Dat zeg ik, jij typt alleen sneller dan ik.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:41 schreef TheArt het volgende:
Altijd al gevonden maar die startvolgorde slaat echt nergens op. De top-20 na de eerste run staat gewoon vast, puur omdat alleen de eerste 20 in omgekeerde volgorde gaan in de 2e run. Als nummer 20 krijg je dus een compleet schone baan voor je, als nummer 21 een kutbaan waar al 20 bobs overheen zijn geweest.
Volledig mee eens.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:41 schreef TheArt het volgende:
Altijd al gevonden maar die startvolgorde slaat echt nergens op. De top-20 na de eerste run staat gewoon vast, puur omdat alleen de eerste 20 in omgekeerde volgorde gaan in de 2e run. Als nummer 20 krijg je dus een compleet schone baan voor je, als nummer 21 een kutbaan waar al 20 bobs overheen zijn geweest.
quote:Op zondag 16 februari 2014 19:48 schreef Redefine het volgende:
Ik hoorde net dat de coach van Zubkov deze gouden medaille kans liever omruilt voor een bronzen medaille bij het Skeleton.
quote:Op zondag 16 februari 2014 19:48 schreef Redefine het volgende:
Ik hoorde net dat de coach van Zubkov deze gouden medaille kans liever omruilt voor een bronzen medaille bij het Skeleton.
De ARD had het al over een zwarte dag voor het Duitse bobben.quote:
Ja, terecht. Dit is wel echt dramatischquote:Op zondag 16 februari 2014 20:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
De ARD had het al over een zwarte dag voor het Duitse bobben.
Morgen in de derde run begint Zubkov en eindigt Jamaica, 1 t/m 30 in de stand dus. In de vierde run starten ze van 20 in het klassement naar 1.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:58 schreef BillDauterive het volgende:
Morgen weer dezelfde volgorde van starten? Komt Van Calker dan als 21ste in actie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |