Ja, dat zal. Ik denk dat mijn fysio prima weet wat hij doet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Laat ik het anders zeggen, ze hebben mij altijd verteld dat minder reps met meer gewicht efficiënter is dan veel herhalingen als je doel spieren opbouwen is.
Ah, bedankt voor de link! Dus dan zou ik tussen de 1500 en 2100 moeten zitten om af te vallen? Dan klinkt 1700 en 1900 wel als een goede balans. Of zou ik op dagen dat ik sport dan het minimum van 1500 + aantal verbrande kcal moeten aanhouden?quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
http://rubriek.nl/fitness/bmr.php Je hebt 1488 in pure rust nodig, wil je je organen normaal laten werken (is een benadering). Met 3x in de week sporten zit je op de 2083.
M.a.w. je eet veel te weinig.
No worries.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:48 schreef Qwea het volgende:
Meh, ik kom geirriteerder over dan bedoeld. Ik ben zo fucking moe, again
Ijsdraakje
meestal alleen, al is pilates een groepsles dus in feite ben je dan niet alleenquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:07 schreef rawwwrr het volgende:
Sporten jullie nou eigenlijk altijd alleen? of samen met iemand?
Ik heb het eigenlijk altijd alleen gedaan maar vind het nu toch zooooo saai wordenik heb wel een hele sportieve vriend die graag me zou willen
maar die is 100x zo fit als ik en dat is stom.
Ik zou gewoon elke dag 1800 eten. Standaard. Kijken wat dat doet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:50 schreef Vlinder88 het volgende:
[..]
Ah, bedankt voor de link! Dus dan zou ik tussen de 1500 en 2100 moeten zitten om af te vallen? Dan klinkt 1700 en 1900 wel als een goede balans. Of zou ik op dagen dat ik sport dan het minimum van 1500 + aantal verbrande kcal moeten aanhouden?
Alleen. Heb 2x samen geprobeert, WAT EEN HEL.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:07 schreef rawwwrr het volgende:
Ik heb het eigenlijk altijd alleen gedaan maar vind het nu toch zooooo saai wordenik heb wel een hele sportieve vriend die graag mee zou willen
quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Alleen. Heb 2x samen geprobeert, WAT EEN HEL.
Ga ik dat eens proberen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou gewoon elke dag 1800 eten. Standaard. Kijken wat dat doet.
Al mijn sportmaatjes haakten af, dus ik ga weer gewoon alleen. Met de groepsles was dat altijd wel makkelijk te doen, hoewel ik die niet meer volg (red de tijden niet). Met fitness gewoon lekker muziek op en een toestel voor een goed tv-programma zoekenquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:07 schreef rawwwrr het volgende:
Ik heb het eigenlijk altijd alleen gedaan maar vind het nu toch zooooo saai wordenik heb wel een hele sportieve vriend die graag mee zou willen
Van de keten "Anytime"?quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:05 schreef rawwwrr het volgende:
Mja het werkt voor mij niet echt motiverend. Juist omdat hij een betere conditie heeft.
Anders toch maar eens een leuke sportschool vinden.
Er is nu net een nieuwe sportschool die 24x7 open isben benieuwd wat dat kost.
De site is iig al ruk want daar kan ik helemaal niets vinden over de tarieven.
tegen de 40 euro per maand. Mijn vriend is erg tevreden er overquote:
Vraag is wat hij daar betaaldquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:10 schreef Myraela het volgende:
Mijn vriend sport daar ook bij, in Capelle. Volgens mij viel de prijs best mee. Al is het geen fit for free natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |