enzo
zoals bijv:
http://www.aliexpress.com(...)300M/1609792192.html
GC / [Chinese Webshops] Topic #265 Vakantie maar de pakketjes blijven komenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:36 schreef Goddelijker het volgende:
Er waren toen hier mensen die kochten draadloze routers, waar ze goede ervaringen mee hadden. Die waren van Tenda toch? Iemand nog aanraders voor dit moment?
Want ik gooi binnenkort mijn TP-Link door het raam.
120 uur taakstraf is geen vrijwilligerswerkquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:51 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Bij mij op het vrijwilligerswerk hebben ze sinds kort ook een TP-link. Wat een scheitding zeg!Of het ligt aan diegene die hem geconfigureerd heeft(ik niet, dus tja..) maar we hebben vaker geen als wel draadloos netwerk.
Welke link?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:30 schreef Negakinu het volgende:
Koop hem nou gewoon van die link die ik postte. Daar hebben de meesten hem met succes besteld en de echtheid gevalideerd. Tevens een prima prijs.
Hier ook weinig problemen, gewoon stabiel WIFI.quote:Op woensdag 15 januari 2014 07:52 schreef Downstar het volgende:
Hmmm
hier draait (zoals bij vele anderen) de TP-LINK TL-1043ND perfect, draait al ruim een jaar stabiel en geen problemen gehad met een goede wifi dekking
http://www.ibuygou.com/p-(...)_brown-5708-usd.htmlquote:
Geen taakstraf; ik geef computerles.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:54 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
120 uur taakstraf is geen vrijwilligerswerk
aan bejaarden ?quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:02 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Geen taakstraf; ik geef computerles.
nope, verstandelijk gehandicapten.quote:
Misschien kan ik er eens na kijken, ik ben immers een ster in het Down zijn hequote:Op woensdag 15 januari 2014 12:23 schreef shiznuts het volgende:
Is het internet net zo down als de mensen daar!![]()
sorry.
![]()
hmm hoef ik hem dus voorlopig niet te bestellenquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:57 schreef ManageTheAnger het volgende:
Gister wilde ik die lifehammer-achtige gadget kopen.
Vier stuks om precies te zijn.
Netjes betaald, ordernummer gekregen en alles.
Vervolgens lees ik vanmorgen in mijn inbox dat buyincoins een refund heeft gedaan.
Iemand die weet waar dit aan kan liggen? Het was al betaald.
nvm... zie net dat Buyincoins ze out of stock heeft geplaats
Ik zie net ook dat refund mailtje ******quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:57 schreef ManageTheAnger het volgende:
Vervolgens lees ik vanmorgen in mijn inbox dat buyincoins een refund heeft gedaan.
CH = Zwitserland = Swiss Post vermoed ik.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:34 schreef nico445 het volgende:
heb laatst bij een webshop besteld en kreeg deze tracking code : RU465*****8CH weet iemand waar deze te tracken valt?
17track.netquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:34 schreef nico445 het volgende:
heb laatst bij een webshop besteld en kreeg deze tracking code : RU465*****8CH weet iemand waar deze te tracken valt?
Muhaha, gisteren besteld en vandaag verzondenquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:57 schreef ManageTheAnger het volgende:
Alstublieft:quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:34 schreef nico445 het volgende:
Maandag besteld en vandaag refund gekregen, jij hebt mazzel gehad dusquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:34 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Muhaha, gisteren besteld en vandaag verzonden.
Gewoon out of stock dus!
Zie de OP, kan makkelijk 5 dagen duren voordat hij actief wordt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:27 schreef nico445 het volgende:
[..]
Werkt nog niet , gister de code gekregen maar kijk morgen nog wel een keer. bedankt!
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:49 schreef rene90 het volgende:
[..]
Zie de OP, kan makkelijk 5 dagen duren voordat hij actief wordt.
Swiss post kan wel een dag of 10 duren voordat het werktquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:27 schreef nico445 het volgende:
[..]
Werkt nog niet , gister de code gekregen maar kijk morgen nog wel een keer. bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |