Ik heb dat dus met buikspieren trainen, vind het echt doodsaai, en krijg er ook zo een beachboy gevoel bij haha. Gelukkig schijnt het dat je je buikspieren genoeg aanpakt met deadlifts en squats.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:33 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik vind het ook niks. Die hele borstpartij kan me qua trainen gestolen worden. Ben inmiddels door plateaus heen, maar nog steeds is het het eerst wat ik oversla als ik geen zin heb op snel weg moet
Net alsof je niet met andere maaltijden kan varieren.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Heb net een bak havermout naar binn0n gewerkt.
Maar om nou elke dag weer havermout of rijst (die je speciaal moet koken) te moeten kanen bij elke maaltijd... of drie plakjes kipfilet.
Hoe vervangen ze dat brood dan? Op brood kan je toch nog een beetje variėren
[..]
Okay, goed om te horen.
http://www.mijnreceptenbo(...)kgroenten-11283.htmlquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:01 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Net alsof je niet met andere maaltijden kan varieren.
Havermout met noten/pindakaas/chocolade/fruit/rozijnen/kaneel etc., overnight oats (zie havermout), tonijn salade, omelet met spek/groente/kaas/salami/ham/ananas, melk+noten, kwark met honing/fruit/chocolade/kaneel etc.
Verzin wat en varieer er mee net als broodbeleg kan je ook van alles op/in een omelet, salade of havermout doen.
Ziet er geil uit, bedankt broeder!quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:01 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Net alsof je niet met andere maaltijden kan varieren.
Havermout met noten/pindakaas/chocolade/fruit/rozijnen/kaneel etc., overnight oats (zie havermout), tonijn salade, omelet met spek/groente/kaas/salami/ham/ananas, melk+noten, kwark met honing/fruit/chocolade/kaneel etc.
Verzin wat en varieer er mee net als broodbeleg kan je ook van alles op/in een omelet, salade of havermout doen.
een ei per dag inderdaad. Is lepe shit, die gekke eggsquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ziet er geil uit, bedankt broeder!
Dan nog even een ding waar ik weer advocaat voor de duivel speel:
Van dat gezever dat je 1 ei per dag mag eten. Niet meer ivm cholesterol e.d.
Is dat correct? Of is dit een verouderd fabeltje van dertig jaar geleden? (Ben zelf overigens gek van eieren)
Nice idd. Kan ook prima wat gekookt rijst met de groente meebakken op het einde.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
http://www.mijnreceptenbo(...)kgroenten-11283.html
Ze zullen wel de anti-eieren lobby napratenquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:21 schreef Verbosity het volgende:
Zelfs bij 6 eieren per dag zijn er geen negatieve gevolgen. Waar ze dan 2 a 3 eieren per week weghalen is mij een raadsel.
Volgens mij stamt dat nog uit de jaren 50. Srs.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:21 schreef Verbosity het volgende:
Zelfs bij 6 eieren per dag zijn er geen negatieve gevolgen. Waar ze dan 2 a 3 eieren per week weghalen is mij een raadsel.
Zou kunnen. Meeste anti vet/cholesterol fabels komen uit de jaren 70.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Volgens mij stamt dat nog uit de jaren 50. Srs.
De meeste huisartsen krijgen het nog steeds uit hun mond, dat meer dan een ei per dag ongezond zou zijn. Ik vraag me vaak af waar die gasten ge-update worden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:23 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Zou kunnen. Meeste anti vet/cholesterol fabels komen uit de jaren 70.
kkquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ze zullen wel de anti-eieren lobby napraten
(net zoals mijn pa.
Maar die heeft geen recht van spreken want die zitten aan een crash dieet wat ie drie keer in het jaar doet)
Net zoals de verzadigde vetten=slechte vetten. Het is veranderd niks aan je bloedwaardes oftewel neutraal. Hoe iets neutraals slecht is vraag ik me nog altijd af. Voor mensen zonder overgewicht en goede bloedwaardes is het dus irrelevant.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
De meeste huisartsen krijgen het nog steeds uit hun mond, dat meer dan een ei per dag ongezond zou zijn. Ik vraag me vaak af waar die gasten ge-update worden.
Heb jij misschien nog ergens een artikel liggen waarin duidelijk gemaakt wordt dat elke dag eieren eten niet slecht is? Ik eet bijna elke dag 3 eieren en me ouders zitten elke keer te zeiken dat het slecht is. Ik heb al meerder keren gehoord dat het helemaal niet slecht is. Zou wel graag zo een artikel aan me ouders willen laten zien.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:32 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Net zoals de verzadigde vetten=slechte vetten. Het is veranderd niks aan je bloedwaardes oftewel neutraal. Hoe iets neutraals slecht is vraag ik me nog altijd af. Voor mensen zonder overgewicht en goede bloedwaardes is het dus irrelevant.
Ga uit huis, makkelijker dan je ouders overtuigen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:42 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Heb jij misschien nog ergens een artikel liggen waarin duidelijk gemaakt wordt dat elke dag eieren eten niet slecht is? Ik eet bijna elke dag 3 eieren en me ouders zitten elke keer te zeiken dat het slecht is. Ik heb al meerder keren gehoord dat het helemaal niet slecht is. Zou wel graag zo een artikel aan me ouders willen laten zien.
Laat je armen aan je ouders zien, no questions asked no more never more.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:42 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Heb jij misschien nog ergens een artikel liggen waarin duidelijk gemaakt wordt dat elke dag eieren eten niet slecht is? Ik eet bijna elke dag 3 eieren en me ouders zitten elke keer te zeiken dat het slecht is. Ik heb al meerder keren gehoord dat het helemaal niet slecht is. Zou wel graag zo een artikel aan me ouders willen laten zien.
Hehehe nou dat hoeft niet. Me moeder zit af en toe al te zeuren dat ik te gespierd wordt en er als een monster ga uit zienquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Laat je armen aan je ouders zien, no questions asked no more never more.
Ja ik ga een beetje systematisch voedsel uit proberen te sluiten. Als er daadwerkelijk sprake is van een allergie is het zeer goed mogelijk dat dit slechts op een heel beperkte range aan voedsel is. Gezien ik op ´goede´ dagen met name pasta, rijst, kwark, melk, brinta, kip en/of tonijn en groente eet zou ik er vanzelf uit moeten komen door ze stuk voor stuk weg te werken; beginnend met melk dan inderdaad.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:35 schreef Opblaaspop077 het volgende:
[..]
Drink dan gewoon een paar daagjes geen melk (en alles waar lactose in zit, whey, yoghurt, kwark, sommig brood, boter, andere producten).
Dan ga je maar 2-3 daagjes aan de eieren.
Om je jaloers te maken net voor 1400 kcal aan brinta en chocomelk op, ofja ben nog bezig...
Drink ook retegraag melk/zuivel, maar ik krijg er volgens mij meer puistjes/acne van. Maarja schijt aan.
Leuk toch, ouders? M'n mams zat laatst te zeuren dat het helemaal niet goed is om de dag te beginnen met alleen brinta en melk. Al helemaal niet vlak voor zo' n training.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:42 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
http://www.tandfonline.co(...)0718978#.Us1ppPRDswAquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:42 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
quote:Abstract
For over 25 years eggs have been the icon for the fat, cholesterol and caloric excesses in the American diet, and the message to limit eggs to lower heart disease risk has been widely circulated. The “dietary cholesterol equals blood cholesterol” view is a standard of dietary recommendations, yet few consider whether the evidence justifies such restrictions. Over 50 years of cholesterol-feeding studies show that dietary cholesterol does have a small effect on plasma cholesterol concentrations. The 167 cholesterol feeding studies in over 3,500 subjects in the literature indicate that a 100 mg change in dietary cholesterol changes plasma total cholesterol by 2.2 mg/dL.
Today we recognize that dietary effects on plasma cholesterol must be viewed from effects on the atherogenic LDL cholesterol as well as anti-atherogenic HDL cholesterol since the ratio of LDL:HDL cholesterol is a major determinant of heart disease risk. Cholesterol feeding studies demonstrate that dietary cholesterol increases both LDL and HDL cholesterol with little change in the LDL:HDL ratio. Addition of 100 mg cholesterol per day to the diet increases total cholesterol with a 1.9 mg/dL increase in LDL cholesterol and a 0.4 mg/dL increase in HDL cholesterol. On average, the LDL:HDL ratio change per 100 mg/day change in dietary cholesterol is from 2.60 to 2.61, which would be predicted to have little effect on heart disease risk. These data help explain the epidemiological studies showing that dietary cholesterol is not related to coronary heart disease incidence or mortality across or within populations.
In mijn ervaring, kunnen de meeste mensen > 40 hun wereldbeeld niet meer veranderen. Discussies met ouders zijn bij voorbaat uitgesloten. Lekker knagen op gekleurd bruin brood vol met suiker en 'appelstroop' wat zo 'gezond' is met 'veel ijzer' is wel goed zeker.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:04 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Leuk toch, ouders? M'n mams zat laatst te zeuren dat het helemaal niet goed is om de dag te beginnen met alleen brinta en melk. Al helemaal niet vlak voor zo' n training.
Kwam ze met een site, welke wss de eerste link in google was, waarom ontbijt belangrijk is. Als ik zeg; ja van zulke sites heb ik ook het tegenovergestelde gevonden zegt ze dat het helemaal niet betrouwbaar is. Alsof de site die zij gaf, wel enorm betrouwbaar is
quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:08 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Mensen > 40 kunnen hun wereldbeeld niet meer veranderen. Discussies met ouders zijn bij voorbaat uitgesloten. Lekker knagen op gekleurd bruin brood vol met suiker en 'appelstroop' wat zo 'gezond' is met 'veel ijzer' is wel goed zeker.Lieve mensen, maar ben blij dat ik weg ben van bekrompen geesten.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:08 schreef Faeroer het volgende:
[..]
In mijn ervaring, kunnen de meeste mensen > 40 hun wereldbeeld niet meer veranderen. Discussies met ouders zijn bij voorbaat uitgesloten. Lekker knagen op gekleurd bruin brood vol met suiker en 'appelstroop' wat zo 'gezond' is met 'veel ijzer' is wel goed zeker.Lieve mensen, maar ben blij dat ik weg ben van bekrompen geesten.
Je bedoelt Snakey en Carbon ?quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Snakey en RaymondK zijn dan weer uitzonderingen, die lijken zich aardig te redden.
Da's een beste belediging die je hier maakt, Panzer.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Snakey en RaymondK zijn dan weer uitzonderingen, die lijken zich aardig te redden.
Altijd een succes bij de oudere mannen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:21 schreef Ethanolic het volgende:
Maakt zichzelf immer populair, die jongen.
Relax, Raymond is nog geen 30.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:44 schreef Skorpie het volgende:
[..]
Voor iemand die claimt dat het hem niks doet blijf je maar proberen het laatste woord te krijgen, en vooral op een rare manier persoonlijk te worden waar ik best wel stiekem om moet lachen, samen met CG. Ik zie echt zo`n sportschool aapje voor me die meent een verhaal te kunnen verkondigen en vervolgens met hoongelach te worden ontvangen. Schoenmaker, blijf bij je leest, ga lekker terug naar je dumbells, er is hier weinig tot niets voor je behoudens spot en ridicule ten opzichte van jou als persoontje.
dure troep wat je ook ergens anders kan kopen voor minder geldquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:37 schreef Awesome_ het volgende:
Die slimrijst is trouwens best goed te doen van B&F met een zooi kruiden. Gratis tip.
Volgens mij was hij 32 ofzo heur.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Altijd een succes bij de oudere mannen.
[..]
Relax, Raymond is nog geen 30.
Link, nu!quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dure troep wat je ook ergens anders kan kopen voor minder geld
Ja maar dit is toch geen '12kcals per 100gram'-rijst, fikser?quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
http://www.tokothai.nl/nl(...)jst-vegetarisch.html
die paar kcals maken toch niet uit, man, anders ben je gewoon in de marge bezig.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:52 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja maar dit is toch geen '12kcals per 100gram'-rijst, fikser?
http://www.dieetwebshop.nl/shirataki-rijst-miraclerice/quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die paar kcals maken toch niet uit, man, anders ben je gewoon in de marge bezig.
Die shirataki-rijst ziet eruit als witte kaviaar manquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:05 schreef Snakey het volgende:
Ah, bijna hetzelfde dus. http://www.bodyenfitshop.(...)im-pasta/slim-rijst/
Op scholar.google.com is genoeg te vinden met een aantal trefwoorden. Is gewoon een kwestie van lezen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:42 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |