Tja, valt wat tegen dit, maar in de viermansbob heeft ie ook dit seizoen al prima dingen laten zien hoorquote:Op zondag 12 januari 2014 16:35 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/artikel/596(...)alker-zestiende.html
Van Calker gaat lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 januari 2014 16:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, valt wat tegen dit, maar in de viermansbob heeft ie ook dit seizoen al prima dingen laten zien hoorHij had geluk dat die ene Rus het toen nog net iets meer verklootte dan hij, anders had hij helemaal niet naar Sotsji gemogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
Als je die prestatie daar "verkloot" noemt heb je het gewoon niet goed begrepen en zijn je verwachtingen totaal onrealistisch. Voor Van Calker is plek 10-12 zijn niveau in de viermansbob, en er is geen Nederlander die ik dat beter zie doen. Soms is ie wat minder, soms wat beter.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij had geluk dat die ene Rus het toen nog net iets meer verklootte dan hij, anders had hij helemaal niet naar Sotsji gemogen.
Is trouwens nog niet officieel, de FIBT moet nog bekend maken welke landen hoeveel sleeën af mogen vaardigen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:13 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
De Jamaicanen hebben zich ook gekwalificeerd voor de tweemans.
Als ze confirmed zijn door de FIBT ga ik geld doneren via Paypal (http://jamaicanbobsled.com/).quote:Op zondag 19 januari 2014 08:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is trouwens nog niet officieel, de FIBT moet nog bekend maken welke landen hoeveel sleeën af mogen vaardigen.
En het is ook nog niet zeker of ze dan überhaupt kunnen gaan, ze hebben nog $80.000 nodig. Als de Jamaicanen inderdaad mogen/kunnen gaan bobben doen ze dat overigens met piloot Winston Watts, die in 1994 en 1998 als remmer al actief was op de Spelen.
In 2002 was ie er als piloot voor het laatst bij, toen overigens met Lascelles Brown, die tegenwoordig dan weer voor Canada uitkomt en als remmer een wereldtitel, WK-zilver, OS-zilver, WK-brons en OS-brons op zak heeft.
Bandwidth Limit Exceededquote:Op zondag 19 januari 2014 13:00 schreef artm het volgende:
[..]
Als ze confirmed zijn door de FIBT ga ik geld doneren via Paypal (http://jamaicanbobsled.com/).
Feel the rhythm! Feel the rhyme! Get on up, its bobsled time! COOL RUNNINGS!
Igls ligt ook niet in Noord-Amerikaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:16 schreef Szura het volgende:
Holcomb op een niet-Noord-Amerikaanse baan, moet het nog zien
Haha dat was dan ook z'n eerste zege in Europa na 12 (?) keer op thuisgrond?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Igls ligt ook niet in Noord-Amerika
Ik hoop op Hefti
Ja das waarquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Haha dat was dan ook z'n eerste zege in Europa na 12 (?) keer op thuisgrond?
Ik stel voor dat jij naar Whistler gaat en daar in een bob naar beneden gaat en daar een filmpje van maakt wat je dan hier met ons deelt. Uiteraard ga je pas van start, nadat er vlak voor je iemand is overleden door een zware crash en er meerdere andere bobs zware ongevallen hebben gehad die jij allemaal met je eigen ogen hebt gezien.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:58 schreef superniger het volgende:
Van Calker
Grootste pussy in de sportgeschiedenis.
Lokpost. Leg eens uit wat er in vredesnaam met de Duitse bobsleeërs (de mannen dus) aan de hand is in Königssee? Alleen Friedrich nu een enigszins nette run, maar voor de rest is het echt drama allemaal, vooral omdat ze gewoon heel veel snelheid te kort komen.quote:
Zeer vreemd inderdaad; gisteren nog in een interview op ZDF met Cristoph Langen die er zelf helemaal niets van begreep. Blijkbaar is er veel gewerkt aan de nieuwe bob's en ondanks goede testresultaten zijn ze erg wisselvallig. Interviewer vroeg of ze er eventueel niet voor konden opteren de oude bob's van vorig jaar weer boven te halen. Waarop Langen nogal radeloos antwoordde dat ze daar zeker al aan gedacht hebben maar die telkens in trainingsruns trager blijken te zijn. Zag er allemaal niet te best uit zeker omdat ze nog niet eens weten wat het probleem kan zijn zo 2 weken voor de OSquote:Op zondag 26 januari 2014 14:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lokpost. Leg eens uit wat er in vredesnaam met de Duitse bobsleeërs (de mannen dus) aan de hand is in Königssee? Alleen Friedrich nu een enigszins nette run, maar voor de rest is het echt drama allemaal, vooral omdat ze gewoon heel veel snelheid te kort komen.
Maar hoe kan dat?
Lesje voor de volgende keer dus, kom niet 1 of 2 maanden voor de OS ineens met allerlei nieuw materiaalquote:Op zondag 26 januari 2014 14:55 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Zeer vreemd inderdaad; gisteren nog in een interview op ZDF met Cristoph Langen die er zelf helemaal niets van begreep. Blijkbaar is er veel gewerkt aan de nieuwe bob's en ondanks goede testresultaten zijn ze erg wisselvallig. Interviewer vroeg of ze er eventueel niet voor konden opteren de oude bob's van vorig jaar weer boven te halen. Waarop Langen nogal radeloos antwoordde dat ze daar zeker al aan gedacht hebben maar die telkens in trainingsruns trager blijken te zijn. Zag er allemaal niet te best uit zeker omdat ze nog niet eens weten wat het probleem kan zijn zo 2 weken voor de OS
Er zijn, uiteraard en terecht, weer gewoon sponsorenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:16 schreef Coelho het volgende:
Ik neem aan dat er deze OS geen bedrijven meer in de bob hebben geinvesteerd zo lang van Calker moet sturen, na de weggegooide tonnen van 4 jaar terug? Zitten er trouwens in deze afdaling ook nog enge bochtjes waar hij potentieel weer op gaat afhaken?
Oké, sponsoren, dat begrijp ik. Maar vier jaar terug was er toch een of andere samenwerking met ik meen DSM, die heel veel geld geinvesteerd hadden in supermateriaal? Zo'n ontwikkeltraject, daar wilden ze zich toch niet meer aan wagen? Van Calker is destijds zo ongeveer openbaar gelyncht door de bond.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er zijn, uiteraard en terecht, weer gewoon sponsoren
En zoals je zelf even heel makkelijk op kunt zoeken is hij tijdens de World Cup daar gewoon naar beneden gegaan, zoals op elke andere baan ter wereld behalve die daadwerkelijk gevaarlijke baan in Whistler
Je hebt lastig en onverantwoordelijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:05 schreef Coelho het volgende:
[..]
Opmerking over afhaken is wellicht te flauw, maar toch, als topsporter mag er m.i. van je verwacht worden dat je niet afhaakt zodra de omstandigheden lastig worden. De baan in Vancouver scheidde de mannen van de jongetjes, dat mag toch bij hét grootste en belangrijkste evenement ter wereld?
Tja, dat is het idee achter crowdfunding. Denk dat de tegenstanders van Obama ook niet blij waren dat hij z'n verkiezingscampagne zo financierde.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:23 schreef heywoodu het volgende:
Heath Spence, de Australische piloot, is volgens mij niet heel gelukkig met de gang van zaken rondom de Jamaicanen
https://twitter.com/aussi(...)492672823297/photo/1
De Calk was in de eergisteren in de training over twee runs 0,02 sneller dan Jamaica.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:01 schreef Max23 het volgende:
Van Calker start als 23e, de Jamaicanen als 28e trouwens van de 30
Is dat nog een nadeel, laat starten? Of maakt dat niets uit?quote:Op zondag 16 februari 2014 17:01 schreef Max23 het volgende:
Van Calker start als 23e, de Jamaicanen als 28e trouwens van de 30
De favorieten starten eerder, maar het zou al knap zijn als Van Calker bij de beste 20 (van de 30) zou komenquote:Op zondag 16 februari 2014 17:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is dat nog een nadeel, laat starten? Of maakt dat niets uit?
Op de meeste banen wel volgens mij, in St Moritz wil je zo laat mogelijk startenquote:Op zondag 16 februari 2014 17:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is dat nog een nadeel, laat starten? Of maakt dat niets uit?
Top-15 zou gewoon een knappe prestatie zijn gezien de laatste tijd.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:15 schreef Max23 het volgende:
[..]
De favorieten starten eerder, maar het zou al knap zijn als Van Calker bij de beste 20 (van de 30) zou komen
Ik reken ook op niets, maar vroeg me alleen af waarom alle favorieten in het begin starten.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Top-15 zou gewoon een knappe prestatie zijn gezien de laatste tijd.
Half uurtje, ze starten als 23e en nu is de nummer 3 bezigquote:Op zondag 16 februari 2014 17:19 schreef Pino112 het volgende:
Ik kreeg een pushmessage van TeamNL, ze moeten bijna?
Gaan ze nu wel?quote:Op zondag 16 februari 2014 17:19 schreef Pino112 het volgende:
Van Calker start als 23e.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:19 schreef Pino112 het volgende:
Ah danku.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:20 schreef Max23 het volgende:
[..]
Half uurtje, ze starten als 23e en nu is de nummer 3 bezig
Maand geleden m'n geld op Hefti gezet, en er gewoon simpelweg niet aan gedacht dat Zubkov natuurlijk honderdmiljoen keer van de baan is gegaanquote:
Hadden ze bij het schaatsen moeten doen gisteren.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:21 schreef Felagund het volgende:
Mooie beelden met beide sleeën in één beeld.
quote:Op zondag 16 februari 2014 17:21 schreef Felagund het volgende:
Mooie beelden met beide sleeën in één beeld.
Daar is het wel lastiger, omdat Verweij in de binnenbaan startte en Brodka in de buitenbaan.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hadden ze bij het schaatsen moeten doen gisteren.
http://www.fibt.com/races-results/results/live-results.htmlquote:Op zondag 16 februari 2014 17:26 schreef Zorro het volgende:
Sochi site doet het niet met live tijdenweergave
Zoiets ja.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:29 schreef Wespensteek het volgende:
Onder een bobslee zitten toch ook schaatsen?
Alleen het ijzer ja.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:29 schreef Wespensteek het volgende:
Thxquote:Op zondag 16 februari 2014 17:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
http://www.fibt.com/races-results/results/live-results.html
Van Calker gaat het proberen met een klapschaats.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:29 schreef Wespensteek het volgende:
van Calker durft toch niet?quote:Op zondag 16 februari 2014 17:32 schreef Montov het volgende:
[..]
Van Calker gaat het proberen met een klapschaats.
Ja, behalve op de natuurbaan in St Moritz waar het juist steeds sneller wordt.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:32 schreef Ludacriss het volgende:
Het is toch slechter voor je om laat te beginnen doordat er geen baan verzorging is? Kwaliteit van het ijs gaat dus juist achteruit?
quote:Op zondag 16 februari 2014 17:33 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
van Calker durft toch niet?
Kanjer op met je schijtlolquote:Op zondag 16 februari 2014 17:33 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
van Calker durft toch niet?
Erg jammer ja...nou zaten de Duitsers hier ook niet meer bij de 3 favorieten, maar toch.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:33 schreef Columbiafan het volgende:
Gaat helemaal nergens om dat Florschuetz met zo'n run achter Rush eindigt die echt een onzuivere run had. Denk dat het materiaalprobleem van de Duitsers echt niet opgelost raakt
Aan die "grappige" opmerking van jou te zien gedraag je je als een klein kind, dus ik zou inderdaad maar snel naar bed gaan als ik jou was.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:34 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
op tijd naar bed ja morgen ochtend vroeg weer op
Ik heb zo'n vermoeden dat iedereen in het onderste deel flink in gaat leveren op de Zoebquote:Op zondag 16 februari 2014 17:36 schreef Redefine het volgende:
Maar verliezen het in het onderste deel.
quote:Op zondag 16 februari 2014 17:35 schreef Max23 het volgende:
[..]
Aan die "grappige" opmerking van jou te zien gedraag je je als een klein kind, dus ik zou inderdaad maar snel naar bed gaan als ik jou was.
Ja. Gezien het lastige stuk en de Russen die dat stuk inmiddels kunnen dromen, wel ja.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat iedereen in het onderste deel flink in gaat leveren op de Zoeb
Wat jammer is, Friedrich is echt een van de beste bobpiloten ter wereld, die zou hier om goud moeten kunnen strijdenquote:Op zondag 16 februari 2014 17:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Erg jammer ja...nou zaten de Duitsers hier ook niet meer bij de 3 favorieten, maar toch.
Jaquote:Op zondag 16 februari 2014 17:37 schreef Redefine het volgende:
Is het eigenlijk altijd zo, dat de Olympische banen etc. worden afgesloten voor buitenlanders?
Ook zo lang van te voren?quote:Op zondag 16 februari 2014 17:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja
Volgens mij mochten de Letten trouwens nog wel eens trainen hier, omdat zij de Russen vaak hebben laten trainen in Sigulda.
Maar hij heeft tenminste nog tijd, voor Florschütz is het zo klaarquote:Op zondag 16 februari 2014 17:39 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Wat jammer is, Friedrich is echt een van de beste bobpiloten ter wereld, die zou hier om goud moeten kunnen strijden
Ik ook niet, vandaar ook mijn vraagquote:Op zondag 16 februari 2014 17:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, maar heb het de vorige keer niet heel erg gevolgd
Vorig jaar is er een WC geweest en in November nog een trainingsweek.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:37 schreef Redefine het volgende:
Is het eigenlijk altijd zo, dat de Olympische banen etc. worden afgesloten voor buitenlanders?
Maar wat je aangeeft is er altijd (een WC of WK). Ik doel puur of er verschil in zit t.o.v. andere Spelen.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vorig jaar is er een WC geweest en in November nog een trainingsweek.
Overigens zijn er, heel toevallig natuurlijk, op verschillende plaatsen kleine aanpassingen gedaan sinds toen.
Kleine kans. Ik denk dat ze bewust wachten tot run 1 is afgelopen. Dan kunnen ze het daarna gaan samenvatten en even later zo uitzenden.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:51 schreef BillDauterive het volgende:
Nog een paar ritten. Zal de NOS op tijd schakelen?
Dat is helaas minder spannend ja. Maar dat heeft te maken met de baan die per rit slechter wordt.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:56 schreef BillDauterive het volgende:
Matig als dit niet rechtstreeks uitgezonden wordt. Zeker omdat dit in ieder geval een sport is waar een Nederlands team meedoet.
En kennelijk komen de toppers hier meteen in actie en heb je daarna de mindere bobbers.. Dat is toch ook niet spannend?
NOS zendt amper sporten live uit, schaatsen uitgezonderd. Volgens mij wordt zo Sochi vandaag uitgezonden, daarna voetbal en uiteindelijk samenvattingen kunstrijden/bobsleeën (wellicht live verslagen, maar dan aantal uur later, kan ook)quote:Op zondag 16 februari 2014 17:56 schreef BillDauterive het volgende:
Matig als dit niet rechtstreeks uitgezonden wordt. Zeker omdat dit in ieder geval een sport is waar een Nederlands team meedoet.
En kennelijk komen de toppers hier meteen in actie en heb je daarna de mindere bobbers.. Dat is toch ook niet spannend?
Dat mocht die willenquote:Op zondag 16 februari 2014 17:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Calk gaat voor het podium.
Hij gaat voor het podium, dat doet elk team. Niet gezegd dat hij het ook gaat halen hèquote:
Ahquote:Op zondag 16 februari 2014 17:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is helaas minder spannend ja. Maar dat heeft te maken met de baan die per rit slechter wordt.
Het zou me niets verbazen als ze heat 1 en 2 tegelijkertijd samenvatten dan. Ik heb BBC maar opgezet.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:57 schreef Bombvis het volgende:
[..]
NOS zendt amper sporten live uit, schaatsen uitgezonderd. Volgens mij wordt zo Sochi vandaag uitgezonden, daarna voetbal en uiteindelijk samenvattingen kunstrijden/bobsleeën (wellicht live verslagen, maar dan aantal uur later, kan ook)
Mwah, wellicht met een reclameblok tussendoor, zodat ze het kunnen doen lijken alsof ze heat 2 live gaan uitzendenquote:Op zondag 16 februari 2014 18:00 schreef BillDauterive het volgende:
Het zou me niets verbazen als ze heat 1 en 2 tegelijkertijd samenvatten dan. Ik heb BBC maar opgezet.
Jammer dat we daar dan geld in steken.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:01 schreef Remzz het volgende:
Vrouwen schat ik top 6/8 in, van Calker mag blij zijn met de top 20
Bij de vrouwen vind ik het logisch. Die zitten gewoon tegen de wereldtop aan.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat we daar dan geld in steken.
Belgen ook erg sterk bij de vrouwen, enorme progressie sinds Vancouverquote:Op zondag 16 februari 2014 18:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij de vrouwen vind ik het logisch. Die zitten gewoon tegen de wereldtop aan.
Heel jammer idd....zelfde geldt voor een paar andere sporten waar je met een niet al te grote financiële injectie mee zou kunnen doen om de medailles.....maar ja, we zijn nogal eenzijdig ingesteld in Nederland....zelfs de shorttrackers krijgen amper steun, omdat alles moet wijken voor het langebaan schaatsen.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat we daar dan geld in steken.
Nogal jaquote:Op zondag 16 februari 2014 18:04 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Daarna gaat het alleen maar bergafwaarts
Als je ziet dat na de eerste twee tijdsmetingen ze nog top vijftien liggen, zou je dat wel denken ja.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:04 schreef franklop het volgende:
Lijkt weinig fouten te maken, maar toch ontzettend veel tijdsverlies, mogelijk last van het late starten?
Inderdaadquote:Op zondag 16 februari 2014 18:05 schreef Redefine het volgende:
Goed start, daarna degelijke run. Er zit nog wel wat rek in als je kijkt naar wat er voor hem zit.
Waar komt dan die seconde vandaan..quote:Op zondag 16 februari 2014 18:06 schreef TheArt het volgende:
Hij heeft toch weinig stuurfouten gemaakt.
Kutslee dus. Het zag er wel redelijk foutloos uit en dan zie je die gasten uit Monaco harder gaanquote:Op zondag 16 februari 2014 18:06 schreef TheArt het volgende:
Hij heeft toch weinig stuurfouten gemaakt.
Minder materiaal? Of niet de ideale lijn gegleden?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waar komt dan die seconde vandaan..
Maar in Monaco hebben ze geld..quote:Op zondag 16 februari 2014 18:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kutslee dus. Het zag er wel redelijk foutloos uit en dan zie je die gasten uit Monaco harder gaan
Slechtere omstandigheden qua ijs?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waar komt dan die seconde vandaan..
Voor het orderpickenquote:Op zondag 16 februari 2014 18:11 schreef Caws het volgende:
Wordt die baan van Vancouver nu nog wel voor wedstrijden gebruikt?
Volgens mij niet, maar ik kijk hooguit bobsleeën op de OS of als het ooit eens in Studio Sport komtquote:Op zondag 16 februari 2014 18:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk wedstrijden waar iedereen dezelfde slee heefgt?
Volgens mij wordt er helemaal niets meer van die Spelen voor sporten gebruikt.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:11 schreef Caws het volgende:
Wordt die baan van Vancouver nu nog wel voor wedstrijden gebruikt?
Rodelen wel. Skeleton niet in duizendsten.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:12 schreef Zorro het volgende:
Valt me ineens op de tijdmeting in honderdsten gaat. Ik dacht duizendsten? Rodelen en skeleton wel, zelfde baan, dus de apparatuur is er. Is dat altijd zo?
Het ijshockeystadion in ieder geval welquote:Op zondag 16 februari 2014 18:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er helemaal niets meer van die Spelen voor sporten gebruikt.
Wel voor sporten, maar vaak niet voor de sport waar het voor bedoeld was.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Schaatsbaan ook niet?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens dit topic doen ze dat al bij bobbenquote:Op zondag 16 februari 2014 18:12 schreef Zorro het volgende:
Valt me ineens op de tijdmeting in honderdsten gaat. Ik dacht duizendsten? Rodelen en skeleton wel, zelfde baan, dus de apparatuur is er. Is dat altijd zo?
Die is dan ook niet speciaal voor de Spelen gebouwd. De skipistes worden ook nog wel gebruikt, omdat die daar al voor gebruikt werden. Ik doel eigenlijk op stadions die speciaal voor de Spelen zijn gebouwd. Dat zijn nu allemaal congrescentra etc.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:12 schreef Caws het volgende:
[..]
Het ijshockeystadion in ieder geval wel
Dat dacht ik ook, heb ik ook ergens gezegd volgens mij, daarom valt het me nu op dat het niet zo is.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:13 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Volgens dit topic doen ze dat al bij bobben
Owh oke. Naja, dat zal hier in Sochi weinig anders zijnquote:Op zondag 16 februari 2014 18:13 schreef -0- het volgende:
[..]
Schaatsbaan is een multifunctionele hal geworden.
De schaatsbaan is nu een fitnesscentrum/sporthal. Voor de amateursporters dus.quote:
Misschien alleen als er gelijke tijden zijn, dat ze dan nog kijken naar de duizendsten. Dus de mogelijkheid is er dan wel, maar wellicht te inaccuraat om nu weer te geven?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:14 schreef Zorro het volgende:
Dat dacht ik ook, heb ik ook ergens gezegd volgens mij, daarom valt het me nu op dat het niet zo is.
Oke, op die manier. En de bobbaan wordt dus nergens meer voor gebruikt?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die is dan ook niet speciaal voor de Spelen gebouwd. De skipistes worden ook nog wel gebruikt, omdat die daar al voor gebruikt werden. Ik doel eigenlijk op stadions die speciaal voor de Spelen zijn gebouwd. Dat zijn nu allemaal congrescentra etc.
Ik kan nergens vinden of die nog gebruikt wordt. Wat een indicatie geeft, dat ze er waarschijnlijk niks meer mee doen.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:15 schreef Caws het volgende:
[..]
Oke, op die manier. En de bobbaan wordt dus nergens meer voor gebruikt?
In het specifieke geval van de Bobbaan zal dat ook te maken hebben met de dood van Kumaritashvili.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik kan nergens vinden of die nog gebruikt wordt. Wat een indicatie geeft, dat ze er waarschijnlijk niks meer mee doen.
Ik denk dat Zubkov er meer ter plekke heeft.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:16 schreef Cee het volgende:
Laatste in de eerste heat.Maar wel de meeste fans.
Op slechts 0.11!quote:Op zondag 16 februari 2014 18:16 schreef Cee het volgende:
Laatste in de eerste heat.Maar wel de meeste fans.
Hadden ze wel de snelste start?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Op slechts 0.11!
Er zijn mogelijkheden
Bij lange na niet, ze hadden de 22e starttijd van de 30.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hadden ze wel de snelste start?
22e start op 0,11 achter de Russen.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
4,97quote:Op zondag 16 februari 2014 18:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
quote:
Ze hebben nog tijd nodig voor het maken van de samenvatting hèquote:
Niks mis met kunstrijdenquote:Op zondag 16 februari 2014 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]
En straks bij de 2e run, zullen ze wel weer kunstrijden uitzenden.. Ga zo door
Ik constateer alleen iets, voor degenen die het willen zien. Niet per definitie iets negatiefs over de NOSquote:Op zondag 16 februari 2014 18:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze hebben nog tijd nodig voor het maken van de samenvatting hè
Mijn post is ook niet per definitie negatief over de NOSquote:Op zondag 16 februari 2014 18:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik constateer alleen iets, voor degenen die het willen zien. Niet per definitie iets negatiefs over de NOS
Weer genaaid door de duizendstenquote:Op zondag 16 februari 2014 18:27 schreef heywoodu het volgende:
18:50 de tweede run, Nederland gaat als 22e naar beneden.
Hefti kan ook nog wel meedoen, die maakte onderin een grote fout.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:22 schreef Redefine het volgende:
Nederland 21e. Wel nog even de fotofinish afwachten voor de duizendsten![]()
Voor de medailles zijn de verschillen nog klein. En hopelijk maakt Holcomb er nog een mooi gevecht van met Zubkov voor goud
Wat betreft de OS is alles wat niet over schaatsen gaat toch negatief over de NOS?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mijn post is ook niet per definitie negatief over de NOS
Niet alles wat over de NOS gaat is serieusquote:Op zondag 16 februari 2014 18:28 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wat betreft de OS is alles wat niet over schaatsen gaat toch negatief over de NOS?
Dan zitten ze bij de NOS al in de reclame vóór het voetbal. Primadeluxe, ja maar nee maar toch.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:27 schreef heywoodu het volgende:
18:50 de tweede run, Nederland gaat als 22e naar beneden.
En dat was de 'samenvatting' dan weer, 3 minuten en 23 seconden later. We hebben toch maar even de runs van Zubkov en De Calk gezien.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En skiën, ijshockey en langlaufen.
Maar hé, wel een samenvatting iig. Ik wacht nog steeds op de samenvattingen van curling (alhoewel, dat zonden ze vanmiddag wel uit)quote:Op zondag 16 februari 2014 18:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
En dat was de 'samenvatting' dan weer, 3 minuten en 23 seconden later. We hebben toch maar even de runs van Zubkov en De Calk gezien.
quote:Op zondag 16 februari 2014 18:50 schreef Pandaplint het volgende:
Van Calker![]()
De loser van de spelen. Jaar op jaar
Van Calker![]()
Van Calker![]()
De eerste 20 in omgekeerde volgorde en dan de 10 langzaamste is nu de volgorde.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het gaat niet op volgorde van de eerste run
Dat stelt wel teleur, maar vergeet niet dat hij op de viermansbob veel beter is. Daar moet hij voor de top-10 gaan.quote:
Van Calker![]()
Alsof er veel meer in zitquote:Op zondag 16 februari 2014 18:54 schreef Zelva het volgende:
[..]
21ste is wel gewoon weer belabberd, dat wel.
Niet eens een eigen baan hebben maar dus wel bij de beste 10-15 landen ter wereld horenquote:Op zondag 16 februari 2014 19:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alsof er veel meer in zitMaximaal 15e
Ze hebben in ieder geval niet de snelste mannen en het beste materiaal, dus met stuurmanskunsten kan je alleen nog beetje compenseren. Dus je komt nooit in de top 10.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet eens een eigen baan hebben maar dus wel bij de beste 10-15 landen ter wereld horen
Je komt inderdaad maar af en toe in de top-10 bij wedstrijden en zult dus voorlopig genoegen moeten nemen met het feit dat je bij de beste 10-15 landen ter wereld zit.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze hebben in ieder geval niet de snelste mannen en het beste materiaal, dus met stuurmanskunsten kan je alleen nog beetje compenseren. Dus je komt nooit in de top 10.
Kom met een suggestie waarom dat zo isquote:Op zondag 16 februari 2014 19:09 schreef Nober het volgende:
Dit zit dichter bijelkaar dan skeleton en rodelen, opvallend.
Meer gewicht, niet zo laag op de baan liggend, weet ik het.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kom met een suggestie waarom dat zo is
Ik ben dus niet de enige die dit 'hoort':')quote:Op zondag 16 februari 2014 19:16 schreef heywoodu het volgende:
De Letse fans zijn zo te horen ook ruim vertegenwoordigd
Die Letten houden wel van extreme sporten, je ziet ze ook in de zijspancross en er is een Olympisch kampioen BMX.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:16 schreef heywoodu het volgende:
De Letse fans zijn zo te horen ook ruim vertegenwoordigd
Nee. Het is dan ook gewoon een erg populaire sport in Letlandquote:Op zondag 16 februari 2014 19:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die dit 'hoort':')
Strombergs en Treimanisquote:Op zondag 16 februari 2014 19:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Die Letten houden wel van extreme sporten, je ziet ze ook in de zijspancross en er is een Olympisch kampioen BMX.
Waar zijn de Finnen dan?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Die Letten houden wel van extreme sporten, je ziet ze ook in de zijspancross en er is een Olympisch kampioen BMX.
Jussi Taka en Anton Lindfors, morgen in de snowboardcross. Maar die Finnen moeten het vooral hebben van autoracen, WRC/F1?quote:
Calker naar goud, dat kan nu niet meer fout gaan. Ik ga alvast staan!quote:Op zondag 16 februari 2014 19:29 schreef Redefine het volgende:
Zo, vergooi even je medaille kansen alsof het niets is.
Duitser (ARD)quote:Op zondag 16 februari 2014 19:32 schreef Pino112 het volgende:
Kijken jullie naar iets met commentaar? Welke zender?
ARD.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:32 schreef Pino112 het volgende:
Kijken jullie naar iets met commentaar? Welke zender?
En de Britten laten de Britten niet live zien, de NOS van Groot-Brittannië hoorquote:Op zondag 16 februari 2014 19:34 schreef Cee het volgende:
Verdomme, gaan de Duitsers Duitsers interviewen.
Ik zeg doenquote:Op zondag 16 februari 2014 19:36 schreef Pino112 het volgende:
twitter:KLM twitterde op zondag 16-02-2014 om 19:35:06What if #KLM was a bobsleigh team? #OS2014 [ afbeelding ] reageer retweet
Geluktquote:Op zondag 16 februari 2014 19:36 schreef BillDauterive het volgende:
Deze Britten moeten we kunnen inhalen lijkt me.
Zubkov wint daar gewoon heel erg veel, op iedereenquote:Op zondag 16 februari 2014 19:39 schreef Spies het volgende:
Ze verliezen wel steeds heel veel in het laatste gedeelte.
Dat zeg ik, jij typt alleen sneller dan ik.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:41 schreef TheArt het volgende:
Altijd al gevonden maar die startvolgorde slaat echt nergens op. De top-20 na de eerste run staat gewoon vast, puur omdat alleen de eerste 20 in omgekeerde volgorde gaan in de 2e run. Als nummer 20 krijg je dus een compleet schone baan voor je, als nummer 21 een kutbaan waar al 20 bobs overheen zijn geweest.
Volledig mee eens.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:41 schreef TheArt het volgende:
Altijd al gevonden maar die startvolgorde slaat echt nergens op. De top-20 na de eerste run staat gewoon vast, puur omdat alleen de eerste 20 in omgekeerde volgorde gaan in de 2e run. Als nummer 20 krijg je dus een compleet schone baan voor je, als nummer 21 een kutbaan waar al 20 bobs overheen zijn geweest.
quote:Op zondag 16 februari 2014 19:48 schreef Redefine het volgende:
Ik hoorde net dat de coach van Zubkov deze gouden medaille kans liever omruilt voor een bronzen medaille bij het Skeleton.
quote:Op zondag 16 februari 2014 19:48 schreef Redefine het volgende:
Ik hoorde net dat de coach van Zubkov deze gouden medaille kans liever omruilt voor een bronzen medaille bij het Skeleton.
De ARD had het al over een zwarte dag voor het Duitse bobben.quote:
Ja, terecht. Dit is wel echt dramatischquote:Op zondag 16 februari 2014 20:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
De ARD had het al over een zwarte dag voor het Duitse bobben.
Morgen in de derde run begint Zubkov en eindigt Jamaica, 1 t/m 30 in de stand dus. In de vierde run starten ze van 20 in het klassement naar 1.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:58 schreef BillDauterive het volgende:
Morgen weer dezelfde volgorde van starten? Komt Van Calker dan als 21ste in actie?
Ik zou het dan altijd uitspreken als 'Bwròòòr' op south park style xdquote:Op zondag 16 februari 2014 20:24 schreef Max23 het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat iemand zijn kind Bror noemt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |