Jij begrijpt hem.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:02 schreef Fopje het volgende:
Het is nog maar 3 - 4 dagen. Als je over een week jarig bent ben je ook "bijna jarig" dus nu is het ook bijna weekend.
quote:
Nicequote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:07 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik ook.
Driedubbele verjaardag met bijbehorende party. Dat wordt zuipen tot we kruipen.
Ik hoef ook es een keer niet te rijden. Dus daar ga ik gebruik van maken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik ga niet veel drinken.Misschien vrijdag nog wel.
Ah. Dat scheelt wel ja.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:09 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik hoef ook es een keer niet te rijden. Dus daar ga ik gebruik van maken.
Vast wel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:39 schreef Maringo het volgende:
[..]
Even wachten op de rest, kunnen er vast nog meer bij komen.
College natuurkunde daarnet, die vent heeft geen flikker uitgelegd.quote:
Zulke lerarenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
College natuurkunde daarnet, die vent heeft geen flikker uitgelegd.
Tosti'squote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ben een halfuur thuis en heb al 3 tosti's gebakken
Zet hem stiekem op Sky of slamquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:21 schreef BBQSausage het volgende:
Er staat hier al de hele dag Radio Continu aan.Halp.
Internetradio.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zet hem stiekem op Sky of slam
Gooi de PC/laptop kapot en schreeuw : ZWIJG DEMONISCH MACHIENquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Gooi de PC/laptop kapot en schreeuw : ZWIJG DEMONISCH MACHIEN
Als dit een optie was, had ik het al lang gedaan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:26 schreef Maringo het volgende:
[..]
Diegene opdringen dat ie Slam of Decibel aanzet.
En de site blokkeren in de router?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Als dit een optie was, had ik het al lang gedaan.
Niet eens in de buurt van een lach/grijns.quote:
In de winkel waar ik werk heb je echt van die hangbejaarden die flippen als het koffieapparaat niet werktquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Niet eens in de buurt van een lach/grijns.
Sorry.
bij veel van die eigenlijk niet..quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Niet eens in de buurt van een lach/grijns.
Sorry.
Sowieso bejaardenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
In de winkel waar ik werk heb je echt van die hangbejaarden die flippen als het koffieapparaat niet werkt
Jazeker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt geen magnetron maar wel een gasfornuis?quote:
Dat is ook wel waar.quote:
Ja hoor, met de magnetron erbij.quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:58 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jazeker.Het zit in zo'n zakje. Moet dat zakje open of moet je het zakje in de pan leggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Magnetron kapot.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt geen magnetron maar wel een gasfornuis?
Ik zou het dicht laten, op laag vuur en een deksel erop.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:59 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het zit in zo'n zakje. Moet dat zakje open of moet je het zakje in de pan leggen?
Zakje openmaken, alles wat erin zit in de pan gooien, en dan het vuur hoog zetten. Wel klaar staan met een netje om de popcorn te vangen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:59 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het zit in zo'n zakje. Moet dat zakje open of moet je het zakje in de pan leggen?
Of gewoon een deksel erop doenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zakje openmaken, alles wat erin zit in de pan gooien, en dan het vuur hoog zetten. Wel klaar staan met een netje om de popcorn te vangen.
Papier in een pan op een gasfornuis, goed plan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik zou het dicht laten, op laag vuur en een deksel erop.
Papier is zo weg hoor.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Papier in een pan op een gasfornuis, goed plan.
Would be epic.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Dat d4v1d z'n huis zometeen staat af te fikken
Dat je alleen maar een basis leert die je vrijwel niet uitvoerbaar maakt.quote:
Gefeliciteerdquote:
Zoals je meestal doet, heelaasch.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat je alleen maar een basis leert die je vrijwel niet uitvoerbaar maakt.
Bij wiskunde nogal vaak jaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zoals je meestal doet, heelaasch.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:11 schreef Maringo het volgende:
[..]
True. Het kan nog gruwelijk mis gaan.
Ohja, dit.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
We wachten rustig de pics/filmpjes af
Ik moet nog ff zoet maken, net zout gedaan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
We wachten rustig de pics/filmpjes af
Doe daar ook maar even pics vanquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik moet nog ff zoet maken, net zout gedaan.
De vorige keer toen er hier popcorn werd gemaakt stond het hele huis blauw vam de rookdoor mn zusje.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:22 schreef d4v1d het volgende:
Even foto's uploaden.
Werd tijdens het poppen van de zoete popcorn gebeld en lichtelijk de popcorn vergeten.
Aangebrand
Even foto's uploaden.
Werd tijdens het poppen van de zoete popcorn gebeld en lichtelijk de popcorn vergeten.
Aangebrand
Even foto's uploaden.
Aangebrand
Even foto's uploaden.
Aangebrand
Omg wat saai, een krijtbord anno 2014?quote:
Ze gaat anders uit zichzelf omhoog en omlaag, heel modern en zo.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:27 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Omg wat saai, een krijtbord anno 2014?
Oldschool.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:27 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Omg wat saai, een krijtbord anno 2014?
Illuminatiquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze gaat anders uit zichzelf omhoog en omlaag, heel modern en zo.
*doet klappen*quote:
Hij is ook niet bedoeld om te openen voor de popcorn gepoft is (in de magnetron dan..)quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:35 schreef Rezania het volgende:
Je hebt die zak wel als een mongool opengescheurd zeg.Lees de verpakking voortaan.
Ohjaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:37 schreef Rezania het volgende:
Ik zou trouwens schudden tijdens het verwarmen, dan brand de onderkant niet aan.
Beter nog is een magneetroerder met een verwarmingselement.quote:
Nerdquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Beter nog is een magneetroerder met een verwarmingselement.
Niks nerd, weet je hoe handig zo'n ding is? Perfecte temperatuur, en je hoeft er niet bij te blijven om te roeren.quote:
FC Emmen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
De wetenschap van het popcorn poppen
quote:
Haha, kut voor je.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:41 schreef d4v1d het volgende:
Godverdekonker. Ik moet dus gaan koken maar voor t recept is 100ml droge witte wijn nodig, drie keer raden wat ik niet meer mag kopen
Waarom niet?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:41 schreef d4v1d het volgende:
Godverdekonker. Ik moet dus gaan koken maar voor t recept is 100ml droge witte wijn nodig, drie keer raden wat ik niet meer mag kopen
Doe maarquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mag ik vragen welk deel van Emmen?
Ik woon in de gemeente Emmenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou uit welk deel van Emmen kom je?
Dit, en een nieuwsbericht op FP.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:40 schreef Lt.Surge het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat moet eigenlijk wel een eigen topic krijgen
Moet ik binnenkort ook nog doenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb morgen theorie examen, may god have mercy on my soul
Mijn topics lopen nooit storm, dus deze gun ik aan BBQquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dit, en een nieuwsbericht op FP.
Ik maak nooit topics.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mijn topics lopen nooit storm, dus deze gun ik aan BBQ
Danku!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Moet ik binnenkort ook nog doen
Succes!
Ja snap ik maar we hebben heel veel wijken hierquote:
En terecht!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:48 schreef d4v1d het volgende:
godverdomme.
Die pan wil niet helemal meer schoonZitten nog van die zwarte stukjes onderin
Even naar een kroeg in Katwijk of het Westland gaan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:41 schreef d4v1d het volgende:
Nee.quote:
SPARERIBSquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:50 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ZO ROLLEN WIJ JWZ
IK HEB TREK IN IETS.
AIII DAT IS WEL NAAR JAquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee.
Net even gezocht naar topics die ik gestart heb, ze faalden allemaal jammerlijk.
Zelfs een topic in BUG.
FIJN DAT JE ZO MEELEEFT, DAT STELT MIJ WEL GERUST.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
AIII DAT IS WEL NAAR JA
HEB IK OOK HOOR, DUS IK VOEL JE PIJN.
HMM DAAR HEB IK WEL TREK IN JA.quote:
De lokale pizza turk heeft zulke lekkere spare ribsquote:
FAALHAAS!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
FIJN DAT JE ZO MEELEEFT, DAT STELT MIJ WEL GERUST.
Lokale pizza turk?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
De lokale pizza turk heeft zulke lekkere spare ribs(miami)
IK VERDWAAL AL HEEL GEMAKKELIJK, DUS ALS IK GA DANSEN KOM IK NOOIT MEER TERUG AHAHAHAHAHAquote:
DAT WEET IK, DAAROM LEEF IK OOK ZO MEE.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
FIJN DAT JE ZO MEELEEFT, DAT STELT MIJ WEL GERUST.
OKquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
DAT WEET IK, DAAROM LEEF IK OOK ZO MEE.
1 LUF EN ZO JWT
Ik heb geen zus gr grquote:
Hé sgtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb geen zus gr gr
Maar jij wel
Nou uh, dat is ook al weer voorbijquote:
quote:
Koop een nieuw horloge!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:01 schreef dick_laurent het volgende:
Ik ga kapot. Waarom gaat de tijd zo fucking langzaam.
Valt wel mee nu toch?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:01 schreef dick_laurent het volgende:
Ik ga kapot. Waarom gaat de tijd zo fucking langzaam.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nou uh, dat is ook al weer voorbij
ja ok... mijn werkdag is bijna over... ik haat mijn werk. daarom dat ik ook ander werk ga doen... maar nu nog niet, want ik zit nu nog op mijn werk dat ik haat, tot eind januari... bleghquote:
Ik heb geen gaming pcquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gewoon wachten op de pc versie toch.
Ach, nog een paar weekjesquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:04 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
ja ok... mijn werkdag is bijna over... ik haat mijn werk. daarom dat ik ook ander werk ga doen... maar nu nog niet, want ik zit nu nog op mijn werk dat ik haat, tot eind januari... blegh
Hoi paintbaas des foks!quote:
Extra content voor de SP modus, vergelijkbaar met the ballad of gay tony, zo moet je het een beetje zienquote:
Ohquote:
Ah! Straks eens even kijken. Ik ben meer een SP-speler dan MP.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Extra content voor de SP modus, vergelijkbaar met the ballad of gay tony, zo moet je het een beetje zien
Wie dan? Jij en HaJee zijn de 2 bazen van het maken van UI'squote:
True.... maar het is zo moeilijkkkkkkquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ach, nog een paar weekjesEven doorzetten.
En Koekoerokakaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wie dan? Jij en HaJee zijn de 2 bazen van het maken van UI's
Ja begrijpelijkquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah! Straks eens even kijken. Ik ben meer een SP-speler dan MP.
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:07 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
True.... maar het is zo moeilijkkkkkk
Ja das waar.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wie dan? Jij en HaJee zijn de 2 bazen van het maken van UI's
En daar gaat het om!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:08 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ja das waar.
Maar dat is niet erg, het is leuk om te doen!
1 van jullie 2 heeft ook (bijna) al mijn UI's gemaaktquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:08 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ja das waar.
Maar dat is niet erg, het is leuk om te doen!
De MP wereld is me gewoon wat te saai. De stad leeft niet en da's voor mij wel van vitaal belang.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja begrijpelijkMP werd gewoon keihard geneukt door al dat cheaten met het geld
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
1 van jullie 2 heeft ook (bijna) al mijn UI's gemaakt
Ah okequote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:09 schreef Strani het volgende:
[..]
De MP wereld is me gewoon wat te saai. De stad leeft niet en da's voor mij wel van vitaal belang.
Maar je hebt t niet zo druk dat je niet op fok kan hangen blijkbaarquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Begrijpelijk.Ik heb 't nu ook niet echt naar m'n zin op m'n werk, maar dat komt meer door de drukte.
Ik denk dat jullie sowieso bijna voor alle bewegende UI's op FOK! hebben gezorgdquote:
Misschien wel dat er veel mensen zijn. Qua drukte dan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:09 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Maar je hebt t niet zo druk dat je niet op fok kan hangen blijkbaar
Op Chilliad nietquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ah okeHeb jij de illuminati op mt Chilliad al gevonden
Dat is wel waar.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie sowieso bijna voor alle bewegende UI's op FOK! hebben gezorgd
WOGgen heet dat.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:09 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Maar je hebt t niet zo druk dat je niet op fok kan hangen blijkbaar
Ga maar eens kijken bij dat huisje van de kabelbaanquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Op Chilliad nietWel op de andere berg volgens mij, dat kamp.
Mount chilliad? Is dat niet van GTA san Andreas? Als ik mij niet vergis.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ga maar eens kijken bij dat huisje van de kabelbaan
Haha okay. Straks eerst even kijken op fora of dit een bekende hoax isquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ga maar eens kijken bij dat huisje van de kabelbaan
Ook. In GTA V is het teruggekomen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:13 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Mount chilliad? Is dat niet van GTA san Andreas? Als ik mij niet vergis.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:13 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Mount chilliad? Is dat niet van GTA san Andreas? Als ik mij niet vergis.
Je staat in mijn foboquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Volgens mij heeft HeaN de UI van mij ook gefixt
Yep het is wel redelijk bekend volgens mijquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha okay. Straks eerst even kijken op fora of dit een bekende hoax is
quote:
Die heb ik (nog) niet.quote:
Gewoon zeggen: ''en anders maak ik het uit.''quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:13 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet zo 76 (of 90 euro, ligt eraan of de wiet die ik zag liggen voor mij is) euro terug vragen aan iemand maar vind ik engVooral omdat het mijn 'vriend' is maar ik ben het geld vanavond nodig. Stel dit echt al een dikke week uit
quote:
quote:
Als een baasquote:
Dat is niet echt een dreigementquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Gewoon zeggen: ''en anders maak ik het uit.''
Niet?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is niet echt een dreigement!
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:17 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Niet?
DAN IS HET OOK GEEN ECHTE LIEFDE
Jaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:16 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Als een baas![]()
Goede graphics en een goede story line! Maarja ieder zijn ding toch!
Dan zeg je dat je anders naar z'n vriendin stapt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]Ik heb niet officieel een relatie met hem
Amarantha is beschikbaar.. even opschrijven in m'n notitieboekje.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]Ik heb niet officieel een relatie met hem
Afblijven! Je moet uit Emmen komen om haar te hosselenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Amarantha is beschikbaar.. even opschrijven in m'n notitieboekje.
Heb mijn huisgenoot nog niet zien. Wel moeder van die baby het kado al laten zien (ik was te enthousiast). Werd door beide ouders helemaal goed gekeurdquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:17 schreef Lt.Surge het volgende:
Btw, hadden ze dat hobbelschildpadje nog?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Amarantha is beschikbaar.. even opschrijven in m'n notitieboekje.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Afblijven! Je moet uit Emmen komen om haar te hosselen
Ja inderdaad. Tevens vind ik ook gewoon dat consoles wel backwards compatible moeten zijn...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja
Vind het echt stom van R* dat ze hem (nog) niet op PC uitbrengen, eigenlijk zouden alle games voor elk platform beschikbaar moeten zijn
Zo'n vrouw van de wereld zal toch wel verder kijken dan Emmen alleen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Afblijven! Je moet uit Emmen komen om haar te hosselen
Wat is dat met vrouwen en cadeaus verklappen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb mijn huisgenoot nog niet zien. Wel moeder van die baby het kado al laten zien (ik was te enthousiast). Werd door beide ouders helemaal goed gekeurdZe vinden het een onwijs tof cadeau
Met jou kan ik praten! GTA SA spelen op de PS3quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:20 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Tevens vind ik ook gewoon dat consoles wel backwards compatible moeten zijn...
Ik hoop het toch welquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo'n vrouw van de wereld zal toch wel verder kijken dan Emmen alleen?
Een stoned persoon kijkt naar 1 ding, en dat is de bank.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik ga straks meteen vragenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wat is dat met vrouwen en cadeaus verklappen?
Maar top iig
Nu wil ik ook weten of ze dat heeft.
Vrouw van de wereld?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Hahaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Een stoned persoon kijkt naar 1 ding, en dat is de bank.
Dat is helemaal waar en mijn zak chips en jointquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Een stoned persoon kijkt naar 1 ding, en dat is de bank.
het*quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ga straks meteen vragenMoeder van baby vond de schildpad ook een stuk beter dan de hobbelpaard
Die speelde ik op de PS2quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten! GTA SA spelen op de PS3
En het beelscherm van je laptop/pc/mobiel/tabletquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar en mijn zak chips en joint
Ohquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:22 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Die speelde ik op de PS2![]()
geweldige tijd was dat. nooit uitgespeeld door de bug in ''riot cheat''
Door die bug kon je, als je de cheat inschakelde, een bepaalde missie die cruciaal was niet meer spelen
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
het*
Lem0n stYle!
En terecht. Paarden.
Paardenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
het*
Lem0n stYle!
En terecht. Paarden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |