Tja, valt wat tegen dit, maar in de viermansbob heeft ie ook dit seizoen al prima dingen laten zien hoorquote:Op zondag 12 januari 2014 16:35 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/artikel/596(...)alker-zestiende.html
Van Calker gaat lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 januari 2014 16:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, valt wat tegen dit, maar in de viermansbob heeft ie ook dit seizoen al prima dingen laten zien hoorHij had geluk dat die ene Rus het toen nog net iets meer verklootte dan hij, anders had hij helemaal niet naar Sotsji gemogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
Als je die prestatie daar "verkloot" noemt heb je het gewoon niet goed begrepen en zijn je verwachtingen totaal onrealistisch. Voor Van Calker is plek 10-12 zijn niveau in de viermansbob, en er is geen Nederlander die ik dat beter zie doen. Soms is ie wat minder, soms wat beter.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij had geluk dat die ene Rus het toen nog net iets meer verklootte dan hij, anders had hij helemaal niet naar Sotsji gemogen.
Is trouwens nog niet officieel, de FIBT moet nog bekend maken welke landen hoeveel sleeën af mogen vaardigen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:13 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
De Jamaicanen hebben zich ook gekwalificeerd voor de tweemans.
Als ze confirmed zijn door de FIBT ga ik geld doneren via Paypal (http://jamaicanbobsled.com/).quote:Op zondag 19 januari 2014 08:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is trouwens nog niet officieel, de FIBT moet nog bekend maken welke landen hoeveel sleeën af mogen vaardigen.
En het is ook nog niet zeker of ze dan überhaupt kunnen gaan, ze hebben nog $80.000 nodig. Als de Jamaicanen inderdaad mogen/kunnen gaan bobben doen ze dat overigens met piloot Winston Watts, die in 1994 en 1998 als remmer al actief was op de Spelen.
In 2002 was ie er als piloot voor het laatst bij, toen overigens met Lascelles Brown, die tegenwoordig dan weer voor Canada uitkomt en als remmer een wereldtitel, WK-zilver, OS-zilver, WK-brons en OS-brons op zak heeft.
Bandwidth Limit Exceededquote:Op zondag 19 januari 2014 13:00 schreef artm het volgende:
[..]
Als ze confirmed zijn door de FIBT ga ik geld doneren via Paypal (http://jamaicanbobsled.com/).
Feel the rhythm! Feel the rhyme! Get on up, its bobsled time! COOL RUNNINGS!
Igls ligt ook niet in Noord-Amerikaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:16 schreef Szura het volgende:
Holcomb op een niet-Noord-Amerikaanse baan, moet het nog zien
Haha dat was dan ook z'n eerste zege in Europa na 12 (?) keer op thuisgrond?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Igls ligt ook niet in Noord-Amerika
Ik hoop op Hefti
Ja das waarquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Haha dat was dan ook z'n eerste zege in Europa na 12 (?) keer op thuisgrond?
Ik stel voor dat jij naar Whistler gaat en daar in een bob naar beneden gaat en daar een filmpje van maakt wat je dan hier met ons deelt. Uiteraard ga je pas van start, nadat er vlak voor je iemand is overleden door een zware crash en er meerdere andere bobs zware ongevallen hebben gehad die jij allemaal met je eigen ogen hebt gezien.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:58 schreef superniger het volgende:
Van Calker
Grootste pussy in de sportgeschiedenis.
Lokpost. Leg eens uit wat er in vredesnaam met de Duitse bobsleeërs (de mannen dus) aan de hand is in Königssee? Alleen Friedrich nu een enigszins nette run, maar voor de rest is het echt drama allemaal, vooral omdat ze gewoon heel veel snelheid te kort komen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |