Beter nog is een magneetroerder met een verwarmingselement.quote:

Nerdquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Beter nog is een magneetroerder met een verwarmingselement.

Niks nerd, weet je hoe handig zo'n ding is? Perfecte temperatuur, en je hoeft er niet bij te blijven om te roeren.quote:

FC Emmen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
De wetenschap van het popcorn poppen

quote:

Haha, kut voor je.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:41 schreef d4v1d het volgende:
Godverdekonker. Ik moet dus gaan koken maar voor t recept is 100ml droge witte wijn nodig, drie keer raden wat ik niet meer mag kopen

Waarom niet?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:41 schreef d4v1d het volgende:
Godverdekonker. Ik moet dus gaan koken maar voor t recept is 100ml droge witte wijn nodig, drie keer raden wat ik niet meer mag kopen

Doe maarquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mag ik vragen welk deel van Emmen?

Ik woon in de gemeente Emmenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou uit welk deel van Emmen kom je?

Dit, en een nieuwsbericht op FP.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:40 schreef Lt.Surge het volgende:

Dat moet eigenlijk wel een eigen topic krijgen

Moet ik binnenkort ook nog doenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb morgen theorie examen, may god have mercy on my soul

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |