quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:54 schreef RensAjacied het volgende:
Briljant, gewoon niks veranderd aan de situatie maar een bemiddelaar![]()
WHAHAHAHA
Haha ja en dan keihard.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor 50 euro zou ik voor het shot best nog een keer assholelijer willen zeggen als ik die mensen was.
De NSA.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:55 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
En wie gaat controleren dat er gescholden word?
Ik controleer je spelling welquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:55 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
En wie gaat controleren dat er gescholden word?
Uit de Efteling.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:55 schreef Tito_Otis het volgende:
Waar kwam dit volk vandaan? Ik wil het meemaken.
Ze kunnen er beter een muur van 10 meter hoog tussen zetten, werkt beter.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:54 schreef Karina het volgende:
Oh is dat weer nieuw, een bemiddelaar? Arme ziel die daar moet bemiddelen.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:54 schreef Little_Acorn het volgende:
Met de beste bemiddelaar is dit ook niet te redden
mooie screenshotquote:
Je bent buiten je comfort zonequote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:55 schreef ieniminimuis het volgende:
De afvoerput van onze samenleving is langs de dijk in Sliedrecht?
Fok excursie. Met zijn allen met de bus naar Sliedrecht.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:55 schreef Tito_Otis het volgende:
Waar kwam dit volk vandaan? Ik wil het meemaken.
Ik ook.quote:
en met de hekjes klapperenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:56 schreef OProg het volgende:
[..]
Fok excursie. Met zijn allen met de bus naar Sliedrecht.
Met de bus over het overpad gassenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:56 schreef OProg het volgende:
[..]
En dan met zijn allen assholelijer roepen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:56 schreef OProg het volgende:
[..]
...teringquote:
Ik wist niet dat ze daar zo onverstaanbaar spraken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:56 schreef OProg het volgende:
[..]
assholelijers zijn tquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:57 schreef Mansjester het volgende:
Dit voldeed in mijn ogen aan de eisen van een topshow
Ik komquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
En dan met zijn allen assholelijer roepen.
Nou die was nog NET effe leukerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was de leukste sinds Jan met de dikke Hajo
Met die prijzen wordt een scheldwoord een luxe goed. "We gaan dit jaar niet op vakantie, we sparen voor een scheldwoorden".quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor 50 euro zou ik voor het shot best nog een keer assholelijer willen zeggen als ik die mensen was.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:58 schreef alpeko het volgende:
[..]
Met die prijzen wordt een scheldwoord een luxe goed. "We gaan dit jaar niet op vakantie, we sparen voor een scheldwoorden".
jep. Boze bejaarden, een redelijk normaal stel, een oude buurvrouw die NIET is weggepest maar wel onmiddellijk ruzie heeft.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:57 schreef Mansjester het volgende:
Dit: schelden, wijzen, kafferen, afwezigheid van een duidelijke klacht, geen oplossing en een mooie toevoeging aan ons vocabulaire. Ik ben voldaan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:57 schreef Mansjester het volgende:
Daarom, met die Roemeense ookquote:
Wel aardig, maar onvergelijkbaar met deze topshow.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:58 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die vond ik eigenlijk echt geen reet aan.
Ik vond het wel te doen maar zit in de buurt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:57 schreef doeka het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze daar zo onverstaanbaar spraken.
Recht van overpad denk ik.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:59 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Maar ik snap nog steeds niet wat nou de oorsprong is van dit hele conflict.
De voortplanting van de ouders van die mensen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:59 schreef DomineeGremdaat het volgende:
En we hebben weer een afleveringquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:59 schreef k_man het volgende:
Wat een uitspraak. Dat valt toch niet te handhaven, met al die boetes?
- Je hebt het hekje open laten staan! Boete!
Ik heb het helemaal niet open laten staan, dat doe je zelf, smerige leugenaar!
- Dat is schelden! boete!
Zeg ben je helemaal gek geworden, smeerlap? Als je nou niet snel ophoudt...
- Ah bedreiging en schelden! Twee boetes!
Ik weet nog steeds niet wat nou ECHT het probleem was...ja hekken en water, verder kwam ik niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:59 schreef themole het volgende:
Ik besef nog steeds niet wat ik net heb gezien voor een burenruzie.
Die lekkere chick op de fiets.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarom, met die Roemeense ook
Eigenlijk schiet het allemaal niks op en die bemiddelaar gaat toch niet werken. Nu gaan de partijen alles op alles zetten om elkaar een boete aan te naaien.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:59 schreef k_man het volgende:
Wat een uitspraak. Dat valt toch niet te handhaven, met al die boetes?
- Je hebt het hekje open laten staan! Boete!
Ik heb het helemaal niet open laten staan, dat doe je zelf, smerige leugenaar!
- Dat is schelden! boete!
Zeg ben je helemaal gek geworden, smeerlap? Als je nou niet snel ophoudt...
- Ah bedreiging en schelden! Twee boetes!
Eigenlijk hetzelfde verhaal als de vrouw die 'nog liever dood' wilde toen de buurvrouw een hekje wilde plaatsen, zoals in de legendarische uitzending een paar jaar geleden. Die oudjes kunnen simpelweg niet tegen verandering.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:59 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |