quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
1 van jullie 2 heeft ook (bijna) al mijn UI's gemaakt
Ah okequote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:09 schreef Strani het volgende:
[..]
De MP wereld is me gewoon wat te saai. De stad leeft niet en da's voor mij wel van vitaal belang.
Maar je hebt t niet zo druk dat je niet op fok kan hangen blijkbaarquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Begrijpelijk.Ik heb 't nu ook niet echt naar m'n zin op m'n werk, maar dat komt meer door de drukte.
Ik denk dat jullie sowieso bijna voor alle bewegende UI's op FOK! hebben gezorgdquote:
Misschien wel dat er veel mensen zijn. Qua drukte dan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:09 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Maar je hebt t niet zo druk dat je niet op fok kan hangen blijkbaar
Op Chilliad nietquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ah okeHeb jij de illuminati op mt Chilliad al gevonden
Dat is wel waar.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie sowieso bijna voor alle bewegende UI's op FOK! hebben gezorgd
WOGgen heet dat.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:09 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Maar je hebt t niet zo druk dat je niet op fok kan hangen blijkbaar
Ga maar eens kijken bij dat huisje van de kabelbaanquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Op Chilliad nietWel op de andere berg volgens mij, dat kamp.
Mount chilliad? Is dat niet van GTA san Andreas? Als ik mij niet vergis.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ga maar eens kijken bij dat huisje van de kabelbaan
Haha okay. Straks eerst even kijken op fora of dit een bekende hoax isquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ga maar eens kijken bij dat huisje van de kabelbaan
Ook. In GTA V is het teruggekomen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:13 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Mount chilliad? Is dat niet van GTA san Andreas? Als ik mij niet vergis.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:13 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Mount chilliad? Is dat niet van GTA san Andreas? Als ik mij niet vergis.
Je staat in mijn foboquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Volgens mij heeft HeaN de UI van mij ook gefixt
Yep het is wel redelijk bekend volgens mijquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha okay. Straks eerst even kijken op fora of dit een bekende hoax is
quote:
Die heb ik (nog) niet.quote:
Gewoon zeggen: ''en anders maak ik het uit.''quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:13 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet zo 76 (of 90 euro, ligt eraan of de wiet die ik zag liggen voor mij is) euro terug vragen aan iemand maar vind ik engVooral omdat het mijn 'vriend' is maar ik ben het geld vanavond nodig. Stel dit echt al een dikke week uit
quote:
quote:
Als een baasquote:
Dat is niet echt een dreigementquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Gewoon zeggen: ''en anders maak ik het uit.''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |