Ach, nog een paar weekjesquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:04 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
ja ok... mijn werkdag is bijna over... ik haat mijn werk. daarom dat ik ook ander werk ga doen... maar nu nog niet, want ik zit nu nog op mijn werk dat ik haat, tot eind januari... blegh
Hoi paintbaas des foks!quote:
Extra content voor de SP modus, vergelijkbaar met the ballad of gay tony, zo moet je het een beetje zienquote:
Ohquote:
Ah! Straks eens even kijken. Ik ben meer een SP-speler dan MP.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Extra content voor de SP modus, vergelijkbaar met the ballad of gay tony, zo moet je het een beetje zien
Wie dan? Jij en HaJee zijn de 2 bazen van het maken van UI'squote:
True.... maar het is zo moeilijkkkkkkquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ach, nog een paar weekjesEven doorzetten.
En Koekoerokakaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wie dan? Jij en HaJee zijn de 2 bazen van het maken van UI's
Ja begrijpelijkquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah! Straks eens even kijken. Ik ben meer een SP-speler dan MP.
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:07 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
True.... maar het is zo moeilijkkkkkk
Ja das waar.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wie dan? Jij en HaJee zijn de 2 bazen van het maken van UI's
En daar gaat het om!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:08 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ja das waar.
Maar dat is niet erg, het is leuk om te doen!
1 van jullie 2 heeft ook (bijna) al mijn UI's gemaaktquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:08 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ja das waar.
Maar dat is niet erg, het is leuk om te doen!
De MP wereld is me gewoon wat te saai. De stad leeft niet en da's voor mij wel van vitaal belang.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja begrijpelijkMP werd gewoon keihard geneukt door al dat cheaten met het geld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |