Zeta doet ze al jaren, volgens mij heeft hij ooit ook een filmpje geupload daarover.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:49 schreef jeurse04 het volgende:
Ik zou graag dit jaar de muscle up willen leren. Iemand hier ervaring mee? Hoe kan ik dit het best oefenen qua techniek? En kan ik dit het beste oefenen in de bulk aangezien je dan theoretisch meer kracht heb, of in de cut, omdat je dan minder weegt?
dit is juist bij powerlifting vaak heel anders dan bij bodybuilding.. BB en PL mentaliteit kan je totaal niet met elkaar vergelijken in dat opzicht.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Wat is tested?
"We komen over 4 maanden even langs om te vragen of u in een potje wil plassen?"
of
"De winnaar wordt geprikt"
Heel leuk als je zoiets wint, maar bedenk gewoon dat het % echte nattys gewoon minimaal is bij dergelijke games. Net als bij "natty" bb shows...
Zolang je niet vanaf je 15e o.i.d meerdere keren per jaar random gevolgd wordt en zeer regelmatig bezoek kan verwachten van e.o.a. controleur, zul je er altijd tussen hebben die de boel gewoon flessen, en ergens een keer gesaust hebben ooit.![]()
Doe jij het netjes eerlijk, maar veel dus ook absoluut niet...
In b4: waarom is ray nog zo laat op?? --> werd wakker en bestierf het van de honger lol
Drink dan gewoon een paar daagjes geen melk (en alles waar lactose in zit, whey, yoghurt, kwark, sommig brood, boter, andere producten).quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:48 schreef MrGuma het volgende:
Zucht. Weer m´n training moeten afhaken omdat m´n maag helemaal samenkromp. Nu blijkt dus dat ik vroeger een koeienmelk allergie had en er (mogelijk) overheen gegroeid was (driemaal raden wat ik tot op heden maar al té graag/vaak drink).
Nu lees ik zoal op internet dat de klachten die ik heb wel enigszins erop aansluiten. Binnenkort maar even naar de dokter en kijken of dit er misschien mee te maken heeft. En anders wordt het nog een leuk spel om de eiwitten te vinden waar ik niet op reageer.
Zorg eerst maar dat je +- 20 pull-ups kanquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:49 schreef jeurse04 het volgende:
Ik zou graag dit jaar de muscle up willen leren. Iemand hier ervaring mee? Hoe kan ik dit het best oefenen qua techniek? En kan ik dit het beste oefenen in de bulk aangezien je dan theoretisch meer kracht heb, of in de cut, omdat je dan minder weegt?
Hmm, nu in de bulk kan ik er wel rond de 12.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zorg eerst maar dat je +- 20 pull-ups kan
Doe het eens een tijdje met dumbbells, of flys, of veel herhalingen (20-50): beetje opschrikken die meuk.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:04 schreef fathank het volgende:
Bohboh 140 kg bench sick. Ik wil dit jaar richting de 100 gaan, nooit verder gekomen dan 85 kg. Ik haat benchpress. Doe mij maar squats en deadlifts.
Dit ja. In mijn gym is ook een gast van zeker 2.05: die moet gewoon oppassen dat ie de barbell niet over het rek kiepert als ie 'm terug wil leggen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 08:59 schreef fathank het volgende:
[..]
67,5 kg, dan moet je echt 1.40 meter zijn ofzo. Das een 1/4 rom tov iemand van 1.95![]()
Begin eerst eens met zo explosief mogelijk je pull-ups uitvoeren. Techniek is niet het probleem in het begin. Meer dat de explosieve kracht ontbreekt. Zodra je hoog genoeg komt kan je eens verder kijken naar de techniek. Genoeg video's op Youtube.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:49 schreef jeurse04 het volgende:
Je kan het proberen, je moet vanaf het moment dat je over het moeilijkste punt ben al je kracht eruit halen en explosief zijn.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:43 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Hmm, nu in de bulk kan ik er wel rond de 12.
Ja ik wil er vanaf dit jaar wel wat meer aandacht aan geven. Moet maar wat verzinnen dat ik het leuk ga vinden. Sta liever in 't squatrack dan dat ik op 'n bankje lig.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:45 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Doe het eens een tijdje met dumbbells, of flys, of veel herhalingen (20-50): beetje opschrikken die meuk.
Hoe gaat 't nu met eten? Kan me herinneren dat je er in het begin nogal moeite mee had?quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:53 schreef BredeBroeder het volgende:
Zo, even ontbijt a 1600 kcal weggewerkt
Gaat wel wat beter, nog steeds niet geweldig. De laatste happen gaan er met grote moeite inquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Hoe gaat 't nu met eten? Kan me herinneren dat je er in het begin nogal moeite mee had?
Ik ben ook 2.05, en heb daar soms serieus last van, hij heeft al wel eens bijna achter me gelegen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:46 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit ja. In mijn gym is ook een gast van zeker 2.05: die moet gewoon oppassen dat ie de barbell niet over het rek kiepert als ie 'm terug wil leggen.
Er zullen best mensen zijn die zeggen dat het bull shit is. Maar de praktijk in mijn omgeving wijst anders uit. Ik ken zo'n 6 mensen, in de leeftijdgroep van 12 tot 50, die het geprobeerd hebben, met prima resultaten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:57 schreef RickoKun het volgende:
Beste mann0n, zijn er hier mensen die vet aan het verliezen zijn en hun brood vervangen voor iets anders (iets eiwitrijks)? Zo ja, hoe kan je veel daarvan kanen zonder duur uit te zijn. Om nou complete stukken zalm of paardenbiefstuk of kwark naar binnen te werken elke dag
Of is dat dikke crap?
(hoor het af en toe in de wandelgangen dat (volkoren) brood 'slecht' zou zijn, is volgens mij een behoorlijke hype deze jaren
rijstquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:57 schreef RickoKun het volgende:
Beste mann0n, zijn er hier mensen die vet aan het verliezen zijn en hun brood vervangen voor iets anders (iets eiwitrijks)? Zo ja, hoe kan je veel daarvan kanen zonder duur uit te zijn. Om nou complete stukken zalm of paardenbiefstuk of kwark naar binnen te werken elke dag
Of is dat dikke crap?
(hoor het af en toe in de wandelgangen dat (volkoren) brood 'slecht' zou zijn, is volgens mij een behoorlijke hype deze jaren
Heb net een bak havermout naar binn0n gewerkt.quote:
Okay, goed om te horen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er zullen best mensen zijn die zeggen dat het bull shit is. Maar de praktijk in mijn omgeving wijst anders uit. Ik ken zo'n 6 mensen, in de leeftijdgroep van 12 tot 50, die het geprobeerd hebben, met prima resultaten.
Je kan in 1 keer een grote pan rijst koken en in de koelkast/diepvries. Kip erbij, sausje/kruiden en kanen maar. Ik kook regelmatig een pan nasi voor een heel weeshuis, dan vreet ik 3x per dag nasi somsquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Heb net een bak havermout naar binn0n gewerkt.
Maar om nou elke dag weer havermout of rijst (die je speciaal moet koken) te moeten kanen bij elke maaltijd... of drie plakjes kipfilet.
Hoe vervangen ze dat brood dan? Op brood kan je toch nog een beetje variëren
[..]
Okay, goed om te horen.
Geen verkeerd idee. Dat sausje e.d. voeg je pas weer toe als de rijst ontdooit is?quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Je kan in 1 keer een grote pan rijst koken en in de koelkast/diepvries. Kip erbij, sausje/kruiden en kanen maar. Ik kook regelmatig een pan nasi voor een heel weeshuis, dan vreet ik 3x per dag nasi soms
ja gewoon woksaus pakken. Die mik ik erover als ik het in de magnetron zet. Kun je nog een beetje varieëren in smaken. Elke dag droge rijst en droge kip gaat ook vervelen. De kip kun je evt ook marineren. Ketjap, beetje olijfolie, citroensap, bruine basterdsuiker, wat oosterse kruiden en klaar. FF tijdje laten staan en dan kort op hoog vuur wokken. Dan wordt het ook niet zo droog.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Geen verkeerd idee. Dat sausje e.d. voeg je pas weer toe als de rijst ontdooit is?
ik vind het ook niks. Die hele borstpartij kan me qua trainen gestolen worden. Ben inmiddels door plateaus heen, maar nog steeds is het het eerst wat ik oversla als ik geen zin heb op snel weg moetquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:45 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Waarom haat je benchpress? Waarschijnlijk zit je vast op een plateau, en vind je het daarom niet leuk. Dat ik begon met deadliften kwam ik niet verder dan 60kg met shitty form. Ik vond het een onwijse kutoefening, want ik kon er geen fuck van. Sinds ik de goede form leerde, schoot ik omhoog, en momenteel is het één van mijn favoriete oefeningen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |