Zeer vreemd inderdaad; gisteren nog in een interview op ZDF met Cristoph Langen die er zelf helemaal niets van begreep. Blijkbaar is er veel gewerkt aan de nieuwe bob's en ondanks goede testresultaten zijn ze erg wisselvallig. Interviewer vroeg of ze er eventueel niet voor konden opteren de oude bob's van vorig jaar weer boven te halen. Waarop Langen nogal radeloos antwoordde dat ze daar zeker al aan gedacht hebben maar die telkens in trainingsruns trager blijken te zijn. Zag er allemaal niet te best uit zeker omdat ze nog niet eens weten wat het probleem kan zijn zo 2 weken voor de OSquote:Op zondag 26 januari 2014 14:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lokpost. Leg eens uit wat er in vredesnaam met de Duitse bobsleeërs (de mannen dus) aan de hand is in Königssee? Alleen Friedrich nu een enigszins nette run, maar voor de rest is het echt drama allemaal, vooral omdat ze gewoon heel veel snelheid te kort komen.
Maar hoe kan dat?
Lesje voor de volgende keer dus, kom niet 1 of 2 maanden voor de OS ineens met allerlei nieuw materiaalquote:Op zondag 26 januari 2014 14:55 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Zeer vreemd inderdaad; gisteren nog in een interview op ZDF met Cristoph Langen die er zelf helemaal niets van begreep. Blijkbaar is er veel gewerkt aan de nieuwe bob's en ondanks goede testresultaten zijn ze erg wisselvallig. Interviewer vroeg of ze er eventueel niet voor konden opteren de oude bob's van vorig jaar weer boven te halen. Waarop Langen nogal radeloos antwoordde dat ze daar zeker al aan gedacht hebben maar die telkens in trainingsruns trager blijken te zijn. Zag er allemaal niet te best uit zeker omdat ze nog niet eens weten wat het probleem kan zijn zo 2 weken voor de OS
Er zijn, uiteraard en terecht, weer gewoon sponsorenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:16 schreef Coelho het volgende:
Ik neem aan dat er deze OS geen bedrijven meer in de bob hebben geinvesteerd zo lang van Calker moet sturen, na de weggegooide tonnen van 4 jaar terug? Zitten er trouwens in deze afdaling ook nog enge bochtjes waar hij potentieel weer op gaat afhaken?
Oké, sponsoren, dat begrijp ik. Maar vier jaar terug was er toch een of andere samenwerking met ik meen DSM, die heel veel geld geinvesteerd hadden in supermateriaal? Zo'n ontwikkeltraject, daar wilden ze zich toch niet meer aan wagen? Van Calker is destijds zo ongeveer openbaar gelyncht door de bond.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er zijn, uiteraard en terecht, weer gewoon sponsoren
En zoals je zelf even heel makkelijk op kunt zoeken is hij tijdens de World Cup daar gewoon naar beneden gegaan, zoals op elke andere baan ter wereld behalve die daadwerkelijk gevaarlijke baan in Whistler
Je hebt lastig en onverantwoordelijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:05 schreef Coelho het volgende:
[..]
Opmerking over afhaken is wellicht te flauw, maar toch, als topsporter mag er m.i. van je verwacht worden dat je niet afhaakt zodra de omstandigheden lastig worden. De baan in Vancouver scheidde de mannen van de jongetjes, dat mag toch bij hét grootste en belangrijkste evenement ter wereld?
Tja, dat is het idee achter crowdfunding. Denk dat de tegenstanders van Obama ook niet blij waren dat hij z'n verkiezingscampagne zo financierde.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:23 schreef heywoodu het volgende:
Heath Spence, de Australische piloot, is volgens mij niet heel gelukkig met de gang van zaken rondom de Jamaicanen
https://twitter.com/aussi(...)492672823297/photo/1
De Calk was in de eergisteren in de training over twee runs 0,02 sneller dan Jamaica.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:01 schreef Max23 het volgende:
Van Calker start als 23e, de Jamaicanen als 28e trouwens van de 30
Is dat nog een nadeel, laat starten? Of maakt dat niets uit?quote:Op zondag 16 februari 2014 17:01 schreef Max23 het volgende:
Van Calker start als 23e, de Jamaicanen als 28e trouwens van de 30
De favorieten starten eerder, maar het zou al knap zijn als Van Calker bij de beste 20 (van de 30) zou komenquote:Op zondag 16 februari 2014 17:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is dat nog een nadeel, laat starten? Of maakt dat niets uit?
Op de meeste banen wel volgens mij, in St Moritz wil je zo laat mogelijk startenquote:Op zondag 16 februari 2014 17:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is dat nog een nadeel, laat starten? Of maakt dat niets uit?
Top-15 zou gewoon een knappe prestatie zijn gezien de laatste tijd.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:15 schreef Max23 het volgende:
[..]
De favorieten starten eerder, maar het zou al knap zijn als Van Calker bij de beste 20 (van de 30) zou komen
Ik reken ook op niets, maar vroeg me alleen af waarom alle favorieten in het begin starten.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Top-15 zou gewoon een knappe prestatie zijn gezien de laatste tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |