quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:54 schreef RensAjacied het volgende:
Briljant, gewoon niks veranderd aan de situatie maar een bemiddelaar![]()
WHAHAHAHA
Haha ja en dan keihard.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor 50 euro zou ik voor het shot best nog een keer assholelijer willen zeggen als ik die mensen was.
De NSA.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:55 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
En wie gaat controleren dat er gescholden word?
Ik controleer je spelling welquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:55 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
En wie gaat controleren dat er gescholden word?
Uit de Efteling.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:55 schreef Tito_Otis het volgende:
Waar kwam dit volk vandaan? Ik wil het meemaken.
Ze kunnen er beter een muur van 10 meter hoog tussen zetten, werkt beter.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:54 schreef Karina het volgende:
Oh is dat weer nieuw, een bemiddelaar? Arme ziel die daar moet bemiddelen.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:54 schreef Little_Acorn het volgende:
Met de beste bemiddelaar is dit ook niet te redden
mooie screenshotquote:
Je bent buiten je comfort zonequote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:55 schreef ieniminimuis het volgende:
De afvoerput van onze samenleving is langs de dijk in Sliedrecht?
Fok excursie. Met zijn allen met de bus naar Sliedrecht.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:55 schreef Tito_Otis het volgende:
Waar kwam dit volk vandaan? Ik wil het meemaken.
Ik ook.quote:
en met de hekjes klapperenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:56 schreef OProg het volgende:
[..]
Fok excursie. Met zijn allen met de bus naar Sliedrecht.
Met de bus over het overpad gassenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:56 schreef OProg het volgende:
[..]
En dan met zijn allen assholelijer roepen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:56 schreef OProg het volgende:
[..]
...teringquote:
Ik wist niet dat ze daar zo onverstaanbaar spraken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:56 schreef OProg het volgende:
[..]
assholelijers zijn tquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:57 schreef Mansjester het volgende:
Dit voldeed in mijn ogen aan de eisen van een topshow
Ik komquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
En dan met zijn allen assholelijer roepen.
Nou die was nog NET effe leukerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was de leukste sinds Jan met de dikke Hajo
Met die prijzen wordt een scheldwoord een luxe goed. "We gaan dit jaar niet op vakantie, we sparen voor een scheldwoorden".quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor 50 euro zou ik voor het shot best nog een keer assholelijer willen zeggen als ik die mensen was.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:58 schreef alpeko het volgende:
[..]
Met die prijzen wordt een scheldwoord een luxe goed. "We gaan dit jaar niet op vakantie, we sparen voor een scheldwoorden".
jep. Boze bejaarden, een redelijk normaal stel, een oude buurvrouw die NIET is weggepest maar wel onmiddellijk ruzie heeft.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:57 schreef Mansjester het volgende:
Dit: schelden, wijzen, kafferen, afwezigheid van een duidelijke klacht, geen oplossing en een mooie toevoeging aan ons vocabulaire. Ik ben voldaan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:57 schreef Mansjester het volgende:
Daarom, met die Roemeense ookquote:
Wel aardig, maar onvergelijkbaar met deze topshow.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:58 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die vond ik eigenlijk echt geen reet aan.
Ik vond het wel te doen maar zit in de buurt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:57 schreef doeka het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze daar zo onverstaanbaar spraken.
Recht van overpad denk ik.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:59 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Maar ik snap nog steeds niet wat nou de oorsprong is van dit hele conflict.
De voortplanting van de ouders van die mensen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:59 schreef DomineeGremdaat het volgende:
En we hebben weer een afleveringquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:59 schreef k_man het volgende:
Wat een uitspraak. Dat valt toch niet te handhaven, met al die boetes?
- Je hebt het hekje open laten staan! Boete!
Ik heb het helemaal niet open laten staan, dat doe je zelf, smerige leugenaar!
- Dat is schelden! boete!
Zeg ben je helemaal gek geworden, smeerlap? Als je nou niet snel ophoudt...
- Ah bedreiging en schelden! Twee boetes!
Ik weet nog steeds niet wat nou ECHT het probleem was...ja hekken en water, verder kwam ik niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:59 schreef themole het volgende:
Ik besef nog steeds niet wat ik net heb gezien voor een burenruzie.
Die lekkere chick op de fiets.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarom, met die Roemeense ook
Eigenlijk schiet het allemaal niks op en die bemiddelaar gaat toch niet werken. Nu gaan de partijen alles op alles zetten om elkaar een boete aan te naaien.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:59 schreef k_man het volgende:
Wat een uitspraak. Dat valt toch niet te handhaven, met al die boetes?
- Je hebt het hekje open laten staan! Boete!
Ik heb het helemaal niet open laten staan, dat doe je zelf, smerige leugenaar!
- Dat is schelden! boete!
Zeg ben je helemaal gek geworden, smeerlap? Als je nou niet snel ophoudt...
- Ah bedreiging en schelden! Twee boetes!
Eigenlijk hetzelfde verhaal als de vrouw die 'nog liever dood' wilde toen de buurvrouw een hekje wilde plaatsen, zoals in de legendarische uitzending een paar jaar geleden. Die oudjes kunnen simpelweg niet tegen verandering.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:59 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Nog een topshowquote:In de tweede aflevering van De Rijdende Rechter gaat mr. Frank Visser naar Limburg. Tien jaar ruzie, dat is voor de families Hornesch en Kusters de bittere realiteit. Ze maken elkaar uit voor NSB’er en mongool. De ellende begint pas echt als de familie Hornesch een vergunning krijgt om op hun bedrijfsterrein een woonhuis te bouwen.
Naast de familie Kusters. Beide families hebben enorm veel grond achter hun huis, maar door al die ruzies gunnen ze elkaar geen centimeter. Sterker nog de familie Kusters weet zeker dat de gebouwen van de buren op hún grond staan. De hoogste tijd voor meester Visser om de conflicten voor eens en altijd te beslechten.
Waar ging dat ook al weer over?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was de leukste sinds Jan met de dikke Hajo
quote:
quote:Ze maken elkaar uit voor NSB’er en mongool.
Ik zie een pinguindocu en meteen post jijquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:03 schreef Momo... het volgende:
Als iemand daar verhuist wilt niemand meer dat huis kopen met deze buren
Alleen een goede demagoog helpt in dit soort kwesties:quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:02 schreef alors het volgende:
[..]
Nee je hoeft niet zo ver van huis
[ afbeelding ]
ik denk dat de mediator wel wat meer haar op de tanden moet hebbenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:02 schreef alors het volgende:
[..]
Nee je hoeft niet zo ver van huis
[ afbeelding ]
Moet er niet aan denken!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel een van de vele recht van overpad zaken. Misschien moeten we dat recht eens gewoon afschaffen?
De tijd die je verspilt door de hekjes steeds open dicht te moeten doen!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:04 schreef Soldier2000 het volgende:
Tjeemig wat een aflevering, het leven is al zo kort, waarom het voor jezelf zo gruwelijk verneuken door een simpel hekje.
Maar jij hebt geen ruzie met je buren daaroverquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:05 schreef svann het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken!
Zou het voor geen goud kwijt willen.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:06 schreef alpeko het volgende:
Zal die vrouw ook flippen als ze via de telefoon de opdracht krijgt: "...en sluit af met een hekje"
Gekoeioneerd. Dat woord had ik al sinds BOES! niet meer gehoord.quote:
Nope.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar jij hebt geen ruzie met je buren daarover
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:06 schreef alpeko het volgende:
Zal die vrouw ook flippen als ze via de telefoon de opdracht krijgt: "...en sluit af met een hekje"
Daar heeft men ducktape voor uitgevondenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:09 schreef golfer het volgende:
Zelden zo gelachen bij de Rijdende Rechter, voor zover ik iets van die tokkies kon verstaan.![]()
Wist niet dat ze in Sliedrecht zo'n dialect hadden.
Die uitspraak en de handhaving ervan lijkt mij echt onmogelijk.
En welke mediator zou in staat zijn die mensen voor 5 minuten de mond te snoeren en ze een keer echt naar elkaar te laten luisteren?
Het gemoedelijke Limburg.quote:
Elektrisch hek erinquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De tijd die je verspilt door de hekjes steeds open dicht te moeten doen!
Veel leuker eigenlijk, want daarin zat ook enorm veel humor. Deze uitzending daarentegen was één grote brok agressie, ietsje teveel voor mij hoor. Ik werd er zelfs werkelijk een tikje treurig van.quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:00 schreef kalinhos het volgende:
Als je dit op je CV zet als mediator is je volgende opdracht gewoon het israel-palestina conflict.
Nee, hij zei lijder.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:23 schreef Peter88Online het volgende:
Wat een uitzending![]()
![]()
.
Frank Visser heel droog: 'Assholelijer. Oh, dat is een combinatie van het Amerikaanse asshole en lijer'.![]()
![]()
Misschien is een serie ook wel leuk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:00 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
En we hebben weer een aflevering
Daar hoorde ik vlagen van een Bredaas dialect in. En verder waren de Bonsjes treurigheid troef. Vrouwtje Bons een regelrecht viswijf, en mannetje een nare tiran.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:09 schreef golfer het volgende:
De Tokkies zijn ooit ook een begrip geworden en de term tokkie staat tegenwoordig in woordenboeken, dus wie weet wordt buurman bons ook wel een begrip.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:51 schreef k_man het volgende:
Ik vind "buurman Bons" wel een mooie naam voor een personage in het een of ander. Een jongensboek of zo.
D'r is me nou toch een figuur in de straat komen wonen, man man man... een echte buurman bons.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:52 schreef golfer het volgende:
[..]
De Tokkies zijn ooit ook een begrip geworden en de term tokkie staat tegenwoordig in woordenboeken, dus wie weet wordt buurman bons ook wel een begrip.
Ja de muziek is echt top.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:06 schreef TimKuik het volgende:
Ben nu aan het begin van de aflevering.
De persoon die de muziek heeft uitgekozen is echt een eindbaas
quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:53 schreef k_man het volgende:
D'r is me nou toch een figuur in de straat komen wonen, man man man... een echte buurman bons.
was geen Sliedrechts hoor. Of het moet extreem zijn aangedikt, maar kon t er niet of nauwelijks uithalen. En assholelijer kennen we al helemaal nietquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:09 schreef golfer het volgende:
Zelden zo gelachen bij de Rijdende Rechter, voor zover ik iets van die tokkies kon verstaan.![]()
Die uitspraak en de handhaving ervan lijkt mij echt onmogelijk.
En welke mediator zou in staat zijn die mensen voor 5 minuten de mond te snoeren en ze een keer echt naar elkaar te laten luisteren?
(Leef jij ook nogquote:Op woensdag 8 januari 2014 06:48 schreef franklop het volgende:
[..]
was geen Sliedrechts hoor. Of het moet extreem zijn aangedikt, maar kon t er niet of nauwelijks uithalen. En assholelijer kennen we al helemaal niet
yupquote:Op woensdag 8 januari 2014 07:25 schreef kalinhos het volgende:
[..]
(Leef jij ook nog? )
Twas wel op en top plat-sliedrechts. Mijn halve familie aan mn ma's kant praat ook exact zo. 'Hij zee' ipv hij zei, speulen ipv spelen, etc.
Waar heb je me in vredesnaam naar toegehaaldquote:Op woensdag 8 januari 2014 06:45 schreef franklop het volgende:
Ik kan weer trots zijn op mn dorpsgenoten
Shit, zoveel mensen die weer een goede indruk hebben gekregen van onsquote:
Jullie hebben elkaar leren kennen via Fok!quote:Op woensdag 8 januari 2014 07:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
Waar heb je me in vredesnaam naar toegehaald
Wat een stelletje lijers zeg. En maar ruzie, ruzie, ruzie. Met Bonsend hart heb ik gekeken.quote:Op woensdag 8 januari 2014 06:45 schreef franklop het volgende:
Ik kan weer trots zijn op mn dorpsgenoten
Yupquote:Op woensdag 8 januari 2014 08:45 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Jullie hebben elkaar leren kennen via Fok!?
Dat hebben sommige buren dus blijkbaar ook gedaanquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:43 schreef TAV74 het volgende:
Hoeveel hersenloze Neanderthalers kun je bij elkaar in een buurt zettenAls je daar toch met enig gezond verstand tussen woont zet je je huis toch gewoon te koop en laat je ze het lekker uitzoeken met de hekjes?
Die kon het gewoon niet betaluh!quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat hebben sommige buren dus blijkbaar ook gedaanAl twijfelde ik bij die dame aan de hoeveelheid hersencellen, ze had ze blijkbaar toch gebruikt!
Dat dit soort ruzies zo kunnen escaleren, vind ik best beangstigend. Vaak is er dan naar aanleiding van iets gescholden of gedreigd, waar ook met schelden of agressie op is gereageerd en aan beide kanten gaan de hakken dan volledig in het zand en het ligt voortaan altijd aan die ander en de ouwe koeien worden steeds weer uit de sloot gehaald.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:43 schreef TAV74 het volgende:
Hoeveel hersenloze Neanderthalers kun je bij elkaar in een buurt zettenAls je daar toch met enig gezond verstand tussen woont zet je je huis toch gewoon te koop en laat je ze het lekker uitzoeken met de hekjes?
De eerste keer dat ie het uitspreekt zegt ie eigenlijk;Ijesholleierquote:
Ja "eie-sol-leier" zo klinkt hetquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
De eerste keer dat ie het uitspreekt zegt ie eigenlijk;Ijesholleier
Direct onder de grund stuppe.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:02 schreef djkoelkast het volgende:
Nog een paar screenshots van de classic
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als de wind goed staat kan ik ze ruiken, maar verstaan? Nee.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:12 schreef TAV74 het volgende:
Vraag me wel af waarom zoveel mensen ondertitels nodig hebben. Kom totaal niet uit de buurt van deze mensen, maar vind het over het algemeen prima te verstaan eigenlijk.
Waarom nou weer mooi zo? Als je het niet wil zien dan kijk je toch niet? Hoef je een ander toch niet iets te misgunnen? Het is juist mooi als er meer Nederlandse producties komen, of ze je nou bevallen of niet.quote:
Die overgehypte rommel mag van mij zsm van de buis...quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Waarom nou weer mooi zo? Als je het niet wil zien dan kijk je toch niet? Hoef je een ander toch niet iets te misgunnen? Het is juist mooi als er meer Nederlandse producties komen, of ze je nou bevallen of niet.
Ik vond die nieuwe comedy "Jeuk" met Thomas Acda en Peter Heerschop zo lelijk gemaakt (amateuristisch gefilmd, tot irritatie aan toe) dat ik dat niet heb kunnen kijken, te slecht. Toch kijken daar 900.000 mensen naar. Ik zal het nooit snappen
Denk dat nu de prijs nog wat moet zakkenquote:In prijs verlaagd vanwege snelle oplevering!
Gooi die effe op youtube, daar staat ie niet meer opquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:02 schreef djkoelkast het volgende:
Nog een paar screenshots van de classic
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:39 schreef Jim_Beaver het volgende:
http://www.funda.nl/koop/sliedrecht/huis-47571800-baanhoek-447/
[..]
Denk dat nu de prijs nog wat moet zakken
Van Wolter Kroes?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:39 schreef Jim_Beaver het volgende:
[..]
Het levert een kleurrijk kind op.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:11 schreef Tem het volgende:
Menig spannend uurtje is daar doorgebracht.
Ze willen mijn beflikkerenquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:47 schreef hoink581 het volgende:
Volgens mij werden de Bosjes gewoon keihard beflikkerd.
Is dat het huis van het oudere echtpaar of van dat jonge stel?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:39 schreef Jim_Beaver het volgende:
[..]
Ze heten Bons,met een N voor de s. Ik wil niet geassocieerd worden met dat soort volk.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:47 schreef hoink581 het volgende:
Volgens mij werden de Bosjes gewoon keihard beflikkerd.
aan het babybedje te zien, de jongeren.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:20 schreef Operc het volgende:
[..]
Is dat het huis van het oudere echtpaar of van dat jonge stel?
Leider zei diequote:Op woensdag 8 januari 2014 21:00 schreef Postbus100 het volgende:
Wat een beschamende televisie was het gisteren toch weer. Is dat elke week zo of was dit een uitzondering? Ik heb in de afgelopen 3 jaar 2x De Rijdende Rechter gekeken en beide afleveringen was het een burenruzie waarbij je dacht: oh my goodness, moet dat nog naast elkaar blijven wonen?!
Wel mooi:
'Assholelijer'
'Wat zegt u?'
'Assholelijer'
'Assho .... oh, dat is een samentrekking van het woord asshole en lijer. Hm, dat woord kende ik nog niet'.
Gortdroog![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:00 schreef Postbus100 het volgende:
Wat een beschamende televisie was het gisteren toch weer. Is dat elke week zo of was dit een uitzondering? Ik heb in de afgelopen 3 jaar 2x De Rijdende Rechter gekeken en beide afleveringen was het een burenruzie waarbij je dacht: oh my goodness, moet dat nog naast elkaar blijven wonen?!
Wel mooi:
'Assholelijer'
'Wat zegt u?'
'Assholelijer'
'Assho .... oh, dat is een samentrekking van het woord asshole en lijer. Hm, dat woord kende ik nog niet'.
Gortdroog![]()
Frank Visser maakt dit programma ook wel echt top ja.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:00 schreef Postbus100 het volgende:
Wel mooi:
'Assholelijer'
'Wat zegt u?'
'Assholelijer'
Gortdroog![]()
Idd, soms vraag je je af of dit niet gescript is zoals de Jerry Springer Show.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:15 schreef n00b13 het volgende:
Ik snap ook niet waar ze al die gekkies vandaan halen.
Ik zat al aan Bert Visscher te denkenquote:Op donderdag 9 januari 2014 03:54 schreef Crushly het volgende:
Ad Bons had ook een typetje van Michiel Romeyn kunnen zijn.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 03:54 schreef Crushly het volgende:
Ad Bons had ook een typetje van Michiel Romeyn kunnen zijn.
Poepgatleugenaar dus. Hm. Zou je kunnen zeggen tegen een chocodipper in ontkenning.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:29 schreef djkoelkast het volgende:
Iemand op YouTube verstaat: Asshole Liar
En ik moet zeggen dat dat veel logischer klinkt dan asshole lijder/lijer
Lijder! Lange IJ. Anders wordt het nóg merkwaardiger allemaalquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:08 schreef marzman het volgende:
Ah u combineert asshole en leider hahah geweldige TV.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:48 schreef djkoelkast het volgende:
Maar als je goed luistert probéért die man liar te zeggen
Was Jerry gescript?quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Idd, soms vraag je je af of dit niet gescript is zoals de Jerry Springer Show.
Nee joh. Hoe kom je erbijquote:
Obvious trollquote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:38 schreef CrashO het volgende:
[..]
Nee joh. Hoe kom je erbij
Zelfs Stevie Wonder kon zien dat Jerry gescript was.
ho ho ik ben nog jong. Toen Jerry werd uitgezonden was ik 10.quote:
Klopt op de website staat die aflevering ook op 'niet beschikbaar'. Misschien dat hij later ontgrendelt?quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:36 schreef JaneDoe het volgende:
ligt t aan mij of is deze aflevering niet te vinden op uitzending gemist? ik zoek nu via de app
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:45 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Klopt op de website staat die aflevering ook op 'niet beschikbaar'. Misschien dat hij later ontgrendelt?
held...thnx!quote:
Aflevering nogmaals aan het kijken.. Ze wonen op een ander nummer dus is niet van Wolter Kroesquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:39 schreef Jim_Beaver het volgende:
[..]
Van geen van beiden. Leeuwenstein woont op 455 en Bons op 453.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:20 schreef Operc het volgende:
[..]
Is dat het huis van het oudere echtpaar of van dat jonge stel?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:42 schreef MissMSX het volgende:
Ik las net in het lokale AD dat de Bonsjes het niet eens zijn met de uitspraak en dat ze hem gaan aanvechten. Dit terwijl dat helemaal niet kan, maar ze beweren dat ze hiervan niet op de hoogte zijn gesteld voor het tekenen van het contract.
... en om de een of andere manier hebben ze er ook niet aan gedacht om het contract te lezen voordat ze 't tekenden?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:42 schreef MissMSX het volgende:
Ik las net in het lokale AD dat de Bonsjes het niet eens zijn met de uitspraak en dat ze hem gaan aanvechten. Dit terwijl dat helemaal niet kan, maar ze beweren dat ze hiervan niet op de hoogte zijn gesteld voor het tekenen van het contract.
wat een zinloos stel mensen is dat zeg.quote:
Inderdaad..quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
wat een zinloos stel mensen is dat zeg.
precies maarja dat mag vast niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad..
Dat jongere stel moet gewoon wat stroom op het hekje zetten
Hmmm, was bij mijn ouders. Ben daar morgen weer, zal dan wel even kijkenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ongelofelijk die lui
Kan je hem scannen of er een foto van plaatsen? Ben wel benieuwd..
Ben benieuwd hoe de zaken er over een half jaar voor staan. Het lijkt alsof die mensen niet alleen een andere uitspraak hadden verwacht van Frank Visser over de zaken die zijn aangedragen, maar nog iets extra's ofzo. Want wat de uitspraak ook zou worden, dat het er daar niet leefbaarder op zou worden stond al wel vast volgens mij.quote:
Komt met dit soort types gewoon nooit goed. Er is toch altijd wel weer iets te verzinnen dat niet deugd en het ligt nooit aan henzelf.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:19 schreef Operc het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe de zaken er over een half jaar voor staan. Het lijkt alsof die mensen niet alleen een andere uitspraak hadden verwacht van Frank Visser over de zaken die zijn aangedragen, maar nog iets extra's ofzo. Want wat de uitspraak ook zou worden, dat het er daar niet leefbaarder op zou worden stond al wel vast volgens mij.
Niet te geloven deze mensen. Ik vond ze in de uitzending al onuitstaanbaar (met als toppunt toen die bullebak de vrouw nog even toe sneerde dat ze maar d'r kop moest houden), maar dan ook gewoon als een nukkig kind gaan zaniken achteraf. Echt mensen die nooit "nee" hebben gehoord.quote:
Wat een mongolen. Dat je niet in beroep kan staat gewoon in de wet, dus dat van "we wisten het niet voor we tekenden" is alvast volkomen kansloos.quote:
Als je op het PDF-filetje van de uitspraak klikt staat er toch redelijk groot 'Bindend advies' bovenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:16 schreef Igen het volgende:
[..]
Wat een mongolen. Dat je niet in beroep kan staat gewoon in de wet, dus dat van "we wisten het niet voor we tekenden" is alvast volkomen kansloos.
Dat is waar, denk dat ze alleen tevreden waren geweest als ze op alle vlakken gelijk hadden gekregen en tsja, dat de buren dan boos waren zoals ze nu zelf boos zijn had ze niets kunnen schelen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Komt met dit soort types gewoon nooit goed. Er is toch altijd wel weer iets te verzinnen dat niet deugd en het ligt nooit aan henzelf.
dat vond ik ook alquote:
Je kunt bij normale types knippen wat je wilt, het gaat nooit op deze figuren lijkenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:07 schreef blikzem het volgende:
[..]
dat vond ik ook al
ik geloof ook wel dat ze het zo hebben kunnen knippen en plakken dat je iemand als de boeman neer kan zetten.. maar hij deed toch echt zelf alles.. en vooral zijn vrouw die ging maar door.. ik denk dat in dit geval hun echt verschrikkelijk zijn dat verzuurde oude echtpaar
quote:De Rijdende Rechter: Limburgs leed
In de tweede aflevering van De Rijdende Rechter gaat mr. Frank Visser naar Limburg. Tien jaar ruzie, dat is voor de families Hornesch en Kusters de bittere realiteit. Ze maken elkaar uit voor NSB’er en mongool. De ellende begint pas echt als de familie Hornesch een vergunning krijgt om op hun bedrijfsterrein een woonhuis te bouwen.
neem voor mij ook popcorn en een fles spa blauw mee aubquote:
Dat muziekje eronder ookquote:
Via Ziggo had ik hetzelfde probleem, via de website van uitzending gemist staat de aflevering wel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:00 schreef Sorella het volgende:
Ik kan de aflevering niet terug zien op uitzending gemist
Als ik op uitzending gemist kijk staat er nog steeds: niet beschikbaarquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:13 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Via Ziggo had ik hetzelfde probleem, via de website van uitzending gemist staat de aflevering wel.
Vreemd, ik heb hem woensdag toch echt via Uitzending Gemist gekeken. Zou dat vanwege die rechtszaak zijn?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:05 schreef Sorella het volgende:
[..]
Als ik op uitzending gemist kijk staat er nog steeds: niet beschikbaar
Dat vroeg ik me ook al af. Ik ga voor de zekerheid die van vanavond maar opnemen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:27 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Vreemd, ik heb hem woensdag toch echt via Uitzending Gemist gekeken. Zou dat vanwege die rechtszaak zijn?
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:50 schreef Chloroform het volgende:
Zit al klaar met m'n dekentje op de bank.
Slecht dit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |