abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135306096
Lijstjestijd.. Op en aanmerkingen zijn welkom hoor!

O: Havermout (300 gr. Amandelmelk, 60 gr. Havermout, kaneel)
T: stuk pintpaprika.
L: Omelet van 2-3 eieren en 200 gr groente.
T: handje amandelen
T: komkommer, tomaat, wat tonijn, ui en een lik friteslijn.
D: ongeveer 500 gr. Roerbakgroente met kipfiletblokjes en een beetje woksaus.
T: Warm appeltje met een cappuccino (ongeveer 100 ml soyamelk)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_135306113
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 08:49 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

:')_

Ga het nu alsjeblieft niet rasistisch maken terwijl dat niet zo bedoelt is, ik ben zelf een halve neger.

Volgende keer zal ik jongens zeggen, goed? :)
Zo bedoelde ik het niet. Maar zo kwam de opmerking die je maakte wel over.
pi_135306121
quote:
13s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 08:51 schreef Myraela het volgende:

[..]

:') :') :')
Sorry maar een beetje bewustwording kan geen kwaad..
pi_135306169
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 08:55 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Zo bedoelde ik het niet. Maar zo kwam de opmerking die je maakte wel over.
Zoals ik zei, de volgende keer zal ik het anders zeggen.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 09:00:10 #180
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_135306184
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 08:55 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Sorry maar een beetje bewustwording kan geen kwaad..
Bewustwording van wat? Dat jij meteen op je achterste benen staat als ze negers zegt?
Mijn woordkeuze zou het ook niet zijn, ook niet als ik zelf 'een halve' zou zijn maar ja. Leven en laten leven!

Ontopic:
Ik mag vanavond weer sporten en heb er zo'n zin in! *O*
A grand adventure has begun.
pi_135306232
Jongens het was echt niet aanvallend bedoeld hoor..
pi_135306245
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 09:00 schreef Keshet het volgende:

[..]

Bewustwording van wat? Dat jij meteen op je achterste benen staat als ze negers zegt?
Mijn woordkeuze zou het ook niet zijn, ook niet als ik zelf 'een halve' zou zijn maar ja. Leven en laten leven!

Ontopic:
Ik mag vanavond weer sporten en heb er zo'n zin in! *O*
Het ging er voor mij niet perse om dat ik het zou mogen zeggen omdat ik zelf 'een halve neger ben' maar dat ze het doet over komen alsof ik het wel oké had gevonden als het Nederlanders waren geweest.

Negers is gewoon een woord wat in mijn sociale kring vaak gebruikt wordt, door zowel familie als vrienden. Zonder negatieve lading verder :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 09:03 schreef J0ycie88 het volgende:
Jongens het was echt niet aanvallend bedoeld hoor..
Oke! :)
pi_135306251
Vandaag komt ons nespresso-apparaat incl melkopschuimer binnen!! JOEHOE!!!!
pi_135306277
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 09:05 schreef J0ycie88 het volgende:
:9
pi_135306281
Pff, brakke nacht gehad. Ik werd gestalkt door een zwangere walaby :')

Maar ik blijf sterk vandaag. Ik ben mezelf nu aan het overhalen om op de weegschaal te gaan staan voor het eerst in 7 weken.
Spoilers!
pi_135306284
Gister voor de tweede keer Jillian gedaan en waar ik na de eerste keer amper nog kon lopen ben ik nu bijna spierpijnvrij! *O*
pi_135306327
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 09:05 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik hou van melkopschuimers O+
Ik kan zo genieten van mijn cappuccinootje :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 09:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
Gister voor de tweede keer Jillian gedaan en waar ik na de eerste keer amper nog kon lopen ben ik nu bijna spierpijnvrij! *O*
Woahh! Snel vooruitgang boeken _O_
  vrijdag 10 januari 2014 @ 09:15:29 #188
265732 Keshet
pi_135306404
Ik heb een Dolce Gusto apparaat en kan zo intens genieten van een drankje uit dat apparaat. Ik gebruik hem maar een paar keer per week, daarom blijft het ook zo speciaal denk ik.

Joyce, veel plezier met je nieuwe apparaat.
Even een betweterige opmerking: Check even de voedingswaarde van zo'n cupje. Ik heb geen idee hoe het bij die apparaten is maar van sommige Dolce Gusto smaken schrok ik dus echt. Beetje jammer als je bijvoorbeeld 300 loze calorieën naar binnen tikt op een dag op die manier.

Lijstje:
Ontbijt: Overnight Oats

De rest is nog leeg. Planningsfaal. :@ Ik werk thuis vandaag dus er komt wel iets goeds uit. :)
pi_135306407
Op de weegschaal geweest. Ik ben een 3 kilo aangekomen maar het was niet zo erg als ik had gevreesd. Nu eens kijken of mijn branflakes smaken.
Spoilers!
pi_135306450
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 09:11 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ik hou van melkopschuimers O+
Ik kan zo genieten van mijn cappuccinootje :D

[..]

Woahh! Snel vooruitgang boeken _O_
Ja en ik was zó bang tijdens dat half uur _O- maar als ik nu weer zo in de kreukels had gelegen was het waarschijnlijk alleen maar goed geweest dat ik mijn spieren eens laat werken :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 09:15 schreef Keshet het volgende:
Ik heb een Dolce Gusto apparaat en kan zo intens genieten van een drankje uit dat apparaat. Ik gebruik hem maar een paar keer per week, daarom blijft het ook zo speciaal denk ik.

Even een betweterige opmerking: Check even de voedingswaarde van zo'n cupje. Ik heb geen idee hoe het bij die apparaten is maar van sommige Dolce Gusto smaken schrok ik dus echt. Beetje jammer als je bijvoorbeeld 300 loze calorieën naar binnen tikt op een dag op die manier.

Lijstje:

De rest is nog leeg. Planningsfaal. :@ Ik werk thuis vandaag dus er komt wel iets goeds uit. :)
Ik schrok ook van de Dolce Gusto, pak ook echt maar heeeel af en toe een Chai tea O+
pi_135306474
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 09:15 schreef Keshet het volgende:

Lijstje:

Dat hoorde ik inderdaad ook over de dolce gusto. Dat er in die cups al suiker zit etc. Bij een nespresso heb je gewoon een cupje koffie en doe ik de melk los. Ideaal!

[ Bericht 0% gewijzigd door J0ycie88 op 10-01-2014 09:28:23 ]
pi_135306583
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 08:46 schreef Keshet het volgende:

[..]

Ik sport bij FFF in Capelle. Ben je daar al eens geweest?
Dat is dan weer heel erg uit de richting ;( helaasch.
pi_135306718
In de nespresso passen gelukkig geen aparte koffiesmaken cupjes.

Ik heb eind december de weegschaal alleen maar omhoog zien gaan, en vanmorgen zag ik eindelijk weer iets van een getalletje waar ik mij niet al te veel voor schaam.

Ik ben inmiddels begonnen met werken, en dat zorgt die dagen voor een strak ritme, al moet ik erg wennen om weer tegen de klok te moeten eten. Een half uur(hou je eigenlijk maar 20 minuten van over) om drie boterhammen weg te werken terwijl je ook nog wat wilt kletsen is bijna onmogelijk.

Ik ben mijn avondeten voor komende week aan het uitzoeken zodat ik zo boodschappen kan gaan doen.

Gisteravond een uurtje aquafit wezen doen, en als het een beetje kan wil ik vandaag nog ergens wat beweging toevoegen, vanmiddag maar een stukje gaan wandelen met de kinderen als het weer meewerkt.
pi_135306769
Koffie O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
  Moderator vrijdag 10 januari 2014 @ 09:36:18 #195
5428 crew  miss_sly
pi_135306842
Mijn weegschaal is stom!
Ik heb echt iedere dag beweging: of ik fiets 20 km, of ik ga sporten, of beide. Alleen op zondag doe ik niets. Dat wil zeggen, niet echt, maar uiteraard zit ik dan niet de hele dag op de bank. En ik eet gezond en niet te veel kcal, maar ook niet te weinig.

Ik denk dat ik maar eens twee weken niet op de weegschaal ga staan en dit volhoud en dan eens kijken wat de weegschaal doet.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_135306879
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 09:36 schreef miss_sly het volgende:
Mijn weegschaal is stom!
Ik heb echt iedere dag beweging: of ik fiets 20 km, of ik ga sporten, of beide. Alleen op zondag doe ik niets. Dat wil zeggen, niet echt, maar uiteraard zit ik dan niet de hele dag op de bank. En ik eet gezond en niet te veel kcal, maar ook niet te weinig.

Ik denk dat ik maar eens twee weken niet op de weegschaal ga staan en dit volhoud en dan eens kijken wat de weegschaal doet.
Wat doet je weegschaal (niet)
Omlaag? Omhoog? Blijf je hangen?

Soms is een kleine aanpassing in je dagelijkse eten al genoeg, of je zit op een plateau dan is het gewoon volhouden. En idd die weegschaal even laten voor wat het is....
  vrijdag 10 januari 2014 @ 09:48:31 #197
265732 Keshet
pi_135307062
Balen Sly!
Maar je hebt toch een nieuw sportschema? Komen er spieren bij? :)
  Moderator vrijdag 10 januari 2014 @ 09:49:39 #198
5428 crew  miss_sly
pi_135307087
Kan me niet voorstellen dat dat zo snel al gebeurt. Maar wie weet.
Ik vraag gewoon ook over een paar weken een extra meting bij de sportschool waar ook vetpercentage en spiermassa worden gemeten.

En misschien ga ik er toch maar bij hardlopen :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_135307628
Bij mij staat focus op eten even op een laag pitje, ik heb gisteren de hele dag aan het sterfbed van mijn oma gezeten. Brabants, dus er waren worstenbroodjes. De komende dagen moet ik uitvaart regelen en alles wat erbij komt, dus ik zit tot over mijn oren in rouw, tentamens, adviesrapport opstellen, hertentamen en een verhuizing naar een andere stad.

Fruit wordt even mijn beste vriend. :{
pi_135307658
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 10:16 schreef friekin_ het volgende:
Bij mij staat focus op eten even op een laag pitje, ik heb gisteren de hele dag aan het sterfbed van mijn oma gezeten. Brabants, dus er waren worstenbroodjes. De komende dagen moet ik uitvaart regelen en alles wat erbij komt, dus ik zit tot over mijn oren in rouw, tentamens, adviesrapport opstellen, hertentamen en een verhuizing naar een andere stad.

Fruit wordt even mijn beste vriend. :{
Sterkte! :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')