Maar wat je aangeeft is er altijd (een WC of WK). Ik doel puur of er verschil in zit t.o.v. andere Spelen.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vorig jaar is er een WC geweest en in November nog een trainingsweek.
Overigens zijn er, heel toevallig natuurlijk, op verschillende plaatsen kleine aanpassingen gedaan sinds toen.
Kleine kans. Ik denk dat ze bewust wachten tot run 1 is afgelopen. Dan kunnen ze het daarna gaan samenvatten en even later zo uitzenden.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:51 schreef BillDauterive het volgende:
Nog een paar ritten. Zal de NOS op tijd schakelen?
Dat is helaas minder spannend ja. Maar dat heeft te maken met de baan die per rit slechter wordt.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:56 schreef BillDauterive het volgende:
Matig als dit niet rechtstreeks uitgezonden wordt. Zeker omdat dit in ieder geval een sport is waar een Nederlands team meedoet.
En kennelijk komen de toppers hier meteen in actie en heb je daarna de mindere bobbers.. Dat is toch ook niet spannend?
NOS zendt amper sporten live uit, schaatsen uitgezonderd. Volgens mij wordt zo Sochi vandaag uitgezonden, daarna voetbal en uiteindelijk samenvattingen kunstrijden/bobsleeën (wellicht live verslagen, maar dan aantal uur later, kan ook)quote:Op zondag 16 februari 2014 17:56 schreef BillDauterive het volgende:
Matig als dit niet rechtstreeks uitgezonden wordt. Zeker omdat dit in ieder geval een sport is waar een Nederlands team meedoet.
En kennelijk komen de toppers hier meteen in actie en heb je daarna de mindere bobbers.. Dat is toch ook niet spannend?
Dat mocht die willenquote:Op zondag 16 februari 2014 17:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Calk gaat voor het podium.
Hij gaat voor het podium, dat doet elk team. Niet gezegd dat hij het ook gaat halen hèquote:
Ahquote:Op zondag 16 februari 2014 17:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is helaas minder spannend ja. Maar dat heeft te maken met de baan die per rit slechter wordt.
Het zou me niets verbazen als ze heat 1 en 2 tegelijkertijd samenvatten dan. Ik heb BBC maar opgezet.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:57 schreef Bombvis het volgende:
[..]
NOS zendt amper sporten live uit, schaatsen uitgezonderd. Volgens mij wordt zo Sochi vandaag uitgezonden, daarna voetbal en uiteindelijk samenvattingen kunstrijden/bobsleeën (wellicht live verslagen, maar dan aantal uur later, kan ook)
Mwah, wellicht met een reclameblok tussendoor, zodat ze het kunnen doen lijken alsof ze heat 2 live gaan uitzendenquote:Op zondag 16 februari 2014 18:00 schreef BillDauterive het volgende:
Het zou me niets verbazen als ze heat 1 en 2 tegelijkertijd samenvatten dan. Ik heb BBC maar opgezet.
Jammer dat we daar dan geld in steken.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:01 schreef Remzz het volgende:
Vrouwen schat ik top 6/8 in, van Calker mag blij zijn met de top 20
Bij de vrouwen vind ik het logisch. Die zitten gewoon tegen de wereldtop aan.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat we daar dan geld in steken.
Belgen ook erg sterk bij de vrouwen, enorme progressie sinds Vancouverquote:Op zondag 16 februari 2014 18:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij de vrouwen vind ik het logisch. Die zitten gewoon tegen de wereldtop aan.
Heel jammer idd....zelfde geldt voor een paar andere sporten waar je met een niet al te grote financiële injectie mee zou kunnen doen om de medailles.....maar ja, we zijn nogal eenzijdig ingesteld in Nederland....zelfs de shorttrackers krijgen amper steun, omdat alles moet wijken voor het langebaan schaatsen.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat we daar dan geld in steken.
Nogal jaquote:Op zondag 16 februari 2014 18:04 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Daarna gaat het alleen maar bergafwaarts
Als je ziet dat na de eerste twee tijdsmetingen ze nog top vijftien liggen, zou je dat wel denken ja.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:04 schreef franklop het volgende:
Lijkt weinig fouten te maken, maar toch ontzettend veel tijdsverlies, mogelijk last van het late starten?
Inderdaadquote:Op zondag 16 februari 2014 18:05 schreef Redefine het volgende:
Goed start, daarna degelijke run. Er zit nog wel wat rek in als je kijkt naar wat er voor hem zit.
Waar komt dan die seconde vandaan..quote:Op zondag 16 februari 2014 18:06 schreef TheArt het volgende:
Hij heeft toch weinig stuurfouten gemaakt.
Kutslee dus. Het zag er wel redelijk foutloos uit en dan zie je die gasten uit Monaco harder gaanquote:Op zondag 16 februari 2014 18:06 schreef TheArt het volgende:
Hij heeft toch weinig stuurfouten gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |