abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135279866
Anytime fitness inderdaad
pi_135279946
Mijn vriend sport daar ook bij, in Capelle. Volgens mij viel de prijs best mee. Al is het geen fit for free natuurlijk.
  Licht Ontvlambaar donderdag 9 januari 2014 @ 17:10:16 #123
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_135279947
quote:
14s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:06 schreef Myraela het volgende:

[..]

Van de keten "Anytime"?
tegen de 40 euro per maand. Mijn vriend is erg tevreden er over :)

Ik volleybal en doe daarnaast Zumba Toning. Eind van de maand ga ik eens bij BBB kijken.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_135280019
quote:
14s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:10 schreef Myraela het volgende:
Mijn vriend sport daar ook bij, in Capelle. Volgens mij viel de prijs best mee. Al is het geen fit for free natuurlijk.
Vraag is wat hij daar betaald :P dat is ook waar ik zou gaan namelijk.
pi_135281127
Vanaf komend weekend samen met mijn vriend fitnessen
Hopelijk motiveerd dat elkaar
zelf heb ik nog danstrainingen maar mijn vriend sport verder niet
pi_135281352
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 21:17 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Haha dus je hebt m niet onveilig gemaakt maar alleen even aangetikt? :P balen zeg!
Haha nee! Pasje vergeten mee naar huis te nemen :/ Dus moest weer terug naar de sportschool.
Vandaag mn beweging ook weer gehad. 2,6 km gewandeld van huis naar huisarts naar apotheek en weer naar huis *O* En van Amsterdam CS naar de OBA heen en weer is ook een aardig eindje :)
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
  donderdag 9 januari 2014 @ 17:51:27 #127
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135281552
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 16:42 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

_O- hoe dat zo?
Ik hou er van om mijn oordoppen in te doen, eigen wereld, en gaan. Dat gelul tegen je aan wat je uit je tempo haalt en afleid. Ga weg.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 9 januari 2014 @ 17:53:38 #128
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135281633
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 16:54 schreef Vlinder88 het volgende:

[..]

Ga ik dat eens proberen.
Raar eigenlijk dat je jezelf dan ineens moet verplichten meer te eten. Want 1300 ging me op zich niet eens zo slecht af. Dus ook maar ff spieken bij andere lijstjes :)
Ik weet het :P Ik at eerst 1700, toen 1800, toen 1900 en nu 2000. En ik ga maar eens richting de 2100 :Y

Maar probeer het ff, kom je aan (niet elke dag wegen! Probeer het eens 2 weken en dan 1x per week wegen) dan moet je minderen.
pi_135281783
Gulden middenweg boodschappen gedaan. Ik moet weer even in de flow raken dus gelijk heel streng gaat denk ik averechts werken.

Slechte boodschappen: niets

Redelijke boodschappen: light jam, vruchtenkwark, weight watchers snacks, tonijnsalade

Goede boodschappen: walnoten, eieren, wortels, diverse fruit en groente, avocado, magere kwark, branflakes met fruit en hazelnoten.
Spoilers!
pi_135281919
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:12 schreef rawwwrr het volgende:

[..]

34.95.
pi_135282632
Vandaag:

O: Overblijfsel magere kwark met muesli en chia seeds + boterham pindakaas
T: Oploskoffie
L: Banaan, twee mandarijnen en kopje koffie
T: Taaitaai :')
D: Bord vol nasi en een bak kwark als toetje

Dit is echt :') Fuck werkdagen.
pi_135282734
quote:
14s.gif Op donderdag 9 januari 2014 18:01 schreef Myraela het volgende:

[..]

34.95.
Okay dat is veel minder prijzig als dat ik had verwacht! en dat is dus gewoon onbeperkt 24x7? dus als ik bewijze van om 3 uur snachts nog even op de loopband (niet dat dat zal gebeuren :') ) kan dat?

lijstje voor vandaag is wel anders nu:

O, T, L: zelfde als eerst
T: 3 lepels griekse yoghurt toen was de bak op ;(
D: Ajam paniki & paksoi
en dan toch nog een soort van toetje iets: nieuwe bak griekse yoghurt aangebroken met een appeltje/kaneel en zo nog een passie vrucht leeg lepelen :9
pi_135282776
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 18:29 schreef rawwwrr het volgende:

[..]

Okay dat is veel minder prijzig als dat ik had verwacht! en dat is dus gewoon onbeperkt 24x7? dus als ik bewijze van om 3 uur snachts nog even op de loopband (niet dat dat zal gebeuren :') ) kan dat?

Voor zo ver ik weet wel ja. En je kunt ook gewoon op alle locaties van Anytime gaan sporten. Er zit wel nog 30 euro inschrijfgeld bij.
pi_135282999
quote:
14s.gif Op donderdag 9 januari 2014 18:30 schreef Myraela het volgende:

[..]

Voor zo ver ik weet wel ja. En je kunt ook gewoon op alle locaties van Anytime gaan sporten. Er zit wel nog 30 euro inschrijfgeld bij.
Ja dat heb je geloof ik tegenwoordig overal wel.
Ze hebben geloof ik wel af en toe open dagen en dan vervalt het inschrijfgeld.

Wel grappig :P waarschijnlijk woon jij helemaal niet zo ver van mij vandaan dan.
Of althans je vriend dan
pi_135283098
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 15:23 schreef Qwea het volgende:

[..]

Omdat mijn bovenbenen wel strakker mogen en mijn kont ook.

En jup. Squats zijn ideaal voor beenspieren.
Ik heb altijd geleerd dat meer gewicht en minder herhalingen beter zijn dan veel herhalingen zonder gewicht wanneer je voor spiermassa gaat. En dat veel herhalingen meer spierconditie opbouwt
My salvation lies in your love..
pi_135283224
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 18:40 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Ik heb altijd geleerd dat meer gewicht en minder herhalingen beter zijn dan veel herhalingen zonder gewicht wanneer je voor spiermassa gaat. En dat veel herhalingen meer spierconditie opbouwt
5 reps is voor kracht, hypertrophy (toename spieren) is 8 tot 12 reps. Dacht ik.
pi_135283294
Oh ijsdraakje zei t al zag ik en daar heb je ook al op gereageerd :)
Ik ben net ziek naar huis gegaan en probeer een soepje met wat brood te eten. Tip voor spelt eters hier: speltcrackers met lijnzaad van de jumbo. Nog biologisch ook! :9
pi_135283324
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 18:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

5 reps is voor kracht, hypertrophy (toename spieren) is 8 tot 12 reps. Dacht ik.
Ja dat dacht ik ook!
pi_135284493
quote:
10s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:51 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik hou er van om mijn oordoppen in te doen, eigen wereld, en gaan. Dat gelul tegen je aan wat je uit je tempo haalt en afleid. Ga weg.
_O- ja dat is wel herkenbaar. Wij gingen samen fietsen in de sportschool. Dus ik zeg: Okay ik ga nu muziek luisteren okay? Of wil je praten?
- Nee nee, ga maar luisteren.

*Oordopjes in*

Vriendje begint te praten :( :')
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_135285899
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 18:37 schreef rawwwrr het volgende:

[..]

Ja dat heb je geloof ik tegenwoordig overal wel.
Ze hebben geloof ik wel af en toe open dagen en dan vervalt het inschrijfgeld.

Wel grappig :P waarschijnlijk woon jij helemaal niet zo ver van mij vandaan dan.
Of althans je vriend dan
Ik woon samen met mijn vriend op Rotterdam zuid, maar hij werkt in Capelle en gaat meteen vanuit zijn werk door.

Hier op zuid is het allemaal een beetje bagger. :')
pi_135285941
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:10 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

_O- ja dat is wel herkenbaar. Wij gingen samen fietsen in de sportschool. Dus ik zeg: Okay ik ga nu muziek luisteren okay? Of wil je praten?

*Oordopjes in*

Zo herkenbaar. :')
  donderdag 9 januari 2014 @ 19:38:35 #142
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_135286276
Ik ga in m'n upje of met mijn zus, maar dan werken we gewoon ons programma af. Geen enkel probleem. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 9 januari 2014 @ 19:39:33 #143
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135286348
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:10 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

*Oordopjes in*

:D

Had ik vandaag. Fysio heeft altijd patiënten tot 11u, normaal is het ook vanaf 11u sporten maar ik begin altijd om 10:!5. Heeft die dodo geen patiënten :P Kwam ie met me praten. :D Telkens als ik mijn dopjes in deed begon hij weer te lullen :P Ik heb hem gesmeekt of hij de volgende x gewoon weer zijn patiënten tot 11u kan inplannen :D
  donderdag 9 januari 2014 @ 19:48:49 #144
319308 Tink89
To live is to dance
pi_135286904
Ik at helemaal zelfgemaakte kibbeling van witvis met bierbeslag. Een heel beschaafde portie en verder alleen lekker veel groente. Natuurlijk zijn er betere opties, maar dit maak ik 1 keer per 2 jaar ofzo. Mag geen kibbeling van de viskraam....
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_135287315
Hallo! Na een tijdje lurken kom ik mij nu ook melden in dit topic! Lekker cliché aan het begin van een nieuw jaar ;) . Ik ben 7 jaar geleden (tijd vliegt!) van 73 kilo naar 57 kilo afgevallen. Daarna weer alles langzaam aangekomen, tot nu: 74.5 kilo.

Tijd om mijn leven te veranderen! Ben inmiddels lid (op de proef) van fitness in de buurt, een trainingsschema mogen ontvangen en aan het kijken wat voor groepslessen mij bevallen.

Benieuwd wat het me gaat brengen :)
pi_135289204
quote:
14s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:39 schreef Qwea het volgende:

[..]

:D

Had ik vandaag. Fysio heeft altijd patiënten tot 11u, normaal is het ook vanaf 11u sporten maar ik begin altijd om 10:!5. Heeft die dodo geen patiënten :P Kwam ie met me praten. :D Telkens als ik mijn dopjes in deed begon hij weer te lullen :P Ik heb hem gesmeekt of hij de volgende x gewoon weer zijn patiënten tot 11u kan inplannen :D
_O-

Ik had trouwens gister twee negers achter me aan in de sportschool, dan is het wel weer fijn dat m'n vriend in de buurt is :@ :')
pi_135293248
Nou, ik weet niet of het slim was, maar heb toch bodypump gedaan. Het ging al een stuk beter dan de vorige keer qua trillende benen, maar deze keer zijn m'n armen de lul.. Mijn triceps doen giga pijn, zal ik morgen wel spijt van hebben :') . Oh en ik heb eerst nog 20 minuten crosstrainer en buikspierkwartier gedaan omdat ik dacht dat ik niet ging bodypumpen. :@
Dus nu moet ik even mega bunkeren om de calorieën weer omhoog te krijgen :9
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_135293661
Ik heb vandaag gebunkerd want we hadden gourmetdag :') oh de stokbroodjes _O-
pi_135295680
Ik zag een aantal mensen hier praten over warme appel en nu heb ik zin om dit morgen als tussendoortje te proberen: http://www.optimavita.nl/(...)-rozijnen-en-kaneel/
  donderdag 9 januari 2014 @ 22:29:26 #150
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135295800
quote:
17s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zag een aantal mensen hier praten over warme appel en nu heb ik zin om dit morgen als tussendoortje te proberen: http://www.optimavita.nl/(...)-rozijnen-en-kaneel/
Kun je ook serveren met een dot kwark erbij :Y
  donderdag 9 januari 2014 @ 22:30:39 #151
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135295866
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 20:32 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

_O-

Ik had trouwens gister twee negers achter me aan in de sportschool, dan is het wel weer fijn dat m'n vriend in de buurt is :@ :')
Pffff, daar word je zo flauw van die lui.

Plan is om morgen te gaan sporten. Heb er net een diazepam in geflikkerd dus ben benieuwd hoe ik morgen wakker wordt.
pi_135296298
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:29 schreef Qwea het volgende:

[..]

Kun je ook serveren met een dot kwark erbij :Y
:9~
pi_135297105
Niet etengerelateerd, wel lifestylegerelateerd. Ik heb morgen een sollicitatiegesprek in een kliniek, waar ik op papier de ideale kandidaat voor ben. Gisteren mail verstuurd, morgen gesprek, dus ze willen me ook erg snel spreken wat een haske goed teken is. Letterlijk het enige wat nu door m'n hoofd jaagt is het feit dat het een kliniek is voor oa cosmetische chirurgie, en ik daar met m'n obesitaslijf aan kom zetten. Straks pas ik niet eens in de pakken omdat er allemaal slanke mensen werken en ze geen grootste maten inslaan.

Ik besef me hoe dit klinkt, maar kan iemand pleeaaase zeggen dat ik niet de enige ben die door dit soort dingen in paniek raakt?
pi_135297434
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Niet etengerelateerd, wel lifestylegerelateerd. Ik heb morgen een sollicitatiegesprek in een kliniek, waar ik op papier de ideale kandidaat voor ben. Gisteren mail verstuurd, morgen gesprek, dus ze willen me ook erg snel spreken wat een haske goed teken is. Letterlijk het enige wat nu door m'n hoofd jaagt is het feit dat het een kliniek is voor oa cosmetische chirurgie, en ik daar met m'n obesitaslijf aan kom zetten. Straks pas ik niet eens in de pakken omdat er allemaal slanke mensen werken en ze geen grootste maten inslaan.

Ik besef me hoe dit klinkt, maar kan iemand pleeaaase zeggen dat ik niet de enige ben die door dit soort dingen in paniek raakt?
Ik heb dit ook. Ik heb te vaak gehoord dat dikke mensen minder verdienen, minder snel aangenomen worden enz, dus bij sollicitaties voel ik me altijd intens dik en enorme last voor de samenleving (want kennelijk zijn wij vaak laat, vaak ziek enz). Maar hopelijk heb je je gesprek met een integer iemand die weinig vooroordelen heeft, en word je gewoon aangenomen. Want je kunt het! (en dan krijg je vast korting op liften van het een en ander als je straks slank en heet bent ;))!
pi_135297711
Tuurlijk ben je niet de enige die zo denkt! Maar ten eerste mogen ze je niet afrekenen op je uiterlijk, en aangezien je op papier de ideale kandidaat bent, zou het meteen opvallen als ze dat wel doen, dus dat doen ze vast niet.
Bovendien bestaan er ook nog aardige mensen op de wereld die door een lichaam heen kunnen kijken en jou waarderen om je kwaliteiten.
En dáár nog weer boven staat dat jij gewoon goed bent zoals je bent! En dat je nog wel wat af kunt vallen staat daar los van.
pi_135297887
Zei het meisje dat nooit dik is geweest :@ Maar ik hoop wel dat je daarin gelooft en vooral in jezelf gelooft.
pi_135298031
Mja, als het bij af en toe een gedachte zou blijven zou het mooi zijn, maar ik raak er gewoon in een superstomme paniek van en val terug in oud fobiegedrag. Het is dat ik het geld echt echt nodig heb, maar ik zit half manieren te bedenken om er alweer onder uit te komen. Morgen ook een werkborrel waar collega's komen die graag willen dat ik ook kom, maar omdat er ook anderen komen ga ik twijfelen en smoezen bedenken. Gevaarlijk, want slippery slope. En onnodig, vooral.

Ik HAAT dat laffe deel van mezelf.
pi_135298547
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Mja, als het bij af en toe een gedachte zou blijven zou het mooi zijn, maar ik raak er gewoon in een superstomme paniek van en val terug in oud fobiegedrag. Het is dat ik het geld echt echt nodig heb, maar ik zit half manieren te bedenken om er alweer onder uit te komen. Morgen ook een werkborrel waar collega's komen die graag willen dat ik ook kom, maar omdat er ook anderen komen ga ik twijfelen en smoezen bedenken. Gevaarlijk, want slippery slope. En onnodig, vooral.

Ik ben er voor mezelf van overtuigd dat het afvallen er ook voor zorgt dat ik een hele 'schil' van mezelf afpel. Omdat het een reden is om dingen te laten, te zwaar zijn. Om bang te zijn voor dingen. En als je dan minder dik wordt, en nog steeds bang bent voor alles, dan kun je niet meer de schuld geven dat je dik bent. Dan ben je gewoon niet leuk genoeg. En dat is pijnlijk. Dus stel je gewoon open, geef dit een eerlijke kans.
pi_135299165
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:20 schreef Zeester het volgende:

[..]

Ik ben er voor mezelf van overtuigd dat het afvallen er ook voor zorgt dat ik een hele 'schil' van mezelf afpel. Omdat het een reden is om dingen te laten, te zwaar zijn. Om bang te zijn voor dingen. En als je dan minder dik wordt, en nog steeds bang bent voor alles, dan kun je niet meer de schuld geven dat je dik bent. Dan ben je gewoon niet leuk genoeg. En dat is pijnlijk. Dus stel je gewoon open, geef dit een eerlijke kans.
I know what you mean. Ik ga er van uit dat het enige wat mensen zien dikheid is, en niet verder kijken. En ik denk dat dat niet helemaal onwaar is ook.

Maar goed, ik moet maar gewoon gaan slapen, morgenochtend doen m'n hersenen vast minder kinderachtig en vind ik mezelf weer awesome :). Moest het even kwijt, sorry jongens.
  Licht Ontvlambaar donderdag 9 januari 2014 @ 23:55:47 #160
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_135300230
*stuurt wat 'awesome' gedachten richting Clums...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 10 januari 2014 @ 06:54:05 #161
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_135305367
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:31 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

I know what you mean. Ik ga er van uit dat het enige wat mensen zien dikheid is, en niet verder kijken. En ik denk dat dat niet helemaal onwaar is ook.

Maar goed, ik moet maar gewoon gaan slapen, morgenochtend doen m'n hersenen vast minder kinderachtig en vind ik mezelf weer awesome :). Moest het even kwijt, sorry jongens.
Net zoals een bril, blond haar, vrouw zijn, een kleurtje hebben, pukkels, kalend zijn..... allemaal zaken waar mensen een complex van kunnen krijgen maar de meerderheid gewoon doorheen kijkt.

Je kan het! Veel succes.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_135305539
Goeiemorgen, brakke nacht.

Clumbs, alles komt goed :*

Ik voel me trouwens ook echt intens vet. Kutgevoel is dat. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_135305606
Clumspopsekind, dat is geen lafheid. En het is ok :*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_135305610
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:20 schreef Zeester het volgende:

[..]

Mooi gezegd wel :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_135305734
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:05 schreef PluisigNijntje het volgende:
Tuurlijk ben je niet de enige die zo denkt! Maar ten eerste mogen ze je niet afrekenen op je uiterlijk, en aangezien je op papier de ideale kandidaat bent, zou het meteen opvallen als ze dat wel doen, dus dat doen ze vast niet.
Gebeurt behoorlijk vaak anders. En om eerlijk te zijn vind ik het niet eens zo'n onterechte angst in zo'n kliniek.
pi_135305817
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:10 schreef clumsy_clown het volgende:

Clumsy, heel veel succes vandaag! Probeer je niet druk te maken en laat zien wie je bent! Want zoals ik hier kan zien, lijk je me een heel tof mens!

Het komt wel goed :)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_135305836
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 08:12 schreef Myraela het volgende:

[..]

Gebeurt behoorlijk vaak anders. En om eerlijk te zijn vind ik het niet eens zo'n onterechte angst in zo'n kliniek.
Ik snap de angst. Maar die angst zou er niet moeten zijn. Clums is de geschikte kandidaat op papier en daar gaat het om!
Het zou belachelijk zijn als ze wordt afgerekend op het hebben van een maatje meer.
pi_135305930
Mehh.. afgelopen 2 dagen heb ik lopen snaaien.. :r vandaag weer netjes doen.
pi_135305955
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 08:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Mehh.. afgelopen 2 dagen heb ik lopen snaaien.. :r vandaag weer netjes doen.
Ik voel je pijn. O+

Al heb ik geen ongezonde dingen gegeten, want die heb ik niet in huis. Maar wel meer dan ik van plan was. Vandaag weer even goed streng zijn, anders lukt het me dit weekend ook niet om nee te zeggen.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 08:43:43 #170
319308 Tink89
To live is to dance
pi_135305987
Clums, je kunt het!
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 20:32 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

_O-

Wat is daar dan mis mee? Gedragen die zich dan anders ofzo...? Ik snap hem niet helemaal :?
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:30 schreef Qwea het volgende:

[..]

Pffff, daar word je zo flauw van die lui.

Plan is om morgen te gaan sporten. Heb er net een diazepam in geflikkerd dus ben benieuwd hoe ik morgen wakker wordt.
Dus je neemt diazepam en gaat toch inspanning van je lijf vragen, terwijl het eigenlijk te veel is. Ik vind dat niet verstandig.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:56 schreef Inachis-io het volgende:
Hallo! Na een tijdje lurken kom ik mij nu ook melden in dit topic! Lekker cliché aan het begin van een nieuw jaar ;) . Ik ben 7 jaar geleden (tijd vliegt!) van 73 kilo naar 57 kilo afgevallen. Daarna weer alles langzaam aangekomen, tot nu: 74.5 kilo.

Tijd om mijn leven te veranderen! Ben inmiddels lid (op de proef) van fitness in de buurt, een trainingsschema mogen ontvangen en aan het kijken wat voor groepslessen mij bevallen.

Benieuwd wat het me gaat brengen :)
Welkom! Leuk dat je er weer mee aan de slag gaat, maar heb je ook een plan? Hoe ga je het aanpakken, waardoor ben je weer aangekomen en hoe ga je voorkomen dat het opnieuw mis gaat? Door voor jezelf een soort plannetje van aanpak te maken, kun je makkelijker je valkuilen inzien en daar wat minder snel in vallen. Succes in ieder geval!

De kibbeling gisteren was verrukkelijk en het helemaal waard. Vanavond, morgenvroeg en morgenavond paardrijden (aargh, wedstrijd, rotproef en zenuwen), dus sport het er wel weer af.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_135305996
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 08:43 schreef Tink89 het volgende:
Clums, je kunt het!

[..]

Wat is daar dan mis mee? Gedragen die zich dan anders ofzo...? Ik snap hem niet helemaal :?

Ik wil liever gewoon met rust gelaten worden ipv versierd in de sportschool :D
  vrijdag 10 januari 2014 @ 08:46:33 #172
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_135306011
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:12 schreef rawwwrr het volgende:

[..]

Ik sport bij FFF in Capelle. Ben je daar al eens geweest?
A grand adventure has begun.
pi_135306038
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 08:44 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Ik wil liever gewoon met rust gelaten worden ipv versierd in de sportschool :D
Maar als het 2 nederlanders waren was het niet erg geweest als je vriend er niet was?
pi_135306049
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 08:48 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Maar als het 2 nederlanders waren was het niet erg geweest als je vriend er niet was?
:')_

Ga het nu alsjeblieft niet rasistisch maken terwijl dat niet zo bedoelt is, ik ben zelf een halve neger.

Volgende keer zal ik jongens zeggen, goed? :)
pi_135306064
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 08:48 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

:') :') :')
pi_135306096
Lijstjestijd.. Op en aanmerkingen zijn welkom hoor!

O: Havermout (300 gr. Amandelmelk, 60 gr. Havermout, kaneel)
T: stuk pintpaprika.
L: Omelet van 2-3 eieren en 200 gr groente.
T: handje amandelen
T: komkommer, tomaat, wat tonijn, ui en een lik friteslijn.
D: ongeveer 500 gr. Roerbakgroente met kipfiletblokjes en een beetje woksaus.
T: Warm appeltje met een cappuccino (ongeveer 100 ml soyamelk)
pi_135306113
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 08:49 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

:')_

Ga het nu alsjeblieft niet rasistisch maken terwijl dat niet zo bedoelt is, ik ben zelf een halve neger.

Volgende keer zal ik jongens zeggen, goed? :)
Zo bedoelde ik het niet. Maar zo kwam de opmerking die je maakte wel over.
pi_135306121
quote:
13s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 08:51 schreef Myraela het volgende:

[..]

:') :') :')
Sorry maar een beetje bewustwording kan geen kwaad..
pi_135306169
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 08:55 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Zo bedoelde ik het niet. Maar zo kwam de opmerking die je maakte wel over.
Zoals ik zei, de volgende keer zal ik het anders zeggen.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 09:00:10 #180
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_135306184
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 08:55 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Sorry maar een beetje bewustwording kan geen kwaad..
Bewustwording van wat? Dat jij meteen op je achterste benen staat als ze negers zegt?
Mijn woordkeuze zou het ook niet zijn, ook niet als ik zelf 'een halve' zou zijn maar ja. Leven en laten leven!

Ontopic:
Ik mag vanavond weer sporten en heb er zo'n zin in! *O*
A grand adventure has begun.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')