Ninja-editquote:Op zondag 12 januari 2014 22:33 schreef rene90 het volgende:
[..]
Zijn gewoon youtube filmpjes over te vinden. Doe het maar eens op de binnenkant van je kast deur ofzo, dan hoor je hoe hard die veer erop knalt
Zie mijn editquote:Op zondag 12 januari 2014 22:37 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Goeie, maar waar zoek je op dan??
Oulm is Volgens mij allemaal op diesel gebaseerd, van de laatste ben ik zeker het om een diesel design gaat. Namelijk de dz7266quote:Op zondag 12 januari 2014 20:17 schreef Markos. het volgende:
Hier nog wat horloges van het grote formaat. Zitten hier voor jullie bekende modellen tussen?
http://dx.com/p/oversized(...)utm_medium=affiliate
[ afbeelding ]
http://www.dinodirect.com(...)lack-dial-black.html
[ afbeelding ]
http://www.dinodirect.com(...)watch-p16065483.html
[ afbeelding ]
http://www.dinodirect.com(...)z7256-men-watch.html
[ afbeelding ]
http://www.dinodirect.com(...)watch-p40152734.html
[ afbeelding ]
http://www.dinodirect.com(...)black-p16065467.html
[ afbeelding ]
Haha, een cheapass sjieneesje die moet gaan tippen aan een pricey merkding.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:41 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Mwah, ben ik wel met je eens hoor, er kan zoveel niet goed zijn aan een muis. Build kwality crap, drivers e.d. crap. Maar goed, ik heb wel e.e.a. gelezen over deze muisjes dat ze toch wel ok zijn. Misschien kan iemand z'n hand-on ervaring mij ervan overtuigen dat het op gelijk niveau ligt als bijv. mijn logitech g9x.
Accu's die je gemakkelijk en zonder al teveel uit te geven gewoon uit de Europese Unie kunt halen, zou ik niet elders gaan lopen kopen. Gewoon goed merkspul halen en dan heb je er lang zorgeloos plezier van.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:44 schreef Markos. het volgende:
Weet iemand goede oplaadbare AA batterijen?
Heb je m'n horlogepost weleens gelezen al?quote:En ik ben ook opzoek naar een goed horloge. Beetje dezelfde kwaliteit als die BIC eerst had. Die neppe U-boat, Breitling, etc.. Hoeft voor mij niet persé een replica zijn (mag hier ook niet besproken worden helaas) maar wel iets in die kwaliteit klasse. En ook niet met neppe klokjes erin ofzo.
Heb wat oudere topics doorspit naar foto's maar nog niet echt iets tegengekomen
quote:Tip 2. Vermijd zaken die onnatuurlijk veel glimmen. Dit is een blijk van goedkope materialen/lak (plastic fantastic). Koop liever iets met geborsteld staal. Kijk goed naar de foto's hoe iets eruit ziet. Stel je tevens voor hoe groot zo'n klokje is (bedenk hoe groot een standaard pin (verbinding band/klokje) is en vergelijk hoeveel groter het klokje is dan die verbinding) en hoe dat zou staan om je pols.
Koop een Aziatisch merk. Vermijd horloges als 'V6 SuperSpeed' en ga eerder voor een iets anders. Populair zijn o.a. Curren, Sinobi, IK Colouring, Wilon, Ohsen en EYKI. Ook Julius en DCT maken mooie (wat meer high-end) klokjes. Ook op Ebay kun je goed slagen voor deze horloges. Misschien kan een zoektocht naar 'SHARK' (a.k.a. 'WEIDE') en 'Infantry' (a.k.a. 'Military Royale') je tevens interesseren. Je hoeft niet per se naar een merk te zoeken. Velen slagen erin leuke klokjes te kopen door te zoeken op steekwoorden. Enkele voorbeelden: 'Japan MOVT', 'army watch', 'military watch', 'aviator watch', 'black sport watch' en 'metal wristwatch'. Wees creatief. Vrijwel alle zoektermen baten het om er 'watch' bij te hebben voor betere sortering. Je kunt ook zaken wegfilteren, als je niet naar een vrouwenhorloge zoekt, maar er wel veel resultaten op vrouwen gericht zijn voeg je '-woman -women' toe (tevens '-kids -boys -girls').
Whoa, u geeft mensen nieuwe hoopquote:Op maandag 13 januari 2014 11:04 schreef shiznuts het volgende:
HOLY MACARONI!![]()
![]()
![]()
Pakketje van 2013.09.27 is nu eens opgedoken.
quote:Op maandag 13 januari 2014 11:04 schreef shiznuts het volgende:
HOLY MACARONI!![]()
![]()
![]()
Pakketje van 2013.09.27 is nu eens opgedoken.
OP > FAQ > 'SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?'quote:Op maandag 13 januari 2014 11:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb nog 12 euro op PayPal staan en wil het gewoon perse uitgeven aan nieuwe pakketjes maar weet gewoon niks meer
Doe dat eens. Geheid dat je iets tegen gaat komen en waarschijnlijk nog meer dan 12 euro eindigt uit te geven.quote:[..]
Nog altijd geen ideeën? Zo goed als alle webshops hebben een 'New arrival'-sectie. Daar kun je eens de meest recente assortimentstoevoegingen bekijken.
Heb ik vorige week gedaan met het idee maar 10 euro uit te geven, uiteindelijk verwacht ik nu 7 pakketten met de waarde van 38 euroquote:Op maandag 13 januari 2014 11:31 schreef shiznuts het volgende:
[..]
OP > FAQ > 'SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?'
[..]
Doe dat eens. Geheid dat je iets tegen gaat komen en waarschijnlijk nog meer dan 12 euro eindigt uit te geven.
Het is een soort standaard patroon volgens mij bij nieuwe China Shoppers...eerst ben je nog wat afwachtend en bestel je met een enkel pakketje een led pig. Vervolgens krijg je wat meer vertrouwen en koop je minimaal een leuk zaklampje. Na die fase komt ongetwijfeld de tenga-egg en als je daar mee klaar bent ga je vaak de grotere stap maken naar de horloges en dergelijke. Niet veel later zie je ook het licht en probeer je jouw omgeving ervan te overtuigen dat het mooi shoppen is in China en bestel je een 1 cent deal voor hun of andere goedkope meuk.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Heb ik vorige week gedaan met het idee maar 10 euro uit te geven, uiteindelijk verwacht ik nu 7 pakketten met de waarde van 38 euro
Is inderdaad weleens bij me opgekomen.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:41 schreef rene90 het volgende:
[..] voordat je erover gaat nadenken te emigreren.
quote:Op maandag 13 januari 2014 11:41 schreef rene90 het volgende:
[..]
voordat je erover gaat nadenken te emigreren.
Alleen bestel ik al 2/3 jaar maar steeds paar maandjes tussen en dan weer rond de 100 euro aan hebbedingetjes en dan weer 2/3 maanden niet en zo gaat dat maar doorquote:Op maandag 13 januari 2014 11:41 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het is een soort standaard patroon volgens mij bij nieuwe China Shoppers...eerst ben je nog wat afwachtend en bestel je met een enkel pakketje een led pig. Vervolgens krijg je wat meer vertrouwen en koop je minimaal een leuk zaklampje. Na die fase komt ongetwijfeld de tenga-egg en als je daar mee klaar bent ga je vaak de grotere stap maken naar de horloges en dergelijke. Niet veel later zie je ook het licht en probeer je jouw omgeving ervan te overtuigen dat het mooi shoppen is in China en bestel je een 1 cent deal voor hun of andere goedkope meuk.
Tot slot heb je de mobiele telefoons en de spanning of je wel of geen douanekosten moet betalen voordat je erover gaat nadenken te emigreren.
Maar heb je ervaring mee? Want kan die brilletjes ook bij Pathé halen voor 1 euro per stuk ofzo maar die zitten niet zo lekker zeg maarquote:Op maandag 13 januari 2014 11:52 schreef shiznuts het volgende:
Van die polarized RealD 3D dingen? Ja hoor.
Heb je ervaring met standaard 3D brillen die je bij een TV krijgt met passief 3D?quote:Op maandag 13 januari 2014 11:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Maar heb je ervaring mee? Want kan die brilletjes ook bij Pathé halen voor 1 euro per stuk ofzo maar die zitten niet zo lekker zeg maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT:Dan zijn van die brillen zoals hierboven prima te gebruiken.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
Geen ervaringen mee, heb wel een Philips tv gekocht wat als optie ook 3D heeft maar zaten geen brillen bij
Oh, en als we weer levensverhalen gaat oprakelen; ik koop haast nooit meer iets. Eens in de zoveel maand iets kleins ofzo. Heb niets meer nodig.
M'n broer heeft het zo ongeveer overgenomen geloof ik...
Geen ervaringen mee, heb wel een Philips tv gekocht wat als optie ook 3D heeft maar zaten geen brillen bijquote:Op maandag 13 januari 2014 12:05 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Heb je ervaring met standaard 3D brillen die je bij een TV krijgt met passief 3D?
Zo ja en als die prima zitten dan zitten die uit China ook prima.
Heb er zelf 2 verbouwd tot Dual play brillen.
Als je eventjes wacht met bestellen, ik heb volgens mij nog zoń backplate thuis liggen. nieuw en ongebruikt. kan je het zo van mij overnmen voor de verzendkosten.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand een idee waar ik een zwarte backplate voor een iPhone4 kan halen? Dus geen hoesje maar echt de achterplaat , of ik zoek verkeerd maar zie enkel hoesjes enzo
Zelf bij Banggood weggehaald.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:45 schreef Snorrenbaard het volgende:
Prijzen van die Earson speakers zijn echt ziek hard gestegen, iemand nog een goedkope site waar ik hem kan vinden?
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:29 schreef shiznuts het volgende:
'iphone rear cover' lijkt me. vb. http://www.aliexpress.com/wholesale?SearchText=iphone+rear+cover
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:49 schreef marcelp79 het volgende:
[..]
Als je eventjes wacht met bestellen, ik heb volgens mij nog zoń backplate thuis liggen. nieuw en ongebruikt. kan je het zo van mij overnmen voor de verzendkosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |