quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:08 schreef Faeroer het volgende:
[..]
In mijn ervaring, kunnen de meeste mensen > 40 hun wereldbeeld niet meer veranderen. Discussies met ouders zijn bij voorbaat uitgesloten. Lekker knagen op gekleurd bruin brood vol met suiker en 'appelstroop' wat zo 'gezond' is met 'veel ijzer' is wel goed zeker.Lieve mensen, maar ben blij dat ik weg ben van bekrompen geesten.
Je bedoelt Snakey en Carbon ?quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Snakey en RaymondK zijn dan weer uitzonderingen, die lijken zich aardig te redden.
Da's een beste belediging die je hier maakt, Panzer.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Snakey en RaymondK zijn dan weer uitzonderingen, die lijken zich aardig te redden.
Altijd een succes bij de oudere mannen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:21 schreef Ethanolic het volgende:
Maakt zichzelf immer populair, die jongen.
Relax, Raymond is nog geen 30.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:44 schreef Skorpie het volgende:
[..]
Voor iemand die claimt dat het hem niks doet blijf je maar proberen het laatste woord te krijgen, en vooral op een rare manier persoonlijk te worden waar ik best wel stiekem om moet lachen, samen met CG. Ik zie echt zo`n sportschool aapje voor me die meent een verhaal te kunnen verkondigen en vervolgens met hoongelach te worden ontvangen. Schoenmaker, blijf bij je leest, ga lekker terug naar je dumbells, er is hier weinig tot niets voor je behoudens spot en ridicule ten opzichte van jou als persoontje.
dure troep wat je ook ergens anders kan kopen voor minder geldquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:37 schreef Awesome_ het volgende:
Die slimrijst is trouwens best goed te doen van B&F met een zooi kruiden. Gratis tip.
Volgens mij was hij 32 ofzo heur.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Altijd een succes bij de oudere mannen.
[..]
Relax, Raymond is nog geen 30.
Link, nu!quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dure troep wat je ook ergens anders kan kopen voor minder geld
Ja maar dit is toch geen '12kcals per 100gram'-rijst, fikser?quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
http://www.tokothai.nl/nl(...)jst-vegetarisch.html
die paar kcals maken toch niet uit, man, anders ben je gewoon in de marge bezig.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:52 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja maar dit is toch geen '12kcals per 100gram'-rijst, fikser?
http://www.dieetwebshop.nl/shirataki-rijst-miraclerice/quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die paar kcals maken toch niet uit, man, anders ben je gewoon in de marge bezig.
Die shirataki-rijst ziet eruit als witte kaviaar manquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:05 schreef Snakey het volgende:
Ah, bijna hetzelfde dus. http://www.bodyenfitshop.(...)im-pasta/slim-rijst/
Op scholar.google.com is genoeg te vinden met een aantal trefwoorden. Is gewoon een kwestie van lezen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:42 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Heb jij misschien nog ergens een artikel liggen waarin duidelijk gemaakt wordt dat elke dag eieren eten niet slecht is? Ik eet bijna elke dag 3 eieren en me ouders zitten elke keer te zeiken dat het slecht is. Ik heb al meerder keren gehoord dat het helemaal niet slecht is. Zou wel graag zo een artikel aan me ouders willen laten zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |